Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat)

Go down

Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) Empty Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 18:06

T: 24:00
O: Træer og sten, buske og grene
V: koldt og en let brise blæser en gang i mellem
S: en lysning i skoven

Lazarus var ude og lede efter noget. Det gjorde han altid. Hans plan om at samle folk til at overtage Di Morga gik godt. Vampyrerne var igen begyndt at frygte ham som sidste gang han havde været her. Denne gang ville planen ikke blive ødelagt. Denne gang skulle det nok lykkes for ham at overtage Di Morga. Lazarus stod i mørket. Hans hvide tilbagelænet hår sad perfekt. Han kiggede rundt omkring med sine mørkerøde øjne. Han stod i sin røde frakke. Han havde en stram sort t-shirt under so man kunne se hans veltrænede krop. Han var en smuk Vampyr. Det var til at lugte han var en Fuld Blod, en af de stærkere en da. Lazarus kunne lugte at en Vampyr nærmede sig men han lod som ingenting. Faktisk var han kommet ud i skoven fordi han havde håber at finde spor efter Barishan. Men der var ingen. Den snu Aspara havde endnu engang undgået hans blik. Det var ikke noget der huede Lazarus. Han havde brug for at vide hvor denne forbandede Ridder stod. Hvad hans planer var. Men nu hvor han var her og en anden Vampyr nærmede sig kunne han lige så godt snakke lidt og se hvad denne Vampyr ville. Lazarus vendte sig om og kiggede ud i mørket i det han koldt og følelsesforladt sagde ’’ Hvad vil du Vampyr? ’’. Lazarus satte sine arme over kors og afventede at et svar ville komme fra mørket.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) Empty Sv: Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat)

Indlæg af Gæst Ons 30 Mar 2011 - 18:26

Sewa havde bestem sig for at vandre ud i skovens mørke denne nat, mest fopr at undersøgende hvad befandt sig her, da hun hvade hørte små rygtere omkring en Fuld blod Vampyr vil overtage Vi la mort. det havde hørte som spænding i Sewa høre og moreskab at se hvad og hvordan denne Vampyr vil overtage det.
hun kom næmere og en duft af fuldblod var i luften , hun stoppede op og indenånden det dybt * det sker ikke tit jeg dufter sådan en ren vampyr* tænkt hun og et smil kom kort frem på hendes læber....
Efter lidt tid hørte hun en kold og følelsesløs stemmen spørger hvad hun ville her. men hun bliv blot i mørket og så undersøgende på Vampyr foran hende "Tja" sagde hun helt rolige og koldt, man kunne se hendes skikkelse gik over på den anden side af træet og lagt sig mod det "Vel for Undholdning skyld" sagde hun og lagde armende på kryds...

Gæst
Gæst

Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat) Empty Sv: Skovens mørke dybte ( Sewa - Privat)

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 0:11

Lazarus smilede ondt ’’ Jeg kan kun gå ud fra du er kommet for at teste min styrke ’’. Lazarus slikkede sig om munden ’’ Jeg ville ikke prøve at gøre det hvis jeg var dig.. Jeg lader aldrig folk der angriber mig se nattens styrke igen… Er du kommet for at snakke.. Så vis dig.. Jeg er en travl mand ’’. Faktisk fandt han det meget underholdende at hun lokkede på den måde. Hun var en Vampyr efter hans hoved. Havde han fundet en der var lige så glad for at lege som ham selv. Ville denne respekt vare ved. Dog hadede han når folk prøvede at lege med ham. Han smilede dog. Som om det han sagde ikke var ment så hårdt. Men det var aldrig til at vide med Lazarus. Han var kendt for hans styrke frem for alt. Hans mange evner gjorde ham en overlegen modstander for mange.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 0:32

hun så undersøgende på ham med sin røde vampyr øjne, som hun dog havde fremmende i mørket, man kunne se hun bære et eller andet i armende men ikke hvad "Teste, Hmmm" hun holdet lidt på ordene i sin rolige ,men dog koldt...
"Jeg vil kalde det nygerrighed" sagde hun og vendt sig, så hun havde vendte kroppen mod ham inden fra mørket, "Nattens styrke" gentog , man kunne dog høre en interessende tone i hendes stemmende, "Tja, man der sker ikke noget sjovt, andet det man selv skaber vel sir" hun lod sig forbliv i mørket lidt i nu , mest for at se hvad der ville ske

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 1:06

Lazarus Smilede ondt ’’ Så du vil lege.. Jeg elsker at lege ’’. Lazarus bevægede sig hurtigt, selv for en Vampyr. Han fulgte hendes lugt og stod nu i mørket foran hende. Han tændte en lighter så et svagt lys imellem dem elegant viste deres ansigter for hinanden. Lazarus slikkede sig om munden. Han var i lege humør nu. Ikke det humør hvor han dræbte og lemlæstede, nej han ville se hvad denne nuttede Vampyr der turde at drille ham på denne måde ville gøre. Lazarus slukkede lyset og bevægede sig lydløst rundt i mørket. Deres lugte var det eneste måde de vidste hvor hinanden var og så deres røde lysende øjne. Lazarus før mørkerøde øjne lyste nu en blodrød stærk farve. Han var ikke en Vampyr som andre der bare angreb og brugte vold. Han elskede at lege og snakke. Det var også derfor han var så frygtet. Få kunne slippe væk når han begyndte at lege med dem og disse lege kunne strække sig over dage hvor offeret til sidst var i en sindssyg tilstand hvor de ikke kunne mere hvor alt håb var ude. Han var en Vampyr som få. Hans ondskab og koldhed var ude af denne verden. Men det virkede bare som om han ville se hvor dette førte hen. Han havde respekt for hendes legende væremåde. Han var jo selv sådan.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 1:18

Da han stå foran ham kunne han se hendes smil, det var ikke behagligt, så meget kunne de siges, men dog så uforklarligt, hun havde tiltrækkende røde læber og ikke en fejl i huden , hendes røde øjne vidste hvad hun var, men os han hun flugt ham rundt, hans duft var stærkere end hendes, hun indånden og åbne lidt munden "Så du er virkeligt Fuldblod" sagde hun og et smil kom frem igen, han var nu væk fra hende "Lad os lege lidt så" sagde hun og hun hviskede noget til sin bamse, som han havde opdaget hun havde i armende, hun så meget ung ud omkring de 16 år og hendes beklædning var gammeldags, en kjole , brunlig med nedskæring til hendes bryster , dog stramt ved dem og derefter løst, hun duftede efter ham og så lige måde ham i mørket . det kunne han , men hun rykkede sig ikke fra sin plads, han havde været dum at havde øjne kontrakt med ham, men hun vil prøvede noget andet end at stryker ham... hendes bamse... den var efter lidt tid sagt sig på hans skuldre, "Godaften sir, prøvende ikke noget dumt" sagde dem med en vanvigttige tone

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 1:35

Lazarus læste i hendes tanker at hun kunne dominere folk. Lazarus grinede lidt og sagde svag men dog så hun kunne høre det ’’ Den går ikke med mig.. Jeg er immune overfor psykiske evner.. Du kan ikke styre min med den evne.. Mange Vampyrer begår den fejl når de kæmper imod mig ’’. Lazarus grinede og rørte blidt ved bamsen og Aktiverede sin Puppetmaster evne. Han bevægede sine fingre og gik bamsen til at gå over hende imod dens vilje. Lazarus grinede en smule ’’ Det ser ud til at nogle af vores evner minder en smule om hinandens. Lazarus slap sin evne på Bamsen som ville kunne kontrollere sine bevægelser igen. Lazarus sprang ud i lysningen ’’ Imponerende evner du har lille Vampyr.. Jeg kunne godt bruge en som dig til at arbejde for mig.. Jeg ser nogle ting i dig der imponere mig ’’. Lazarus lagde en hånd på et træ og klukkede ondt ’’ Dit smil lokker også.. Samme smil som jeg selv har en gang i mellem har jeg hørt.. Du minder mig om min søster.. Hvad siger du til at arbejde for mig ’’. Lazarus vendte sig om mod mørket og satte sine arme over kors.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 1:47

hun så mod ham og gik hen til ham med rolige skridt "Malady, denne Vampyr er træls" bamse sad på¨jorden og så vildt trist ud og følte sig svag , hun så mod "Jamen Sir Luke, beviser bare du ikke er Will stærk" man kunne se bamse bliv sur på hende , men kravelede op i hendes armene igen . hun rejste sig op og gik hen til ham med dog på afstand
"Tja, årene har lært mig lidt af været" sagde hun og så mod ham med stor øjne da han snakkede pænt meget, et grin kom dog frem nu.
"Der forsvandt det uhyggelig over dem Sir" sagde hun da hun var faldt til ro , "Lokker" hun hævet øjnebrynet "Hvad var de ment Sir, Så de vil havde mig med i din folk, må jeg spørger hvad vil de bruge min hjælpe til" hun smilede nu igen ubeghagligt , *læs du bare min tanker, vis de vil, Men, du finder ikke noget spændende* hun lukkede derefter sine tanker af få han kunne læse dem, mere hun lod være med at tanke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 1:54

Lazarus grinede ondt og kiggede på hende igen da hun kom frem ’’ Mit folk.. Jeg vil samle Vampyrerne.. Samle dem under mit banner.. Overtage Di Morga.. Vampyrernes Æra er kommet og den skal ledes af Chimera Klanens Arving… Mig.. Lazarus Chimera ’’. Lazarus smilede dystert og pegede på hende ’’ Du skal være min bodyguard.. Dig.. Din lyst til at lege med dit bytte gør dig til en person der ville kunne forstå mig bare lidt.. Jeg ville kunne bruge dine evner til at holde svæklingen væk fra mig… Du.. Du skal have æren af at se ud over Di Morga når den er min.. Se hvordan jeg indhyller den i et mørke som aldrig før.. Jeg vil have det sjovt med dig som min Bodyguard.. hvad siger du.. Vampyr ’’. Lazarus satte sine arme over kors igen og kiggede på hende med et afventende blik i hans mørkerøde øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 2:10

Hendes blik forbliv det sammen men dog kom et smil frem "Hvor spændende" sagde hun med et ubeghagligt blik "Sikke et tilbude jeg fra af dem" sagde hun og tænkt lidt, hun lod blikkede kiggede over ham med interesse i dem "Lad mig se, de lyder til at være spændende, farligt og en masse frygt indenblandt" sagde hun og lagde en hånd gled gennem sit hår

"Så længende der er Undholdning under det" hun smilede første nu en smule ondskabfuld "Så skal jeg nok følge dem" sagde hun og stoppe nu blikkede mod hans mørkerøde øjne, der var ikke frygt for ham dog respkte for ham. hun stod og vendte svaret fra ham..
"Jeg forstå de søger lege og frygt i sammen" hun lod armende omkring sin bamse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 2:16

Lazarus gik langsomt og elegant over og klappede Sewa på hovedet ’’ Nemlig.. Vi skal nok få det sjovt med at lege med de tåbelige dødelige ’’. Lazarus grinede ondt i det han begyndte at gå ind imod byen. Han slikkede sig om munden ’’ Skal vi ikke starte med et par mennesker… De er altid så sjove at lege med fordi de ikke har nogen måde at forsvare sig selv på… Altid så sjovt når de skriger og tigger om nåde ’’. Måden Lazarus sagde det på var som om han tit legede med sit bytte. Han var virkelig et monster i en smuk krop. Hans ondskab var på lige fod med hans enorme styrke. Han havde dog ikke vist hende meget af hvad han kunne. Men alligevel havde han faktisk afsløret at han var immune overfor psykiske angreb og at han kunne styre ting og folk han havde rørt ved.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 2:26

Hun så mod ham da han gik mod byen "Hmmm.. Håber de er meget sjovere at lege sammen med en den sidste jeg gik med" sagde hun og vendte sig rundt og gik med ham, hun var selv smukkere end et normalt menneske, men hendes alder var det sjovt, folk tog hende forkert og hun unyttede det tit.
"Hmmm, et par mennesker" gentog hun og så på mod ham da hun gik vide siden af ham "Der giver jeg ret i. de er sjovt legetøj" sagde hun og undgik et træ med en elegant bevægelse.
hun så mod hans ryg nu og tænkt *Lad os se hvad de kan* sagde hun , hun vidste han læset hendes tanker, men var hun enligt lige glad med, hun vil ikke gemme hun var interessede i ham, ikke som person, men hvor magtfuld, grum og stærk han var "Derud over et mit Vampyr navn Sewa Black, så kald mig det i stedet for Vampyr" sagde hun ,selvom hun ikke havde noget mod han kaldt hende det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 22:59

Lazarus begav sig ind mod gyderne af Terra. Han satte sig på en bygning og ventede. Nede på gaden kom to mennesker gående. De trak faktisk en pige med sig de skulle til at voldtage. Lazarus sprang ned og dræbte de op Mænd. Han kiggede på pigen der hurtigt klamrede sig til hans ben og takkede ham for at have reddet hende. Lazarus kiggede ned på pigen med et ondt blik. Han sagde med en dyster stemme ’’ Din skæbne ville have været bedre hvis de to mænd havde fået dig i fred.. Den smerte og pinsel du skal igennem vil være langt værre.. Sewa.. Kom her og vis mig hvordan du ~leger~ med.. Mennesker ’’. Lazarus slikkede sig om munden og kørte en hånd gennem hans hår imens han ventede på at Sewa ville komme frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 23:38

Pigen så mod mørket, hvor en skikkelse kom til syne, hendes hår bevægede sig med vindens vindstøde, hun så mod Lazarus "Lad lege begrund så" sagde hun med et smil der bredte, med et skummelt udtryk i sig, hendes smukke røde læber åbne sig en smule, mens to fine hugtænder kom til syne.
Det før så uskyldig ansigt og dybe øjne var forvandle sig til sandheden, et legesyg væsne, hun næmmede sig pigen, som havde sine blik dyb begravet i Sewa.
Pludselig fik pigen et mere bange udtryk, da Sewa øjne var blivet røde, ikke et ord havde kommet fra hendes læber siden hun havde snakkede til Lazarus, mens pigen bed løs til at Denne smukke pige ikke vil skulle skade hende, eller mere at hun bedet Sewa om at stoppede.
Pigen gav et ryk i kroppen, da hun havde prøvet at rejse sig op, hendes blik bliv størret, men Sewa forbliv helt rolige "Rolige min kære, det kommer ikke til at gøre ondt" hun sagde disse ord, men man tydeligt kunne se hun ikke havde ment ordene, det vil gøre ondt
Sewa sætte sig foran den nu hjælpeløs med stor frygt i udtryk og sind "Du... du... du .... er en" hun stoppede og Sewa smil bedte sig igen "Vampyr" afsluttede hun og løftet pigens hovedet og hviskede i hendes øre "velkomme til min verden" hun lod en figner gled ned af pigens hud og et smerte skrig kom fra pigens læber, hun blod hele vejen ned fra Sewa negle havde gjordet hul i hendes hud, hun sætte nu en bamse foran hende. den så dog kære og svag ud.
Sewa gik hen ved siden af Lazarus, hun gentog "Lad lege begrund, selvfølgelig må de for hende bagefter, Når jeg er færdig sir" hendes smil var skummelt og hemmeligfuld, men hendes øjne var dybe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Apr 2011 - 23:57

Lazarus stod med et dystert smil på hans læber. Han overværede dette som var det en måde hvorpå han kunne aflæse din nye Bodyguard. Lazarus havde store planer for Sewa. Dog ville han ikke afsløre disse planer i nu. Han ville se hvordan hun legede med dette offer. Lazarus vidste at dette nok skulle blive sjovt. Lazarus kørte langsomt en hånd gennem sit hår og sagde stille og koldt ’’ Jeg skal nok lege med hende når du er færdig.. Hvis ikke du har gjort hende for sindssyg til overhovedet at opfatte det.. Det regner jeg selvfølgelig med du gør.. Når dette er over finder du mig et offer.. Så viser jeg dig hvordan jeg leger.. Det er vigtigt vi forstår hinandens metoder.. Det er vigtigt du forstår min tankegang.. Ellers ville du ikke kunne beskytte mig særlig godt.. Desuden er det snart tid til min plan.. Så vi må træne sammen.. Di Morga vil Snart blive Vampyrernes og så vil en ny tidsalder indtræffe ’’. Lazarus holdt op med at snakke og betragtede nu hvordan hun ville lege med dette menneske.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:13

Sewa så blot på Lazarus med rolige øjne, dog med sit skummel smil "Jeg vil nemmer give dem hende, bagefter, til deres trøst sir" sagde hun og nikkede til ham og vendte blikkede kort mod sin bamse "Sir Luke, hvor længende vil de lagde som om de sover min kære" hendes stemmen lyd ubagligt og ikke særlige rart, hendes blik vendt sig mod pigens så hun bliv helt stille... Sewa blik var nok til at give hende frygt, men pigens øjne flyttede sig hurtigt mod bamse, som nu rejste sig op og vendt sig mod Sewa "Men Malady Black, ødelæg nu ikke min leg" Et skummel smil kom igen frem på hendes læber "Jeg undskylder at jeg ødelæggede deres plan, men vi kan da ikke lad vores gæst vendte vel" hun lod jo næsten sindsyge, men det var meningen, man kunne tydeligt se pigens øjne blive store og store, men hendes udtryk bliv mere og mere bange...
Bamse tog en kniv op fra sin ryg "Lad legende begrunde" sagde bamse som hun havde sagt det tideligere...
Den gik hen og gav hendes et langsomt smertefuldt snit ned af armene, hun skrig igen, det var dybt og blod løb ud af hendes åre, Sewa indåbende det *på stoffer du er tøs* tænkt hun og gik ned til hende og lagde sin figner mod pigens hage "Kære barn, dette er blot en vej til dødende" sagde hun med et skummelt smil, bamse tog nu pigens benene og gjorder det sammen som den havde gjordt ved armende, dog langsomere og mere smertefuld.
Pigen skrig igen, mens tår løb ned af hendes kinder, helt hjælpeløs var hun og så hørte hun skrig i hovedet, smerteskrig, Sewa havde sagt pigens inder stemmende til at skrig af smerte... Mennesker var så nemme
Hun begyndte at falde sammen af dette, Dette menneske var ikke særligt will stærkt, hun stoppede skrigende i hendes hovede.
Pigen lå udmættede på jorden, der kom sved ned fra hendes panden og hendes ansigt var blenget "Sir Luke, sidste ben" sagde hun og bamsen gjorde det sammen ved sidste ben, hun skrig igen, men denne gang mere svagt..
"Sir, vis de ønsker hende, så det nu, inden vi dræber hende" sagde hun og havde sagt sig på en kasse med sin bamse på skødet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:41

Lazarus kiggede på mennesket. Det var som så han mere ned på hende en han havde gjort før. Lazarus fnøs lidt ’’ Jeg skal ikke drikke blod forgiftet med stoffer.. Det smager.. Forfærdeligt ’’. Lazarus puttede sine hænder i lommerne på hans frakke og begyndte langsomt at gå ’’ Dræb hende.. natten er ung og du skal stadigvæk finde mig et offer jeg kan lege med ’’. Lazarus var i lege humør. Dette kunne godt tage lang tid for ham. Han var et monster når han legede. Han kunne gøre de mest forfærdelige ting ved hans ofre. Lazarus kiggede ikke en gang tilbage for at forsikre sig at Sewa havde dræbt pigen *Blodtabs tortur.. En simpel men effektiv leg.. Den har sin charme *. Lazarus tænkte tilbage på de mange forskellige eksperimenter han havde lavet på mennesker. Hvordan han faktisk havde fundet nogen lunde ud af hvor meget et menneske kunne miste før de ville dø af det. Nøglen var deres hjerterytme og slag. Lazarus gik langsomt så Sewa kunne indhente ham når hun havde sluttet dette latterlige menneskes liv. Det var som om hans tanker på pejlede sig ind på hvilken syge måder han skulle lege med sit offer på for at vise Sewa hans forskruede tankegang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 0:52

"Jeg giver dem ret sir" hun så mod pigen som bliv mere og mere bleng *10 minutter så vil hun være dø af sig selv* hun sætte sig på hug foran pigen "Nyd dødende vej, min kære" hun gled en hån over pigens våde hår, begrund af alt du hun havde svedet, hun rejste sig og efterlode pigen der dødende af blodtab, hun havde valgt denne leg.
Hun gik nu ved siden af Lazarus "Sir, jeg må minde dem om at jeg kan hører deres tanker" sagde hun ikke få at være repksteløs men omvendt, hun så mod ham med lod hans leg i hovedet, han havde da ideer over det vildende...
Sewa lagde sine inden i bamsens ryg som igen var blivet normale, en normale bamse "Så sir, hvad synes de om min lille kæft" sagde hun og lod bamse falde ned i en taske hun havde på sin hofte, hun så sig omkring
"En kvinde, uden stoffer i blodet ik" sagde hun og lod et lille smil komme frem, hun fandt en.
Hendes øjne bliv flammenderøde igen og så lige mod kvinde i et øjneblik, denne gang var det et menneske i 20'erne, smuk, en med blodtyde OB, ren og lige frem en jomfrue.... Hun gik lige over til dem og stoppede "Her sir" hun slap sin kæft på pigen "Vis mig deres Forskruede tanker" en forførende smil kom til Lazarus, mens at han underholdet hende og som tak .
Sewa sætte sig på en kasse i en af gyderne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 1:16

// Lazarus er immun overfor tankelæsning.. Står i hans profil at han er immun overfor psykiske Angreb.. Så som tankelæsning //.

Lazarus sprang ned foran det første menneske kvinde der var dumt nok til at begive sig ud om natten alene. Det var en pige på omkring de 19år. Lazarus landede foran hende og smilede. Pigen skreg og pegede på ham og sagde med frygt i stemmen ’’ Du.. Du er en af dem man læser om.. En Vampyr ’’. Lazarus lavede en lyn hurtig bevægelse med hans overmenneskelige hurtighed og styrke og ramte hendes knæskal så der hørtes et knæk. Han holdt hende for munden så hun ikke kunne skrige. Lazarus sagde faretruende ’’ Jeg vil give dig to valg.. Du bider din egen tunge over.. Gør du det lader jeg dig gå.. Hvis du ikke gør det… Så rykker jeg langsomt hver en af dine negle ud fra først dine fingre så dine tær.. Efter det så slår jeg min hånd ind i dine mave og trækker dine tarme ud. Så binder jeg dem fast til en bygning og skubber dig ud fra taget.. Så på vi se om du dør af først, at på rykket alle dine indvolde ud hvis ikke dine tarme er lange nok eller du dør af at ramme jorden ’’. Pigen græd voldsomt. ’’ Jeg giver dig et minut til at bide din tunge over.. Gør du ikke det så tager jeg det som om du vælger vej nummer to ’. efter et halvt minut, bed pigen sin tunge over og spyttede den ud. Lazarus grinede ’’ Så du vælger altså mulighed nummer et eller ’’. Eftersom pigen ingen tunge havde længere kunne hun ikke svare. Lazarus grinede ondt ’’ Jamen eftersom du ikke svare tager jeg det som om du har ombestemt dig og vælger mulighed nummer to ’’. Lazarus gik langsomt i gang med neglene. Pigen skreg næsten sindssygt. Der var virke gruopvækkende at opleve. Da Lazarus nåede til tarme delen fandt han en meget høj bygning og hang hendes tarme fast og sagde ondt ’’ Nogle sidste ord.. Nej det regnede jeg heller ikke med ’’. Lazarus skubbede hende ned. Halvvejs slap hendes tarme op og flåede resten af hendes indvolde ud. Pigen døde en forfærdelig død kort tid før hun ramte jorden. Lazarus grinede ondt ’’ Hun kunne jo bare have sagt fra ’’.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 4 Apr 2011 - 1:22

//svar i morgen //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Apr 2011 - 23:18

Sewa sætte sig på en lidt høj kasse ikke langt fra ham og han lille offer, hun så mod pigen, som tydeligt havde frygt i øjne, mod ham, Vampyren som hun havde kaldt ham.
Han havde allerede hendes fanget i sin leg, mellem jager og bytte, så med nyserige øjne på hvad vil finde på at vise hende. hun lyttede til hans ord *bid tungen af* tænkt hun og kiggede undersøgende på pigen, da hun begyndte at bløde fra munden og spyttede sin tung ud af munden
Blødt løb voldsomt ud af pigens mund, Sewa grinede udholdende og skummelt, men rystede også på hovede over denne pige "Dumme tøs" sagde hun lavt og så mod Lazarus som havde et sindssygt blik i øjne. Da han skære pigen og hun faldt sammen begyndt hun at kravlede tætter på Sewa og rakte ud, som kald på hjælp.
Sewa så bare på pigen uden at flyttede dem, med et magt blik i øjne og de sidste ordene pige hørte var disse "De er ikke min type" en pige i alderen 16 år sagt så kold og på en så skummel måde, Nej.
Hun så mod Lazarus med rolige blik og han fik et forførende blik som tak, hendes smukke ydre var ikke unormalt for en vampyr, men en vind tog nu fast i hendes hår og hendes duft kom mod ham.
hun duftende anderledes, nemlig som en vampyr som har drukket en fuldblod tør. gjorder hendes duft virkede mere forførende og sød.
"Sikke et show de vidste mig sir" hun gik hen til ham og lod en hånd på hans kind "Jeg er sikker på din grusomhed nu" hun flyttede sin bløde, men kolde hånd fra hans kind og gik videre, men stoppede op igen og vendt sig rundt med blikkede på ham. "Skal nok følge efter dem, så længe de lad morskaben og friheden til mig være min ret" hun smilte nu et skummelt smil, men dog forførende og roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum