Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 18:57

V ~ Blid brise.
O ~ Ingen.
S ~ De jeux midte, på en rusten gynge.
T ~ Cirka midnat~
P ~ en sort knækort kjole, der var enkel i sit udsnit.

Et skrig blev hørt, en mand, kom løbende imod de mørke gyder, man kunne se blodet han havde på sig, dog var det ikke hans eget. Gråden gennem hans skrig kunne tydes, frygten i hans øjne var stor, han så sig tilbage som var djævlen efter ham, men skikkelsen der dukkede op lignede alt andet end. Nanase kom gående med forsigtig skridt, hun sukkede og tog sig let til hovedet, hendes mørkeviolette øjne, med gråsorte tåger som pupiler var fast lagt den krympende skikkelse, "hvis bare du havde givet mig din datter som afbetaling", hun smilte åbenlyst moret af hans i starten mod til at redde sin datter. Nana's marmorhvide venstre hånd var blodig men det var ikke hendes blod, hun tog hånden op til sine læber, og slikkede let en smule af, "så ville jeg ikke være nødtil også at dræbe dig", hendes tonefald var næsten leende, med et hurtigt vift med den anden hånd var han op i luften, hans skrig morede hende ikke mere, men irriterede hende, det var ikke sjove længere. Hun sukkede trist og kastede ham til jorden, hvor nogle skygger opslugte ham, hun strakte sig kort med et kedsomeligt smil, er natten ikke stadig ung?, hun grinte let, hun ville sagtens kunne finde mere sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 19:48

Malcom stod i sit normale sorte jakkesæt, han havde en hvid skjorte på med et rødt slips indenunder. Han så en mand løbe forbi sig efterfulgt af en pige, han bestemte sig for at se vad det var der foregik og så lige det sidste af manden blive trukket under jorden af skyggerne som han drejede om hjørnet. Synet morede ham betydeligt, få væsner var i stand til at få et menneske til at skrige så inderligt, hans hudfarve skiftede fra et menneskes til hans djævlerøde, hans øjne skiftede til de gule katte øjne og der groede to gedebukke horn ud af panden på ham, han rømmede sig lidt og kiggede på pigen mens hans slangetunge piskede i luften. "Undskyld mig... men det er meget sjovere når de bløder ud over det hele hvis du spørger mig". Malcom lænede sig op af sin sorte stok med den blanke knop, han lignede et rigtigt slipsedyr hvis det ikke havde været for alle hans djævle fetures.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 20:19

Nana havde grublet over hvad hun nu skulle lave, men blev afbrudt af en duft der virkede hende bekendt. Hendes to skarpe smilehuler blev tydeliggjort, i et næsten undrende dog drillende smil. Endnu en djævel? det vat tydeligt at tanken morede hende. Nanase vendte sig ikke helt imod sit selskab endnu, hun knækkede kort de lange marmorhvide klaverfingre, før de små sorte tegn begyndte at dukke op fra hendes skulder til håndfladerne, de mørkeviolette øjnes sølvpupiler blev erstattet af de skarpe 5 kantede sølvstjerne.
"Det, det jeg helst vil undgå, ser du jeg prøver at rode mindst muligt." Hun vendte sig let og roligt rundt og fjernede noget af det lange silkebløde pandehår, smilet på hendes læber kunne skimtes, "jeg er ikke så vild med at få beskidte fingre", hun smilte skævt, med hovedet sat på skrå mens hun betragtede ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 20:46

Malcom gik over til hende med et bredt smil, hans lange tænder kunne tydeligt ses og hans røde hud lyste imod mørket. Han stillede sig med sin stok mellem benen og lænede sig let forover mens han så hende i øjnene "Dejligt sæt øjne du har" han drejede hoved en smule og fandt de 5 kantede stjerne meget fasinerende. "En prcentation er vel på sin plads, jeg er Malcom" Han lavede et dybt buk og kyssede hendes hånd, hanrettede sig op igen og kiggede lidt over på stedet hvor manden var forsvundet fra, "Det er væsner som dig der sørger for at vi stadig kan føre en ordenlig forretning dernede" han smilede og kiggede på hende igen. Malcoms lkange tunge gled ud af munden på ham og stod og dansede lidt i luften foran hende *Hun lugter da godt af en Vampyr at være*. "Må man spørge... fuldblods eller halvblods?.., jeg kan ikke rigtigt lugte det" Han så venlig og flink ud, men hun skulle ikke lade sig narre han kunne sagtens slå mere fra sig end de fleste ville tro.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 21:14

"I lige måde" Hun kunne ikke lade vær med at give et bredt smil, der fremviste hendes blanke og skarpe tandsæt, især de en anelse længere sidetænder var et smukt syn. Da hans læber mødte hendes blanke og iskolde hud, blev hun overrasket over at han ikke gøs. Nana's hoved blev tiltet en smule på skrå, "Nanase Phantomimé, rart at møde dem Malcom." Hun havde ingen problemer med at se igennem mørket , tværtimod var det som om hun fotografisk gemte hver en detalje af ham i det. Nanase's blik faldt på sine blanke fingre, med et svagt med frydende smil, "Det glæder mig at mine små lege kommer jer tilgode" Svaret fra hende kom en anelse leende, hun så direkte tilbage på hans fascinerende øjne, "I passer sikkert også meget godt på dem dernede" Et skævt smil kunne skimtes.
Hendes blik blev tydeligt forandret ved det sidste, hun gik to skridt tættere på ham så der ikke var noget imellem dem, med et blik der ikke helt var til at tyde.
"Sig mig Malcom, kan du ikke se forskel på hvad der er kvalitet og hvad der ikke er?" hendes spørgsmål lå i luften med en næsten undrende og sarkastisk undertone, hun hade at blive forvekslet med en almen vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 21:41

Malcom smilede nedu engang til hende. "Du må undskylde mig... men der er så koldt omkring mig heroppe at jeg har udviklet en cronisk forkøelse" Han hostede på en meget falsk måde et par gange. "Så jeg kan ikke lugte det så vel som jeg burde, men udfra din opførsel gætter jeg på fuldblods... ægte kvalitet" han blinkede til hende, pladsen mellem dem gjorde ham ikke spor, han kunne mærke kulde fra hendes krop så vel som hun nok kunne mærke hans meget varme og svovllugtende krop. Han sendte sin lange tunge ud af munden igen, den snogede sig ind mellem dem og viklede sig rundt og slikkede hende på øreflippen. Han havde det sjovt ligenu, han var jo djævel, så det med at ligge an på andre væsner var bare en stor del af det væsen han var, der var dog undtagelser, væsner som mennesker og engle var ikke noget han ville indlade sig på med mindre det var til gavn for ham på en eller anden måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 22:03

Hun rystede blidt på hovedet med et grin, denne gang ville hun give slip på fejltagelsen, denne enegang ville hun lade som om hun løgnen ikke kunne spotte. Han genvandt dog hendes interesse, da han kom igen med sit kompliment. Hun lod roligt sit blik betragte ham, måden hun betragtede ham på var næsten intens, som om hun slugte og spyttede ham ud igen med sit blik. "Jeg tror aldrig jeg er stødt på en helveds dæmon af så høj rang heroppe", nysgerrigheden var til at skimte, mens hun roligt smilte, med en drillende undertone. "Du kunne umuligt friviligt have valgt at komme herned", hun grinte blidt.
Da hans tunge strejfede Nana's øre blev hun stående, dog med et tydeligt moret smil, hendes egen menneskelig tunge gled automatisk ud og fugtede forsigtigt dog sensuelt de rosalæber, før hun drilsk lod sit blik spejles i månen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 22:18

"Hvad for dig dog til at tro jeg er djævel af høj rang?" Han grinede højt og vidste det var meget tydeligt at han ikke var en gemen vand eller ild dæmon. "Jeg er blevet smidt ud hjemmefra på ubedstemt tid. Der var en lille episode hvor jeg var ved at dræbe mørkets fyrste... og så bliver man sendt til jorden i vrede"
Han grinede noget mere, det hele havde været ret så komisk for ham, Satan havde ikke set det komme på nogen måde da han havde stukket ham i ryggen med en hellig kling, skidtet havde bare ikke været kraftigt nok til at dræbe ham, så Malcom var blevet fanget og sendt til jorden som straf.
Malcom kiggede ind i hendes måneoplyst øjne, de var smukke på en mørk og ondskabsfuld måde, lige som han kunne lide dem. Malcom stod der lidt og fugtede sine egne læber med den lange tynde tunge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 22:28

Hun gjorde sine øjne smalle, med et leende smil og begyndte roligt at gå i ring omkring ham, eller hvad der lignede. Hun gik ind i de forskellige skygger og dukkede op bag ham og omkring for så at dukke op få centimeter foran ham igen. Hun lændte sig ind imod hans hals, "Din duft er anderleds." Før hun igen vendte sig imod hans ansigt, "Det samme med din aura", hun smilte tilfreds. Hun kunne ikke lade vær med at le, han virkede til at være af ren bad boy materiale, endnu en ting der faldt i hendes interesse. Hun strakte sig kort med sit betagende blik sat på ham, "Har du så mødt nogle af byens.." hun prøvede ikke at grine, "svagere djævle?" Hun undrede sig kort over hvor han mon boede.
"Hvornår blev du sendt hertil?", hendes hoved blev uskyldigt sat på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 22:39

Han kunne godt lide måden hun bevægede sig rundt om ham på, hvordan det føltes som om hun undersøgte ham, han sukkede dybt og grinede til hende. "Ja det har været mig en udsøgt misfornøjelse at komme til jorden, ikke andet end svaghed og dårlig humor... lige med undtagelsen af dig selvfølgelig". Han smil blev breder og tænderne blev endu nemmere at se, samtidtig begyndte hans horn at vokse helt ud så han lignede det han var, en rigtig djævel og tilmed en der engang havde været djævlens højre hånd. "Der er så meget svaghed i denne by at det er usundt og uværdigt for væsner som os at være her, jeg glæder mig til endag at se det hele indhyllet i mørke død og ødelæggelse". Malcom grinede endu engang hjerteligt, han svang rundt med stokken engang og sendte en lille flamme afsted så det lignede fyrværkeri på den sorte nattehimmel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 22:52

Han oser jo næsten ondskab! glæden spredte sig, det var så længe siden hun sidst var stødt på et væsen der ikke bar godhed i deres falmende eller allerede forsvundne hjerter. Hun sukkede med armende bag ryggen og lagde ikke skjul på at hun kunne lide hans ord, "Hvis jorden blev som du sagde, tror jeg at min lyst til at dræbe ville sige igen" hun trak på smilebåndet. Nu tildags dræbte hun kun i kedsomhed, nysgerrighed og.. Igen kedsomhed. Hun gøs pludselig af væmmelse ved tanken om alle de modbydelige mennesker, "Byen her er blevet en trist skamplet på hvad der engang var en så smuk by indhyllet i kaos, blod og ødelæggelse ", hendes blik blev næsten tåget i hvad der i andres øjne ville blev set som traumatiserende mørkeminder, men det var tider hun savnede. Nana blev dog vækket, da hun så ilden som mindede om stor stillede fyrværkeri, et smil kunne ikke lade vær med at bryde hendes mælkehvide hud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 23:06

Malcom gik helt over til hende igen og standesede så hans brystkasse mødte hendes. "Drab skal ikke have mening det skal ske for sjov eller fordi dem det går udover har fortjent det... for eksempel den mand du lige har sendt ned i butikken har været sin kone utro og skal tilbringe en god sjat tid hos os, jeg var selv på vej ud for at gøre noget ved sagen, men du er jo mere end i stand til at gøre den slags arbejde". Det hele var ment som et stort komplimant til hende, han kunne mærke lysten stige i sig. Malcom lod sin tunge glide ud af munden nok engang, den gled hele vejen rundt om halsen på hende inden den stoppede og rørte hendes læber, der bredte sig et mørke omkring dem, lyset fik en mere mat farve og det virkede som om alt godt var forsvundet så kun ondskab og sørgelige tanker var til stede, en kat skramlede ved nogen skraldespande som den prøvede at komme væk, det samme med alle andre dyr, for eksempel rotterne begyndte at stikke af fra det mørke der nu spredte sig. Malcom lod nu sine læber møde hendes, han kunne mærke hendes kolde læber mod hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 23:24

Hun tyggede på hans ord, plejede hun ikke selv at gøre det på den måde? I hvert fald for meget længe siden. Hun lod igen sit drilske blik glide forbi ham, hun nød den underlig fornemmelse af hans tæthed, den udsøgte varme hun ikke selv besad. Da malcom begyndte at forklare hende om mandens tidligere gerninger kunne hun ikke lade vær med at grine, "Så undre det mig jo slet ikke at jeg nød det så meget." Smilet besad ikke andet end den dybeste ondskab som hun jo besad. Nanase lod roligt sine lange klaverfingre, manøvrere forbi hans brystkasse og længere frem til hun nåede hans hals. Hun kunne tydeligt mærke hvordan alt blev opslugt i et manisk mørke, der kun fik hendes smil til at blive breddere, indtil hendes smilehuler blev markeret på det skarpe ansigt igen. Nana's morskab steg da hans tunge igen begyndte sin udforsken, den djævelske tunge! Og da han så endelig lod sine læber møde hendes, løb en næsten uudholdelig trang igennem Nana. Den forunderlig blanding af hans hede, med hendes kulde var ikke til at modstå. Hun holdte sit dragende blik på ham, mens hun tirrende bed ham i underlæben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Søn 12 Dec 2010 - 23:36

Malcom kunne mærke hendes tænder i hans læbe, han sendte sin tunge rundt om hendes som han kyssede hende lideskableligt. Jorden begyndte langsomt at skælve en lille smule under dem, og sprækker med mørkt lys dannedes. Han lagde sine hænder på hendes hofter og hev hende tættere ind til sig. *jeg kan mærke din ondskab... første onde væsen jeg har mødt her på jorden*. En lyd af klagende stemmer opstod og mørket blev fortætte endu mere, for folk udenfor boblen måtte det ligne et sort hul hvor intet lys kunne undslippe. Malcom bed Nanase´s tunge en lille smile og gjorde det samme med hendes øreflip. Han lod sin tunge løbe hen over toppen af hendes brystkasse over brysterne, kun lige nok til hun kunne mærke det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 16:26

Et skævt smil spillede frem på de forføriske læber. da hun mærkede jordens pludselig skælven. Dette var noget hun ikke havde oplevet før og hun havde skam oplevet en hel del i sit "liv", at være så tæt på en ondskab der lignede hendes egen så meget, dét var nyt. Hendes øjne var som fikseret på ham i et kort øjeblik før hun igen grådigt men passioneret lod deres læber mødes. Hun lod roligt sine blodrøde negle, bore sig ind i hans nakke, mens hun lod sin tunge udforske. Hun nød dette intense øjeblik, der næsten fik alt til at falme rundt omkring dem. Hun smilte drillende da hun mærkede hans tunge omkring hendes brystparti.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 16:44

Ondskab så stærk, så ren var svær at opleve udenfor helvede, Malcom troede han havde givet afkald på dette da han blev smidt ud af helvede. Han kunne mærke hende kolde tunge, og lod sin egen snog sig omkring hendes, en dyb og ondskabsfuld knurrene udbrød i bunden af ham, en altopslugende lidenskab strømmede igennem hans sorte blod, alt andet var blegt og falmet i hans tanker intet skulle vride ham fra dette øjeblik. Hans røde farve blev forstærke yderligere, et øjeblik senere stod de midt i en kugle af flammer, alt omkring dem var i lys luge, det eneste der ikke var fortæret af flammern var dem. Malcom lod sine hænder vandre over hendes krop, han lod en lang rød finger med en negl så sort som natten gliden hen over kinden på hende så hun begyndte at bløde ganske stille, Han slikkede blodet af fingeren, hans øjne var gule og hans åndedræt lod som det fra et vredt dyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 20:22

Hun så hvordan deres omgivelser blev forandret, eller retter opslugt og nærmest forsvandt væk i de sorteskygger. Men med et blev alt oplyst igen, via den ild Malcom havde skabt omkring dem, den ild der nu flammede næsten ligeså meget som hendes lyst til nuet. Nana lod sig slet ikke nage af tanken om imorgen, da der kun var en ting der kørte i hendes hoved og det var de følelser hun havde nu, ergo kunne det rage hende hvordan de senere ville gå. Hun mærkede hvordan han næsten så hendes krop an, hun var jo et syn for sig. Hendes siddetænder gled hurtigt men smidigt ud, ved tanken om hvad han mon tænkte på i dette øjeblik? Da hun mærkede den lille blod dråbe trile ned af hendes kind, kunne hun ikke lade vær med at lade den glide ned af sin finger før hun med et forførende smil roligt slikkede det af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Man 13 Dec 2010 - 23:26

Malcom intet mindre end forført af Nanase, han ville have Vampyren NU! Malcom lod sine blodrøde hende vandre indunder hendes tøj, han kunne mærke hendes kolde hud mod hans hans hænder, han kunne mærke hvordan han varmede hende med sin unaturlig høje varme. Malcom lod sin tunge svæve rundt i luften foran hendes mund med en drilsk rytme, han tanker styrede i en retning, de var ikke svære at læse. Hans hænder fortsatte deres vandring og fandt stille og roligt ned mod hendes numse hvor han klemte en smule. *Jeg må...jeg skal have dig* Han åbnede munden og hans hoved rullede på hans skuldre ligesom på en slange, en lille væsen kunne høre, det var ikke en slem væsen, den var mere hen ad en slags sang på et satanisk helvedes agtigt sprog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 19:37

Energien der pludselig fyldte Nanase, var ikke til at misse, dybte inde i hende var gnister begyndt at slå og de slog for nuet. Hun mærkede med et smil, hvordan varmen fra hans krop kørte rundt omkring hende ligesom hans hænder gjorde. Det var næsten som om tiden omkring dem stoppede, alt i mens luften omkring dem blev mere intens, som om de allerede havde en intimforbindelse. Nana's euforiserede tanker blev kort klare og det slog hende hvor hun var, hvor de var. Hun kyssede ham og bed næsten krævende sig fast i hans læbe, før hun trak sig en anelse væk. Dog stadig tæt nok på til at hviske ham i øret, "Har du nogensinde været hjemme hos en vampyr?", hendes stemme var drillende og lettere leende, for hendes hjem var ikke som andres. Alle de forskellige torturværelse og hendes specielle soveværelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Lør 18 Dec 2010 - 22:29

Han kunne mærke hendes tænder i hans læbe, hvor han dog gerne ville have hende, brændende af onskab, få var som hende. Malcom hvæsede kort da hun trak sig væk fra ham, hvad bildte hun sig ind at stoppe nu?, han styrede sin lyst til at forgribe sig på hende her og nu og lyttede i stedet til hendes vejrtrækning som hun begyndte at snakke med en fræk undertone. En vampyrs bolig... næh, i hans lange kiv havde han ingen erindringer om at dette nogensinde skulle have fundet sted, han lagde hans hoved på skrå og slikkede sine lange hjørnetænder, "Nej, det har jeg aldrig... men det kunne da være det var værd at se et sådan sted", han stemme var dyb og fuldt af kraft fra de omgivelser der var i opløsning omkring dem, han trådte hen til hende og greb hende igen om hoften med en arm mens han lænede sig helt ind i hoved på hende, så hans nu helt sorte øjne og hendes ikke var langt fra hinanden, "Jeg glæder mig til at se dit hjem".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Dec 2010 - 18:27

Hun kunne tydeligvis se skuffelsen bredde sig i hans ansigt. Men det ville snart forsvinde, et drillende lille smil spillede frem på Nanas rosa læber. For hvad hun havde planlagt for aftnen ville langt fra være en skuffelse for Malcom. Som hun så det virkede han langt fra som den sarte type, men det ville aftnen vise. Mens de roligt gik hen af stien gennem kirkegården og forbi kirken, lod hun smidigt ja næsten slangeagtigt sin venstre hånd glide forbi hans lem. Hendes blik var dog tirrende sat imod det store palæ der nu dukkede op foran dem. Og i et kort sekund så det ud som om hun mistede interessen for ham, da hun opdagede at lyset i hendes udkigstårn var tændt. Jamen dog jamen dog Hun sukkede dog med et smil, før hun vendte sig imod ham og lændte sig helt ind til ham, så hendes læber kun var en centimeter fra hans. Det ser vidst udtil at mit sidste legetøj ikke er gået i stykker endnu? et djævelsk smil dukkede op, mens hun roligt trak ham med indenfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Gæst Fre 24 Dec 2010 - 21:55

Malcoms tunge rullede et par gange i munden på ham inden han fulgte med hende hen af stien, den mørke kuppel af mørk energi der før havde inkapslet dem var begyndt at gå i opløsning og forsvandt til sidst helt da de var nået langt nok væk. Malcom kunne mærke hendes hånd glide forbi hans lem med en blød bevægelse og han kom med et lille overrasket hvæs. Malcom løsrev sig fra hans tanketorsk og kiggede med et stort smil på palæet det strakte sig op i luften foran ham, han så vinduet med lyset, Nanesas kommentar satte tanker igang hos ham, *det ville da værre dejligt med en legekammerat mere*, han smilede endu engang og lod sig trække indenfor i det store hus, han var i sit bedste og mest stykke humør ligenu, han var med på den værste og forventede ikke at blive skuffet af hans nye og meget ondskabsfulde ven. Han så på hende og hans øjne blev sorte igen "Du har stil... dether sted ville have passet godt i min smag, hvis ikke det var fordi vi befandt os i denne rotterede af gode væsner kaldet jorden", han stemme var forførende og han slikkede frækt sine hugtænder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat) Empty Sv: Et mærkværdigt møde? (Malcom - privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum