Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Første gang på bar? (Cheryl)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Første gang på bar? (Cheryl)
Tid: 22.30
Dato: 9 marts
Vejr: lidt regn
Omgivelse: stripper stænger, folk der sidder ved borde og nogle der sidder og drikker i baren
Påklædning: Løse bukser, hvid tank top og et par slidte sko
Logan kom gående ind i De Strip-Tease.
Han havde aldrig været på De Strip- Tease, måske fordi han havde travlt eller også fordi det bare ikke var ham, at gå på strip klub.
Logan havde ikke specielt mange våben på sig, eller ud fra hvad han plejede, han plejede at have 9 våben på sig, men nu havde han kun to pistoler med sig, 1 på hvert lår. Logan brød sig ikke om at ikke at være beskyttet og være som en svag person der ikke kunne forsvare sig.
Logan gik op i baren, man kunne tydeligt se at det var en af hans første gange her. Hans muskeløse overkrop kunne tydeligt ses igennem hans hvide tank top, blandet med at hans ok store over arme kunne tydeligt ses. Hvis man ikke viste bedre skulle man tro at han var soldat eller var lige kommet ud fra et fængsel hvor det eneste man lavede var at træne.
Logan satte sig i baren og så på bartenderen, "1 vodka tak!.. jeg har brug for noget at fjerne tankererne totalt" sagde Logan, idet han fik glasset bundede han og så sig rundt.
Logan fnøs idet han så rundt, tænk at nogle mennesker bare kom her for pigerne og ikke andet, nogle folk kunne man ikke blive klog på.
Logan- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 582
Sv: Første gang på bar? (Cheryl)
Cheryl var hendes navn, hun trådte elegant ind af døren hvorefter hu satte kurs op mod baren imens hun sendte et par mænd lidt frække blikke folk fik da også hurtigt øje på hende, men det ku nu tydeligt ses at hun nød deres blikke som betragte hende nogle rystede på hovedet af hende mens andre var ved at blive liderlige, da hun enlig var nået op til baren satte hun sig frækt op på en tom barstol som stod ved siden f n fyr, bartenderen så let på hende hvorefter han smilede frækt til ham”et glas vodka”sag hun kort før hun vendte blikket ud mod folk.
Gæst- Gæst
"bartender giv mig en til og lad flasken stå" sagde logan og gav ham en 50 dollar seddel.
Han smilte og fyldte sit glas og kørte det ned til Cheryl. Logan løftede flaskeb som en skål og drak så ad den.
det var lang tid siden han havde været på bar og drukket så meget, men hva fa'en det var så lang tid siden.
"så fortæl mig, kan alle piger lide vodka eller er det bare dig der er speciel? For der er da ikke så mange der drikker vodka, altså af piger, du er mere til alt det der tøse drik som cider osv." sagde logan og smilte til cheryl.
Cheryl vendte sig let om, fyren ved hendes side hade spurgt hende om noget og nu havde han hendes opmærksomhed, hun lod blikket vandre op og ned af ham før hun selv tog en tår af sit glas, hun smilede frækt til ham, han så nu godt ud efter hendes mening nu måtte hun barer få fat på ham"jeg er barer ikke som de andre"svarede hun forførende og lo svagt, hun mødte først nu hans blik med sine isblå øjne som bar et frækt samt forførende glimt"hvad skal de så i nat hr?"spurgt hun fræktimens hun lænede sig let frem mod ham, uden et ord tog hun flasken fra ham og tog en lille fræk tår før hun gav ham flasken igen, hun slikke sig letter frækt om munden imens hun betragte ham og afvendte svar.
Gæst- Gæst
han så på hende og smilte, "okay, vil du høre hvad jeg havde tænkt mig, eller hvad jeg vil nu?" sagde Logan og tog endnu en tør af flasken og rakte den til hende.
"Først have jeg bare tænkt mig at drikke mig hammer stiv og vandre rundt i terre og drikke mig mere fuld. Men nu har jeg tænk mig...... hvad skal du i aften, for jeg tror jeg skal det samme som dig" grinte Logan og blinkede.
"Hva laver en kvinde som dig her? Men jeg tror på der ikke der er mange som dig, for se dig lige" sagde Logan og blinkede til hende.
"Vil du ikke alde vær med at kalde mig hr? bare Logan... forresten navnet er Logan, Logan O'Connor" sagde Logan og rakte hånden frem som en hilsen.
Imens hun rejste sig op og satte sig på hans skød, hun veje næsten intet så det ville nok ikke forstyrre ham, hun tog igen hans flaske og drak let før hun så dybt ind i hans øjne med et frækt glimt"jeg er ikke ansat her men fanger tit en kunde her og ja jeg er ikke som dem, de er svage samt næsten tvunget til dette, ikke mig jeg er fri "svarede hun hviskende hvorefter hun nappe ham let i øret"Logan javel, jeg er Cheryl"svarede hun let og tog hans hånd i sin, bartenderen så lidt fornærmet på fyren for han troede vel han havde en chance hos hende.
Men nu var det Logan som havde fået hendes opmærksomhed, hun lag let sin ene arm om ham imens hun nappe ham let i øret igen før hun tog hans flaske, og lod igen den klarer væskeflyde ned gennem hendes hals, hun gav den dog til ham igen hvorefter hun lo blidt.
Gæst- Gæst
"nåår det er det vores job er hva? jeg havde håbet på at jeg kunne charmere mig til et, men nu hvor du spørger så pænt kunne det got være at der tilfældigvis var 350 dollars i min lomme... Hvem ved måske, måske ikke... det vil du jo aldrig fine ud af" sagde Logan og blinkede til hende, før han tog en tår til af sin flaske.
"Så var det derfor at du smilte til alle de andre mænd her på stedet? eller kender du dem bare godt?" sagde Logan og tog endnu en tår af flasken.
"Sig mig Cheryl, hvorfor vægler en flor pige som dig sådan et job? Hvorfor ikke bare blive model? eller sygeplejeske? Er det ikke det piger vil være?" sagde Logan og blinkede til hende efter fulgt af endnu en tør.
Cheryl ville ha ham, hans krop var pæn og så var han da også ret nem at snakke med og nogle gange var det rart at snakke lidt før sex, hun satte kysse farten let op imens hun nu lod sin tunge gå ind i hans mund.
Gæst- Gæst
"Våben? siger du, er de her godt nok?" Sagde Logan og viste hende to knive. "Til din orientering er det håndsmedet, kan nemt koster 250-350 dollars per styk" Sagde Logan og tog en tår mere af flasken efter fulgt af at han kyssede hende ned af halsen.
"burde vi ikke gå et andet sted hen? For jeg tror det genere bartenderen" Sagde Logan og kørte hænderne ned langs hans ryg men han kyssede hende ned af halsen
Gæst- Gæst
Logan rejste sig op og stilte sig foran hende, og kyssede hende ned langs halsen.
"Hva vil du? leje? eller hjem til mig? men hvis vi lejer et betaler du også" Sagde Logan og så på hende.
Gæst- Gæst
"for min skyld kunne du have fået det gratis, men sådan er livet" sagde Logan og lagde armen rundt om hende, "denne vej" sagde han og gik ud af døren.
Logan fortsatte ned af gaderne indtil de kom til en af de mange blogge med lejligheder.
"Det er her" sagde Logan og åbnede hoveddøren og gik op til 2 sal.
"her bor jeg så" sagde Logan og åbnede døren, han gik ind, smed sine pistoler i en bunke af udstyr og gik ind og lagde sig på sin seng.
Hun smilede frækt da hun trådte ind i hans lejligheden og så sig kort om*han er hurtig**tænkte hun hvorefter hun roligt gik over mod ham”nå smukke"lo hun letter frækt og sendte ham et frækt blik.
Gæst- Gæst
"kan jeg byde på noget at drikke? altså jeg har noget vodka, lidt rum og et eller andet jeg ikke helt ved hvad er, men den lugter som vodka" sagde Logan og stod med to flasker i hver hånd og læste på et stykke papir der hang fast på den ene flaske.
"jeg havde ret, det var vodka... eller der står der på sedlen" sagde Logan og rakte den ene til hende og satte sig på sengen igen, hvor efter han tog en slurk af flasken han havde i hånden.
"Skål" sagde Logan og kyssede hende på munden endnu engang, hvor efter han tog en slurk af flasken igen.
Gæst- Gæst
"For min skyld ingen alarm, så kan jeg også få sovet lidt, jeg tror ikke jeg har sovet i 24 timer eller sådan noget" sagde Logan og tog sin hvide tank top af og man kunne se hans muskeløse overkrop.
"bare rolig, jeg tager ikke mere af" sagde Logan og kiggede ned af sig selv., der var et par enkle ar som var formet som skud fra en riffel.
"hehe, jeg har været uheldig som soldat" sagde Logan og lagde sig i sin seng.
"godnat" sagde Logan og lagde den ene arm ud til siden og lukkede blidt øjnene, han sov dog ikke, han ville ikke sove før han vidste at hun også sov.
Gæst- Gæst
Logan lagde dynen hen over hende og kort efter listede forsigtigt ud af soveværelse.
Han gik ind i stuen, satte sig foran en computer og tog et headset på.
"Hør, bare giv mig en chance til, jeg fuckede det op og hvad så hvem gør ikke det? Det er da ikke min skyld jeg kom til at knytte mig til en vampyr, det kan du da ikke holde mig skyldig for" sagde Logan og snakkede med en person igennem headsettet.
"ja ja, jeg skal nok få hende og ham scars med" sagde Logan og lagde hedsette og gik hen mod bunken af våben, ladede alle pistolerne og lagde dem forskellige steder i lejligheden, han skulle ikke være forbedret hvis hans lejlighed blev stormet af Malakels tilhængere.
Efter cirka 1½ time listede Logan tilbage i senge og kyssede hende blidt i nakken.
Cheryl selv var på Malakelens side fordi hendes chef også var så hun var ligesom tvunget til det.
Gæst- Gæst
"er du vågen? Hørte du nogeet af hvad jeg sagde" Sagde logan og så på hende, det ville ikke være så godt hvis hun gjorde, for hvis hun gjorde havde hun måske hørt lidt for meget af havd han snakkede om, det ville være farligt for dem begge.
Logan listede ud af sengen igen og gik ind i stuen igen.
ud fra et skab tog han en lille æske hvor han tog sine gamle dogtag fra da han var soldat ud. På den ene var der lidt blod på, et stikkende fornemmelse i maven.
blodet kom fra ham selv, da han blev skudt da han var i Irak som soldat.
logan så over mod døren idet han hørte nogle skridt, var det nogle? Eller ikke? Logan tabte sine dogtag og en klirende metal lyd gennemtrangte den ellers meget stille lejlighed.
"fuck bare jeg ikke vækkede hende" mumlede logan og samlede dogtagene op.
Cheryl håbede dog ikke på at nogle sku storme huset selvom et par af herskerens mænd kendte hende, desuden sku hun jo i seng med ham, hun bukke sig ned og tog sin bh samt top på hvorefter hun to nederdel på for ikke at være nøgen.
Gæst- Gæst
"sig mig lige en ting min søde ven, hvem arbejder du for, for jeg tror ikke arbejder kun du arbejder alene, fortæl mig det lige" sagde Logan og tog nogle skridt tilbage, hen hvor han havde lagt en af sine pistoler.
"Du ser sød ud når du sover" sagde Logan og smilte til hende.
Side 1 af 2 • 1, 2
» første gang på diskotek
» En gang skal jo være den første...
» nå ja.. en gang skal jo være den første.
» En gang skal jo være den første...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage