Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Første gang på bar? (Cheryl)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Første gang på bar? (Cheryl) - Page 2 Empty Sv: Første gang på bar? (Cheryl)

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 20:52

Cheryl så let på ham"du gemmer noget smukke"sag hun blidt hvorefter hun lo let"nej jeg arbejder ikke for nogle, jeg er kun mig"sag hun roligt og utroigt overbevisende selvom det var en løg, hun sendte ham et frækt smil"tak fik du selv sovet?"svarede hun let før hun rejste sig op og gikover mod ham med lette skridt"tag det nu roligt smukke, jeg er ikke farllig for dig"svarede hun i en forførende tone imens hu så på ham og stoppe op et stykke fra ham.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Logan Man 7 Mar 2011 - 21:00

Logan gik lidt tættere på en reol.
Uden at man kunne se det trak han sin pistol og havde den omme bag ryggen.
"hør Cheryl, jeg spørger dig igen, arbejder du for nogle? for lige nu stoler jeg ikke ret meget på dig, så forklar mig lige hvorfor jeg burde stole på dig, når du i princippet kunne arbejde for Malakel, altså du ved ham mange personer hader, ham tyrannen, som styre Di Morga" sagde Logan og lagde dogtagene ned i en lomme.
"hvorfor skulle jeg tro på dig?" sagde Logan og gik et par skridt tættere på.
"hvem siger ikke at jeg er din opgave, og du skal få informationer ud af mig?" sagde logan og stoppede 2-3 skridt fra hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg af Gæst Man 7 Mar 2011 - 21:09

Cheryl smilede blist til ham, hun måtte bruge alt sin list for ikke at afslører sig selv"jeg arbejder ikke for nogle, vis jeg nu havde gjort det var du nok død og desuden er jeg ikke på nogles side"svarede hun ham let"du kan tro på mig jeg er ikke typen som vil arbejde for andre langt fra og for at du kan stole på mig gir jeg dig din kniv igen"sag hun let hvorefter hun tog kniven op af lommen og lag den på gulvet foran ham hvorefter hun rette sig op igen, hun var klar til at angribe vis han gjorde noget dog ku det ikke ses på hende, hun sendte ham et let smil, hun var utrolig god til at lyde overbevisende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 8 Mar 2011 - 19:55

//kom??//

Gæst
Gæst

Indlæg af Logan Tirs 8 Mar 2011 - 20:02

Logan så på hende, han ville ikke overrasket af hende.
"hør snuske, hvem arbejder du for? sig det nu og jeg vil overveje ikke at smide dig ud" sagde Logan og smilte til hende.
"Vi kan også gøre det, på den hårde måde" mumlede Logan og pegede pistol på hende.
"jeg tæller til 3 og hvis du har ikke sagt hvem det er, så lad os bare sig, jeg er dit sidste job" sagde Logan og smilte til hende.
Logan var ikke vild med tanken om at hun måske kunne havde vist nogle af sine venner vejen hjem til ham, og hvis det skete var Logan slut med Logan.
"sikker på du ikke vil sige noget?" sagde Logan og holdt pistolen pegende mod hende.
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 582

Indlæg af Gæst Tirs 8 Mar 2011 - 20:07

Cheryl betragte ham hun ku næsten se på ham at han ikke ønske dette, men han var vel nervøs for han var blot menneske, dog ku hun ikke afslører hvem hun arbejde for det ville være for dumt"igen har jeg jo sagt, jeg kan ikke klarer at sku ha en som bestemmer over mig, sådan er jeg ikke, jeg er en enspænder og ville aldrig arbejde for andre end mig selv, stol nu på mig smukke"sag hun helt ærligt eller det lød sådan selvom det ikke var sandheden, hun løftede let hænderne for at vise at hun ikke ville gøre ham noget og at hun talte sandt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 9 Mar 2011 - 20:05

//??//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum