Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning

Go down

Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning Empty Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:45

Som i kan læse i overskriften, er jeg virkelig ved at dø af kedsomhed >.<
Det håber jeg virkelig at du vil hjælpe mig med x] Pleaseee ??

Der er kun 2 små krav :

- Skriv over 5 linjer
- jeg vil ikke og jeg gentager IKKE op og slås med din karakter.

Det var vist det, håber at du vil hjælpe. xD

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning Empty Sv: Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:46

Uuh! Mig!! =3

Gæst
Gæst

Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning Empty Sv: Kedsomheden er ved at dræbe mig - emne søgning

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:48

Goodie xD, laver du ikke emnet? er lidt doven *host* >.>

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:51

*Hosthost* Don't feel so good T.T Tror heller du må gøre det istedet.. *Besvimer* xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:53

=_____________= i hate you... *host* men okay så skal nok lave det, vis du siger hvor det skal være xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:54

Baaah! :3 You just can't hate meh! *Host*
Nåeh men... Terre? Oo

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 21:55

okay, skriver en PM til dig når emnet er lavet xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 25 Jan 2011 - 22:03

Det er bare super! n_n *At vente på PM!!*

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum