Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Master? Yes, i seek one to Mare! ^^
Heis Peeples...
Jeg vil gerne have at Mare, den sorgløse tøs, der bare går som hun vil og ikke er bange for at blive nakket, får en master.. :3 Hun er jo lidt for dristig og ikke bange for at gå i småt tøj og smile alle vejne... Så hun skal vist sættes på plads! :D
Derfor søger jeg en mand/kvinde med en hård næve, erfaring og lidt ondskab, der kan sætte hende på plads. Måske træne hende til onde handlinger og såen, da hun godt kan skyde andre uden at blinke. Men det skal være en der har orden i stavningen og kan lave over de 12 linjer ^__^ Ønsker en dejligt ond, hård slaveherre, der kan holde hende i en stram tøjle, da hun er ret så stærk i forhold til at hun er kvinde og engel. Så det skal være en der kan gå over hendes stædighed og bare holde hende fanget n___n
Håber der er en derude til at lære Mare om den barske verden vi kalder "realiteten!" ^^
Jeg vil gerne have at Mare, den sorgløse tøs, der bare går som hun vil og ikke er bange for at blive nakket, får en master.. :3 Hun er jo lidt for dristig og ikke bange for at gå i småt tøj og smile alle vejne... Så hun skal vist sættes på plads! :D
Derfor søger jeg en mand/kvinde med en hård næve, erfaring og lidt ondskab, der kan sætte hende på plads. Måske træne hende til onde handlinger og såen, da hun godt kan skyde andre uden at blinke. Men det skal være en der har orden i stavningen og kan lave over de 12 linjer ^__^ Ønsker en dejligt ond, hård slaveherre, der kan holde hende i en stram tøjle, da hun er ret så stærk i forhold til at hun er kvinde og engel. Så det skal være en der kan gå over hendes stædighed og bare holde hende fanget n___n
Håber der er en derude til at lære Mare om den barske verden vi kalder "realiteten!" ^^
Gæst- Gæst
Sv: Master? Yes, i seek one to Mare! ^^
Det gad jeg gooooodt~. Men jeg er ikke slaveherre.. endnu. xD
Gæst- Gæst
Ja.. men er det ikke noget med, at man skal spørge om lov? o.o
Gæst- Gæst
Hmm.. Men jeg vil i al fald gerne. ^w^ Jeg tjekker det lige ud, når jeg har svaret på et emne..
Gæst- Gæst
Altså Lucas min kære ven... :3
Hun er lidt for hovmodig og sikker på at intet i Di Morga rigtigt kan skade hende.. (hvor huns elvfølgelig tager MEGET fejl xD) Og så ønsker jeg en lille herre, som kan holde hende til hundende, imens hun selv vil gøre alt for at slå denne person ihjel for sin egen frihed.. :3
Så tænker lidt håndjern, slag engang imellem.. Og lidt pineri of course~ ^__^ Selvfølgelig ville det sikkert ende i at hun måtte opgive, bare for at prøve igen når hun blev troet på og så igen prøve at flygte, med herrens hoved under armen xD
Hun er lidt for hovmodig og sikker på at intet i Di Morga rigtigt kan skade hende.. (hvor huns elvfølgelig tager MEGET fejl xD) Og så ønsker jeg en lille herre, som kan holde hende til hundende, imens hun selv vil gøre alt for at slå denne person ihjel for sin egen frihed.. :3
Så tænker lidt håndjern, slag engang imellem.. Og lidt pineri of course~ ^__^ Selvfølgelig ville det sikkert ende i at hun måtte opgive, bare for at prøve igen når hun blev troet på og så igen prøve at flygte, med herrens hoved under armen xD
Gæst- Gæst
Ah! Cool nok Rafael.. men ville Rafael kunne holde på min vilde, småsyndige englebasse? :3
Gæst- Gæst
Det vil selvfølgelig blive en kamp i sig selv, men selvfølgelig vil han kunne styre din lille, vilde englebasse. xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» No need to seek for long.
» fri dag fra jobbe - Mare privat
» Forgotten heroes første medlem – Mare.
» I seek you!
» I may know, what you seek. I may not.
» fri dag fra jobbe - Mare privat
» Forgotten heroes første medlem – Mare.
» I seek you!
» I may know, what you seek. I may not.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]