Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
to personer på en strand (loveday-privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
to personer på en strand (loveday-privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

to personer på en strand (loveday-privat)

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

to personer på en strand (loveday-privat) Empty to personer på en strand (loveday-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:16

S-stranden
T-12.00
O-ikke et øje at se
P-badeshorts
V-sol

Zankuji en yderst flot ung dæmon havde i dag tænkt sig at være nede ved stranden for at tænke på mange ting som der var sket for ham nu og det var der jo også da det var om hans liv som han havde nu han var blevet single igen og alt det så han var det man kalde fri eller sådan noget.
Han kiggede rundt og var glad og håbede på at der ville komme nogen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

to personer på en strand (loveday-privat) Empty Sv: to personer på en strand (loveday-privat)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:20

Loveday kom ned til stranden, det var kun anden gang hun var der nede, men hun var jo osse glad for meget eller meget ild, det var hendes to elementer og evner, men osse svagheder, hun gik helt ned til vandet, hun havde ikke en kappe på, hun prøvede ikke at skjule hvem hun var, hendes kappe lå lidt længere væk fra vandet så den ikke skulle blive våd

Gæst
Gæst

to personer på en strand (loveday-privat) Empty Sv: to personer på en strand (loveday-privat)

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:24

Han kiggede rundt og slappede bare af for sig selv og fik så øje på en kvindelig form længere henne og rejste sig op og gik stille hen mod denne person og ville ikke skramme hende på nogen måde så hun ville flygte eller noget "øhm hejsa"sagde han med et stille smil på sine læber og ventede bare på hendes svar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:26

hun kiggede hen på ham, med sine to farvet øjne, der var nogle som hun havde kigget på, på vejen ned på stranden der var løbet sin vej, men hun var bare gået videre"hej"sagde hun og kiggede på vandet igen, det lignede en helt masse små skinende krystaller når solens stråler ramte ned i vandet rigtigt og det sys hun var meget smukt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:32

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad så hvad bringer sådan en flot ung dame som dig her ned til stranden nu"spurgte han og kiggede bare på hende for at se hvad hun ville gøre og havde ikke ligefrem lagt mærke til at hun havde to farvet øjne eller hvad han for så var han ligeglad med det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:34

"vand"sagde hun bare og begynde at gå ud i det, hun smilede over hele hovedet og kiggede bare ned i vandet, hun gik så langt ud det nåde hende over hofterne, så vende hun sig over mod ham og lade sig falde bagud ud i vandet, hun kom frem igen, hun elskede vand mere end hun elskede ilden

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:37

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "du kan da vist godt lide vand ikke"sagde han med et stille smil på sine læber "men hvad er du endeligt"spurgte han med et stille smil på sine læber og syns ikke han rigtig kunne sætte finger på hvad hun var endeligt lige nu.
Han slappede bare af og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:40

en lille del vand, løftede sig fra det andet, hun begynde at nynne og den lille del vand begynde at forme sig i bogstaver der kom til at stå 'ild&vand dæmon' hun lod vandet falde ned til det andet igen, hun fik det ud over sig"ja jeg elsker vand mere end ild"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:43

Han kiggede på hende med et stille smil "okay der kan man bare se"sagde han med et stille smil på sine læber "ild og vand i en dæmon jeg er så fuld ild dæmon så jeg bliver svækket i vand"sagde han med et stille smil på sine læber.
Han var glad for at han var det han nu var
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:47

"kommer du ikke her ud, vandet er skønt og vis du skulle være ved at drukne får jeg dig op igen, det er let i så meget vand, men evne er stærkere end plejer og min ild evne er lige nul"sagde hun, hun lagede hovedet lidt tilbage i vandet

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:49

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jo kan jeg vel godt"sagde han med et stille smil på sine læber og gik ud til og stod ved "hva så"sagde han med det sammen smil han altid havde på sine læber det var et sødt smil han havde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:51

hun svømmede lidt længere ud på det dybe vand, hun var ligeglad med hvor dybt der var, der var mere vand"hmmm det ved jeg ikke, jo havde hedder du forresten?"sagde hun, hun ville gerne vide det, var jo en total frememde

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:54

Han kiggede på hende med et stille smil "jeg hedder Zankuji og hvad med dig søde"sagde han med et stille smil på sine læber og var glad for at hun var der så de kunne snakkede og hvad der ellers nu ville ske det viste ingen jo vel.
Han smilte sødt til hende og ventede bare på hendes svar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 22:56

"jeg har ikke rigtigt en navn, så den første person som fandt mig kalde mig Loveday så det har jeg beholdt"sagde hun, hun havde aldrig mødt eller set sine forældre overhovedet, de havde sendt hende ting og penge når hun skulle bruge det, så heller ikke mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 22:58

Han kiggede på hende "det lyder også sødt til sådan en flot kvinde som dig det passer til din skønhed"sagde han med et stille smil på sine læber og var glad for at hun var så åben som hun var overfor hende om ting.
Han satte sig ned i vandet og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 23:03

"du er den første der siger det"sagde hun og det passede, der var ingen der havde sagt noget om hendes skønhed, kun hendes øjne og den var hun ved at være godt træt af"hvad laver du endelig her nede Zan?"spurgte hun, hun gad ikke til at sige hele hans navn

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:06

Han kiggede på hende med et stille smil "hmm mig jeg er her for at slappe af hvad med dig"spurgte han med det samme smil og kom tættere på hende og kiggede på hende "og ja du er køn selv tæt på"sagde han med et sødt smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 23:08

hun grinede lidt over det han sagde til sids"jeg er her jo på grund af vandet"sagde hun, har var mere vand end hun kunne drømme om og det var hun meget glad for det var, hun kiggede lidt på ham, hun sys lidt hans smil var for sukker sødt, men hun sagde ikke noget om det

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:10

Han kiggede på hende "noget galt har jeg noget mellem tænderne eller noget"sagde han og hans smilt forsvandt stille og kiggede bare på hende for det ville jo være pinligt for ham hvis det var der var noget mellem hans tænder så skulle hun sige det til ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 23:12

"nej, men jeg er ikke til sukker søde smil, de giver mig kvalme undskyld"sagde hun og svømmede lidt ud, det var ikke for at fornærme ham, hun sagde det, hun sagde bare sandheden, til en vildt fremmede nu måtte hun lige tage og styre sig lidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:14

Han kiggede på hende "når okay det okay"sagde han og sad nede i vandet og kiggede på hende *okay alt for sødt smil har jeg åbenbart*tænkte han bare for sig selv og kiggede på hende.
han var bare glad for at hun var her og sagde sandheden til ham
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 23:19

"har du nogen familie og har du set dem?"spurgte hun og kiggede på ham, hun ville vide om alle dæmon forældre var lige som hendes var, de besøgte hende jo aldrig, snakkede aldrig med hende, hun viste overhovedet ingenting om dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:22

"har min søster og mine forældre er døde"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede bare på hende da han syns hun var så smuk som hun var i hans øjne.
Han var stadig glad
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 28 Jan 2011 - 23:26

"så er alle dæmon forældre ikke lige som mine de er"sagde hun og kiggede ned i vandet, hun var blevet trist nu, nu viste hun at hendes forældre slet ikke ville havde hende, men alligevel fik hun ting og penge af dem, men det var ikke tit efterhånden

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 28 Jan 2011 - 23:29

Han svømmede hen til hende "er det noget du vil snakke om søde"spurgte han med et stille smil på sine læber og kiggede på hende og lagde stille sine arme om hende stille og roligt så det ikke skulle komme bag på hende og kiggede bare på hende og ventede på hendes svar
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum