Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en kold aften i gågaden(Lucinde) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en kold aften i gågaden(Lucinde)

Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 12:42

s gågaden i terre midtby
t kl 23.15
o gågaden med masse af små butiker og cafeer og en bar hist og her
v en smule skyet og mild vind og halv koldt

en dejlig stille aften* tænkte Travis med et smil på læben og kigget op på skyrene som var godt gemt væk i nattens mørke. Travis forsatte med at lukke og låse sin butik. Da han var færdig begyndte han at gå afsted hen mod hans lejlihed for at hente sine ting til natten. efter 10 minutters gå tur kom han forbi en bar hvor der var flere menesker stive som kun de kunne være * Bare det var så simplet de skal ikke arbejdet for deres live og hemmeliheder* han stod og kigget lidt og tænkte * måske en lille drink kan vel ikke skade* stod lige nogle sekunder og overvejet det begyndte og gå ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:03

Lucinde sad allerede i forvejen inde på baren, hun sad på en af barstolene ved disken og holdte om et glas med en blå væske. Hun var omtåget af fyre, som var fulde, og de havde sikkert væddet om, hvem af dem, som kunne trække Lucinde med hjem.
Bartenderen, som vidste bedre, rystede bare på hovedet af dem.
En af fyrene blev lidt for nærgående og stak sit hoved helt op til hendes. Hun skubbede ham væk, men da han blev ved, rejste hun sig op og smækkede ham i gulvet. De andre stod bare og så på hende, hvorefter de hjalp deres kammerat op og listede stille væk. "Jeez... Hvorfor lær de det aldrig?" mumlede hun og sukkede irriteret, hvorefter hun tog en slurk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:20

Travis kommer ind og begynder at gå frem mod Bar disken han kæmper sig vej gemnem flokken af menesker. han når lide at kommer op til bar disken men et lettet blik i øjene indtil han kommer til at kigge tilbage og komme til at tænke på at han også skal kæmpe sig ud. Travis sætter sig og bestiller en øl og kigget sig lidt omkring og får øje på de to fulde mænd *hvad har de dog gang i *tænkte han indtil han så en a dem blive klappet ned. Travis begyndet at kigge lidt tætter på indtil han får øje på den pige som vist slog manden ned* hold da kæft jeg tror ikke jeg skal for tæt på* tæmker han og sætter sig ned igen to plaser væk fra denne pige og drikker sin øl.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:27

Lucinde skar en grimasse, inden hun satte glasset fra sig igen, hun gjorde et eller andet tegn til bartenderen, der bare nikkede. Han var lige ved at servisere andre. Lucinde fik øje på en, som satte sig to stole fra hende, han virkede ikke fuld, som resten af flokken, som var til stede. Hun havde sin jeans på, som kun gik hende til lidt under knæet og sad tætte, de afslørede noget af hendes tatovering på venstre ben, og så havde hun en hvid top ovenpå en sort top. Mange ville mene, at hun ville fryse, men det gjorde hun ikke. Lidt efter satte bartenderen et glas foran hende med en mælkehvid væske. Hun smilede, som tak.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:38

Travis sidder ligså stille og kigger sig rundt for han ville helst ikke have problemer da han ikke så ud som en hører til i baren.
Han drikker sin øl op og bestiller en stor vodka med is *okay det var måske en fejl at gå her ind jeg ved de kan mærke der er noget mærkeligt over mig * først der ligger han mærke til at der ikke sidder nogen på pladserne ved sidden af ham. Han kigger bare ned i sin drink og tag en slurk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:42

Lucinde tog glasset med mælken, ja det mælkehvide væske var mælk, men hun ville ikke sige det højt, men hun kunne godt lide mælk. Hun gik de to stole og satte sig ned ved den nyankomne. "Lidt sent, du starter med at drikke." konstaterede Lucinde, da hun havde sat sig ned. Hun tog derefter en slurk af hendes mælk. Hun lagde hende højre ben ovenpå hendes venstre ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:50

Travis kigger op fra sit glas og kigget på hende " æ.. ja jeg skulle lige lukke butikken før jeg kunne gå " siger han og smiller lidt nervøst og klør sig i nakken* okay det hade jeg ikke regnet med men hun lugter heller ikke af meneske mærkeligt *tænkte han og kigger hen på bartentern og siger " en genop fyldning " han kigget hen på pigen spørgene " æ...vi l du ha noget.. ?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 13:54

"Spændende, men er det ikke lidt sent, at have åben?" spurgte Lucinde og undrede sig lidt over, hun kendte ikke mange butikker, som lukkede nu her. Alle lukkede altid omkring kl. 20. Hun rystede på hovedet smilede, hvorefter hun løftede sit glad og sagde, "Jeg har." Lidt efter tog hun en lille slurk, mens hun betragtede personen. Der var noget over ham, men hun kunne ikke sætte en finger på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 14:00

Travis kigger på hende " sent ikke helt de fleste af mine kunder kommer først efter mørkets frembrud " siger han og smiler til hende. Hans glas bliver fyldt op og han tag en slurk og mumler lavt " fy for en slave vodka " han kigger på flasken de kom fra som var pænt støvet og gammel. Han kigger hen på Bartentern som står og fniser ligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 14:04

"Vampyrer.." mumlede Lucinde meget utydeligt, hvorefter en usynlig gysen gik gennem hende. Hendes familie havde aldrig været på god fod med vampyrerne, eller bare ikke dem i Frankrig. Det erindrede hende om den opgave, som hun enlig havde. Hun sukkede og tog endnu en slurk. Hendes glas var nu halvt tomt.
"Jeg er forresten Lucinde." sagde hun og præsenterede sig selv, men uden at række hånden frem. Hun lagde mærke til, at der var nogle fyre, som kiggede over til dem, de var med garanti misundelig på ham, som hun sad ved siden af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 14:18

Han fik lidt af et shok da hun sagde Vampyre.han kigget på hende "ingen Vampyr får lov til at gå in i min butik " han kigget på hende og hans seriøse blik forsvinder " oh når min Navn er Travis " han smiler indtil han kan mærke en hånd på sin skulder og høre en mørk stemme sige " jeg systes du skal lage pigen være din freak " manden begynde at grine. Travis`s ansige gik fra et smil til at linde en der skulle til at gå amok. en mere ond og mørker stemme kom frem fra Travis "flyt dig dit store grime dyr " Travis begynder at rejse sig. manden kigget ned på ham og siger" hvad vil du gøre ved det freak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 14:22

Lucinde så lidt overrasket på ham, så han havde hørt hende, men hvis det ikke var vampyrer, hvad var det så. Hun hørte hans præsentation, men blev dog hurtig opmærksom på fyren, som havde lagt en hånd på Travis. Hun lagde mærke til hans forandring. Varulv? var hendes næste gæt.
Hun tomte hendes glas, hvorefter hun kiggede på fyren, som havde lagt hånden på Travis. "Jeg ville ikke blande mig, hvis jeg var dig." sagde Lucinde roligt til ham og lagde en hånd på fisterens hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 16:40

Travis kigger op på Lucinde og så ned på hans hænder, hans fine sorte leder hansker var begyndt at slå ravner. Travis skynde sig at tag sine hænder ind under fraken. Travis kigger op på Lucinde og siger "jeg er nød til at gå ". Han skynde sig ud af baren og ud på gaden hvor han løb ned i en gyde og satte sig bag nogle skrallespande* fuck ikke nu !! *
han begyndte at tag nogle dybe vejrtrækninger " okay slap af slap af rolig nu " sådan blev han ved i et stygge tid.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 16:44

Manden, der havde lagt sig ud med Travis, grinte og sagde til Lucinde, "Sådan en pige, som dig, fortjener ikke sådan en kylling, som ham." Han grinte længe, men blev dog stille og kiggede på sin hånd.
Lucinde var ret så sur, sådan temmelig pissed off. Hun hadede folk, der blandte sig i hendes samtaler. Hun havde stadig fat i fyrens hånd, men som nu var fuldstændig dækket af is. Hun vidste, at fyren ikke var menneske, så han kunne godt lære noget. Hun tog hendes stav fra bartendere, som havde fundet den, hvorefter hun skyndte sig ud for at finde Travis. "Travis?" spurgte hun roligt, mens hun gik rundt og lyttede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 17:18

bang!! lød det fra en skallespand lidt ned af en gyde hvor Lucinde kom gåene forbi og en lav stemme " rolig nu kontroler dig selv Travis " blev han ved med at sige mens han langsomt kavlet længer ind i gyden ind i skyggerne. *fuck hvor var jeg dum at menge sig med mennesker var en dum ide *


Sidst rettet af Travis Tors 3 Mar 2011 - 17:21, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 17:20

Lucinde stoppede op og lyttede, da noget bragede. Hun kiggede ind i gyden, hvor lyden var kommet fra. Hun hørte nogen tale til sig selv, lagde hånden på ryggen, den som holdte staven, så hendes stav lå langs hendes ryg. Staven var lidt kortere end hende, og hun var omkring de 171 cm. "Travis?" spurgte hun igen, dog lidt usikkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 17:28

Travis kigget hen i retningen af stemmen og et par øjne kom til syne, de lyste i en mærkelig farve næsten sølv.
Travis så at det var Lucinde sad og kigget på hende og sagde lavt " jeg er her nede" stemmen var lidt mørker og mere dyrisk en før men ikke truene

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Tors 3 Mar 2011 - 18:07

Lucinde stoppede op, da hun så øjne, dog fortsatte hun. Hun havde oplevet det, som der var værre, selvom ting kunne blive meget værre. Hun smilede roligt og var på vej mod mørket. Da hun pludselig blev tvunget til at stoppe et øjeblik. Hun skar en grimasse, men fortsatte så igen, som om intet var sket. "Ham der før, ikk? Jeg har givet ham en lærestreg." sagde hun roligt, mens hun prøvede at vænne sig til mørket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 3:08

"Haha det behøvet " lød det lavt inde fra mørket. Travis begyndte at rejse sig og gå ud i lyset med næsten lydløse skridt. da han kom ud fra skyggerne så han ikke helt normale ud han var høj sølv striber i håret og lange klør og store hug tænder men så stadig meget menneskelig ud. Travis kigger og på Lucinde og smiler " måske skulle jeg give ham et lille chok når han er på vej hjem " siger han og griner lidt men ikke på den onde måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Gæst Lør 5 Mar 2011 - 12:36

Lucinde smilede bare svagt. Hun flyttede hendes stav, så hun halvt støttede sig op ad den i stedet for. Hun ventede faktisk enlig bare på, at Travis ville komme frem fra mørket. Hendes øjne havde langsomt vendet sig til det, men hun havde stadig svært ved at skilne noget ud. Hun kiggede en anelse overrasket på Travis, da han trådte frem. "Varulv." var det første, som hun mumlede. Hun grinede lidt og sagde, "Måske."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en kold aften i gågaden(Lucinde) Empty Sv: en kold aften i gågaden(Lucinde)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum