Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan]

Go down

Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] Empty Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan]

Indlæg af Jasmin Tirs 7 Apr 2015 - 20:42

Sted * Salles de banquets
Tid * Det er lige blevet aften klokken er måske 19:46 ca.
Vejr * Sådan okay vejr, nogen få skyder og en lille vind.
Omgivelser * bliver beskrevet.

Endnu en aften er startede og Jasmin havde valgt at bruge nogen af sine penge på sig selv, det var ikke tit hun tog sådan nogen steder hen, men lige i aften havde hun brug for at glemme en masse ting, dog var der stadig nogen ting hun ikke vil glemme ting hun aldrig ville kunne glemme, selvom hun ønskede det sådan, hvorfor kunne hun ikke bare bruge sin egen evne på sig selv, så ville hun havde det meget nemmere, end hun havde i disse dage.
i aften havde Jasmin valgt at tage sort tøj på igen, sorte bukser samt sort top med en læder jakke uden på og læder støvler, nu hvor hun tænkte over det havde hun også dette tøj på da hun havde mødt dæmon som legede herre med svage kvinder, hvad var det dog denne mand hed? hun lukkede øjne svagt for at komme i tanke om manden men opgav da døren gik op foran hende, og en mand kom faldende ud af døren, Jasmin rystede bare på hovedet, hun gad ikke lige frem at sige noget til manden som dårligt nok viste hvordan man fik vejret, hun kiggede imod døren igen og kunne hører hvordan musikken var i gang og hun glædede sig sådan til at feste igennem, hun lykkede øjne igen og gik ind.

Da hun var kommet ind så hun hvordan folk var blevet, mange af dem som allerede var der var allerede fulde, også selvom klokken ikke var særlig mange, hun rystede på hoved og hviskede, "Tosser" hvor efter hun gik op i den også store bar hvor der stod en køn kvinde som nok ikke var mere end de 17-18 år, og en lækker mand ved hendes side ham var nok omkring det 19-20 år, dette personer stod og hældte væske op i folks glas, og det fik Jasmin til at grine, hun så rundt og sagde roligt at hun skulle havde to små glad med vodka i.
Jasmin
Jasmin
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 28

Tilbage til toppen Go down

Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] Empty Sv: Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan]

Indlæg af Gæst Tirs 7 Apr 2015 - 21:20

Folk festede løs, musikken spillede højt i baggrunden. Pony - Zak Waters. Igennem mængden af folk, kunne man skimte platin blonde hår, ligeså hvid som sne, ligeså glansfuld som en perle. Den porcelæns blege kvinde, gled langsomt frem i mængden, i det hun gik hen til baren og satte sig, i det hun knipsede med de slanke finger, før en fyr vendte sig rundt. " Kajika ". Et perle hvidt tandsæt viste sig, med 4 hjørnetænder, i det de isblå dådyr øjne, så dyrisk på bartenderen, i det han havde sagt hendes navn. Et skævt smil viste sig over de fyldige rosa pink læber, i det hun sagde " Jack Daniel´s. Flaske ". Hun fik flasken stillet foran sig, samt et glas. Hun hælde op til sig selv og tog en tår, før hun lod sit tynde håndled, blidt lave runde bevægelser, så den gyldne whisky i glasset, begyndte at glide rundt.

Hun var iført skinny black jeans, med store huller ved knæene, samt slidt her og der. En sort crop top der sad stramt over de fyldige bryster, samt en sort læder jakke, der sad stramt ind til den spinkle krop. Slidte allstars i bodo rød/hvid, samt sorte snørebånd. Hun bar på venstre øre, 3 ringe ligene sølv(hvid guld), igennem sin øreflip. Det lange platin hvide hår, lå smukt i en stram fransk fletning, ned til midten af hendes ryg.
Hun så kort over mod Jasmin, i det hun betragtede hende med sine piercende isblå øjne, i det hun gav et lille smil fra sig. " Hård dag? ". Hun så kort væk fra hende, i det hun tog endnu en tår af glassets gyldne væske, der blev ført op til de fyldige læber, før hun blidt stillede glasset fra sig, på den blanke overflade igen.

Det var ikke normalt for Kajika bare lige sådan, at snakke til andre folk. Jasmin var dog noget andet. Hun kunne dufte hende, dufte den svage duft af hendes blod. Dæmon, præcis som Zero. Hun så kort over mod Jasmin igen kort.. før hun så mod hendes drikkelse. Et kort smil viste sig over hendes læber, i det hun svarede " Er du her sammen med en? ".

Gæst
Gæst

Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan] Empty Sv: Dette har jeg aldrig prøvede før [Kajika Dé volkan]

Indlæg af Jasmin Tirs 7 Apr 2015 - 22:04

Jasmin lade dårligt nok mærke til kvinden som havde stillede sig ved hendes side, hun lade normalt mærke til alt hvad der skete omkring hende, men hvorfor havde hun ikke ladt mærke til denne kvinde, var det fordi hun var alt for træt eller havde hun bare så mange tanker i sit hoved at hun ikke lige kunne overkomme at holde øje med alt.
hun kiggede på kvinden og nikkede svagt og sagde roligt, "Ja hvis man kan sige det" hun grinede svagt over det hun havde sagt, selvfølelig var hun stadig sig selv, også selvom at hun ikke havde opdaget denne kvinde, hun tog det første glas op til munden og hældte vodkaen ned i munden, hun mærkede hvordan den stærke væske ramte alle de små dele fra mund til mave.

Jasmin lade dog hurtig mærke til at denne kvinde så på hende igen, men hun vente ikke hovedet imod hende denne gang, nu smilede hun svagt og tog nummer to glas op til munden før hun også hældte det ned i munden, hun stillede glasset på boret og sagde roligt til kvinden, "Hvem skulle jeg være sammen med?" hun vinkede til kvinden fra baren hen til sig og bad hende om at give hende et større glas med noget whisky i, hvis hun skulle forsætte denne samtale med kvinden skulle hun havde mere at drikke.
Jasmin
Jasmin
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 28

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum