Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Tirs 4 Jan 2011 - 17:24

Tid : Irl, Alt den tid det tager

Vejr : Køligt udenfor, dog støvregner det,(Lovely)

Omgivelser : Folk der passer sig selv og chiller, shopper, hygger

sted : Centret i Terra , 3 etagers


Regnen faldt stille udenfor, dog ikke med store dråber, og vinden puslede her og der, mens den fik regnen til at være smuk og støvagtig?, som en lille fe´s støv ville ha været vis den spredte det rundt i selveste vejrets smukke bølger, man siger man aldrig kan se vinden men når det støvregner, får den usynlige vind et smukt tæppe over sig og så kan man se de smukke bølger og bevægelser vinden laver.
Kajika gik stille iført sine shorts i hvid, og den hvide trøje hun altid havde med sig, et ur i sort med sort læder spænde, og sølv ramme udenom.. Hun havde netstrømper inden under sine shorts men hun frøs ikke?. Centret havde midnats åbnet denne dag ? havde de næsten altid hver tirsdag? og torsdag, for ikke at sige søndag, nogen gange var det bare randomly? men det var skam dejligt. Kajika havde sort brun hår der blidt lå ned af hendes skuldre mens hun så undrende rundt og pillede lidt ved sin hvide trøje?. Hun sukkede let i det hun gik hen og fik en Vanilie milkshake og kiggede rundt mens hun sugede yderst veltilfredst af den lille milkshake hun havde fået i hånden, lidt McD version? , dog meget sundere.
Hun satte sig stille ned nær en butik hvor man kunne se nyheder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 15:37

Centret..hvad var det for et sted?!.. Et sted hvor kvinder tit gik hen og shoppede..slappede af og hyggede sig. Tsk. Der skulle også tage at blive et sted for mænd.. ikke alle mænd kunne lide at shoppe så meget som kvinder gjorde nu til dags. Hayden stod lænet op af mod en væg inde i store centret, tæt på indgangen. Imens at han lod sine øjne glide rundt prøvede han på at beherske sig med sin lyst til blod.. trængen til at udmatte et offer, som lå meget til hans natur. Hayden Alexander Pierce.. som var hans rigtige navn var ikke et menneske.. en dreng på 20 år, hvis hud var meget bleg at kigge på og kold som marmor.. han var ikke just normal. Hans hjerte bankede ikke.. langsomt trak han sine mundvige i et mindre lusket smil imens at han betragtede alle de mennesker og væsner som gik forbi ham.. Måske ville der komme et offer hen til ham? Af en eller anden årsag? Uhyret fik altid sin ret.. altid og altid.. mere eller mindre.. han ledte efter noget som han behøvede for at overleve. - Hvis folk strittede imod.. måtte man vende med røven hjem af.. for dem gad Hayden ikke at spilde sin tid på.. han ville hellere finde et andet offer så..
Han havde en kappe på.. en sort kappe.. hvor han inden under havde en t-shirt på med samme farve.. atter sort, en raslende lyd kunne høres fra hver gang at han tog et nyt skridt efter det andet, en kæde.. sølv kæde som hang på hans ben, på den ene side af hans sorte tætsiddende bukser; med sine sorte, flade sko på fødderne. Hayden havde altid sat sit hår.. nogen kunne få en lille skræmme fra ham.. hvis man rørte ved det.. kom an på hvad for en situation det var i.. det sad glat, så man kunne se hans spidser, på hvordan det var klippet, med pandehåret ned foran øjnene.
Han anede ikke hvad han lavede i store centret.. udover at han gerne ville finde et offer.. men han havde ikke andet at give sig til.. der var ikke noget som han skulle købe i den forstand?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 15:55

Kajika sukkede let i det hun sad og sugede lidt af milkshaken i sig, og tog blidt om sugerøret og rejste sig langsomt op mens hun sukkede inderligt?, hvorfor var der aldrig noget spændende der skete for hende mere?, hun var en total ulykkes magnet? både når hun havde været sammen med malakel den gang, dog ikke i kæreste forstand? eller noget, eller med Zane, eller Scars? eller Rasca og ja tusind andre ???..*Hmm...? nu når jeg tænker yderligere over det, så det altid blandt mænd jeg har det med at lave rag i den for groft* hun tog sig let til panden i det hun strøg håret bagud, og lod finger spidserne blidt folde sig igennem alle de sorte bølgende dog lidt glatte hårlokker. Hendes guld farvede øjne skindte smukt og flot mens hun betragtede det store center?, et form for nag mod den tavse dog travle ? mængde ville der vel altid være?. Hun tog sig let til en guld halskæde hun havde fået en gang med en slags blomst inden i? der snoede sig let rundt. Hun smilede lidt af at kigge på den og gik stille viderer og indtil hun stoppede bræt op?, hun var halv vampyr og engle ja? men hendes engle side havde hun endelig for en gangs skyld ladt domninere, hvilket resulteret i at hun duftede utrolig meget af engle nu hvilket ikke var det klogeste blandt? vampyr især ikke..*omg... det en han men... men jeg stærker end de fleste han vampyr og hvad så? , så længe jeg blot går forbi vil jeg blænde ud i mængden* kajika smed let milkshaken ud i det hun stille gik hen til ind/udgangs hallen og betragtede kort men diskret Hayden da hun gik forbi ham?, et lille guld glimt kunne ses i hendes øjne der nu blev normale isblå, mens hun skyndte sig ud af centret og åndede lettet op da hun endelig var ude af centret.
*Pyyyhhhh jeg tror jeg overlevede det?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Fre 14 Jan 2011 - 11:42

Heath holdte nærmest øje med denne pige som han før havde fået øje på.. han undrede sig over hvorfor hun havde så travlt med at komme væk?.. måske hun var det perfekte underholdning for ham? Et lille smil spillede på hans læber, imens at han kiggede lidt ned af sig selv netop for at tjekke om alt var nu som det skulle være.. et razor blad som var til vedhæng omkring hans halskæde, som sad omkring hans hals og kæden som hang fint på hans ene bukseben uden på hans beklædning af sorte tætsiddende bukser. Med lette skridt begyndte han at gå ud fra stor centeret, i retningen af hvor denne mystiske pige gik hen; langsomt lod han sine ene hånd, den som var blevet pierced køre igennem hans hår, med pandehåret ned foran øjnene. "Hey..!" råbte han efter hende, for at kalde hende hen til sig.. imens at han lavede en slags arm bevægelse.. bare hun da ikke var sådan en som bare lod som ingenting og gik sin vej.. det kunne jo være at hun var en af disse kujoner, som bare sagde nej hele tiden. Han undslap et grin ved tanken, men håbede inderst inde at hun var noget modigt og turde noget i livet.. ellers ville han bare vende om og tage hjem.. hvis det endte med at blive en kedelig aften som denne aften end til videre havde været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Fre 14 Jan 2011 - 16:12

Kajika stoppede lidt op i det hun bed tænderne let sammen men vendte sig så langsomt om og så undrende... på den nye fyr der havde råbt efter hende?. Hun kiggede lidt på ham i det hun sagde med hævet øjenbryn"jaaah??" hun gav et let suk fra sig i det hun stille gik hen til fyren og sagde"jeg tror vist ikke jeg kender dig... men er der noget jeg kan hjælpe med siden du kaldte? efter mig eller nærmere råbte" hun smilede sødt og stod så der overfor ham, han var virkelig høj? højere end hende kunne hun se og det gjorde hende lidt bange fordi han var vampyr og hun havde endelig fået sin engle side til at dominere mest så hun duftede ikke helt af vampyr men mest engle. Hun mærket sin telekinese lade langsomt op af hendes enorme energi mængde inde i kroppen hun havde haft fra barn, vis hun var udenfor ku hun tage energi fra omgivelserne af, ikke så andre ville lægge mærke til det men så ville hendes energi og evne skyde kraftigt i vejret, men hun styret alt med hænderne så vis hun ikke ku bevæge hænderne kom der ingen... evne.
Hun så lidt på ham og sagde"du vampyr right" hun smilede lumsk"jeg kan lugte det på lang afstand"hendes isblå øjne blev langsomt guld farvede i det, i mens hun betragtede Heath med en yderst nysgerrig glimt i øjene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Man 17 Jan 2011 - 18:43

Hvis at hun gættede.. sig frem til at han var en vampyr, hvorfor gik hun så i al verden hen til ham? Det undrede ham meget.. når hun alligevel i sidste ende var lidt bange og udsatte sig for fare. Langsomt nikkede han til hendes spørgsmål om han var en vampyr, som når han ville have svaret ja. I en hurtig bevægelse lod han sin tungespids glide ud på en slange artig måde, som et tegn på at han ikke var en flink person. Der var noget lumsk over ham. Det havde hun garanteret også regnet ud fra starten af, eller.. det ville tiden vel vise? Et mindre lusket smil dukkede frem på hans læber imens at han kiggede på hende, "..Lille frøken, hvis du regnede med at jeg var en vampyr.. hvorfor nærmede du mig så?.. de fleste ville prøve på at stikke af.." sagde han med et noget smørret smil, inden at han fortrak sine mundvige i et skævt smil over at hun spurgte om der var noget hun kunne hjælpe med.. siden at han kaldte på hende.. "Tjae.. jeg vil gerne have noget selskab.. og noget mere.. fra dig.." sagde han og gik tættere på hende, så der næsten ikke var noget mellemrum imellem dem. Stille snuste han til hendes hår, indåndede hendes duft.. "Mhm..medmindre.. at du selvfølgelig vil stikke af nu..", mere sagde han ikke imens at han kiggede på hende.. lod sine mørke brune øjne hvile sig på hende, og ventede på hendes næste træk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Tirs 18 Jan 2011 - 21:25

Kajika smilede let over sit hvide tandsæt og de små hugtænder kunne let ses i det hun slikkede tungen over dem og sagde med en lettere nysgerrig tone"Nysgerrighed.... måske?" hun fjernede ikke det mystiske smil der viste tilfredsstillelse"Måske af venlighed kom jeg hen til dig, man ved jo aldrig vel?" hun så stille obsavant på ham i det han nærmede sig hende og hun trådte få skridt bagud da han havde indsnuset hendes milde duft, af en mild perfume?, Lacost : touch of pink : . En utrolig mild flydende og yderst dejlig duft, dog kun et sprøjt ellers ville man være frastødende og den kunne os kun duftes på tæt hold ikke lange afstande.
Kajika rettet sit blik mod Heaths øjne i det hun sagde"tja? vis jeg gjorde det ville du blot ikke kunne følge med, desuden frygter jeg ikke folk jeg ej kender, det først når jeg virkelig kender dem jeg kan sige om denne frygt er her, og du får ikke mere fra mig end jeg vil gi dig " hun smilede let og sagde"så? fortæl mig hvad er det du, så gerne vil ha fra mig" de isblå øjne blev langsomt guld farvede i det, og glinsede let, mens de holdte øjne med ham som en ugle ville ha gjordt mod et bytte.
*Hm der noget ved ham der får mig til at være utryk men tror ikke han er bange? han ligner ikke en jæger? eller slavehandler så han vil nok ikke jagte mig vis.... jeg stak af fra ham?, men jeg har ingen grund endnu for at stikke af?*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Ons 19 Jan 2011 - 14:46

Han vidste ikke hvad han skulle sige til det som hun sagde, det gjorde at han sank en lille klump i halsen, "..hm, kan du ikke.. regne det ud lille ven?" spurgte han så stille.. og fortrak sine mundvige i et skævt smil imens at han kiggede på hende, lagde sit hoved en smule på skrå, inden at han nærmede sig hende igen.
"..Hvis jeg ikke kan få noget af det.. jeg søger fra dig.. så må du hellere smutte din vej.." mumlede han, men så at hun sagtens kunne høre ham snakke. - Han gad nemlig ikke at bruge tid på nogen kujoner, som alligevel ville stikke af i sidste ende.. så ville han hellere bevæge sig hjem af til sin kiste og få lidt søvn.. Han stoppede op med at gå, efter at han stod direkte foran hende, og kiggede hende ind i øjnene igen; "Hvad vælger du?.." spurgte han og lod sin tungespids glide ud på en slange artig måde og lod den berøre hans underlæbe, inden at han tog sin tunge ind igen. Langsomt førte han sin ene hånd op mod hendes hår og kørte den igennem, mærkede hendes hårtotter igennem hans fingre, imens at han smilede lidt og blot ventede på hvad der ellers skulle ske, spørgsmålet var om hun ville skubbe ham væk igen, så vidste han også at legen var forbi hvis hun gjorde det, at der ingen interesse var, så han kunne vende snuden hjem ad.
Samtidig med at han morede sig, var han skam også spændt på hvordan hun ville reagere og om hun kunne regne sig frem til hvad det var han ville, eller om hun med det samme ville skubbe ham væk og forlade stedet.. hvor de befandt sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Ons 19 Jan 2011 - 18:21

Kajika så lettere uforstående på ham og skævede undrende til ham da han berørte hendes lange platinske glatte hår der gled let ud mellem hans finger. Hun rødmede let dog ikke så det kunne ses så meget over de markerede kindben af hendes, mens hun stille vendte hovedet den anden vej mod ham så han ikke kunne se hendes reaktion?, *han.. han er virkelig mærkelig? hvad vil ha med mig, vis han tror jeg har nogen interesse i ham må han tage fejl og han burde ej lægge nogen overhovedet i mig* hun så let mod ham igen i det hun tog blidt om hans hånd og smilede lettere uskyldigt, da hun fjernede hans hånd og lagde den mod hans brystkasse og sagde med dette smil over de pinke læber af hendes, mens den isblå øjenfarve var fremme igen på det smukke ansigt af hendes der var lettere bleg men alligevel med en vis kulør."Desværre men jeg tror ikke helt jeg forstår dine intentioner, eller hensigt? angående dette... her mærkelige spil, så jeg vil forslå du finder en anden og lege med" hun slap ham let i et hurtigt sekundt og vendte sig så langsomt men elegant om, så håret let strøg med hendes drejende bevægelse, i det hun ville fortsætte væk fra Heath? en lille mumlen kom dog da hun var ved at gå væk fra ham"du en meget spøjs fyr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Gæst Tors 20 Jan 2011 - 20:44

Heath så lidt undrende på hende med det ene øjenbryn hævet, imens at hun havde taget fat i hans ene hånd og lagde den på hans brystkasse. Han trak let på skuldrende imens at han fortsat så på hende med sit hoved lagt en smule på skrå, og små brumme lyde kom fra hans læber, da hun gav slip og begyndte at gå sin vej. Fint nok. Han sagde ikke noget til det imens at han så lidt efter hende og lod sin hånd glide ned fra hans brystkasse, inden at han forvandlede sig til en flagermus.. sjældent at han gjorde dette.. men han havde ingen interesse i at blive.. så ville han hellere hjem til sin dejlige yndefulde kiste og sove. Det var som om at en røg sky dukkede frem da han forvandlede sig, som lynets hastighed inden at han begyndte at barske med vingerne og flyve væk fra stedet.. ud mod Di Morga... hvor han boede.. dette var intet værd, hun var intet værd i hans øjne og alligevel spillede der et drillende smil på hans læber, selvom han var blevet brændt en smule af og at hans mission var blevet ødelagt. Sådan ville det gå nogle gange og det... accepterede han.. dog ikke altid..

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce  Empty Sv: Lets shop for a moment? Shall we::: Hayden Alexander Pierce

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum