Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Skal igang igen o.o'
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Skal igang igen o.o'
Nu er det sådan, at jeg er gået stort set død i alle de emner jeg har for tiden, og mangler virkelig at komme igang med at emne på siden igen (:
Og selvom jeg er admin, og selvom jeg kan være styg og ond.. *tehe* .. Så må i altså gerne spørger om emner! xD nogen gange har jeg tid, og andre gange har jeg ikke, men jeg har altså simpelhen glemt dem som der har spurgt mig O.o.. så.. erh.. >_>.. Nu laver vi bare sådan et opslag her, også kan folk skrive om de nu skulle have lyst x3
Hvad har jeg af krav? *dem har vi vidst alle sammen oó*
- gerne 15-20 linjer. (hvis mere, bliver jeg kun glad ^_^)
- Drab, vold, voldtægt.. yeah you name it. Im fresh. *held og lykke med at dræbe mig xD*
- Man skal kunne skrive sådan nogen lunde, kunne sætte punktummer og kommaer, da jeg går fuldstændig kold lige i øjeblikket, hvis folk ikke sætter i det mindste punktummer og kommaer.. ^^''.. sorry.
Det var vidst det :'D.. så håber at i har lyst xD
Gæst- Gæst
Sv: Skal igang igen o.o'
Og vil gerne have noget spænding, og er stort set åben overfor everything? x)
Gæst- Gæst
Thyrus: samme her ^^.. hvor skal det være, og skal vi findet på et plot?
Gæst- Gæst
Og har en liiille idé i hovedet xD
Menmenmen.. Hvis vi bare skal emne, skal du lave, for jeg sux til at starte emner xD
Gæst- Gæst
Eller en dejlig eftermiddag i Forêt og så kommer dejlige Sam, (som er sø rar mod damerne xD) jo gøre alt for at komme ind på livet af Faith? Mystiske kvinder drager ham nemlig.. :3
Gæst- Gæst
En ide kunne evt være Porten - havnen. Du skal et sted hen der er evt nogle folk efter dig og har brug for en god chauffør og får Thyrus nummer gennem en ven eller noget i den stil?
Gæst- Gæst
Thyrus: Hmm, så mere noget med at Faith har fået nummeret og Thyrus skal hjælpe hende med en opgave.. og hun så venter på havnen for at han skal komme.. x) det ville give mere mening.?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Jaja, hvad der havde kunne have sket med en drugged Faith på en hjemmevant scene d:
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)
» Man burde komme igang igen!
» Jeg skal nok!
» WARNING # Emne sørning sat igang
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus