Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Black guns :: Alice
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Black guns :: Alice
Gæst- Gæst
Noir så helt lamslået ud i det hun sagde"Jeg det !? øhmm jeg syntes ikke du havde nogen hjerte rytme eller puls så undskyld jeg øhm"
Noir rømmede sig let og lukkede flovt øjnene og rejste sig hurtigt op dog havde hun ikke opdaget det ALice var ved at gøre.
Noir rødmede i hele ansigtet og gik så hen til pizzaerne mens hun flovt grinte meeeeget fordi hun ikke anede hvordan hun skulle reagere på denne her situation.
Hendes lange ildrøde hår flugte hende glansfuldt mens hun gik med pizzaerne hen til stuebordet og så fandt hun nogen glas bagefter"troede du var ved at dø fra mig Alice heh??" hun roede sig flovt igen i håret og satte sig så i en af sofaerne og smilede"kommer du over og spiser bambi?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun grinte let for sig selv og spiste stille videre mens hun sagde"Mmhhh lækkert ! nam nam!" hun grinte igen og så stille rundt med de klare rav gule øjne og lod mærke til omgivelserne i det hun stille så op mod toilet dørenj da den gik op igen og gav Alice et smil der dog så underligt ud efter som hun havde spist lidt pizza og der sad lidt tomat sovs på hendes underlæbe hun slet ikke havde opdaget.
Dog da ALice satte sig igen gik alt helt iorden for Noir og hun havde tænkt sig at drille ALice lidt så hun holdte pizzaen i sin mund væk og så tog hun bakken med resten af pizzaerne og holdte den oppe i luften og sagde"Nææææh ! haha, det må du daaaa ikke lille Alice" hun blinkede drilsk til hende sådan så ALice forstod hun drillede hende nu`dog kunne man os høre det på hende.
Hun gumlede lidt på pizzaen i mens hun havde overkroppen lænt bagud og føddernje oppe i sofaen sådan så vis Alice prøvede på noget kunne hun let skubbe hende blidt væk med fødderne altså holde hende tilbage om nødvendigt??.
Noir var virkelig i drille humør og hun fik en let rouge rødmen hen over kinderne da hun drillede Alice os fordi det var lidt flovt og så var det nu os alligevel sjovt at se Alice sådan måske overrasket eller i drille humør os, efter som Noir havde fornemmet en vis form for ? øhm pinlighed før og måske stoltheds knæk?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun fandt ned til parkerings kælderen og løb ud af døren og så ud af en anden og endte på gaden nu i det hun stille løb ned af en af gaderne til hjørnet og drejede så væk fra selveste bygning og løb for sig selv.
Hun var virkelig ked og ville slet slet ikke have noget med nogen at gøre overhovedet.
Hun fandt en lille bar og så rundt i det hun ikke havde lyst til at komme hjem havde hun taget nogen af Alices penge og betalte så for et lille værelse over pubben.
Hun gik op af trapperne efter at ha betalt ham og så stille rundt mens regnen begyndte så småt at komme frem mod rudderne som skyld over at ha stjålet penge og os at ha stukket af.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sukkede stille mens hun sad der for sig selv og tankerne stille tog til mens hun prøvede at finde ud af hvad der lige var sket dog før hun overhovedet vidste af det hørte hun en sparke en dør ind neden under og gik så hen til døren da fodtrinene førte op til sig og der var Alices stemme..*alice... det er Alice der siger noget? hvordan mund hun fandt mig? hvorfor os i det hele taget... jeg troede hun hadet mig nu?*
Noir åbnede stille døren og lod stille hendes smukke hoved komme frem i det hun så på Alice med sine gule skindende øjne der så let blanke ud af tåre og sagde"j..ja Alice?" hun åbnede stille døren og sagde"kom blot indenfor" hun rødmede let i det hun satte sig tilbage på senge kanten og sagde"først vil jeg lige sige at undskyld jeg tog nogen af dine penge jeg skal nok gi dig dem tilbage i morgen når aften er ovre... og ... og så undskyld vis jeg gjorde dig sur ville blot drille dig lidt... sådan for sjov du ved ikke helt alvorligt eller noget af den slags overhovedet"
Noir skammede sig meget og det kunne man se på hendes ansigt mens hun sad der med let bølgende hår der var ildrødt og bådt ned af hendes lidt våde ansigt, dog havde hun fået det meste af regnen tørt væk.
Hun betragtede stille alice mens hun ventede på svar fra hende? eller ord for den sags skyld mens hun trak vejret stille og tog så dynen let om sig fordi det var lidt køligt i rummet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noir vågnede stille og så rundt mens hun tog sig til hovedet og så på Alice igen og sagde"Jeg... jeg ved ikke hvad jeg skal sige" hun så lidt på ALice og rømmede sig mens hun sukkede let fra struben og mærkede denne her mærkelige følse af løgn komme frem i hende"så du løg" hun så lidt undrende på Alice og sagde"men ... men ALice jeg ser dig stadig som et menneske du har følser du blev sur og du ked nu?, du har følser da!?" Noir tog let om Alice og tårene strømmede nu ned af de blanke kinder af Noirs og hun hulkede let mens hun sagde"Jeg... d..det .... Alice sig ikke at du er sådan fordi jeg ikke bange, og jeg ved du har noget menneskeligt i dig uanset hvad du siger! fordi ellers var du ikke kommet nu så ville du blot være neutral" hun så lidt på Alice og så i hendes øjne i det hun sagde"alice ... jeg din ven jeg vil skatte din hemmelighed forevigt men du er virkelig for mig du er som et menneske med følser og sjæl for mig"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun så lidt på hende og grinte så og sagde"hvad nu ALice har jeg nogen i ansigtet stadig noget pizza måske haha" hun roede sig floget i håret i det hun grinte stadig lidt og prøvede at dække over sin flovhed i det hun stille så ud af vinduet efter som hun havde gjordt afstanden stadig lidt større mellem hende og Alice?.
Noir var jo slet ikke til begge køn hun var... var kun til mænd jo?.
Hun så lidt undrende på Alice i det, det nok gik op for sent for hende hvad det var Alice egenlig skulle til at gøre....
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Noir så stille på Alice i noget tid og sagde"alice hvad prøvede du på lige før da du nærmede mig... p...prøvede du at kysse mig" en smule usikkerhed kunne høres i Noirs stemme mens hun stille bed sig i underlæben efter at ha sagt disse her ord fordi for hende var det ikke normalt selv om hun ikke havde noget i mod dem der kunne li piger men Noir var til fyre og sådan nogen fyre som Scars egenlig var? desværre.
Noir ventede stille på at få svar mens hun stod der overfor hende... ventende
/Sorry det korte svar/
Gæst- Gæst
/mit blev ikke så meget længere/
Gæst- Gæst
Hun rødmede let i det hun vendte den anden side til i det hun smilede lidt flovt og sagde"Årh Alice jeg virkelig altså det så sødt af dig men jeg er til fyre... jeg til stærke mandige fyre og ja .. du ved... deres krop og sådan og rå hed og det hele altså alt det der og du har jo ikke en øhm.. ja.. og du jo ikke en mand, men vis du nu var det så kunne jeg måske godt have udvilket de der ... de der følser for dig vis det er det du er ved at få for mig så undskyld" hun så lidt ned men den måde som Alice sagde det næste havde nær fået Noir til at grine fordi det lød så sjovt men hun sagde intet men så flovt væk og sagde"det er mig der dum fordi jeg har fået dig til at følse sådan men jeg blot ikke til piger undskyld Alice" hun så lidt ned mens hun stille så temmelig flov ud ikke på grund af det Alice sagde men netop fordi hun havde en type hun var til og det var de mandige og deres krop og det... og ikke kvindekroppe ....
Noir vendte let ryggen til Alice fordi hun ville sikkert blive ked eller gå nu eller noget så Noir ventede blot på at høre Alice gør en af tingene eller blive sur eller et eller andet måske lukke sig selv ned...
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» What a weird thing? //Alice//
» Life-Alice
» En tur i skoven-Alice
» En aften ved søen (Alice)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus