Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en dag i byen //Loveday//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
en dag i byen //Loveday//
sted. terre gå gade
tid. midt på dage ved 16.00 tiden
omgivelser.cafeer. butikker. og folk på tur i byen
vejr. en varm dag med solen højt på himlen med nogle få skyer på himlen.
beklædning et par sorte shorts med mørke røde mønster ned af siden og en åben hætte trøje som er rød med sort mønster ned af ryggen og et par sol briller.
Det er en dejlig dag og Riku sidder på en cafee og får en kold øl mens han nyder vejret for det er jo hans fri dag fra jagten. han sidder og kigger ud på folkene der går forbi *tænk at de ikke ved hvad der ligger på lur af væsner der bare ville elske at dræbe dem for sjov ... når det vil jeg ikke tænke på nu jeg har jo fri*tænker han og går op og bestiller en øl til .
tid. midt på dage ved 16.00 tiden
omgivelser.cafeer. butikker. og folk på tur i byen
vejr. en varm dag med solen højt på himlen med nogle få skyer på himlen.
beklædning et par sorte shorts med mørke røde mønster ned af siden og en åben hætte trøje som er rød med sort mønster ned af ryggen og et par sol briller.
Det er en dejlig dag og Riku sidder på en cafee og får en kold øl mens han nyder vejret for det er jo hans fri dag fra jagten. han sidder og kigger ud på folkene der går forbi *tænk at de ikke ved hvad der ligger på lur af væsner der bare ville elske at dræbe dem for sjov ... når det vil jeg ikke tænke på nu jeg har jo fri*tænker han og går op og bestiller en øl til .
Gæst- Gæst
Sv: en dag i byen //Loveday//
Loveday gik stille rundt i byen, det var sjælden hun var der, hun havde en kappe med en hætte på og havde hætten godt ned over sine øjne, så inden skulle se dem, der var en skygge inde under hætte så ingen kunne se hendes øjne, det ville hun heller ikke, men det var ikke svært at se hun var en kvinde med flotte former, men hun gik bare videre, der var en grund til at hun aldrig gik ind i byen
Gæst- Gæst
Riku kigget ud på folkene da han fik øje på en pige som gik med hætten over hoved t *det må da være varmt på den her tid af dagen *tænkte han og tømte sit glas og begynder at gå op for at betale. han kom op til disken og lag pengene og kigger på servitricen *ses næste gang maya *hun nikker og siger farvel Riku godt at se dig igen. Han begynder at gå ned af gå gaden for at kigge lidt.
Gæst- Gæst
hvis man så godt efter rundt om Loveday var der en stor hedebølge som holde hendes krop ved normal temperatur, der var en der kom for tæt på og råbte om han havde brændt sig på noget, men det eneste der var tæt på ham var hende, hun begynde bare at gå videre, hun gjorde hedebølgen mindre så det ikke var så let at brænde sig på den
Gæst- Gæst
Riku gå ned af gågaden den samme vej som pigen han hade set da han får øje på denne slags hedebølge rundt om denne pige *hmm kan det passe hmmm en af dem her nu på min fri dag gad vide hvad hun laver her??. det må under søges *Riku gå ind i en gyde og kigget sig omkring så han var sikker på at der ikke var nogle mennesker det så ham. i et split sek var han der og i det næste var der kun et lille glimt af elektricitet. Han dukket op i en gyde lidt længer ned af gaden, da pigen kom forbi lavet han et lille pift så hun ville få øje på ham "pist pist her over ja dig i hætte trøjen må jeg lige snakke med dig "
Gæst- Gæst
hun kiggede hen i gyden, men hun gik ikke hent il ham, hun gik så den vej hun var kommet og det var mod skoven, hun sagde ikke noget, det gjorde hun aldrig når hun var i byen, det var det værste sted hun viste det var byen der var alt for mange mennesker og andre væsner, hun ville helst være i skoven helt for sig selv
Gæst- Gæst
Riku gik ud af gyden og begyndte at gå efter hende men han holdte sin afstand ind til de nået skoven og Riku forsvandt i et glimt og dukket op længer inde i skoven hvor han ventet på at pigen kom tætter på * okay rolig Riku husk hvad Barishan sagde til dig omkring dæmoner og hvad det er for nogen af den og om at ikke alle er fjendelige men stadig farlige okay rolig du mød dæmoner før *han ryster lige sine hænder og gør sig klar på hun kom tætter på.
Gæst- Gæst
da hun kom ind i skoven, fjernede hun hætten og rystede let på hovedet for at få det nøddebrune hår til at falde på plads igen, hun fjernede hedebølgen igen"det var meget bedre, der var for mange folk i den by"sagde hun til sig selv og begynde at gå videre, hun elskede at være i skoven, bare være der helt for sig selv
Gæst- Gæst
Da hun kom tæt nok på træder Riku frem fra bag ved en træ og kigget op på pigen og sige " sjovt jeg syntes at der var en slags hedebølge omkring dig hvad var det for en trick "han smilte kigget på hende, han så meget ud som og lugtet som et menneske. Han kigger hende lige ind i øjne og siger "flotte øjne er det kontakt linser "for at lyde så meget som en menneske som mulige .
Gæst- Gæst
hun gik bare videre uden at høre på*kan man nu ikke havde lidt fred*tænkte hun og sukkede lydløst, hun tog kappen af og lod den gå op i flammer, hun havde sendt den væk igen, hun havde nu kun en flot kjole som var to farvet lige som hendes øjne, hun var ligeglad med hvad han var for en race, bare hun kunne få lov til at være i fred efter at ha været i byen hvor der var for mange efter hendes smag, men hun var jo osse for det meste i skoven hvor der ikke kom så mange
Gæst- Gæst
*wow okay helt klart ild dæmon *tænkte han og forsvandt i et glimt og dukket op foran pigen " hvad lavet du inde i byen dæmon " sagde han med et seriøst blik i øjne alt imens hans ene hånd begyndt at lyse op en smugle og små lyn skød ud der fra. "jeg ved ikke og du er klar om det men byen er adgang forbudt for dæmoner for det er hunter territorium"
Gæst- Gæst
hun kiggede på ham"jeg vil osse helt være fri for byen, men jeg er jo nød til at finde ud af hvad der for går rundt omkring"sagde hun bare, hun gik hen til en å og tog lidt vand op fra den med sin vand evne, hun kølede sig lidt ned med det, da hun slap det ud over sig, dampede det meget, men hun kølede ned"sådan det var meget bedre"sagde hun til sig selv
Gæst- Gæst
Han kigget på hende "pas på hvor du går henne det er ikke sjov at møde en dæmon jager dig er ikke sjove at kæmpe imod og det siger jeg med alfaring " siger han mens han kigger ned i jorden og ser ikke seriøs ud men mere lidt sorgene.han kigger på hende og begynde at gå ud af skove * fedt det var det gode humør hvorfor skulle jeg også lige minde mig selv på det *
Gæst- Gæst
noget vand spænde ben for ham, hun kiggede på ham"ikke sjov at kæmpe imod, hmm det ved jeg ikke, jeg kan styre to ting, men ikke til fulde og det skal du vist osse være glad for"sagde hun, hun fik vandet hen til sig igen og puttede det ned i åen igen
Gæst- Gæst
Riku rejser sin og kigger på hende og holder sin hånd op mod et træ og et lyn skyder ud og kløver træet.Han kigget hen på hende og siger " jeg kan også kontroller et element og jeg er ikke en dæmon jager ..... " i et sek stilhed kigget han op mod hende og siger med en vred stemme " jeg dræber dæmon jager for hævn"
Gæst- Gæst
hun kiggede på ham"jeg har ikke gjort dig noget så hvorfor skade mig"sagde hun, det passede hun havde aldrig mødt ham før, så hvorfor skulle han skade hende, hun gik forbi ham"jeg er to forskellige race dæmoer en vand og en ild"sagde hun uden at kigge på ham"eller det tro jeg"tilføjede hun efter en lille pause
Gæst- Gæst
Lignende emner
» sandet kradser privat - loveday
» to personer på en strand (loveday-privat)
» Hvad skal jeg kalde emnet? (Loveday)
» Yo girl, wanna come home with a young man? But be careful.. (Loveday, Privat)
» en tur i byen
» to personer på en strand (loveday-privat)
» Hvad skal jeg kalde emnet? (Loveday)
» Yo girl, wanna come home with a young man? But be careful.. (Loveday, Privat)
» en tur i byen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont