Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det er ikke det samme - //Kajika// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det er ikke det samme - //Kajika//

Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 15:56

S: High School
T: 12.00
Vejr: OVerskyet med lidt blæst
Omgivelser: Parkeringspladsen, en masse biler, og nogle få elever.

Det var lang tid siden Phoenix havde været på en High School. Han havde ikke været det de sidste 20 år! Ikke fordi han ikke ville, men fordi han bare ikke var kommet forbi og nu var han jo enlig også færdig med skolen. Han havde heller ikke lyst til at sidde i en skole, selvom han vidste at det bestemt ikke var det samme som den gang han gik i skole. Han var klædt som han for det meste havde på, en sort jakke, jeans, og nogle All Stars.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 19:40

Kajika kom stille gående ud fra skolen i det hun var iført en nederdel-mini skirt, til midt på lårene meget cheerleader lavet, ikke flad i det men flagrende og meget skole pige agtig, samt den var hvid og lyseblå ternet, og så var hun iført en hvid figur syet skjorte der havde knapper fra hofterne og op til halsens knogler ud fra skuldrene-samt skjorten gik dog ned til midt på nederdelen . Hun stoppede stille op i det hun os var iført en blaizer i mørkeblå i det hun havde et elevråds mærke på blaizeren og et mærke om armen, der beviste at hun havde været gang vagt denne her dag.
hun havde sat sit hår op i en lang hestehale der stoppede lige midt på hendes ryg og hestehalen var lidt løs dog startede den som en fransk fletning og var flettet videre ned af ryggen på hende(lidt tomb raider agtig). Hun så stille rundt i det hun snakkede med en af de andre piger og smilede da hun sagde"ja pas godt på dig selv" til tidere gik kajika i normal skole tøj men hun var nu kendt for at bære den officielle elevråds uniform for piger. Hun så stille rundt i det hun dog bar converse der var hvide og til tidere krævet at man bandt dem igen og igen desværre. Hun gik ned på knæ i det hun bandt dem og gik så videre hen af parkerings pladsen dog havde hun ikke bil eller cykle.. men hun så lidt mod? Phoenix? siden han jo var ny her at se. Hun så lidt undrende på ham og stoppede op i det hun sagde"Hm ? er der noget jeg kan hjælpe med"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 20:13

Phoenix kiggede ned af hendes tøj. Det var ikke tit han så folk med sådan et uniform. Han vente tilbage til ansigtet. "Ehm, nej, jeg kigger bare." Svarede han. Hun lignede et eller andet betydningsfuldt siden hun havde blaizer på. Hun lignede en der havde haft en hård dag, eller også havde hun bare løbet en masse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 20:22

Kajika så lidt på ham og sagde"Oh okay der kan man bare se? nårh men så ses" hun smilede stille i det hun så gik forbi Phoenix i det hun fortsatte ud på gaden og gik stille videre og smilede lidt for sig selv skønt hun egenlig var pænt træt?. Hun mærkede stille vinden i håret og lod et let suk slippe læberne i det været så ud til at trække selv lidt op og ville ende med at bliive være senere hen så hun skulle vel skynde sig at komme hjem af inden det blev for koldt og blæsende.
Hun så lidt bagud i det hun så undrende på fyren men fortsatte dog frem af?. hun ville ikke blande sig på nogen måde og hun kendte ham jo ikke så sådan var det jo, der var ikke meget andet at gøre end at fortsætte frem af?.
Hun strøg let håret til siden og lod sit blik falde rundt mens hun tænkte lidt for sig selv over alverdens ting og sager.

//^^" hey øhm tænkte om du kunne skrive over de ? 7 linjer.. det fordi er vand til at 7 linjer er minimum med dem jeg skriver og max er ja xD uendeligt...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 21:58

//Helt iorden, det bliver også sjovre//

Phoenix kiggede efter hende mens hun gik ned af gaden. *Skal jeg følge efter hende, eller?* Han gik om bag en mor ved skolen. Han trak sin jakke af og skød sine vinger ud. Han lættede med jakken hængende over armen. Han kunne se hende gå nede på gaden. Han fløj hen et sted hvor han kunne lande uset og trak vingerne tilbage. Han trådte ud fra hans skjul og ventede på at pigen skulle se ham. Han elskede at gøre dette. folk blev altid så overrasket. *Hvad skal jeg mund sige hvis hun spørge hvordan jeg er kommet her? Give hende den selvanlige undskyldning?* Mens han stod og tænkte på det kiggede han sig lidt om i kvateret. Et sted han ikke særlig tit var, men kendte det godt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:15

Kajika gik stille rundt i det hun kiggede ned i sin skuldre taske hun havde fået af en af eleverne der havde løbet hen til den med hende efter som hun altid var så glemsom?. vinden var dog ved at blive blid igen og vejret ligeså, solen skindet svagt bagved skyerne der gjorde himlen helt grå og endelig kunne man se blå himmel mellem dem og mærke noget af varmen heldigt for kajika eftersom hun bar skole uniformen jo?, det var ikke lige det varmeste på jorden jo?.
Hun kiggede stille op fra sin bog i det hun stoppede op foran selveste Phoenix og pegede undrende på ham og sagde"jamen du?... lige der... der ovre... lige før? det...." hun klumrede lidt i ordene i det hun smilede sødt og sagde"Ohhh!?... du må være engle så, lad mig gætte du fandt et sted at lette uden nogen så dig og endte her" kajika havde ikke altid været menneske nej faktisk havde hun været en krydsning mellem engle og vampyr hvilket var den første af slagsen den gang og ikke nok med det så havde hades underverdens gud skænket hende nyt liv dog uden evner eller noget.
Hun smilede sødt til ham og sagde"så?... Mr Phoenix... må jeg spørge dem om noget???... følger de efter mig??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:21

Phoenix knep øjne en smugle sammen. "godt gættet." Svarede han. *Hvor pokker ved hun det fra? Nå lige meget, så behøver jeg ikke at komme med nogle af mine laaaannnngt ude undskyldninger.* "lad være med at kalde mig Mr. Phoenix, så gammel er jeg heller ikke." Sagde han og smilte. "Men det kan man vel godt sige jeg gør. Håber ikke det gør noget for dig ... og NEJ er ikke stalker."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:25

Kajika grinte og sagde"Okay sir Stalker" hun rakte let tunge til ham for sjov i det hun ville drille den nye engle lidt og sagde så"jeg har aldrig set dig før, hvad lavede du henne ved skolen i dag? hang lidt ud og betragtede piger på afstand og valgte så en der faktisk var optaget og følgede efter hende hvilket er mig" hun grinte sødt og smilede så til ham i det hun sagde"mit navn er forresten Kajika?? du kender jo ikke mit navn og ja? du kender jo mit så jeg burde jo sige mit"
hendes finger strøg let igennem de hvid blonde hår lokker i det hun betragtede Phoenix lidt og sagde så med en lidt nervøs stemme"såååå... fortæl mig lige? angående det hele og sådan" hun så på ham med hovedet let på skrå og en undren over ansigtet"hvorfor fulgte du så efter mig egenlig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 22:32

PHoenix himlede med øjne. "Nej, jeg jagtede ikke piger, måske overrasker det dig, men jeg møder nok piger udenfor skolen. Nææ, enlig fordi at jeg ville se den. Jeg kender kun skolerne som de var for ... 25 år siden cirka. Det var jo noget lidt andet. Og det med at følge med dig. Tjaaah, dit tøj, og så kede jeg mig." Svare Phoenix med et grin. Nu han tænkte over det, havde han aldrig prøvet at følge en pige fordi hun havde noget ukendt tøj på. *Hvor langt ude kan det lige blive?*
Han var helt vildt med hendes hår. Det var ikke tit han så piger med så lyst hår, med det klædte hende, hun lignede faktisk lidt en engel. Hun manglede bare vingerne.

//Hov, glemte det med de syv linjer sidste gang, skal nok huske det//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 31 Mar 2011 - 23:38

Kajika rødmede i det hun så ned af sig selv og sagde"årh!..." hun stod og så lidt ned i jorden i det hendes sne hvide platinske blonde hår lagde sig blidt ned af skuldrene på hende som bølger af hav, da det let rørte på sig når vinden blidt pustede til kajika med en blid blæsen og nussen i hendes hårlokker når de bevægede sig let med vindens legende hænder.
Hun så flovt på Phoenix og sagde"årh mit tøj øhm.. det fordi jeg er i elevrådet og jeg har haft gang vagt og der skal man havde sin uniform på, jeg havde gang vagt med en af fyrene på skolen der os har sin uniform på i dag og så kan jeg egenlig godt lide den og på en måde det her mærke der har en rose og så skolens segl og så mærkets EL.. det er et slags lille tegn på at du kan mere end de andre altså ikke fagligt men du må mere på skolen end de andre og sådan" hun smilede sødt og sagde"og man må blive i længere tid så det en slags fripas for mig" hun smilede igen og så undrende på ham og sagde"Øhm.. sååå det var derfor du stod foran skolen i dag?, det blot jeg har aldrig set dig så det virkede lidt mærkeligt du stod der" hun roede sig lidt i nakken i det hun så lidt rundt omkring og sagde"Hmm skal vi gå lidt? rundt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 9:14

Phoenix nikkede. "Det lyder .... en smugle inviklet." Han kunne godt lide at se på hendes lyse hår. "Du kunne godt ligne en engel. Men jov, vi kan godt tage et sted hen. Har du et bestemt sted i tankerne? eller skal vi bare se om vi finder noget. Jeg er ikke kendt her i området, sådan rigtig." han tog sin jakke på igen. Hans blik gled hen over området. Det så meget kunstigt ud i hans øjne, med alle husenende der lignede hinanden, med de samme haver, skortene, vinduer og alt det andet. "Har du enlig fri nu? Klokken er jo kun lidt over 12, og skolen plejer jo at vare lidt længre end til klokken tolv, eller det var den den gang jeg gik i skole."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 14:18

Kajika smilede og så undrende på ham og sagde"ah kan du godt li mit hår" hun grinte sødt og berørte det let, det var blødt som var det blevet redt i en evighed og det havde en smuk glans"vi har projekt uge så vi får fri hele ugen hver dag på dette tidspunkt det virkelig dejligt så man kan nyde disse her dage med sol og varme" hun smilede lidt og roede sig i håret og sagde"selv om i dag der er lidt overskyet men stadig" hun så lidt på ham og sagde"tak og vi kan bare gå lidt rundt ?" hun smilede og sagde"måske tage ned til søen vis du vil? det virkelig dejligt der nede på denne her års tid" solen kom mere og mere frem jo og der blev mindre og mindre overskyet heldigvis.
Kajika så let op og sagde"hm så hvornår blev du egenlig ? engle og hvor mange år er man Phoenix?" hun så lidt undrende på ham og ventede så på svar i det hun smilede sødt og venligt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Gæst Fre 1 Apr 2011 - 17:07

Han smite ved hendes kommentar om hendes hår. "Projekt uge ... hvilke emne? Har alle fri på den her tid? Eller er du bare heldig?" Han kunne godt mærke det blev varmer, men enlig havde vejret aldrig spillet en større rolle når det kom til stykket, det var for ham, mest bare noget der var der, ligesom alt det andet. "Jeg er med på en tur ned til søen." *Hvor den så end ligger* "Jeg har været engel i 13 eller 14 år, holder ikek helt styr på det, men var 20 da jeg blev engel ... og øhmm ... kan du vise vej til søen, ingen anselse om hvor den ligger." Phoenix havde fået for vane aldrig at gå tur, bare for at gå tur, det var for det meste for at ville noget, eller gør noget, så for ham ville det blive noget nyt, og afvækslende at gå en tur, BARE for at gå en tur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Det er ikke det samme - //Kajika// Empty Sv: Det er ikke det samme - //Kajika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum