Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
waiting for you(sook Privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
waiting for you(sook Privat)
O:en eller to andre langt væk
S:sombre
V:solrigt
P: ava
~~~~~~~~~
Sand stod i sin ulve form og holdte øje med vejen ind til parken da han ventede på en speciel persen.
Han var optaget at dufte og lyde da han kendte hendes dejlige duft.
Han gav en lille lyd fra sig. Lidt alla et suk af da han gerne ville have hende ved sig.
Gæst- Gæst
Sv: waiting for you(sook Privat)
I dag var en af disse gode dage, hvor hun bare ikke kunne lade være med at gå udenfor. Måske mest fordi hun skulle mødes med HAM, hendes elskede. Hun grinede lidt, og kørte tungen hen over hendes tænder.
Hun ville gerne være fin for hans skyld, selvom hun haddede at have kjole på. Det var også føreste og sidste gang.
Kjolen var grøn, og gik hende til lige over knæene. Og den havde en bred halsudskæring, så man kunne så en masse af det halvt lyse hud. Men den var smuk, og fejlfri.
Hun kom rundt om hjørnet, og så så hun ham, i ulveskikelse. Han var smuk, og blød. Hun længtes efter at røre ved ham, nusse ham, og kysse ham. Men hun gjorde ikke andet, end at sætte sig ned på hug. Så han kunne løbe hen til hende.
"hej skat.." Hviskede hun.
Sookie- Highly competent (Rank 14)
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Antal indlæg : 806
Da han havde gorvandlet sig havde han husket et ekstra stykke tøj som han havde på efter forvandlingen "hey søde"sagde han og gik hen mod hende mens han smilede stort.
Gæst- Gæst
"Godt du huskede et par bukser." Hviskede hun, og grinede sødt.
- Bosted : Ved siden af biografen, i en lille fin lejelighed. Måske lidt utæt, men fin for Sookie.
Han kyssede hende så hurtigt og så på hende "nå men hvordan går det ellers søde"spurgte han så hende stille.
Gæst- Gæst
"Det gjorde du!" Hun grinede, og holdt sine hænder bag hans nakke. "Jeg har det meget godt.. Men jeg har det bedst når jeg er hos dig." Hun trak sig tættere på, og ironerede et gammelt ægtepar der stod og kiggede på.
Hun kyssede ham med lidenskab, i ret så lang tid. Men trak sig så væk, hun lagde hovedet på skrå.
"Hvad så med dig.. Genelt mand?"
Han kiggede tilbage*gå eller jeg andgriber*tænkte han og holdte øje med ægte paret og kiggede på hende og så på hende og lignede en der havde lyst til at andgribe,
Gæst- Gæst
"hey?.." Hun smilede til ham, og nussede hans øjnbryn. Mens hun så tilbage til ægtparet, og smilede til dem. "De gør ikke noget.. Du må da efterhånden være vandt til puplikum?" Sagde hun drillende, og lod hånden glide ned på hans bryst. Hvor han var varm, og fugtig? hun smilede støre, og rystede på hovedet.
"Jeg elsker dig Sandlio." Sagde hun oprigtigt, og bed sig i læben. Mens hun så ham i øjnene, hun havde tænkt sig at sige ham det. Men troede ikke at det ville lyde så sandt og rigtigt, når hun endelig sagde det.
"skal vi gå os en tur"spurgte han hende og så hende i øjnene.
Gæst- Gæst
"Selvfølgelig.." Hun hoppede stille ned, og følte sig lidt lille i forhold til ham. Hun tog hans hånd i sin, og kiggede på dem. Kiggede så op, og smilede stort til ham. "Du føre and." Sagde hun, og lavde en stor armbevægelse. Hun begyndte allerede at føle sig træt, så stilte sig op på tær, og kyssede Sandlio med lidenskab.
Han så på tingene omkring dem "nå men hva tænkte du da du så mig"spurgte han hende stille.
Gæst- Gæst
"Uh.. Jeg tænkte: 'Se sådan en smuk ulv.. Den må jeg have fingrene i.'" Hun smilede støre, og hostede lidt. "Og ved du hvad.. Det har jeg nu." Hun flettede deres fingre, og så sig rundt. Der var virkelig smukt lige nu, mere end aldrig før.
Hun stoppede foran en sø, og så på den lidt. Hun havde en trang til at bade, så hun så sig om. Ikke rigtig nogle, så hvorfor skjule ens lyster?
"Øhm.. Kan ulve godt svømme?" Spurgte hun sødt.
Han kiggede på hende "jeg går lige ind i busken og forvandler mig" hviskede han til hende og gik ind og tog sine bukser af og lå dem på jorden så han ville kunne tage dem på igen efter at have badet.
Han forvandlede sig så og gik stille ud til hende i ulve form.
Gæst- Gæst
"Du er smuk.." Sagde hun, uden at tænke over det. Og kløede ham bag øret, og hoppede i med et hovedspring, der var meget øvet.
Hun kom op til overfladen, og så efter hendes dejlige ulvekæreste Sandlio.
Han var fuld konsentret på sook og alt omkring dem.
Gæst- Gæst
"Kan du holde dig oppe skat?" Spurgte hun bekymret, for vis han forvandlede sig til menneske. Så kunne han med lethed, stå på bunden.
Han så på hende og smilede til hende og kyssede hende så på munden og stod så lige forand hende og kiggede hende
Gæst- Gæst
"Så du kunne alligevel ikke holde dig oppe, hva'?" Spurgte hun grinende, og kyssede ham igen på munden som var helt våd. Godt at der ikke var nogle mennesker her, det ville være en katastrofe!
"Du er også meget lækre som menneske." Hun smilede. "Når du er ulv, har jeg bare lyst til at beholde dig. Og nusse for dig. Men nu.. Har jeg lyst til mere." Det sidste hviskede hun nærmest.
Hsn dmilede da han mærkede han var nøgen"og så på hende "skal du ikke også være nøgen når jeg er"spurgte han hende stille.
Gæst- Gæst
"Jeg mener bare.. Jeg ved det ikke, jeg vil bare mærke dig ved min side." Hun smilede sexet, og trak hans hånd om på hende ryg. Ved åbningen af hendes BH, og kyssede ham blidt på munden. Mens hun fik sig ud af hendes trusser, med Sandlios hjælp.
//Kommer du på chatten?//
Gæst- Gæst
Hun pressede sig mod hans krop, og var ikke genert. Hun hvilede sine hænder på hans bryst, og hendes underliv reagerede på hans berøringer. På en dejlig måde, men også lidt foruroligende.
Hun så op i hans øjne, og smilede kærligt. Mens hendes vejrtrækninger var regelmæssige. Hun kyssede ham igen, men vildere og med flere følelser
Han ttrak hende helt ind til sig så hun ville kunne mærke hans p'k mod hendes mave mens han stille berørte henes underliv.
Gæst- Gæst
Hun trak sig lidt længere op, så hans p'k var ved hendes underliv. Og det var cirka i samme højde, med hovederne. Hun holdt sine hænder om hans nakke, mens hendes bryst pumpede op og ned.
Han nød det fuldt ud og håbede hun gjorde det samme
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Waiting for something //Privat :: Rasca//
» Right here waiting for you.
» Waiting for the hit (Izobell)
» I am waiting for you! (emnesøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet