Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 16:42

T: klokken 00:00
O: ikke ander end mig
V:en smuk nymåne
S: gydren




Albus stod i Gydren alene. Han var ude efter nogen at spise men han kunne ikke fiden noget som var tillokken nok, så han stod sulten og så efter et let bytte han kunne få fat i men alle var smamen. Med nogen de kunne stole påp og kunne hjælpe dem vis han angreb, men det gjore han ikke selv om at han var meget sulten gjore han det ikke

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 17:25

Tøj: en lilla hættetrøje samt et par grå stramme bukser og et par slidte lilla all stars

En høj spinkel skikkelse kom gåne igennem gyderne, dett var en ung kvindlig dæmon med rødt hår som var ret tydligt, hun gik og nynne let en af hendes egne sange hun havde skrevet det lød nu meget godt, hun smilede koldt imens hun gik vidre, de gule eller gyldne øjne var rette lige frem og så lidt fraværne ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 17:32

Albus var nogen af en blaning. Af en lyndæmon og en vampyr han stod stille og ingore sin sult, for det var ingen som han kunne tag for alle var hele tiden på mærkern lige her efter. Krigen hade han næsten ikke kunnne får noget at spise, ude at han skulle jaget sin mad så meget at han til sidste opgav det og fandt nogen. Andet som han kunne spise men det var sværet for ham at finde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 17:43

Taylor nynnede vidre imens hun gik vidre gennem gyderne men stoppe så op hvorefte hun lænede sig op af muren bag sig, hun smilede koldt og lukke øjne imens hun nynnede vidre nu lidt højer så andre ku hører det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 17:49

Albus hørt hende godt nok. Men ville ikke se på hende da han íkke ville måske genkendes af hende, vis hun hade set ham føre en gang for længe siden. Sådan hade Albus det at ingen måtte se ham eller så ind i hans øjne da de ville afslæger om det var sandt, eller ej pg som tider var det sandt men ikke denne gang håbe han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:01

Taylor nynnede vidre men stoppe så da en lugt ramte hendes næse"hvem der kom frem eller jeg vil brænde dig"sag hun koldt ud i mørket imens hun strakte sin hånd frem og lod en flamme vokse op af hånden, hendes øjne blev hurtigt helt røde og lyste nu meget op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:08

" hey pas lig på med ilden der. Jeg er ikke nogen grilkyling og jeg vil ikke brændes " sadge Albus, og kom frem fra mørket han stod nogen skridt fra hende og holdt øje med illden. For ild hude ham ikke efter han var blive forbrændet på den ene, skulder i en alder af 4 år så han hadet ilden som pesten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:13

Taylor lo let"nå hvem har vi så her?"spurgt hun drilsk og betragte ham let i lyset fra ilden som brændte i hendes hånd, hun nød at drille samt lege med folk og fik tit folk til at tvivle på hvem de eligt var, hun var faktisk en køn kvinde selvom hendes hår var rødt, hendes krop var smuk høj og slank med gude former.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:43

" jeg hedder Albus. Og er 16 år gammel min mor var en lyndæmon og min far var en vampy, jeg kom her til for at søge efter mine ander søsken 3 brøder og 4 søster. og en onkle vis jeg ikke husker galt " sagde Albus og så på hende, og var ved at falde for hendes smukke krop

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 22:56

Taylor køftede øjnbrynet da han begyndte at sige en masse så meget behøvede hun ikke at få af vide så hurtigt men det var nu fint nok, hun betragte hans krop let ikke så ringe måske en muglig slave, hun smilede let"okay jeg er dæmon og hedder Taylor"svarede hun let og trådte et skridt hen mod ham og lod ilden forsvinde hvorefter hendes øjne igen fik den gule farve.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Gæst Søn 26 Dec 2010 - 23:02

" jeg er nok en smule bange. Så kom ikke alt for tæt på mig og rør ikke min nakke for så gå , jeg ud som et lys og vånge ikke før om flere timer så er det bare sagdet. Så jeg vil helst ikke ha at du rør mig eller komme jeg nok til at bide sig " sadge Albus, og så ned i jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat) Empty Sv: mødet mellem en halvdæmon/halvvampyr og en fuldblods dæmon Taylor(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum