Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Show time.. Hvad Moki..? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Show time.. Hvad Moki..? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Show time.. Hvad Moki..? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Show time.. Hvad Moki..? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Show time.. Hvad Moki..? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Show time.. Hvad Moki..? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Show time.. Hvad Moki..? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Show time.. Hvad Moki..? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Show time.. Hvad Moki..? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Show time.. Hvad Moki..? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Show time.. Hvad Moki..?

Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 20:44

S:Théâtre.
T: Kl. 19:55.
D: D. 01/01-2011.
O: Mange menneske ude for scenen.. Men forhængen står i vejen, så man ikke kan se menneskerne.
V: Udenfor stormer det en halv pelikan..

Billetmanden stod lige overfor indengangen og så lidt dumt ud. Han stod lige overfor døren, som han var ved at lukke. Men inden han skulle til at lukke døren, kom der en kraftig vind, som ramte ham og hans hat. Hans hat lå nu på gulvet, lige en 1.m væk fra ham. Han så meget målløs ud og lukkede døren helt.
Men der var en ting han ikke vidste. Der var nogen som styrrede den vind, og som havde sneget sig ind, inden han lukkede døren. Det var en sorthåret pige. Hun stod lænet mod væggen, imens hun holdte øje med billetmanden, og listede vidre. Hun smilede og leget med sin mærkelige hat, som havde to snorre som noget ned til hendes skuldre. Tre mærkelig hvide boldte hang i snorerne.. Hendes tøj var iført med en sort kort kappe, så man ikke kunne se hendes tøj.. Eller, var det en kappe. Det lignede at kappen var fyldt med fjer. Den sorte kappe noget ned til hendes sorte nederdel. Et drilsk smil kom frem. Hun trak kappen væk fra hendes overkrop, så man kunne se hendes skjorte. En sort sløjfe som dinglede fra hendes krave. Den sorte kappe forsvandt inden under hendes skjorte på en mærkelig måde. Som om den smeltede til, hendes hud, under skjorten. Hun havde nogle mærkelig sko, som godt kunne ligne dem i asien. Ja, hendes tøj var mærkeligt. Hun gik forsigtig mod sal 2. og spejdede efter hvordan hun kunne gå hen til scenen. Hun så nogle gå mod hende, og det gav et sæt ved hende. "Hey du der.. Du må være en af dem, som skal på nu. DU har altså to min til at gå derop.." sagde han skrap imens pigen smilede lettet og lavede med hurtige beværgelser, og basked med armene, som om hun var en fugl.. "Ja da.. Det er mig" sagde hun og smilede. Manden så lidt på hende. Pigen kunne lige tyde hans ansigt udtryk, "Og nej.. Jeg er ikke 12 år.. men sees" sagde hun og baskede med armene som om hun skulle til at flyve. Hun løb alt hvad hun kunne og så at der var en indgang mod scenen.
Et smil kom frem og hun trådte lige bag forhængene. Hun kunne høre nogle folk snakke derinde, som om de var utålmodigt. Hun knipsede og forhængen begyndt at beværge sig. Men der var ikke nogle til at gøre det..? Det var som om pigen selv styrret det. Et smil kom frem på hendes læber imens hun bøjer sig ned, på en asiatisk hilsen "Davs alle sammen. Lad mig præsentere mig selv. Airu hedder jeg, som air og som betyder luft" sagde hun i en dramatisk tone. Der hang to mini sløjfer som hang på hver hendes ærme. Hun smilede glad og så mod alle menneskerne, som så spændte ud, hvad denne mærkelig pige ville lave..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 20:53

Moki sod helt bagerst og så mod scenen, hun så den lille pige gå på scenen*hvad mon hun er for en, et menneske tro jeg ikke hun er*tænkte hun, hun havde noget lignede eller det nok skulle ha været en japansk kjole med store ærmer, men det nederste manglede, hun havde noget sort stof over sin næse og mund, så man kunne ikke se hende smile, hendes meget lange hvide hår hang i en heste hale hvor båndet sad næsten hele ude i spidsen, så det var ikke alt hendes hår der var med i heste halen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 21:07

Hun så triumferende ud og begyndte med at trække noget ud af den blå luft. Nogle hvinede, andre klappede. For det hun tog var.. Var et kamera..? Hvor havde hun den fra..? Hun smilede og tog et billede af dem som så på, imens hun sagde "Jeg syntes lige jeg skulle havde en souviners.. Altså hvis det gøre jer noget" sagde hun, imens hun holdte øje med kamera. Ud af kamera kom der to billeder ud. Den ene, beholdte hun, mens hun havde en drilsk smil. Den anden holdte hun frem og kastede den ud mo folket. Pludselig sagde det *BANG* og billedet blev til flere tusinde billeder. Men det helt mærkelige var, at hvert billeder fløj til hver personer som var der. Der var ikke noget med at nogle fløj til siden eller sådan noget. De fløj direkte til personerne. Pludselig larmede det, alle folk grinede. Hvert person i billede, var tegnet og havde mærkelige hatte, næse, øre og enda hår. Hvordan kunne hun nå at tegne alle de billeder. En lille pige klappede da hun så, at hun på billede havde en kæmpe pink sløjfe i håret. Hun så op til Airu, men så undrene ud. Airu så tomt ud og lidt mistænksom. Den eneste som ikke var tegnet på i billede.. Var en kvinde som sad bagerst på rækken. Hun så direkte på denne kvinde, men hun smilede bare. "Nu.. Mine damer og herre vælger jeg en af jer, til at stå på scenen.. Hvem mon jeg skal vælge" sagde hun og så stadigvæk på denne kvinde, med et drilsk smil. "Du.. Ja, dig bagers, med det lange, smukke, hvide og glansfulde hår" sagde hun silkeblødt, og hun mente det hun sagde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 21:13

hun så hvad den lille pige lavede, hun så det billede der kom hen til hende, men hun lavede en hurtigt bevægelse med hånden og det var flækket i mange stykker og hun gjorde det med, var hurtigt væk igen, hun gik der op den lille pige sagde hun skulle komme der op, alle kiggede på hende imens hun gik forbi, de hviskede sammen om hende da hun havde det sorte stof over sin næse og mund, hun stod nu ved den lille pigen, hun nærmest kiggede ned på hende, men hun sagde ikke noget, hun gjorde heller ikke noget for at flytte sit hår på plads igen, da nogle totter lå der hvor de ikke skulle, men hun kiggede bare ned på den lille pige Airu som hun havde startet med sige hun hed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 21:21

Hun smilede drilsk, imens hun tænkte *Hmm.. Hun ser da meget mystisk ud.. Gad vide hvad under bukser hun har..? Hendes tøj, ligner lidt asiatisk, ligesom mit.. Men hvem er hun..? Nå jeg må heller finde ud af det* hun tog sin kamera og smid den ind i ingenting. Men hvis man så godt efter, slugte luften den. Men hun var faktisk ligeglad, det var jo hendes magi. Luft, vind, storm. Hendes ven. Hun vidste godt at det ikke var trylleri, men bare magi. Ægte magi, fra ikke et menneske. For hun var ikke nogen menneske. Hun betragte denne kvinde, eller pige.. "Lad os lave en udfordring" sagde hun i en dramatisk tone "Hvis du klare den.. Ja, så tager jeg hatten for dig.." sagde hun imens der hørte en der piftede og nogle som klappede. "Udfordring er.. at gøre noget unaturligt.. Hvis ikke du kan. Så hvis os dit sande, skønne og vidunderligt ansigt" sagde hun mildt. Hun vidste sgu ikke om hendes ansigt var såå fantatisk, hun ville bare se om hun var et menneske eller ej. Hun gik rundt om den hvidhåret og mumlede noget vrøvl. "Nu har jeg sagt en trylleremse.. Er i klar, lad os se om denne.." Hun så hurtigt på kvinden her og smilede et udskyldigt smil "...pige, om hun dur til noget, eller ikke. Men det får vi skam at se. Lad os begynde" sagde hun og gik to meter væk fra den hvidehåret kvinde"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 21:31

hun kiggede på pigen og så ud på tilskuerne"mine damer og herre og lille pige"sagde hun og da hun sagde lille pige kiggede på Airu"nu skal i ikke blive forskrækket"tilføjede hun, hendes tattoo på venstre begynde at bevæge sig og i et lys glimt stod der en drage bagved hende en japansk drage, hun vende sig rundt og klappede den på snuden, hun kiggede på den lille pige"er det nok eller skal den osse spyde ild nu når vi er i gang med trylleriet?"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 21:41

Hun så ikke spor overrasket ud, men bare så på dragen. Men hvad skulle hun sige.. Når alle de mennesker, jubler højt og pifter og hun ikke hvad.. Kan man jo sige, at denne kvinde, har faktisk fået tilskuernes opmærksom. Hun så lidt på denne kvinde/pige og smilede lidt "Det var flot.. vildt" sagde hun og opførte sig barnligt, imens hun baskede med armene som om hun skulle til at flyve. Hun løb rundt og rundt om dragen imens hun hurtigt lavede en øjenkontak med kvinden. Et smil kom frem, da hun stoppede med at løbe og stod lige overfor kvinden.. Også selvom hun var højre end hende, var hun bare ligeglad "Denne mystiske.." Sagde hun og lavede hurtigt noget, så de andre ikke så det. Nemlig hun rakte tunge, til kvinden, imens hun vendte sig om for at forsætte "pige, har virkeligt gjort noget unaturligt" sagde hun og klappede. Men da hun klappede, var det som om dragen var omgivet af mærkelig støv..? Da Airu havde løb omkring den, havde hun imens kastede de der mærkelige støv. Støvet begyndte at svæve mod dragen og sidde fast. Pludselig strålede dragen bare, som om der var limet glimmer i..

//må smutte. Skal læse.. sees//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Søn 13 Feb 2011 - 21:45

hun sig rundt til dragen, den var væk i et lys glimt osse sammen med glimret, nu var det hendes tattoo er var fyldt med det, hun tørrede det væk igen, og gik hen til sin plads igen, det lignede hun havde slæbt en masse små sværd med sig, men det var bare hendes kæde hun havde slæbt efter sig


//okay...ses :)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 19:58

Hun smilede lidt og tænkte sig om. Hvordan hun kunne få denne mystiske kvindes opmærksomhed.. Hun trak på smilebåndet og gik stille og begyndte at trylle.. Noget ud af luften. Pludselig stod en dreng bundet og så bange.. Nogle folk gispede. Det var jo drengen som skulle havde været her i aften. Airu smilede lidt.. Drengen lignede jo også en pige, så det var let at forstille at hun var ham.. "Bare roligt. Jeg er en af hans venner, som også kan trylle" sagde hun venligt og smilede sødt. Drengen så på hende og lo lidt.. Men det så ikke ud som om han kendte hende. Men hun så lidt på ham og smilede "Jeg tror det her er din forstilling ik..?" spurgte hun og rakte ham hånden. Da han rørte ved hendes hånd, fik han hvide vinger.. Eller, bare nogle falske, som luften havde givet ham. Folkene jublede og Airu smilede. Gad vide om denne mystiske kvinde forstod budskabet.. Det var faktisk mening hun burde tyde at Airu ike er et menneske..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Ons 16 Feb 2011 - 9:08

hun så bare op på scenen, hun så det godt, men gad ikke gøre noget ved det, hun var osse en engel, men det kunne bare ikke ses på hende, da hun ikke havde nogle vinger, men hun havde to store ar på ryggen, hun havde haft vinger en gang, men det var nogle år siden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Gæst Ons 16 Feb 2011 - 21:07

Hun så på denne kvinde og forsatte forstilling, sammen med drengen, som var faktisk den rigtige gæst.. Men alle folk kunne godt lide andre tryllerier. Faktisk var denne dreng ikke særlig dårlig. Men han var god til at trylle duerne fremme. Air smilede til alle tilskuerne. Men hendes blik søgte mod denne mystiske kvinde. Hun var bare sådan nysgerrig og lære denne mystiske kvinde at kende. Eller, pige. Hvis hun ikke var særlig gammel. Hun så bare så modent ud. Hun selv, lignede en 12 årig. Hun sukkede og så på drengen. Pludselig gik hun på tå og drengen smilede lidt. Det var som om hun forstod ham hvad han ville havde hende til.. Hun forstod andre.. Hun var jo også en.... Ja det. Hun begyndte at danse, imens drengen begyndte at trylle alle mulige ting. Airu, dansede på en måde en smuk dans, som godt kunne minde om ballet. Men hendes dans, mindede meget om traner dans. Og ravne dans....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Show time.. Hvad Moki..? Empty Sv: Show time.. Hvad Moki..?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum