Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//
Tid: 24:30(00.30)
Omgivelser: masser af gravsten, Graveren kommer ind imellem forbi og stirre uhyggeligt på dem der er på kirkegården...
Vejr: ret varmt i forhold til tidspunktet, og alligevel en lille smule regn(støv regn)
Det var en forholdsvis varm nat, alting var helt stille, udover lyden af graveren der gik rundt på kirkegården og sikrede at ingen stjal fra gravene...
Men der var en ting til, tingen lavede dog ikke en lyde... 'tingen' var en en mand, manden havde en lang sort frakke på der, frakken havde en hætte, og denne hætte hang ned over mandens ansigt, hans ansigt var umuligt at se da det lille stykke som hætten ikke dækkede, det dækkede hættens skygger istedet for...
"jeg ved at jeg ikke ligger her, men alligevel så kan jeg ikke lade være med at føle mig hjemme..." sukkede han trist mens han kiggede på en tilfældig gravsten der stod foran ham...
Gæst- Gæst
Sv: selvom det ikke er her, så føler jeg den samme sorg... //Liger//
Gæst- Gæst
Da han vente sig om for at se hvad der var sket så han at, hvad han havde troet var en statue, var ved at drikke graverens blod... Han kunne ligefrem mærke smerten i sin hals fra det vampyrbid han selv havde været ude for engang...
"HEY! hvem der?" råbte han nysgerrigt, han havdetaget en af sine to pistoler frem fra frakken og var klar til at skyde hvis noget skulle ske...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mit navn er Reldus" præsenterede han sig kort og stirrede koldt imod kvinden foran sig, hvilket dog ikke kunne ses da hans hætte stadig var langt nede over hans ansigt...
"så er det din tur" forsatte han koldt, dog var hans tone lidt mere høflig den her gang...
Gæst- Gæst
Hun så sig lidt omkring og snuste derefter ... ikke flere ?... hmmm underligt.
Gæst- Gæst
"og dog, så er der jo nogle der er højere hævede en andre, men de laveste vil nu altid være dem der tror de er de højeste" forsatte han og fnøs kort, og koldt.
"det er op til migselv om jeg har tænkt mig at bukke eller ej" afsluttede han modigt og smilte endnu en gang kækt inde bag sin hætte...
Gæst- Gæst
En ond og gruopvækkende latter satte igang og hun lod en smerte regne ned over ham som nok ville føles som om nogle prøvede at trække hans rygrad ud. dette gjorde hun kun ved at knuge en hånd "hvis jeg rammer dig med dine egne pistoler dør du så?" grinte hun som en anden psykopat. "bukker du?" sagde hun koldt og fortsatte derefter sin psyko latter.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Reldus stod stadig oprejst mens han følte smerten... "Det værste der kunne ske er jo at jeg dør" fnøs han kort mens han med besvær rettede sig op...
Hvis hans hætte ikke havde skjult det ville man kunne se smerten på hans ansigt. Resten af kroppen viste dog også sine smertes tegn... Han rystede lidt over det hele...
"Jeg har ikke tænkt mig at bukke for en magtsyg galning" tilføjede han frækt mens han kæmpede for at med ret ryg...
Gæst- Gæst
Hun knugede hånden hårdere og knæklyde kunne høres fra hans ryg som sikkert tegn på at hans ryg var ved at brække. Denne smerte kunne man umuligt ignorere. ”magtsyg … ja galning ja så hvad ind du siger rammer det mig ikke” sagde hun koldt. ”det vil gøre dig lam og afhængi af hjælp…” sagde hun og grinte da de morede hende
Gæst- Gæst
"hvis jeg skulle blive lam så hvad? Har du tænkt dig at hjælpe mig eller hvad? Eller har du tænkt dig at lade mig ligge hjælpeløs på kirkegården og dø for anden gang?" Han kæmpede med ikke at falde om af smerte, Reldus nægtede at give op fordi en eller anden ting kom hen og ville have ham til at bukke...
"men jeg bukker skam hellere en gerne når det er beggesidet, altså når vi bukker til hinanden..." Han kiggede drillende op på Liger. Han gav hende nu et valg... han ville bukke for hende, hvis hun også bukkede for ham...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men vi kan vel prøve igen... Mit navn er Reldus" sagde han roligt og rakte sin ene hånd frem imod Liger...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"okay så" sukkede han kort og bukkede en lille smule hvorefter at han rettede sig op igen. "er der flere 'traditioner' du vil overholde eller?" spurgte Reldus halvt sarkastisk og halvt nysgerrigt, samtidig gnubbede han sig lidt på ryggen da han stadig kunne mærke lidt smerte...
//er Liger egentlig Japansk?/Kinesisk? Spørg bare eftersom at jeg (igen) er kommet til at se en lille smule inde i et af dine emner hvor du skrev Nii-chan eller noget, hvilket, som jeg har forstået igennem de engelsk subbede anime's jeg har set, betyder 'storebror' men også ofte bliver brugt til venner der er ældre en end selv...//
Gæst- Gæst
”glem ikke hvem der har højest rang!” sagde hun koldt og hårdt hvorefter hun foldede sine vinger ind og lod dem gro ind i ryggen på sig selv.
Et koldt smil sad på hendes læber og hun var tydeligvis ikke en man skulle spøge med.
"jo mere magt og styrke jo højere rang forstået? ..." sagde hun koldt, ondt og mørkt
det var hendes normale stemme så der var ikke noget at beklage ig over sådan var hun bare.
//ha ha kunne du li at vide hva??? xP … hun kommer fra et ukendt land som hendes far havde formået at holde skjult for rasten af verdenen og nu gør hun kunsten efter … det er et land som er fyldt med alle mulige kulturer mixet sammen til 1 xD… og sproget er blandet sammen fra flere andre sprog … dog er dette sprog taget fra hendes andet hjem … mere får du ikke at vide … nu ved du mere end de fleste O.o
OG JEG SPISER SPIONER !!!!!!!!!!!!!!//
Gæst- Gæst
"for jeg gad godt vide hvem jeg skulle hyre hvis jeg gerne ville af med dig" tilføjede han sarkastisk og smilte dumt...
Gæst- Gæst
”og han vil ikke af med mig… jeg er hans aftager” sagde hun koldt og et mørkt smil bredte sig på hendes læber. ”du kan ikke ligefrem hyre ham” … ”er du ikke min slaves tidligere kæreste … eller er i stadig sammen ?” spurgte hun mørkt og koldt.
Hun follede sine vinger om sig så han ikke kunne se hendes krop og hun blev varmet ekstra.
Gæst- Gæst
Reldus havde en lille irriterende fornemelse af at Liger ikke kunne lige at han var sammen med Seia...
Reldus så forundret til da Linger lukkede sine vinger omkring sig...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"og hvad er den anden mulighed hun har?" spurgte han kort og koldt, hans stemme var nu helt følelsesløs, han kunne ikke lige hvad denne psykopat havde sagt, dog havde han lidt regnet med at dette ville være en af muglihederne...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Tilbage men ikke den samme
» Det er ikke det samme - //Kajika//
» Ikke alene, men føler sig så ensom ~ Dominic (Privat)
» Sorg omkring gravsten
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage