Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
waiting for you(sook Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
waiting for you(sook Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
waiting for you(sook Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
waiting for you(sook Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
waiting for you(sook Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
waiting for you(sook Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
waiting for you(sook Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
waiting for you(sook Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
waiting for you(sook Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
waiting for you(sook Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

waiting for you(sook Privat)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

waiting for you(sook Privat) Empty waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 16:54

T:12:22
O:en eller to andre langt væk
S:sombre
V:solrigt
P: ava
~~~~~~~~~

Sand stod i sin ulve form og holdte øje med vejen ind til parken da han ventede på en speciel persen.
Han var optaget at dufte og lyde da han kendte hendes dejlige duft.
Han gav en lille lyd fra sig. Lidt alla et suk af da han gerne ville have hende ved sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 17:05

Sookie gik hen langs den snoede vej, og smilede stort. Solen skindede som altis, og det var dejligt mod hendes kolde hud.
I dag var en af disse gode dage, hvor hun bare ikke kunne lade være med at gå udenfor. Måske mest fordi hun skulle mødes med HAM, hendes elskede. Hun grinede lidt, og kørte tungen hen over hendes tænder.
Hun ville gerne være fin for hans skyld, selvom hun haddede at have kjole på. Det var også føreste og sidste gang.
Kjolen var grøn, og gik hende til lige over knæene. Og den havde en bred halsudskæring, så man kunne så en masse af det halvt lyse hud. Men den var smuk, og fejlfri.
Hun kom rundt om hjørnet, og så så hun ham, i ulveskikelse. Han var smuk, og blød. Hun længtes efter at røre ved ham, nusse ham, og kysse ham. Men hun gjorde ikke andet, end at sætte sig ned på hug. Så han kunne løbe hen til hende.
"hej skat.." Hviskede hun.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 17:10

Da han så hende gav han et smukt og kort hyl"og kiggede på hende og lod sig forsigtigt forvandle sig til menneske.
Da han havde gorvandlet sig havde han husket et ekstra stykke tøj som han havde på efter forvandlingen "hey søde"sagde han og gik hen mod hende mens han smilede stort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 17:19

Hun rejste sig op igen, og løb selv over til ham. Hun hoppede nærmest op på ham, og samlede sine ben bag ham. Mens hun krammede ham ret så hårdt, og blev siddende der. Hun trak sig lidt ud, så deres ansigter var få centimeter fra hindanden. Hun smilede stort, og nærmede sig hans mund. Hun ville gøre det nærvepirrende for ham, altså ville hun blive ved sådan længe, uden at kysse ham. Det var faktisk svært, for hende selv ikke at gøre det.
"Godt du huskede et par bukser." Hviskede hun, og grinede sødt.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 17:22

"jeg lavede jo fejlen før#sagde han og holdte også om hende og så hendes hoved var ikke mere en et på centimeter fra ham.
Han kyssede hende så hurtigt og så på hende "nå men hvordan går det ellers søde"spurgte han så hende stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 17:30

Hun smilede, men surmulede sødt da han kyssede hende.
"Det gjorde du!" Hun grinede, og holdt sine hænder bag hans nakke. "Jeg har det meget godt.. Men jeg har det bedst når jeg er hos dig." Hun trak sig tættere på, og ironerede et gammelt ægtepar der stod og kiggede på.
Hun kyssede ham med lidenskab, i ret så lang tid. Men trak sig så væk, hun lagde hovedet på skrå.
"Hvad så med dig.. Genelt mand?"
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 17:37

han smilede sødt tilbage til hende "jeg har det fint"sagde han og kiggede ondt på ægteparet.
Han kiggede tilbage*gå eller jeg andgriber*tænkte han og holdte øje med ægte paret og kiggede på hende og så på hende og lignede en der havde lyst til at andgribe,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 17:44

Hun rynkede brynene, og kyssede ham igen.
"hey?.." Hun smilede til ham, og nussede hans øjnbryn. Mens hun så tilbage til ægtparet, og smilede til dem. "De gør ikke noget.. Du må da efterhånden være vandt til puplikum?" Sagde hun drillende, og lod hånden glide ned på hans bryst. Hvor han var varm, og fugtig? hun smilede støre, og rystede på hovedet.
"Jeg elsker dig Sandlio." Sagde hun oprigtigt, og bed sig i læben. Mens hun så ham i øjnene, hun havde tænkt sig at sige ham det. Men troede ikke at det ville lyde så sandt og rigtigt, når hun endelig sagde det.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 17:48

"i lige måde"sagde han og kiggede på hende og lod ægteparet være og holdte om hende og lod stille en hånd glide under henes trøje og holde hånden på henes ryg.
"skal vi gå os en tur"spurgte han hende og så hende i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 17:55

Hun smilede, og bed sig i læben.
"Selvfølgelig.." Hun hoppede stille ned, og følte sig lidt lille i forhold til ham. Hun tog hans hånd i sin, og kiggede på dem. Kiggede så op, og smilede stort til ham. "Du føre and." Sagde hun, og lavde en stor armbevægelse. Hun begyndte allerede at føle sig træt, så stilte sig op på tær, og kyssede Sandlio med lidenskab.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 17:59

Han begyndte at gå mens at han havde sin ene hånd i hendes. Han smilede bare til hende og kyysede hende så blidt på kinden.
Han så på tingene omkring dem "nå men hva tænkte du da du så mig"spurgte han hende stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 18:05

Hun smilede til ham, og vendte sig om mod ham.
"Uh.. Jeg tænkte: 'Se sådan en smuk ulv.. Den må jeg have fingrene i.'" Hun smilede støre, og hostede lidt. "Og ved du hvad.. Det har jeg nu." Hun flettede deres fingre, og så sig rundt. Der var virkelig smukt lige nu, mere end aldrig før.
Hun stoppede foran en sø, og så på den lidt. Hun havde en trang til at bade, så hun så sig om. Ikke rigtig nogle, så hvorfor skjule ens lyster?
"Øhm.. Kan ulve godt svømme?" Spurgte hun sødt.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 18:11

"jeg kan både i menneske form og i ulve form"sagde han stille til hende.
Han kiggede på hende "jeg går lige ind i busken og forvandler mig" hviskede han til hende og gik ind og tog sine bukser af og lå dem på jorden så han ville kunne tage dem på igen efter at have badet.
Han forvandlede sig så og gik stille ud til hende i ulve form.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 18:17

Hun blev helt varm om hjertet, af at se ham sådan. Han var så.. Yndig? Men imens havde hun ikke rigtig fået noget af, og hun kunne jo ikke blive til en hund vel. Så hun tog så meget af, så hun kun stod i BH og trusser. Hun prøvede ikke at dække sig for Sandlio, nu da han var ulv var det mere.. Bageheligt ikke at have så meget tøj på.
"Du er smuk.." Sagde hun, uden at tænke over det. Og kløede ham bag øret, og hoppede i med et hovedspring, der var meget øvet.
Hun kom op til overfladen, og så efter hendes dejlige ulvekæreste Sandlio.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 18:35

han gik langsomt ned i vandet og svømmede hen til hende og slikkede hende på hegen og konsentrede sig om at holde sig ovenvande.
Han var fuld konsentret på sook og alt omkring dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 18:52

Hun grinede, og tog fat i ulven. Mens hun nussede den våde pels, der var tung af vand. Hun følte sig ikke halvnøgen her, sammen med ham. På en måde føltes det normalt, på en dejlig varm måde.
"Kan du holde dig oppe skat?" Spurgte hun bekymret, for vis han forvandlede sig til menneske. Så kunne han med lethed, stå på bunden.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 18:55

Han valgte at frvandle sig til menneske og stod så på bunden ved siden af hende.
Han så på hende og smilede til hende og kyssede hende så på munden og stod så lige forand hende og kiggede hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 19:01

Hun smilede, og kyssede igen. Vis hun stod på tær, kunne hun holde sig oppe. Så hun tog fat i ham, vel vidende om at han var nøgen. Og trak sig ind til ham, mens hun så ham i øjnene.
"Så du kunne alligevel ikke holde dig oppe, hva'?" Spurgte hun grinende, og kyssede ham igen på munden som var helt våd. Godt at der ikke var nogle mennesker her, det ville være en katastrofe!
"Du er også meget lækre som menneske." Hun smilede. "Når du er ulv, har jeg bare lyst til at beholde dig. Og nusse for dig. Men nu.. Har jeg lyst til mere." Det sidste hviskede hun nærmest.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 20:23

"hva mener du med at du vil have mere"spurgte han hende stille.
Hsn dmilede da han mærkede han var nøgen"og så på hende "skal du ikke også være nøgen når jeg er"spurgte han hende stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 22:06

Hun smilede tilbage, og rødmede.
"Jeg mener bare.. Jeg ved det ikke, jeg vil bare mærke dig ved min side." Hun smilede sexet, og trak hans hånd om på hende ryg. Ved åbningen af hendes BH, og kyssede ham blidt på munden. Mens hun fik sig ud af hendes trusser, med Sandlios hjælp.

//Kommer du på chatten?//
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:27

han stildte sig helt oppe af hende nu når de begge var nøgne. Han kyssede hende så på munden og og smildte. Han lod sin hånd glide ned langs hendes mave og ned mod hendes underliv og lod sin hånd glide over hendes underliv og håbede hun nød det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 22:34

Mon ikke hun nød det, det var som om der var en hel flamme, der blev tændt inde i hende. Af at han rørte ved hende, på den måde.
Hun pressede sig mod hans krop, og var ikke genert. Hun hvilede sine hænder på hans bryst, og hendes underliv reagerede på hans berøringer. På en dejlig måde, men også lidt foruroligende.
Hun så op i hans øjne, og smilede kærligt. Mens hendes vejrtrækninger var regelmæssige. Hun kyssede ham igen, men vildere og med flere følelser
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:37

han blev ved med at berøre hendes underliv mens han gik i hendes tempo med at kysse.
Han ttrak hende helt ind til sig så hun ville kunne mærke hans p'k mod hendes mave mens han stille berørte henes underliv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sookie Fre 15 Okt 2010 - 22:42

Hun kyssede ham stadig, stille med tungen. Mens hun nussede hans bryst, og åndedrættet blev tungere og tungere. Hun så ham ind i øjnene, da hun mærkede noget på hende mave. Og nikkede roligt, mens hun smilede kærligt til ham.
Hun trak sig lidt længere op, så hans p'k var ved hendes underliv. Og det var cirka i samme højde, med hovederne. Hun holdt sine hænder om hans nakke, mens hendes bryst pumpede op og ned.
Sookie
Sookie
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.

Antal indlæg : 806


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:45

Han så hende rette sig til og rette så sin p'k så den røg ind i hendes underliv og begyndte langsomt at køre den ud og ind mens han kyssede hende.
Han nød det fuldt ud og håbede hun gjorde det samme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

waiting for you(sook Privat) Empty Sv: waiting for you(sook Privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum