Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En ny slave?? privat Kajika De Volkan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En ny slave?? privat Kajika De Volkan

Go down

En ny slave?? privat Kajika De Volkan Empty En ny slave?? privat Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 14:58

Tid:20:00
Sted: slavemarked
Omgivelser: masser af slavehandler med slaver samt folk der kigger på
Vejr: mørket er kommet tidligt og luften er kold
Tøj:http://img.listal.com/image/718795/600full-gary-oldman.jpg samt hans stok(kan ses i profil)

Slavemarked var godt i gang man ku høre slavehandlerne råbe op om at deres slaver var de bedste og at de både havde vampyrer, elver samt varulve og andre racer som de solgte, nogle af slaverne var i god stand men andre var blevet misbrugt og blødte fra flere steder på kroppen, de fleste slaver var sat sammen med halslænker hvor der gik kæder hen til den næste slave og så videre men der var også slaver som sad u bure det var de slaver som ku være farlig eller som havde prøvet at flygt, en høj slank mand trådte ud på markedet med rolige skridt, lyden af hans sorte stok der ramte jorden var den eneste lyd der kom fra ham, han så anderledes ud selvom hans tøj var fint nok men ikke hans hår, hans hår var brunt og kort men krøllet og fedtet ligesom hans skæg os var, hans øjne var lysegrå så grå t de næsten så hvide ud og så havde det iskoldt og sindssygt blik, hans hud var lidt slidt og hans ansigt havde lidt dybe rynker, et koldt smil gled over hans læbe da han begyndte at betragte de slaver her var for at se om han ku bruge nogle, han var ikke normal men djævel og var sendt til jorden for at skabe kaos samt at få magt og få flere folk ned i helvedet så der ku komme lidt mere gang i den.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En ny slave?? privat Kajika De Volkan Empty Sv: En ny slave?? privat Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 15:09

Lange skridt blev taget igennem mængden af forfærdelige? ildelugtende folk, samt slaver og alverdens andet kravl?. Kajika stoppede let op i det hun strøg det lange sorte hår bagud, man kunne tydligt se det var farvet, før havde det været helt platin hvidt, men det var det skam ikke mere?, hun havde guld farvede øjne, fordi hendes vampyriske side var blevet lagt væk inde i hende, dog var hun stadig Engle og vampyr i en person.
Hun så stille rundt med de guld farvede øjne og de blev langsomt isblå i det hun slappede mere og mere af?, hun rettet let på sin hvide jakke der sad figursyet og stramt ind til hendes krop, samt den sorte trøje dækkede hendes overkrop og lidt af underkroppen og stoppede midt på lårene, samt legginsene under hende var os sorte dog med mønster af en slags roser(Se profil ved udseende).
Blikket flakkede stille rundt i det hun aldrig havde betrådt dette sted?, det så jo helt forfærdeligt ud?, hun betragtede slaverne der sad i bure og havde halsbånd på ?`og gøs let, hun var alt for stærk til selv at bukke under for sådan noget her?. Hendes smukke finger med de glasligende negle berørte let en af burene i det hun låste den skjult op og smilede lettere udfrodrende til den der var inde i buret, det var en varulv og man kunne tydelig se på ham han ikke kunne styre sin forvandling ovenlig. Hun grinte lidt i det han brudte ud af burdet og ejeren for efter ham, mens kajika stille smilede og brugte sin magnetisme til at få løsnet nogen af de andre bure op. Hun grinte let og mærket en vis form for nag i siden i det, hun stadig var lidt skadet ved ribbene.. *aarr... måske burde jeg ikke lege her mere..* hun bed sig let og diskret i underlæben i det hun gik bagud for at finde et sted og stikke af før nogen opdagede hende som et potentielt bytte.

Gæst
Gæst

En ny slave?? privat Kajika De Volkan Empty Sv: En ny slave?? privat Kajika De Volkan

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 15:30

Ed(Edward XD) så letter koldt rundt på slaverne hvorefter hun sukke koldt igen af dem passe til ham de så ud til at være for svage, han gik forbi en slavehandler hvor der var masser af kvinder, han så koldt på dem hvorefter han stoppe op foran en sorthåret meget ung pige på ca. 12, hun så bange på ham og gøs da han rørte hendes kind"tænkte jeg det ikke nok for svag"lød det iskoldt fra ham, hans stemme var mørk og meget kold samt sindssyg, han slap hende så igen og vandre videre men stoppe dog op da en sorthåret kvinde fange hans opmærksomhed det så ud til hun slap slaver fri ikke noget svineri de fortjente skam at være slaver, og nu gik hun væk*det slipper hun ikke for*tænkte han iskoldt og begyndte at følge efter hende, da han var inde for rækkevidde svang han let stokken mod hende, den ramte hendes hud med let hed hvorefter at hans evne trådte i kræft, en evne der ville få hendes krop til at gå i lås så hun ikke ville ku bevæge sin krop kun hendes mund samt øjne, han lo koldt og lag hovedet på skrå da han trådte ind foran hende"jeg ku ikke undgå at bemærke dem, de slap slaver løs sikke noget svineri"sag han iskoldt til hende, han var en ret klam type som man aldrig ku stole på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 15:37

Kajika smilede i det hun stille gik bagud, men hun havde skam lugtet Edward på lang afstand, og med hendes reflekser sku man være hurtigere end det. Hun vidste ikke hvordan hans stok var? men hun vendte sig hurtigt om og tog fat i den i det hun smilede lettere koldt til ham og sagde mens, hendes isblå øjne blev en skindende guld farve"Jamen dog, ser man det?, en stalker formoder jeg" hun grinte let i det hun stille smilede, og de smukke dog nuttede hugtænder af hendes ku ses"Jah det har du ret i det er, et stort svineri, men...? nu får de da mulighed for at tage et bad" hun blinkede til ham og smilede sakastisk til ham som hendes stemme os var da hun sagde disse ord, hun vidste udemærket godt hvad han mente med svineri. "Men jeg syntes nu ikke at det forbudt at lukke andre ud? der står ingen regler om at det forbudt, og man kan aldrig eje et andet levende menneske der har fri vilje?, man kan fange dem ja, men ikke sælge dem videre som om man ejer dem fordi det der næsten aldrig nogen der gør, så længe de har deres fri vilje" De lange finger kom let ned i hendes jakke lomme, i det hun berørte dog med den ene hånd, en af de halv store runde sorte knapper og smilede.
"Så hvad vil de mig Stalker" hun strøg let det sorte bølgende hår til side og ventede på svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 16:23

Ed Knurrede af hende og trak stokken til sig hvorefter han så iskoldt på hende"slaver er og blir slaver, de skal ikke rende frit rundt men opdrages og købes som de dyr de er"svarede han hende iskoldt hvorefter han smilede lumsk et smil man ikke ku vide hvad betød, han trådte et skridt frem mod hende"hvem er de? vampyr?"spurgt han så koldt samt lusket hvorefter han lod blikket vandre op og ned af hende"ELLER sku jeg sige gadekrys"sag han så og lo koldt hvorefter han rette sig helt op og skubbe lidt hår om bag øret.

//svare længere næste gang//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 16:30

Kajika så undrende på ham men da han sagde gadekryds ...... der gik han for vidt i følge hende. Hendes øjne skindte nærmest guld farve nu i stedet for blodrød som det ville ha gjordt før i tiden, i det hun hårdt tog fat i Edward, men fordi hun havde givet afkaldt på sine vampyriske behov og fået engle siden til mest at reagere så var hun ikke så stærk som de fleste vampyr... kun stærk i magi havde hendes krop gjordt hende? ironisk ikke os når hun mest af alt havde brug for det"Dit forbandet møg dyr, sku komme fra sådan en luset beklædt gammel pervers mand som dig, der kan li at se på slaver og halv nøgne forslået folk" hun åbnet let munden og man kunne høre en lav kvindelig knurren fra hende i det hun viste de lange syleskarpe hugtænder af hendes, hun kunne stadig bide temmelig hårdt. det lange sorte hår lå flot ned af ryggen på hende og viftede efter hendes mindste bevægelse, og de guld farvede øjne skindte klart som var hendes øjne selv lysende?. Hun så temmelig pist off ud i det hun holdte fat i Edwards jakke krage."jeg er meget mere magtfuld end dig i magi til hver en tid, det kan godt være du måske besidder evner jeg ikke kender i nu men jeg meget mere magt fuld end de fleste ægte racer du nogen sinde vil finde!... og jeg kender selveste malakel og den tidligere hersker det beviser blot hvor magtfuld jeg har været og hvor høj i arkivet jeg egenlig er!" hun strammede sit greb i det hun slap ham hårdt med et skub mod ham og strøg let håret til siden"Så forstyr mig ej mere stalker"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 16:57

Ed fnøs koldt af hende men knurrede så da hun tog fat i ham*hun skal ikke røre mig*tænkte han koldt før han lod stokken røre hendes fod i håb om at hun denne gang ville gå i krops lås som var det stokken ku, stod hun der dog troede hun var bedre end ham? nej det fandt han sig ikke i"du holder kæft tøs "svarede han hende så koldt hvorefter han lag sin frie hånd på den hånd hun holdt fast i ham med og strammede sit greb, måske var hun ikke stærk men det var han og han lag kræft i sit greb, hans øjne fik kort en gul farve som de fik når hans vrede kom op dog blev de grå igen, han så vredt på hende"måske kender ku kongen her og måske er din magi stærk"startede han koldt ud og slap hende hvorefter han svang sin stok hårdt ind mod hendes ben"jeg kender helvedes hersker, jeg kan få sendt dem til helvede og få de andre djævle til at pine dig fa nu af og til om 7000 år vis det sku være, så pas på"svarede han så iskoldt, hun sku ikke tro hun var noget ikke efter hans mening, han åbnede munden let og hans let gule men sindssyge skarpe tænder ku nu ses og hans slange agtige tunge hvorefter han udstødte en knurrende lyd der kom helt nede fra hans mave, han trak igen stokken til sig og gjord klar til endnu et angreb vis hun sku angribe ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 17:05

Kajika havde luret det med stokken så hun rykkede sig hurtigt i det hun undgik stokken og studerede den let i mens hun undgik den. Der var et eller andet mistænkeligt og ikke normalt med den stok men hvad dog?. Hun så temmelig surt på Edward i det man ku hørte lidt slags gnister om hende, det var hendes telekinese, hun opbyggede energi om sig for at lave en tryk bølge der ville skubbe ham utrolig hårdt og langt væk fra hende som den overhovedet kunne`?, dog ikke flere kilometer eller meter, men blot skubbe ham hårdt væk fra hende...
Hun så advarende på ham og sagde"Hvad er det egenlig du vil have ? gamle mand" hun smilede temmelig hånligt til ham for at vise at hun ingen interesse havde i det han lige havde ramset op" jeg ikke bange for noget, jeg har allerede været død over 2 gange... så kom ikke og fortæl mig hvad der helved og pinsler... " hun grinte lidt og sagde"desuden er jeg ikke bange for dig?" hun mærkede dog få jag i kroppen... som var hendes krop lidt forgiftet, og blevet svære at... bevæge?.... hun bed sig let i underlæben*hvorfor... hvorfor er jeg langsommere og ... grrr* hun mærket sine ben stille gå lidt i lås nogen gange?... hvor mange gange havde den stav ramt hende? 1 og et halvt...* ahh* hun mærket stille mere og mere sin krop låse af i det hun fik lidt panik i sig, afløste hun sin energi mod Edward, and maked a RUN FOR IT!.
Hun skyndte sig så godt hun kunne igennem selveste mængden idet hun kom ud på gaden og kiggede panisk rundt?, indtil hun forsvandt ind i skoven med stien og nået ikke særlig langt før hun faldt til jorden og strakte armen og gik næsten helt i kropslås på stien*forbandet... er det hans ... hans stok der har gjordt det her!?* det lange smukke sorte hår faldt blidt med hende da hun landet på jorden, og der lå hun og ku ikke rør sig... hun håbede inderligt han ikke ville finde hende inden ? det var gået væk, vis det da gjorde det?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 17:59

Ed knurrede igen"hvad jeg vil, jeg vil ha dem, de ku blive en god slave"svarde han hende koldt hvorefter han lo lusket af hendes mange ord "nå nå"svarede han så bare koldt hvorefter han så lidt undrende på hende da hun lavede et eller andet, han blev så hurtigt skubbe langt bagud af hendes magi dog blev han stående oprejst, han stramme grebet om sin stok og smilede så iskoldt og modbydeligt da han så hende løbe, han satte så selv i løb efter hende med hurtige skridt, der virkelig gå 20, minutter før hun ville ku bevæge sig igen, han var dog ret hurtigt kommen frem til skoven og snusede sig frem til hende, da han så hende ligge nede på jorden ku han ikke lade vær med at bryde ud i en hånlig latter"nå så man faldt"lød det hånligt fra ham hvorefter han gik helt hen til hende, han vendte hende om så han ku se hendes ansigt hvorefter han presse sin stoks spids let mod hendes mave for at få hende til at ligge lidt længere, han smilede lusket imens han så på hende"hvad er de? og hvad hedder de?"spurgt han iskoldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 18:07

Kajika sukkede og pustet let til en hårlok af hendes der hang ned i hendes ansigt i det hun sagde lettere spydigt til sig selv"Well this is just great!, not.... forbandet være den stok jeg vil være med det hans lille tryllekunst?, var der ikke os en slange eller noget på den stok med grønne øjne eller something like that?.. måske er det tegn på gift eller noget.." hun bed tænderne sammen i det hun hørte hans skridt bed hun tænderne hårdt sammen af selv had, i det hun hørte ham stoppe op bagved sig og sukkede yderligere da han vendte hende"Ah... hvad har du gjordt ved mig burde du nok starte ud med at fortælle og hvorfor sku jeg sige noget til dig uanset hvad, vis du ikke selv kan se eller fornemme hvad jeg er som i PIGE!? eller hvem jeg er så det blot synd for dig" hun grinte let i det hun prøvede at rør sig men kunne ikke. Hun lukkede let øjnene og sagde"Uanset hvad du prøver på eller gør vil jeg ikke sige noget som helst til dig ! ever!!!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 18:31

Ed lo igen så hun vidste ikke hvad han havde gjort mod hende det var skam sjovt, han fjernede stokken fra hende så der nu kun ville være 20 minutter tilbage til hun ku bevæge sig igen, han gik et par skridt væk fra hende"det ku du li at hvide var?"svarede han hånligt hvorefter han pegede stokken mod hende"jeg kan gøre det igen"tilføj han hånligt og lo "nå nå okay så man er mopset ?"sag han iskoldt og lo igen koldt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 18:35

Kajika så temmelig vredt på ham i det hun sagde"HMF.... jeg da ligeglad gamle mand" hun grinte lettere hånligt af Ed i det hun stille lukkede øjnene i og kiggede ikke på ham men sagde blot"mit navn er Kajika, Kajika De Volkan af franskblod sådan nu ved du det, vampyr og engle, kan du så skride nu og lade mig komme ud af dette mærkelige noget her?" hun så lidt ned af sig selv i mens hun stadig prøvede at bevæge sig selv om det syntes at være fuldstændig umuligt lige nu og hendes krop reagerede ikke på det mindste så det måtte være hans forbandet stok han gik rundt med.."og prik ikke mere til mig med den stok.." hun pustet let ud og lukkede blot øjene rigtig i og prøvede nærmere at falde i søvn nu i det hun kedet sig lidt"Jeg bliver aldrig nogens slave du kan umuligt holde mig som slave og især ikke udendørens haha!" hun grinte ondt i det hun sagde"Må man så være i fred og få dette væk så jeg kan komme hjem"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 20:55

Ed lo koldt af hende"nå nå så må du jo smage godt, måske sku man smage?"sag han iskodt hvorefter han igen lo"nå de kan ikke li min stok den er ellers ret så god"svared han så iskoldt hvorefter han begyndte at gå rundt om hende"gammel ja men langt kloger end dig"svarede han koldt imens han vandre rundt om hende men stoppe så ved siden af hende, han lo koldt og vidste at hun om 1 minut var fri igen men han ku jo aktid bruge stoken igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Jan 2011 - 21:14

Kajika så mod ham i det hun sagde"Jeg da ligeglad hvad vil du med mig?" hun kiggede undrende på ham i mens hendes blik fulgte ham i det hun mærkede pludselig at kunne bevæge sig, hurtigt rejste hun sig op og stirrede temmelig vredt på Ed og sagde"ups der forspildte du vist din chance hva?" hun grinte lettere ondt i mens de isblå øjne betragtede hver eneste af hans bevægelse mens hun studerede hans stok lidt i nu"så det den der lammer en i lidt over 20 minutter har jeg ret? eller mere måske" hun tog sig let til hovedet og sagde"eller mindre, du prikkede mig jo to gange med stokken? hmmmm" hun vidste det var nogen minutter men hvor lang tid vidste hun dog ikke?.
Hendes blik lå stadig på Ed i mens hun stille sagde"hvad vil du mig egenlig? fordi vis det er blot at lamme mig så du vildt dårligere end jeg regnede med" hun grinte lettere ondt og hånligt i det hun vendte sig om og begyndte at gå, dog med øjne i nakken...(at se lidt bagud)

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum