Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Black guns :: Alice
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Black guns :: Alice
tid : 18:43
Sted : nær skydebanen nede i en kælder hvor der os er en bar i hjørnet og sådan
Omgivelser : folk og nogen fyre der fulde og os nogen piger?
Små skridt kunne høres i det Noir trådte ned fra de højetrappe trin?
Hun var 17 år og spinkle og slank, hun lignede dog ikke et knogle vrag.
Hun stod stille og så rundt mens hun bed sig let i underlæben og prøvede at tjekke stedet ud. Hun bar leggins med revner langs hen af dem helt ned til anklerne og op til midt på lårene de var sorte og læder ligende og stramme.
Hendes tshirt var hvid og lidt løs med en grå vest uden over, og så en sølv halskæde gammelsdags ur hængende om halsen,(dem man åbner og kan se klokken på), den var rund vedhænget med et hjerteforan med roser rundt om og ind i mellem hjertet.
Hun gik stille hen til baren i mens hendes blik faldt lidt hen af mod selveste skydebanen hvor nogen stod og tjekkede stedet ud og andre skød.
Hun kunne høre de fleste af skudene mens hun gik hen til baren og bad om en Cola.
Hun var ikke den der vilde pige men dog rodet hun sig altid ind i de verse problemer desværre???.
Hun så lidt rundt i det hun smilede let og tog en tår af sin sorte boblende brusende cola og sukkede så let mens hendes blik faldt lidt flakkende til alle siderne og hun ikke anede hvad hun lavede her sådan helt... men dog.. der var noget ved dette her sted der var beroligende.
Hun havde sin mobil i sin vests lille lomme i siden så hun havde alt, og vejret havde været fantastisk i dag og ikke for koldt, og hendes hvide jakke hang over på en knag i hjørnet væk fra skydebanerne. væggene var røde og sofaerne læder betrukket sorte.
Gæst- Gæst
Sv: Black guns :: Alice
Gæst- Gæst
Noir vendte let hovedet den anden vej og kiggede rundt på de mange skyde baner?, hun huskede tydligt hvordan hun havde fundet dette her sted ved at flygte på en måde fra sit forfærdelige hjem"her" hun gav bartenderen glasset tilbage med et lille skub med pegefingeren i mens hun snuste selveste røgen fra en smøg ind og hostede let med fingerne foran munden så hun nærmest prøvede at forhindre det men dog uden held?. Hun var slet ikke ryger, havde ingen tattoer, ingen piercinger, dog havde hendes hud lidt urenheder men ikke det helt vilde, hendes mor arbejdet nemlig som kosmetolog og hudplejerske ting noget?, hun anede egenlig ikke rigtig hvad det med at pleje hud og sådan var for noget helt?, fordi hendes mor havde blot givet hende nogen ture fordi hun plejede at få månedetlig bumser og urenheder i sin mens perioder desværre?.
Noir gav et let ryst fra sig i det hun så ikke mod damen der var meget højere end hende? eller ung kvinde nærmere?"Jeg leder efter en person der har taget mit kamera" hun så let rundt mens læberne blev let adspredt igen og en lys tone dog med ung klang kom frem
"jeg 17 år"
Mere sagde Noir ikke til om hun var gammel nok til at være her nede.
Hun lagde let et blik på den høje kvinde og de gule katteligende øjne studerede hver en del af denne virkelig flotte kvinde der lignede en dusørjæger man plejede at se i film.
Noir gik let ned af barstolen i det hun gik hen af mod selveste en af pigetoiletterne og man kunne se hun søgte en bestemt ting.
Det kamera var fra hendes far og en havde hugget det og så taget her hen eller det havde hun hørt.
Hun så på pistolerne da hun gik forbi i det hun sneg sig ind på toilettet og kiggede på sin mobil lidt og så vaskede noget mascara væk fra siden af øjet og gik så ud fra toilettet igen og kom tilbage.
*gad vide om hun stadig er her?*
Stanken fra smøger og sprut samt fulde mennesker mødte hende ligeså snart hun kom ud fra toilettet igen, efter som pige toilettet duftede temmelig godt af håndsæbe og perfume.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Nej ingen havde ondt af det der var sket? det var som om hendes far slet ikke fandtes mere men blot var i deres hjerter. Han var også i Noirs men mest af alt fandtes han i hendes kamera hun havde fået af ham, det kamera var hendes svage punkt og hun ville gør alt for at få det, simpelthen alt.
Hun gik stille tilbage til baren i det hun så rundt og sagde"Hm? hvor forsvandt Lara hen af?" hun smilede sødt og bartenderen så på hende med et løftet øjenbryn i det han grinte let og sagde"Alice" hun så undrende på ham hurtigt i det hun sagde"Hvad??" endnu en gang grinte bartenderen og sagde igen det samme dog med mere vedhæng i samtalen nu"hun hedder Alice"
Noir så lidt overrasket ud mens hun sad der på bar stolen i det hun kiggede mod skydebanen og så en mand der var temmelig beskadiget.
"Hva der sket med ham" hun fik hele historien skønt den ikke var lang og et smil kom på hendes læber i det hun sagde"Årh ja? men jeg tror nu ikke hende Alice er sååååå rå som hun nu ser ud til" Noir så let rundt i det hun hørte en mand komme ind af døren og det første hun gjorde var at vende sig om i det hun så ham..
Manden så stille rundt i det han smilede og skulle til at gå mod baren i det han stoppede brat op et kort øjeblik og før man vidste af det var Noir henne mod en af de frie pistoler.
Hun tog en af dem der allerede var ladt ved en af fyrene og manden skrig let og løb hurtigt op af døren.
Noir løb direkte ud efter ham men glemte alt om sin jakke for ikke at sige hun os tabte sin mobil.
Hun for ud med pistolen i højre hånd og råbte"hey stop din forbandet tyv, og gi mig mit kamera tilbage!" hun løb efter ham hen af gaden så hurtigt hun kunne og skød efter ham dog var hun elendig til at skyde.
Manden gemte sig bagved en af væggene og ventede til hun kom løbende i det han trak den kniv han altid havde med på sig, og som han havde brugt for at skære hendes kamera holder over med(den snor om halsen man har til at holde kameraet med).
Få sekunder efter kunne man høre et ovenlig "AH!" og så et bump efterfulgt af en pistol der gik af og faldt til jorden.
"Slip.... slip mig" Noir var fanget mens manden havde sine klamme store finger om hendes smalle hals, og hun hev efter vejret, mens han stod truende over hende med kniven i hånden"Nu skal vi vist se hvad du gemmer bagved det tøj hva lille dukke"
Noir udstødte et højt "NEEEJ" i det hun bed sig selv i underlæben og prøvede at fjerne hans finger fra sin hals.
Mens billederne af Alice var der i hendes hoved?, hvorfor hang de så godt fast... *jeg kunne godt bruge en som Alice nu*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun trak vejret i små hiv og tog sig til hovedet mens hun ikke anede hvad hun skulle gøre eller sige. Dog fik hun sig rejst op på bene og de flade gummisåler og så på Alice i det hun sagde hårdt i sit tonelege "NEJ... HVA TROR DU SELV!" hun så lettere såret ud og gik tæt på muren og lod ryggen let lægge sig flat med den og brugte vægen mod selveste den flade mur mens hun stod lænt op af den og tog sig for munden mens hun så på manden og kunne ikke forstå hvorfor Alice havde fulgt hende?.
Måske var det på grund af pistolen hun havde taget men hun var dog heller ikke den klogeste pige det vidste hun godt dog var hun flittig og studerende.
"Undskyld jeg tog pistolen jeg skal nok aflevere den tilbage men jeg har ingen penge at betale for skuddene jeg har brugt" hun berørte sin lomme ved mobilen og tænkte hurtigt med et øjekast mod huset*min mobil... jeg har måske tabt den da jeg løb der fra*.
Hun gik ned i knæ og samlede pistolen op og holdte den med 2 finger i håndtaget mens snuden af pistolen vendte ned af og hun holdte den ud fra sig selv som var den giftig"årh jeg hader pistoler!" hun så let væk og sagde"så hvorfor forfulgte du mig egenlig anyways" et øjekast med de gule øjne rettet mod kun Alice kunne ses og Noir gik hen til manden og gemmesøgte hurtigt hans lommer i det hun fandt kameraet og tog det i sin lomme, det var meget lille men tog utrolig gode billeder.
Hendes finger rystede let kunne man se og hun var stadig i chok men hun havde lært man ikke måtte gå i panik selv om hun havde lyst til at græde og skrige.
+! hun havde fået blod ud over sig hvilket var pænt så irriterende at hun kunne at skuet op til flere gange lidt surt på Alice skønt... Alice var hendes rednings kvinde kunne man vel kalde det?.
Få skridt banede sig vej forbi Alice i det hun skulle til at gå ud fra den lille gyde og hen af mod baren igen i det hun mumlede dog ikke neutralt eller koldt men blot venligt"tak..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik ned af trapperne da de endelig var nået tilbage i det hun tog den hvide jakke på der dækkede hendes bagdel og blev lukket med en knap i siden dog var der 2 sorte knapper ved siden af hinanden ned af en række, 4 rækker med 2 knapper ved siden af hinanden var der på den sne hvide jakke der så yderst smuk ud og lidt militær Nazi agtig i syning og form.
"Årh forresten mit navn er Noir" hun smilede sødt"Noir Everett Parakiss"
Hun så lidt rundt og så op mod Alice igen og så ned af hendes krop i det hun så hendes tær sagde hun lettere chokeret"DINE FØDDER!?... eller.. det jeg mener er du har bare tær?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noirs rødmen havde dog lagt sig efter et stykke tid dog da hun mærkede den stærke hånd på sin skuldre og så let til siden da hun så fyren sige sådan noget kom rødmen stærkt frem igen men det var ikke sådan en flov rødmen men en med ubehag kunne man se.
Hun ville virkelig gerne ha han fjernede hans hånd fra hende efter berøring ikke var den stærke side ved hende.
Hun så på fyren da han endelig gik igen og rødmen forsvandt hurtigt og man så hvordan Noir let pustede lettende ud efter han forsvandt.
"Nårh øhm ses " hun sagde det rettet til bartenderen i det hun knappede sin jakke og tog mobilen i jak lommen og gik så oven på og hen af mod Alice bil som hun kunne høre.
En smule nervøsitet steg op i hende men hvorfor mund?, de var jo to piger altså så det var vel blot som det var.
Noir var denne her forsigtige pige der nærmest aldrig gjorde noget forkert og hørte almindelig rolig musik og blot lagde i sin seng og studeret til tidere eller som en eftermiddag væk eller var i fotoklubben.
Hun gik stille hen til bilen og åbnede døren*omg mit hjerte* det var som om hendes hjerte var ved at springe op i hendes hals da hun åbnede døren og satte sig så ind og så lidt undrende på Alice og sagde så de gyldne ord"Så hvor hen..." hun hentydet selvfølgelig til hvor de skulle hen af nu efter som hun ikke havde hørt Alice sige noget om at hun ville køre hende hjem eller noget. Hun tog sig let til den hvide tshirt af hendes der var lidt revet i stykker og sagde"dumme perverse dyr! han rev den næsten helt i stykker så den ikke kunne bruges igen" hun så lidt op mod Alice og sagde"jeg ikke så god til at takke men virkelig... jeg mener det, tak Alice for din hjælp" hun gav hende et let smil mens man kunne dufte den søde duft af Noirs perfume Lacorst (touch of pink) . en sød duft der var virkelig tiltrækkende og meget bitter dog ikke for meget.
Hun bed sig let i de lyse læber af hendes og lod sin tunge let kærtegne dem inden hun igen så ud af vinduet.*hvad vil der mund ske nu? vil mit liv tage en ny drejning* hun tog sig let til hovedet og gav et let grin fra sig og sagde"jeg trænger virkelig til et bad og noget nyt klunds"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noir vidste ikke hvor de var på vej hen men på en måde var hun so lidt ligeglad fordi det var egenlig dejligt at komme væk fra hendes sikre lille boble og komme ud og opleve lidt her i livet inden hun ville visne væk dog ville der gå flere år til det jo meeeeeeeen stadig dog?.
Noir mærkede det hårde ryk i selveste selen da de endelig holdte og et let "Ah" kom fra hendes mund i det hun tog selen hurtigt af og nærmest smed sig ud af bilen og lagde sig flat på selveste parkerings pladsen ved siden af dog efter at ha lukket bildøren... Hun pustet let ud og sagde"Omg... omg er jeg stadig i live??" Hun så lidt undrende rundt i det hun fik rejst sig op igen så det røde hår flagrede rundt med hendes bevægelse i det hun løb hen af mod Alice og stillede sig dog hurtigt ind i elevatoren og så rundt og sagde"WAUW! hvor er her mange knapper det helt vildt" hun smilede lidt lumsk i det hun trykkede på lidt flere end de skulle sådan 3 steder inden, inden Alice fik trykket på hendes og rakte så let tunge til hende dog drilsk og sødt i det et grin undslap hendes læber"jeg kunne ikke lade vær" hun satte sig let ned på røven fuldstændig ligeglad om andre kom ind og sagde"Ååårrrhhh det dejligt endelig at være i sikkerhed, jeg troede et sekundt vi sku dø HAHAH!!!" hun roede sig flovt i håret med lidt rødmen over de højekindben af hendes i det hun sagde"dog ... så er du god til at køre må jeg sige? " hun smilede let op til alice og rejste sig op da de endelig var nær der hvor de skulle stå ud af elevatoren"virkelig smuk bygning du må være milionær når du bor her"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Mens hendes gule øjne stadig skimtede rundt i lejligheden for at betage den og betragte den kunne man vel så småt sige?.
Noir fik let rejst sig op fra sofaen efter at ha fundet den med sin bagdel og gik så hen af til altanen kunne man vel slidt kalde det og gik ud på den og så, så ud over byen ned mod centrum lod hun øjnene let flakke og sagde"Wauuuuuw" hendes ildrøde hår flagrede let bagved hende og hun lukkede blidt øjnene et kort øjeblik i det hun smuttede dog hurtigt indenfor igen for at smile til Alice og så smutte i bad vis hun havde fået lov?.
Hun ville gerne have en lille rundvisning jo?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun gik ind under det lune vand der sprøjtede ud over hendes nøgne krop og omfavnede den i en behagelig varme, mens dråberne kærtegnede hendes kvindelige former hun havde, og gled ned af den kulørte skind af hendes mens de gule øjne var gemt væk bagved øjenlågene og det ildrøde hår lå som våde flammer ned af den kurvede ryg.
Noir kunne høre lidt tomulds udenfor selveste døren dog gjorde det ikke så meget for hende.
Hun lod sig forsvinde ind i sin egen verden hvor hun intet kunne høre men blot var der med hendes krop og sjæl og intet omkring andet end bruserens sprøjtende lyd mod de klare fliser der kunne holde til vand og skulle holde det i skak.
Alice havde et virkelig smukt hjem det måtte hun sige men.. der var noget ved Alice? var hun måske et væsen.. nej det kunne hun ikke være dog..
Noir var os ligeglad vis hun var Alice var en ven for hende nu og hun smilede endda ved at kunne kalde Alice det på en måde? eller bekendt hun havde jo ikke kendt hende i lang tid? dog havde Alice reddet hende?.
Hun huskede tydligt da Alice kom.
Hvor havde hun dog været ubehøvlet over for Alice !?... Årh hun ville så gerne sige ovenlig undskyld.
Noir åbnede øjnene med et og tog et af håndklæderne og slukkede vandet og uden at tænke på at hun dryppede af vand og var driv våd og kroppen var fugtig og dryppende løb hun ud af døren og hen til Alice.
"ALICE!" Noir løb hen til Alice kun iført håndklædet der dækkede hendes spinkle slanke, dog formede krop.
Hun tog let om ALice uden at tænke på hun egenlig var våd i det en lille tåre kom frem på hendes kind"Undskyld! undskyld før da du reddet mig den gang, jeg ved at jeg har sagt det meget måske eller hentydet til det eller måske slet ikke? men... men TAK Alice... uden dig ved jeg ikke hvad den klamme mand havde gjordt ved mig så tak og tak fordi du var så venlig ved mig selv efter jeg opførte mig sådan men... ser du jeg enespænder og jeg ikke vand til folk der rar ved mig og sådan" hun så let op mod ALice med de blanke rav gule øjne der let glinsede af de våde tåre i hendes øjne der endnu ikke havde fået nok til at kunne rande ned af de let rødelige kinder der var lune fra badet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Selv tanken om Alices rødmen fik Noir til let at rødme over de høje markerede kindben af hendes egne.
Med forsigtige finger tog hun fat i tank toppen og så bukserne og tog det på, Tank toppen var ja for stor men den kunne gå an, undtagen man kunne se det meste af hendes silkehvide bh lavet så den skubbede brysterne let op så de så virkelig runde og tiltrækkende ud, så det var utra ! pinligt at skulle gå ud sådan og de var så tydlig... os i siderne.
Hun lukkede bhen foran og smilede så til sig selv i det hun stille så på toppen der hang ned foran ved hendes bryst og slet ikke dækkede egenlig?.
Et lille smil kom på hendes læber da hun tog everlast bukserne på og smilede fordi de passede hende så pænt og sikke en røv hun egenlig fik i dem, de så yderst søde ud til hende? måske hun skulle anskaffe sig sådan nogen til sig selv.
Hun så på toppen og tænkte at måske Alice ville havde en elastik til omme bagved så kunne hun stramme den nok til at den ville dække helt hendes bryster men dog ikke bhen bagved? men det var jo os bagved så det gjorde intet???.
"Hi? Alice har du ikke en eller anden elastik så jeg kan sætte toppen stram fordi...." Noir rødmede let over kinderne og så flovt ned i det hun stod der og tja? resultatet hvorfor hun skulle stramme toppen var tydligt..
Hun brugte en C skål så de var ikke sådan helt store og Alice var jo virkelig høj... så den dækkede ikke så meget af det øvre..
Hun trak den let op så den dækkede ovenlig nogen lunde men skulle dog holde den oppe"Og undskyld vis jeg gjorde dig våd før det var ikke meningen" hun bed sig let i underlæben og gik hen til sin mobil efter at ha duftet let til sit ildrøde hår der hang let i krøllende ligende baner ned af hendes ryg og nu Alices top.
Mobilen viste at hendes mor havde haft ringet så hun ringede hende op og snakkede lidt med hende og sagde"Jaah? jeg tror jeg er tilbage om ? nogen timer eller noget så bare rolig mor jeg er okay"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noir sukkede let i det Alice forslog pizza grinte Noir let mens hun stille fik sig drejet rundt og lunset hen til en af sofaerne i det hun lagde sig på maven med fødderne let bøjelig mod sin ryg og så rundt i det hun nikkede"jah!, det lyder virkelig lækkert " hendes svar var blidt og meget glædeligt.
Hun betragtede stille Alice og sagde"jeg lover at passe på den så med hele mit hjerte og krop" hun smilede og sagde"og krop er der jo meget af haha" hun roede sig flovt i håret mens hun betragtede stedet lidt og sagde så efter noget tid"Så? Alice har du altid boet alene egenlig?" hun tog sig let til halsen og huskede tydligt den dag hun stødte ind i Scars ..
Hun rejste sig op med et hurtigt sæt og gøs let over hele kroppen i det hun gik hen til vinduerne og lagde sig der så hun kunne se direkte ud eller mod selveste himlen fordi der var noget med hende og vejret..
Blå klar himmel med sol gjorde hende virkelig lykkelig hyper og hun var altid rask når vejret var godt, men når vejret var regnende eller gråt blev hun lettere trist til tidere dog ikke hele tiden?.
Men vis hun skulle glemme noget eller blive beroliget så skulle hun se mod himlen uanset hvad mest når de havde lidt skyer og var blå.
Hun så stille hen af mod Alice og smilede"tak fordi jeg måtte få et bad her Alice og tak for at låne tøjet" hun rettede lidt på toppen og sin bh i det hun berørte vindus glasset men dog ikke så det fik nogen fedtet pletter eller tegn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede i det hele stuen var blevet flot og lagt alt sammen der havde lagt og flydet.
Fordi vis der var noget Noir elskede så var det at rydde op og se hvordan hun med et smil havde fået ordnet alt til det bedre. *Hm hvor mund Alice bliver af? jeg håber hun vil syntes om det jeg har lavet for hende??* hun rødmede let og tog sig til det lange røde hår mens hun studerede det med sit blik let og bed sig så i underlæben i det hun smed sig i en af sofaerne og kiggede op i loftet dog..
Hun rejste sig lidt op og betragtede det hun havde på i mens hun rettede let på sin Bh i mens fordi den drillede lidt.
Hun tjekkede os sin mobil i hele den tid selveste Alice tog og ventede så stadig indtil Alice endelig kom ind smilede Noir over hele ansigtet uskyldigt og sagde"Tadaaaa!!! hva siger du så?, så er der ryddet helt op hehe eller ihvertfald her? jeg ville nødig virke som en eller anden snushane såååå" hun rødmede let over kinderne og sagde"Men nu der da ryddet op"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noir så helt lamslået ud og anede slet ikke hvad hun skulle gøre.
Noir rødmede i det hun satte hænderne ved ALice bryst og ville til at give hende hjertemassage for at få hende i live igen, hun ville ikke ha Alice var død.
Men hun lod let øret komme ned til hendes mund for at ku mærke og høre om hun overhovedet trak vejret fordi hun var jo stødt på vampyr og sådan så ... det kunne være ALice var en vampyr måske???.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» What a weird thing? //Alice//
» Life-Alice
» En tur i skoven-Alice
» En aften ved søen (Alice)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus