Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

farlig slave eller? privat Toby

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 Empty Sv: farlig slave eller? privat Toby

Indlæg af Gæst Søn 19 Dec 2010 - 22:08

Davy lod ham måle og alt det der imens han bare så let på manden som var djævel, han gøs kort ved tanken om en anden djævel han havde mødt en som næsten tog livet af ham han var vidst satans højrehånd dog skubbe Davy mindet væk igen"det lyder fint"svarede han let og nikke svagt, han lytte til det om katten"okay jeg håber den kan li mig for jeg er ikke et af de mørke væsner blot en animagus"sag han let, han så let rundt"er du djævel?”spurgt han undrende det var nu rart at snakke lidt uden at sku sige ordet herre tit.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

farlig slave eller? privat Toby  - Page 2 Empty Sv: farlig slave eller? privat Toby

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 16:13

Han hævede et øjenbryn da Davy tilsyneladende gøs over ham "noget galt min dreng?" lød det let skarpt fra ham. "det må du undskylde når man på nogle måde fornærmer mig kommer den gamle djævel frem i mig" han smilte roligt og gav sig ti kast med sy, og i løbet af ingen tid var de første 3 par bukser færdige, hver med deres farve "prøv dem lige" sagde han roligt, han var ikke i tvivl om at de passede, men selvfølgelig, hvis Davy ikke kunne li at ha dem på så kunne han lige så godt vendte med at lave flere.
"nejj det skal nu nok gå" sagde han roligt "på trods af at du ikke er hverken djævel, dæmon eller en anden skabning fra helvede så tror jeg at du kommer til at passe ind" han så lidt på ham "ja er det ikke tydeligt at jeg er djævel?" han kluk lo lidt for sig selv, den dreng skulle bare se ham i hans sande skikkelse.

Toby
Advanced Beginner (Rank 7)

Antal indlæg : 159

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 16:55

Davy rystede hurtigt på hovedet "nej der er intet galt, det er helt okay jeg vil bare sige at det ikke var dig jeg gøs over"svarede han let imens han så over på ham med et stille blik, han nikke let"tak fordi du tror på det"svared hvorefter han tog bukserne og begyndte at prøve dem"de er gode"svarede han så og smilede svagt, han så dog så lidt ned på gulvet"min lugtesans er ikke helt så god som den burdte"sag han flovt hvorefter han så over på ham igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 17:28

Den gamle mand smilte til ham "hvad var det du gøs over?" lød det roligt fra ham. Han så lidt på ham og gik igen i gang med at sy "der er jo ingen grund til at du skulle lyve over for mig" sagde han roligt og kluklo for sig selv.
"selvfølgelig passer de" grinte han for sig selv. Det var tydeligt at han var for meget alene, men det var der ikke så meget at gøre ved.
på få øjeblikke var de næste 2 par bukser færdige, og igen med andre farver.
Han gik igen hen for at finde nyt stof, og fandt atter noget der passede perfekt til Davy. "den skal bare trænes lidt, det er ikke så svært, og dog du vil nok ikke gøre som jeg gjorde da jeg skulle lære at kende forskel på racer, og så meget andet" han lo atter for sig selv

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 17:40

Davy sukke svagt"jeg tænkte bare på et mød med en anden djævel soim næsten var ved at dræbe mig"sag han hvorefter han gik lidt rundt i rummet og over mod djævlen"hvad gjor du da?"spurgt han langsomt og stoppe op bag ham for at se på hvad han lavede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Toby Man 27 Dec 2010 - 19:29

"hmmm ja sådan er min race nu engang, mennn jeg er ved at være for gammel til det" han kluklo lidt for sig selv igen "selvom det er sjovt" jakken og de 4 par trøjer var nu også færdige.
"jeg tog lemmer fra de forskellige og øvede mig i lugten, ved at komme dem ned i sorte poser, og så lugte til dem" grinte han, det var faktisk rigtigt nok , og på hans tid var det også meget normalt.
"nå hva synes du så om dem?" han hentyde til tøjet.

Toby

Indlæg af Gæst Man 27 Dec 2010 - 20:09

Davy så på ham og nikke let til hans ord"okay"svarede han så og gøs let bagefter"nej den møde brug jeg nok ikke"svarede han hurtigt hvorefter hansmilede let"det er rigtigt fedt"svarede han med et let nik"jeg må nokm snart komme ned til Toby han venter på min"sag han så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum