Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
farlig slave eller? privat Toby
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
farlig slave eller? privat Toby
Sted: slave makket
Omgivelser: masser af platforme hvor folk står lænket, buere med folk og hvad man nu finder her
Vejr: mørkt og koldt men gadelamperne kaster lys over folk
Tøj:http://3.bp.blogspot.com/_NKu8POTOGL4/SWXuqWFuzTI/AAAAAAAAAa0/YQZ9N6b9fmg/s400/normal_Ben_Barnes_013.jpg(det er dog gået i stykker)
Der var gang i slavehandlen denne aften sælgerne råbte om at deres slaver var bedre end de andres, luften var kold og tyk af en stank af blod, sved, tåre frygt og gammelt mad som slaverne fik, de fleste slaver var bundet sammen af snore samt kæder men nogle sad dog også i bure, sælgerne stod og råbte imens de holdt øje med deres slaver som de håbe på at ku tjene kassen på, på en platform lidt væk fra de andre stod en helt række af kvinder i alle andre bunder sammen af snore og lænker, sælgeren holdt et vågen øje med dem imens han råbte"kvinder til salg"højt og tydeligt, det lignede en vejr anden slavehandler men dog var der noget unormalt, for ved siden af kvinderne stod et stort bur med et skilt på"farlig må ikke røres"stod der med fed skrift, inde i buret sad en ung fyr i hjørnet, hans tøj var beskidt og ødelagt efter at slavehandleren havde smidt ham masser af gange ned i jorden, der var en stor blodplet på hans beskidt skjorte og man ku se et langt piske mærke på hans brystkasse hvor blodet løb ud af, hans ansigt var fyldt med så flænger men ellers så han uskadt ud, han sukke svagt*hvorfor blev jeg fanget*tænkte han og så ned for ikke at få så meget opmærksomhed selvom der stod en flok omkring ham og så på ham, han var skam mange penge vær fordi han var ægte animagus, så slavehandler regnede med at få meget for ham og håbe også på det for han havde været svær at fange, Davy som slaven hed sukke og løftede hovedet svagt og så på de folk der stod rundt om hans bur, han var sulten og træt efter at ha siddet der i o dage nu, menneskerne forstod ikke hvorfor han var der men andre væsner ville hurtigt ku lugte hans animagus lugt.
Gæst- Gæst
Sv: farlig slave eller? privat Toby
Denne person var Toby, og lige som det så ud var det i hans onde form. Hans hår var sat perfekt og dækkede som ønsket hans øjne, på trods af at man ikke kunne se hans øjne kunne han sagtens se andre, der var en form for farve der lyste ud imellem håret, dog kunne man ikke bestemme farven. Hans bukser var sorte og fyldt med kæder der fik dem til at se umådelig tunde ud.
Et ondt smil sad på hans læber og han gik med faste skridt over til den slavehandler der havde flest piger, han lagde skeptisk hovedet på skrå og tog hårdt fat om kæben på en ung pige, som han smilte ondt til, hun lukkede øjende i rædsel og et lumskt og koldt grin kunne gøres fra ham.
Hvad skulle han bruge en kvindelig slave til? han kunne få en hvilken som helst pige... han havde udseene og penge til det. Slavehandlere strømmede over til ham for at byde ham deres bedste slaver, og forventede selvfølgelig en høj pris eftersom han så mere end bare rig ud.
Han skævede rundt og fik pludslig øje på noget der fangede hans opmærksomhed, et bur hvori der sad en mand, omkring de 20, hvad der vækkede hans opmærksomhed var skiltet, han gik straks derhen og ruskede i buret så han sikrede sig væsnets opmærksomhed.
Toby- Advanced Beginner (Rank 7)
- Antal indlæg : 159
Gæst- Gæst
"jeg er interesseret" kom det som svar til ham.
Han smilte da han prøvede at give sin egen herre order, indtil videre var slavehandleren jo hans herre. "det skal være dig, fordi du ikke var smart nok til at slippe væk, fordi du blev fanget, og fordi du ikke adlyder ordre, og jeg derfor kan forme dig som det passer mig..." svarede han til mandens tanke. "hvilket dyr bliver du til?" kom det kort tid efter... "han skævede til slavehandleren "og hvad er hans svaghed?"
Davy så direkte på manden gennem tremmerne som holdt ham fanget, vis de ikke havde været der var han skam flygtet men han ku ikke komme ude han havde forsøgt men det endte blot med at ejeren så ham og piskede ham så han fik de mærke hen over brystet,
han tænkte let over hvad manden sage"Davy evens" præsenterede han sig så hvorefter han nikke let"ja det er jeg "svarede han så og så kiort rundt folk stod stadig omkring dem"skrid nu"råbte han surt da han ikke gad alle de blikke som hvilede på ham, han så igen på manden"en ræv"svarede han så"smart, og smart han skød skam en bedøvelses pil efter mig"svarede han hurtigt og sendte hans nu værne ejer et vredt blik hvorefter han igen så på manden"kvinder,
han har voldtaget alle hans kvindelige slaver"svarede han"jeg blev tvunget til at se på"tilføj han hurtigt hvorefter han rette lidt på sit ødelagte tøj, han tænkte let på sin ræve form som han elskede højt da det var rat at ku blive til noget andet.
Gæst- Gæst
"jammen godaften Davy, jeg er Toby" lød det let tørt dog lumskt, "lige meget hvad hans svaghed er så vil jeg ha ham, hvor meget?" kom det bestemt fra ham. "de piskeslag skal du ikke ta så tungt, hvis du er heldig forsvinder de, og hvis ikke så får du nu nok flere" sagde han ondt, "men bare rolig, mit såkaldte andet jeg kan godt behandle dig pænt, det jeg jeg bare ikke" lød det koldt fra ham. En væg af varme og faretruende flammer klistrede sig pludselig op af hans bur og javede alle folk omkring væk "bedre?" kom det lumskt fra Toby.
"tvang dig til at se på?... og hvad er der så galt i det?... jeg tor du kommer til at se ting der er værre når du kommer under mig" han ventede utålmodigt på slavehandleren og en knorende lyd kom fra ham. "mond hun vil kunne li dig i din reveform?... ellers bliver du, så at sige kasseret" lød det ondt til Davy
Gæst- Gæst
"godt" svarede han koldt. Toby smeltede låsen og fik buret op da han var utålmodig, "ind i bilen eller også ville du ikke kunne tælle antallet af de piskesår du får " kom det koldt fra ham "og eftersom ild ikke er din stærke side, så vil jeg råde dig til at gøre som jeg siger" sagde han koldt og betalte slavehandleren uden et ord. Han satte sig ind i Limousinen og ventede på Davy
Gæst- Gæst
"du var egentligt mere værd, men eftersom jeg kunne spare så gjorde jeg det, ikke at jeg ligefrem er ved at slippe op op for penge, faktisk aner jeg ikke hvad jeg skal bruge dem på" kom det koldt fra Toby.
"er der nogle grund til at du hader ilden ?" koldt det iskoldt og ondt fra Toby da Davy havde sat sig ind i limousinen. "kør" lød det tørt fra ham.
"der er visse regler du må føje" den ukendelige farve der lyste fra hans øjne lyste nu kraftigere. "først og fremmest har du laveste pivotriet i mit hjem, så youri ikke kan li dig er du alvorligt på den" en dyb knoren kom fra ham da chaufføren åbenbart lyttede "er du ude på at miste dit liv?... hvis nej foreslår jeg af du ruller det lydsikre glad op nu, ellers høre du aldrig igen" han koncentrerede sig atter om Davy da chaufføren rullede det sorte lydløse glads op.
"Youri er min kat, rettere sagt er hun en helvedes kat, omtrent lige så stor som en tiger, sort som kuld, ond utrolig trofast, og har af en eller anden grund vinger som en djævel. Og hvis hun ikke kan li dig, slår hun dig enten ihjel eller også gør jeg, så må vi se hvad der er værst"
Gæst- Gæst
Han så længe på ham og nikkede så "hvor i skoven er det?... jeg er sikker på at du ikke skuffer mig" han smilte ondt "og bare lige for at du skal vide at du er min..." hans højre hånd blev ildrød og glohed. Han førte den op til den venstre side af Davys hals og brændte 2 bogstaver med smuk skrift ind i hans hud :Ts. stod der "sådan, Tobys slave" kom det ondt fra ham
Gæst- Gæst
"godt... se så besværlig var du jo heller ikke" mumlede ham .
De var ved skoven i løbet af ingen tid "find dine elskede træ ting og kom hurtigt tilbage, du har et kvarter, ellers sætter jeg skoven i brand igen... og når du først kommer ud af den brandende skov, hvis du kommer ud, så pisker jeg dig til du ikke kan røre dig mere, og resten vil du ikke vide" et psykopatisk dog lavt grin kom fra ham.han tog sit ikke af det lave gisp der kom fra Davy, faktisk ignorerede han det. "GÅ"
Gæst- Gæst
han lyftede den beskidte taske op, "og hvem havde du så forestillet dig skulle gøre mine bukser rene?" kom det koldt fra ham. Han åbnede tasken og så lidt på tingende, "ynkeligt" kom det fra ham... han smed tasken hen i den anden ende af 'bilen. "du er pæn som rev måske kan hun li dig i den tilstand" lød det koldt fra ham. "kør" og som sagt så gjort.
"flere regler..." han så tænkende på ham "hvis der kommer nogle ind i huset som ikke vil være der, må du under ingen omstændigheder lukke ham eller hende ud!... og det er lige meget hvor meget de trygler efter det" lød det koldt fra ham "ulydighed bliver som du ved straffet hårdt"
"så, ingen kommer ind eller ud uden min tilladelse, og midlertidigt bor du hos mig, hvis jeg begynder at stole mere på dig kan det være at du får din egen lejlighed, men ikke forløblig, mit hus er i forvejen for stort"
Gæst- Gæst
"godt, og så vil jeg aldrig se dig i så snavset og ødelagt tøj igen... Jeg har en professionel skader, du kan å 20 tøjstykker som han syer til dig, ikke et eneste mere. Når det er slidt op kan vi se om du har gjort dig fortjent til noget nyt... hvis du når at slide det op" han så ud af vinduet for at se hvor langt de var kommet, og om det kunne svare sig for ham at forvandle sig. "nej ikke nu, vendt til du ser hende, hvis hun ikke kan li dig i menneskeform kan du prøve i dyreform" limousinen stoppede og de holdt stille foran et enormt hus. Han steg ud af bilen og forventede at Davy ville gøre det samme ”parker bilen i garagen jeg skal ikke ud mere i dag” hans stemme var kold og truende, underligt for chaufføren havde jo ikke gjort noget galt, sådan da.
//det er strandhuset ^^ http://www.vielamort.com/t4805-det-er-faktisk-ikke-nodvendigt //
Gæst- Gæst
Davy gik ind efter ham, han så rundt imens han lytte til sin herres ord hvorefter han nikke"vi ses herre"sag han kort hvorefter han bukke let og gik op af den ene trappe som hans herre havde bedt ham om at gå op af, da han var kommet op så han rundt med et vagtsomt blik og et håb om at katten ikke kom nu hvor han var alene, han begyndte at kigge rundt i det store rum"er her nogle"spurgt han hurtigt imens han så rundt, han var enligt overrasket over hvor stort huset her var men han var jo heller ikke van til store huse eller små huse.
Gæst- Gæst
Oppe ovenpå, var det et stort lyst rum med en masse stop og frygtelig mane skabe skuffer, og symaskiner og andet.
Da Davy kaldte kom en ældre herre frem, han var iført et sort jakkesæt og han var halvt skallet, "ja der er... Du må være den nye slave... Davy ikke ?
endelig en mand jeg kan sy tøj til, ud over Toby, han bringer kun kinder med hjem, og siden den anden side kom til, går det meste af mit tøj til spilde ved t han voldtager dem og derefter slår dem ihjel... " den gamle mand plaprede løs selvom Toby havde sagt at han ikke snakkede meget.. "jeg snakker aldrig når den knap så venlige side der der..."
han så ham lid an "hvad vil du ha ?"
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet