Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

2 deltagere

Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Constantin Lør 21 Feb 2015 - 22:46

Greetings, aliens!

Jeg har givet Constantins profil og hele hans karakter en makeover, da jeg var begyndt at miste interessen for ham, så nu vil jeg super gerne have gang i nogle plots og emner! Jeg vil helst gerne have, at din grammatik er nogenlunde i orden og at du skriver mere end bare et par linjer, og ellers er det bare med at slippe fantasien løs.
Jeg søger små, korte plots samt længerevarende plots, der kan være med til at forme Constantins karakter.


  • En partner
    Constantin arbejder som tyv, og han er endda en virkelig god en af slagsen. Jeg tænker, at det kunne være sjovt hvis han og en anden slog sig sammen og fik bragt hinanden lidt i problemer, for problemer er altid sjove! De kan evt. på et senere tidspunkt begynde at smugle eller handle med ulovlige varer, hvem ved.
  • En ven
    Constantin er netop ankommet fra England af, og har aldrig været i Di Morga før – han taler knap nok fransk. Derfor er det et oplagt plot, hvis der er en, der kunne tage ham under vingen og hjælpe ham til at falde til. Han er ikke typen, der let åbner op for andre, så det må meget gerne være en, der virkelig kan nå ind under skindet på ham. Han er et meget ustabilt individ der lider af traumer fra sin barndom, så måske denne person kan være en, han kan betro sig til med hensyn til sin mentale tilstand?
  • Ofre for hans arbejde
    Jeg tænkte, at det kunne være sjovt, hvis der var en (eller flere), der ville melde sig til at få stjålet lidt ting og sager af Constantin. Om det er en lille eller stor sum penge er lige meget, og hvad følgerne bliver, aftaler vi selvfølgelig sammen. Det kunne dog være sjovt, hvis han kunne ende i en eller anden form for problemer, fordi han havde fået stjålet fra en, han havde undervurderet.
  • Fjender
    Han er ikke ligefrem den elskværdige type, og hans job gavner ham ikke just, så fjender kan han ikke få for mange af. Vi kan sammen aftale grunden til fjendskabet, men hvis din karakter ser ned på folk, der befinder sig på den forkerte side af loven, så er et fjendskab oplagt.
  • Kærlighed
    Jeg søger nogle flirts og folk fra nattelivet, som Constantin kan møde. Han er ikke ligefrem typen, der binder sig til andre, og kærlighed er noget, han aldrig har oplevet, så i sin naive tro mener han, at behovet for nærvær kan dækkes ved at hygge sig lidt med en ny fra tid til anden. Hvem ved, måske møder han en, der ændrer hans syn på dette? Det ville være fedt med et længerevarende kærlighedsplot, hvor han langsomt åbner mere og mere op.
  • Evt. familie
    Er din karakter aspara, navajo eller dæmon, kan der måske være mulighed for et familie-plot, da Constantin er en hybrid imellem disse. Om det er tæt eller langt ude familie, er ligegyldigt, da han aldrig har mødt nogen af dem, så alle vil være lige fremmede for ham. For nærmere info om ham, læs hans historie på profilen.


Andre plots er selvfølgelig mere end velkomne!
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Feb 2015 - 15:21

Kaster gerne Nicholas efter Constantin.. Lige umiddelbart tænker jeg at de ville passe som venner eller flirts, hvis du selvfølgelig er game :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Constantin Søn 22 Feb 2015 - 17:44

Hey you!

Det lyder rigtig godt! Jeg smider lige en PM i din retning i aften når jeg kommer hjem!
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 22 Feb 2015 - 20:30

Super ! (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Søn 1 Mar 2015 - 21:28

Halløj!
Hvis du stadig søger, så vil jeg da også gerne emne med dig. (:

Efter at have læst din emnesøgning fik jeg et billede af en irriterende Isabella der render rundt efter Constantin, og prøver at overbevise ham om, at han skal vælge en "bedre" levevej. Måske hun vidner at han bryder ind et sted, og så derefter gør det til en livsmission at hun skal redde ham fra sig selv? Det kan jo blive til et længerevarende plot. Om han bliver ved med at synes hun er irriterende, eller faktisk lader hende komme lidt under huden på ham, kan tiden vel vise? Det kan jo føres i alle tænkelige retninger.

Jeg synes det kunne være sjovt, hvad tænker du? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gysbert Søn 1 Mar 2015 - 22:33

Stakkels Gysbert var allerede tæt på at få sit sted revet ned af en varulv, så det ville da kun være perfekt hvis kasse betjeningen blev hugget af en indbrudstyv også! Ellers så er gremlinen som sådan ganske flink når man kommer forbi det lidt aparte udseende, så en ven er der også mulighed for, hvis lysten finder sig. :)
Gysbert
Gysbert
Novice (Rank 1)

Bosted : Grillen. Har en meget lille dagligstue i bagrummet, og han sover i en lille lufttæt kasse.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Constantin Man 2 Mar 2015 - 16:10

Isabella skrev:Halløj!
Hvis du stadig søger, så vil jeg da også gerne emne med dig. (:

Efter at have læst din emnesøgning fik jeg et billede af en irriterende Isabella der render rundt efter Constantin, og prøver at overbevise ham om, at han skal vælge en "bedre" levevej. Måske hun vidner at han bryder ind et sted, og så derefter gør det til en livsmission at hun skal redde ham fra sig selv? Det kan jo blive til et længerevarende plot. Om han bliver ved med at synes hun er irriterende, eller faktisk lader hende komme lidt under huden på ham, kan tiden vel vise? Det kan jo føres i alle tænkelige retninger.

Jeg synes det kunne være sjovt, hvad tænker du? (:

Det lyder som et helt igennem fantastisk plot! Den er jeg i hvert fald helt med på, for jeg eeeelsker længerevarende plots! Jeg kan lige forestille mig, hvordan han er ved at bryde ind et sted hvor hun kommer for at stoppe ham, og han bliver helt "gå nu væk, du er irriterende!". Men den opfattelse kan tiden jo sagtens ændre på! :)

Ps. Det er et skønt billede i hovedet, du der fik, haha!

Gysbert skrev:Stakkels Gysbert var allerede tæt på at få sit sted revet ned af en varulv, så det ville da kun være perfekt hvis kasse betjeningen blev hugget af en indbrudstyv også! Ellers så er gremlinen som sådan ganske flink når man kommer forbi det lidt aparte udseende, så en ven er der også mulighed for, hvis lysten finder sig. :)

Åh nej dog, stakkels fyr! Constantin kan i hvert fald helt sikkert gøre hans liv surere ved at bryde ind hos ham. Det bliver uden tvivl et morsomt emne!
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gysbert Man 2 Mar 2015 - 18:33

Som sådan kan vi alle 3 godt hoppe ind i det samme emne, hvis i gerne vil! Isabella kunne sagtens fange Constantin i at bryde ind i grillen. Så fortsætter i jo bare jeres egen historie efter!
Gysbert
Gysbert
Novice (Rank 1)

Bosted : Grillen. Har en meget lille dagligstue i bagrummet, og han sover i en lille lufttæt kasse.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 2 Mar 2015 - 23:33

Tak, tak. Jeg har mine gode øjeblikke xD.

Vi kunne sagtens alle tre hoppe ind i det samme emne. Men så giver det vidst mest mening, at Isabella kommer på banen efter Constantin er færdig med sit indbrud/afbrudte indbrud. Så hvis vi gør det, må det jo være jer to der skal starte. (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 8:45

Jeg er i hvert fald helt med på den! Og ja, det giver mest mening, at Gysbert og jeg skriver lidt inden Isabella hopper ind.
Hvem skal så starte emnet? Umiddelbart vil det passe mig bedst, hvis Gysbert gør, for så kan jeg så en fornemmelse af, hvordan situationen på grillen er.
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gysbert Tirs 3 Mar 2015 - 10:17

Klart klart, jeg smider noget sammen. Arbejder Constantin mest under eller efter lukningstid?
Gysbert
Gysbert
Novice (Rank 1)

Bosted : Grillen. Har en meget lille dagligstue i bagrummet, og han sover i en lille lufttæt kasse.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Constantin Tirs 3 Mar 2015 - 10:45

Efter lukningstid passer nok bedst. :)
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gysbert Tirs 3 Mar 2015 - 22:33

Gysbert
Gysbert
Novice (Rank 1)

Bosted : Grillen. Har en meget lille dagligstue i bagrummet, og han sover i en lille lufttæt kasse.

Antal indlæg : 10


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Ons 4 Mar 2015 - 17:34

Fantastisk! Er der nogen der eventuelt vil prikke til mig over en pm, når det er tid til Isabellas entré i emnet? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Constantin Ons 4 Mar 2015 - 17:40

Jeg sender dig et prik, når det er! :D
Constantin
Constantin
Novice (Rank 3)

Bosted : I Proteus Paradox' hovedkvarter.

Antal indlæg : 28


Tilbage til toppen Go down

Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning) Empty Sv: Hjælp mig igang igen! (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum