Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
besøg på abbadon //sook-privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
besøg på abbadon //sook-privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

besøg på abbadon //sook-privat//

Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 19:02

T:irl
O:ingen
S:uden for abbadons port
V:regn og torden nogle gange

Koishite stod med sin gyldne uniform på som dækkede korp og næsten hele hovedet det eneste man kunne ses var hans mund. Regnen stod ned oven i ham men hætten dækkede for regnen. Tordenen gav lyd fra sig ogle få gange. Portens høje stænger kunne ses fra flere meters afstand og den var bolteret fast næsten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Sookie Man 22 Nov 2010 - 19:20

Sookie viste ikke rigtig hvad hun lavede der, det var lidt mærkeligt at hun var havnet her. Men hun rystede det af sig, og kom til de store porte ind til denne store bygning. 
"Waow.." Mumlede hun for sig selv, og så denne dreng stå med en hætte over hovedet. 
Hun havde selv en lang jakke på, den var blå som hendes egne øjne. Hun havde et par machene støvler, og en grøn hue på. Hendes hår hang ned af hendes skuldre, mens at hendes hugtænder næsten ikke kunne ses. Hun kom op til drengen, og smilede. "Er det ikke koldt?" Spurgte hun med sin altid bekymrende stemme.. 
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 20:02

"nej frue"sagde han stille og kiggede på hende. Han kiggede under hans hætte "ærinde"spurgte han hende. Han løftede hånden mod hende. "jeg fonemmer halv menneske og halv vampyr

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Sookie Tors 25 Nov 2010 - 16:18

Hun så på ham, og rystede derefter på hovedet. ”Nej hr..” Hun tænkte at hun lige så godt kunne være lidt lige som drengen, for vis hun bare begyndte at sige fx ’Hej.. Hvad så dude..’ Ville de fleste nok kigge lidt, ikke fordi at hun plejede at sige sådan. Men det kunne nu være skægt, at tage pis på disse fine mennesker. ”Jeg ville bare se mig omkring, og møde den nye kultur..” Hun smilede sødt, og bed sig kært i læben. Der efterhånden var blevet til en vane, en meget irriterende en. ”ja..” Sagde hun med et smil, og tog imod hans hånd. ”Jeg er hverken mere eller mindre vampyr ja..” Hun rødmede let, hun vidste faktisk ikke helt hvorfor men det gjorde hun altså. Måske ville hun slet ikke blive lukket ind, fordi hun bare var en svag blandings race? Man vidste jo aldrig, hvilke planer sådan en som dem havde.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:23

Han kiggede bare på hende da hun tog hans hånd. "jeg ser et navn. Sookie gætter jeg "sagde han med et smil. Han kiggede på sit ur Wuh jeg har faktisk fri nu sp vis du vil snakke med en anden så er det de viljeløse du skal snakke med men vis du vil snakke med min så kan vi da bare snakke lidt da jeg alligevel er på vej tilbage"sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Sookie Tors 25 Nov 2010 - 16:31

Hun smilede og lagde hovedet på skrå, imens at hun smilede til ham. Hun sukkede, da han sagde at han havde fri. Han lød ikke som en hjerne og hjerteløs nar, han lød meget venlig. Og hun ville holde fast, i dem der var venlige. For hun havde ikke brug, for en der ville dræbe hende lige nu.
”Øhm.. Vis det ikke gør så meget, så ville det passe mig fint vis jeg måtte snakke lidt med dig.. Om dit arbejde, og fritid du ved.. Vis du må røbe det altså..!” Hun så med store øjne på ham, og lagde igen hovedet på skrå. Hun havde stadig en fin rød farve på kinderne, imens at hun så op på himlen imens at hun duftede den friske luft ind. Hun elskede naturen, mere end hun elskede noget andet. Måske kærlighed, kunne lige komme op på siden af den. Men ellers ikke, for det var den de var skabt for.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Gæst Tors 25 Nov 2010 - 16:35

//over and out make a new topic//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

besøg på abbadon //sook-privat// Empty Sv: besøg på abbadon //sook-privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum