Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Darkness around me- Cricker
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Darkness around me- Cricker
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Da de var kommet derhen tog Cricker en dyb indånding. "Okay, det er længe siden jeg har gjort det her, men det burde lade sig gøre" Sagde han og gik et par skridt væk fra Cathlyn, og begyndte at lave nogle bevægelser med sin arm. Han sagde noget på et mærkeligt sprog, det lød næsten som det sprog der stod i bogen. Der gik ikke så lang tid før han stoppede og det så umiddelbart ikke ud som om at der skete noget. Cricker kiggede sig omkring, men der var noget som brød stilheden. Der var noget der åbnede sig, og det lignede en portal. Cricker kiggede over på Cathlyn. "Er du klar til at se min verden med dine egne øjne isteet for en bog?" Spurgte Cricker og rakte en hånd ud til hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Det var mange år siden Cricker sidst var hjemme, og det var ikke engang sikkert at der var nogen der ville kende ham når han vendte tilbage. Men måske, hvem vidste? Han hænder lå på hendes skuldre. "Jeg kan også godt gå først, men der sker ikke noget ved at vi går derind sammen" Hviskede han til hende og ventede på et svar.
Gæst- Gæst
Cath fik igen gåsehud, af hans berøring imod hendes skulder. Hun nikkede let og lod let skovduften ramme hende. Hun indåndede den beroligende duft af natur, og bed sig så let i underlæben. ”Der sker ikke noget vel?2 spurte hun med en forsigtigt smil. Hun sukkede let og lod let hendes øjne studere hans inden hun let åbnede munden for at sige noget igen. Men inden hun nåede at sige noget hviskede han noget. Hun nikkede let, ”Jeg frygter det ikke, så det gør mig ikke noget” hviskede hun let, og bed sig så let i underlæben. Hun vendte sig let om og gik hen imod portalen. Hun lod sig let gå igennem dem. Selvom hun dg påstod at hun ikke frygtede noget, så var det ikke helt rigtigt. Hun frygtede det en lille smule. Ikke specielt meget, men der lå altid en lurende tanke, i spænd. Hun lod sig træde igennem den, og væltede så nærmest ned på jorden da hun ikke rigtigt kunne få balancen. Hun landede på jorden, med hovedet imod noget græs. Hun åbnede let øjnene, men det syn hun mødte var jord.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cath kiggede hen på Cricker, ”Heldigt, for jeg vil helst ikke ha' en kjole på” mumlede hun med et svagt smil. Hun lod let hendes tunge glide hen over hendes tandsæt, mens hun vendte sig om imod landsbyen. Ærlig talt vidste hun ikke hvad hun ville se først. Der var alt for mange spændende nye ting, som der skulle udforskes. Men hvad skulle være starten, på dette eventyr? Eller det var jo ikke et eventyr som sådan, men på en måde alligevel. Hun bed sig let i underlæben, og lukkede så let øjnene for at tænke klart. ”Jeg vil se den kirke” mumlede hun og pegede ud mod en stenkirke. Hun var ikke, så troede som alle mulige andre, men den er kirke så anderledes ud. Helt speciel og fansinerende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
”Jeg tror jeg holder mig til at gå, hen af markerne, og i skoven” sagde hun med et smil, som sagde mere end ord. Hun var ikke just ligefrem glad for at flyve. Det var i højden, der gjorde hende bange, det var angsten for at falde ned. Hun bed sig forsigtigt i underlæben, og kiggede hen på ham. Hun kiggede hen på ham da han sagde noget. ”Det lyder spændende” mumlede hun med et svagt smil. ”Skal vi ikke gå, mens du fortæller mig om det?” tilføjede hun spørgende. En vind blæste let omkring dem, og tog let fat i hendes hår. Hun lukkede let øjnene, i og mærkede de små kærtegn, fra vinden. Hun åbnede dem dog straks igen. Hun begyndte let at gå hen over marken, med lette bløde skridt. Hun regnede med at hvis han ville med, fulgte han bare med. Hun strøg let en af de røde små hårtotter væk, som lå hen over hendes kinder. Vinden fortsatte bare med at blæse, let omkring. Det var ikke sådan at man frøs begrund af vinden. Hun fugtede let hendes læber, og vendte sig let om, for at se om han var med.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Måske hans familie? Måske, måske ikke. Hun bed sig let i underlæben, og strøg let hendes to fingre gennem det røde hår. Det gjorde un næsten altid, det var som om det var beroligende. Det føltes bare trygt, på en rar måde. Hun kiggede let op på ham, ”Hvem er det?” spurte hun og hentydede til dem som han, havde 'hilst' på. Hun skrumlede over en jord knold, og var lige ved at vælte. Hun grinte let for sig selv, og smilede let. Hun kiggede let op i luften. Her duftede bare så meget bedre en i Di Morga. Det var bare som om at, er duftede mere rent end alle andre steder. Hun kiggede op på ham og smilede let til ham, og fjernede så blikket igen.
Gæst- Gæst
Da de var nået hen til porten blev de stoppet af vagten, der spurgt hvad de skulle. "Cricker Ancalime, jeg er her med min veninde Cathlyn fra menneskenes verden." Sagde Cricker. Vagten så noget skeptisk ud. "Fra deres verden? Så har du jo ansvaret for hende." Cricker nikkede. Det var han udmærket klar over. Hvis hun gjorde noget forkert så var det ham, der kom til at bøde for det. Sådan var reglerne i den her verden. Det virkede måske unfair for nogen, men det var normalt for Cricker. Vagten åbnede endelig døren og de kunne nu gå indenfor.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» what is in the darkness ~ Dai
» Alone in Darkness