Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt liv, en ny start - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt liv, en ny start

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

nyt liv, en ny start - Page 3 Empty Sv: nyt liv, en ny start

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:27

Yuuki grinte og sagde"jaaa jeg har været hjemme ved Lucifer og han er ulidelig at være ved haha han driller mig og prikker til mig du nød til at komme med næste gang Nero og beskytte mig for alt hans drilleri" hun grinte og prikkede til Lucifer og sagde"Jaaah du drømmer gør du lucifer" hun grinte og så på Nero og sagde"hmm??" hun kiggede rundt og spredte sine vinger ud og sagde"hva drenge vil i flyve?? lidt især dig Nero du ser ud til gerne at ville flyve efter som du ikke er så vand til det" hun grinte og fløj i cirkler og ventede

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:32

Nero sukkede og spredte hans vinger, de var hvide som sne, og han spredte dem men samlede dem så igen, så han ikke ville ramme Lucifer, han smilte og løb lidt hen af stigen før han sprang og hans kraftige vinger baskede!
Han steg kort til vejrs og kiggede så på Lucifer som var den sidste på jorden, "i forstår da heller ikke et vink med en vognstang var?" han grinte af dem og baskede igen og steg, han greb ud i luften og greb en af sine fjer, han kiggede på den og smilte, den lyste og han kastede den op i luften, den bevægede sig som var den en kniv, og kort efter sprang den i et blink, den var væk og Nero smilte til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:37

"du kun jo lide det Yuuki ellers havde du nok ikke bliv og sove til næste dag vel" sagde han og slå vinger ud og flød op i luft og kiggede kort rundt på dem begge, "nej det gør jeg da ikke Yuuki og det ved du godt" sagde han og kiggede på hende, "jo det gør jeg da Nero, det er bare det af du ikke har en vognstang" sagde han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:44

Yuuki fløj over til Lucifer og prikkede ham på Maven og sagde"årh ! joo du gør Bad ass du drømmer så meget" hun blinkede og grinte i det hun sagde"hey vil i være med til en leg" hun grinte og fløj stille hen til Nero og tæt på af ham og prikkede ham sødt på næsen og sagde"DU! er den!" hun grinte og begyndte hurtigt at flyve og sagde"Du kan ikke fange mig men du kan nok fange lucifer han er sååååå langsom og lille" hun grinte efter som det var ment for sjov og smilte til dem begge og sagde"Kun fordi jeg ikke orkede at tag hjem og din mad smagte såååå godt" hun grinte og fløj lidt rundt i cirkler

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 17:53

Nero så på hende og smilte, han vidste allerede at han ville være i en kæmpe ulempe i den leg, han var langsom til at flyve, han vidste ikke med Lucifer, men Yuuki var langt mere adræt flyver end ham og han vidste det, og så var der lige den lille ting med at han kun havde 1 øje, han skulle opfange deres bevægelser hurtigt, og han ville sandsynligvis flyve dem ned før han nåede at se hvor tæt de var!
Han sukkede og fløj opad han så ned på dem, og nikkede, "fint så er jeg den!" han så ned på dem begge to og tænkte kort over hvordan han skulle gribe det an! han så på hende og smilte, han skulle jo bare røre dem, han grinte næsten, og fløj stille ned mod dem, han begyndte at cirkle omkring Yuuki, og smilte, han dykkede og hans venstre ring lyste kraftigere end normalt, og sekundtet efter var der fjer omkring dem begge to, hans fjer talte vel som ham, og med ham øver hende, kunne hun kun søge mod jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:26

"jeg er da ikke langsom Yuuki" sagde han og kiggede kort på hende, han flød roligt rundt man var klare til af flød væk hurtig hvis han flød efter ham, "ja du er den Nero" sagde han og kiggede på hende, han flød forsætte roligt rundt og hold øje med dem begge, han kiggede bare på dem af han flød over til hende og dæk dem med fjerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:30

Yuuki smilte og fløj der fra og sagde"så jeg DEN LUCIFER!" hun smilte og kom frem fra fjerne og rørte lige Lucifer og fløj forbi ham og sagde"Du er den !" hun smilte ondt og fløj ned mellem træerne og grinte og fløj mellem dem og om dem og så mod Nero og så Lucifer og grinte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:37

Nero sukkede og vendte om, han tog flugten den samme vej som Yuuki, han tog den bare lidt større end hende, han kunne ikke snog sig så nemt, så han måtte flyve nogle omveje, heldigvis var Lucifer større end ham, så han skulle følge samme rute, Nero var ikke meget for at lege den leg, men han smilte venligt til dem, han var mere til stille sidende lege, han var ikke så atletisk som de to andre, og han vidste det godt selv.
Han sukkede og opdagede et træ for sent, at det havde set ud som om det var 4 meter væk, men kun var 2 gjorde det ikke meget bedre, han ramte det, og sekundter efter ramte han jorden med et "UFF" da luften forlod hans lunger, han havde smerter, men rejste sig op, han smilte til de to andre og skjulte det for en gang skyld ganske godt! hans højre vinge havde det ikke godt, den hang og en pæn del af den lå på jorden, han turde ikke bevæge den og var bange for han havde brækket den.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:45

"ja det kan jeg ser" sagde han og kiggede på hende og flød hurtig væk man ikke hurtig nok, han kiggede på dem begge som flytte fra ham, han tænke kort over hvem af dem han skulle tager, han flød hurtig over trære og så af Nero flød ind i et træ så ham tog han ikke da det vil være snyd, han sat fart op og overhalge Yuuki og landen mellem nogen trære hvor han begynde af løbe der hen hvor Yuuki vil kom flyve, da hun kom flyve løbe han ind under hende og ae hende kort på mave og sagde "du er den", hvor han løbe ud fra trære og flyve hurtig op i luft.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:50

Yuuki så Lucifer og sagde"hey Din snyder hahah" hun skulle til at flyve efter ham da hun hørte Nero og fløj hen til ham og ladede ved ham og sagde"Nero?? er du okay" hun kiggede på ham og hans vinge og sagde"læg helt stille" hun kiggede stille på hans vinge og sagde"Lucifer?? du kan vel ikke hele eller noget brækkede knogler??" hun kiggede stille på ham og så på nero

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 18:55

Nero så på hende og sukkede, han stønnede stadig svagt da han lige havde mistet al luften, han prøvede at bevægede vingen, men ligesom med en due kom der ikke meget mere ud af det ud over unødig basken, han bed tænderne sammen og kunne nok selv heale den over noget tid, men det ville da være dejligt hvis en af de to lidt ældre engle kunne ordne den.
Han så på hende og en tåre trillede ned af hans kind, han holdt sig til træet, og flabbede med begge vinger, han ville have dem til at virke, og smerten var nok til han glemte hvordan det skulle ordnes, og at Yuuki stod ved siden af ham, hun ville nok blive puffet til, men han lagde ikke mærke til meget andet end smerten, og at han ville have den væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:06

han kiggede ned da hun kalde på ham, lidt efter landen han ned ved dem og trak vinger ind i ryg, han kiggede på hende, "jo det kan jeg godt men det kommer til af gør meget ondt men hvis du hele din vinger bagfra kun du nok kun flyve igen med lidt smerten i starte" sagde han og hentyder til dem begge, han gik hen til hans vinger og kigger på den, jo den var brække og var nød til af sid den på plads to sted, "det kommer til af gør lidt mere ondt ind jeg regn med" sagde han og kiggede kort på ham, ind han tog fat i hans vinger og hiver hurtig og hård hvor han sat den på plads den en sted, hvorefter han tager fat i et andet sted og hiver også hurtig og hård hvor dan bliv sat på plads, "sådan så burdet du kun flyve igen med en hele fra dig selv af" sagde han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 19:10

Yuuki så Lucifer komme ned og smilte i det hun sagde"Jeg tror han har brækket vingen og jeg har igen kræfter eller ihvertifald ikke fundet dem i nu og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre Lucifer hjælp ham jeg ber dig han ser ud til at lide meget" hun så på Lucifer og hev ham lidt i ærmet og sagde"Lucifer kom nuuuuu skynd dig" hun kiggede nervøs på dem begge og sagde"Nero jeg tror lucifer kan ordne det okay så bare slap helt af og ikke Bask med dine vinger i nu ellers laver du mere skade" hun så på dem begge og da lucifer gik hen og satte det på plads stod Yuuki helt stille i det hun hørte knækkene besvimede hun ved lyden hun kunne simpelthen ikke klare at se på det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:01

Nero holdt sin vinge stille, da det første knæk kom stivnede han, han sagde ikke noget, den første tåre kom da det første brud var sat på plads, da han gik over til det andet brud, begyndte Nero at hukle, han skreg da det andet knæk kom, og da den blev sat på plads gav benene efter, han græd som var han pisket og han så Yuuki besvime, han nåede at gribe hende med den anden vinge, men hun ramte alligevel jorden, dog ikke så hårdt, han så på sin vinge, og stønnede i smerter, han koncentrerede sig og hans ringe lyste lidt kraftigere, hvorefter han kunne mærke hans vinge duede igen, han prøvede den dog ikke, men tog den ind i sin ryg, og kiggede på Lucifer, "kunne du godt have advaret om!" han bebrejdede ham ikke, men han ville gerne have vidst det først, "Yuuki!! hej Yuuki!" han sukkede da han hørte hun stadig åndede, hun var bare besvimet, så han var ikke vildt bekymret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:11

han kiggede på ham og sagde "det gjort jeg da også, jeg sagde af det vil gør ondt det mener jeg var nok", han gik over til Yuuki og kiggede på hende, han regn med af hun besvimede, hun kun ikke død af det da slet ikke når hun er føde ind i militær, han sad sig op af et træ og kiggede på dem, "vi bliv hen indtil hun våge" sagde han og kiggede kort på ham, han tog roligt om hende og lad hende roligt op af ham, så hun ikke lå på jorden, "nu hvor du ikke kan husk når, er der så noget du vil vide af en gammel mand" spurget han, han ligner en på de 20 men nu hvis han af han var engle.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:27

Nero så på ham og sukkede, "jeg har en del spørgsmål, ved du hvorfor Yuukiel ikke kan bruge magi når selv jeg kan bruge det, hvorfor kan jeg ikke huske noget før jeg vågnede som engel? er det normalt? er det sandt at jeg ikke kender dig? hvor gammel er du og Yuukiel.......kan du godt lide Yuukiel?" han rødmede stærkt ved det sidste spørgsmål og han så spørgende på ham, han ville gerne vide om han skulle frygte om Lucifer tog Yuuki fra ham, eller om de bare var gode venner, han smilte til ham og sad roligt og ventede på svarene, han havde ikke travlt, Yuuki lå jo nede på jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:33

han nikke bare som svar på det han sagde af han har maste af spørgsmål, "nej det ved jeg ikke, måske har hun ikke være til sted hvor hendes magic kan hjælp som din kan hele, og det er normal for engle af de ikke kan husk når fra før din død, jeg er bare en af dem der kan husk fra før jeg død, ja det er sand af du ikke kender mig før du mødet mig tidligt i dag, jeg er 479år gammel og Yuuki er 200år gammel, og ja jeg kan godt lide hende da vi har en dele til fælles" sagde han, han kun godt svar på alle hans spørgsmål på engang efter hinande.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:40

Nero så på Lucifer og rejste sig langsomt op, "Luciferel, mener du som ven eller mere!" han så spørgende på ham, og kunne allerede se en kommende rival, han følte sig som et barn og hadede det, han var sølle 16 år, Yuuki var 200 cirka, det var en stor forskel, men forskellen mellem hende og Lucifer var ligeså stor, det var først der Nero tænkte over hvor stor Lucifer var, han var høj i denne tid, men ikke stor, men for 500 år siden var han jo ekstrem høj, han beundrede det nærmest, og dog alligevel ikke, han sukkede, og satte sig ned.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:48

"det ved man aldrig, tager det som det kommer, hvorfor da, kan du da lide hende" spurget han og kiggede på ham, han synes det var lidt mærkeligt af han rejse sig op og sad sig igen, hvorfor gjort han det, på grunde af han kan lide Yuuki og han også kan, det kan måske være derfor, "du behøve ikke af sat el bagste på mit navn, for jeg er ikke nogen gud" sagde han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 20:55

Nero så på ham og grinte, "det føles forkert at tiltale engle uden El, det er en del af hvem vi er Luciferel!" han så på Lucifer og rødmede en del over hans spørgsmål, "jeg vil ikke lyve overfor dig, jeg ser dig som en ven, og jeg vil gerne lære af dig, men Yuukiel, hun er speciel, jeg ville give mit liv for hendes lykke!" han smilte og satte sig roligt ned, han så på himlen og kiggede på Lucifer, "jeg har et sidste spørgsmål! vil du gerne være min ven? og lærer i både magi, færdigheder og kamp?" han manglede en der kunne lære ham det, og Lucifer var så gammel så det kunne han egentlig godt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:00

"det kan godt være man jeg føler mig mere til en devil når jeg er det jeg er, en dødsengle, mener jeg ikke af det gud for så havde jeg nok være en engle og ikke en dødsengle" sagde han og kiggede på ham, "okay det er godt du er glad for nogen" sagde han og kiggede kort på ham da han synes af hun rør på sig, da han kun mærke det når hun lå op af ham, "jeg ved godt være din ven og det kan godt være jeg giver af træner dig med første skal du har styre på dit liv før du skal tænke på det" sagde han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:06

Yuuki åbnede stille sine øjne og mumlede stille"Nero?? Lucifer??" hun så på dem begge nu med et smil og sagde"hvad skete?? der" hun roede sig lidt i håret undrende og så på Lucifer og uglede hans hår blidt og så mod Nero og sagde"Dine vinger er de okay??" hun så på ham i det hun stille gik hen til Nero og så på ham og smilte og gav ham et kram og sagde"sååå?? hvad snakkede i om jeg kunne høre en mumlen for lidt tid siden der lød sur eller noget??" hun kiggede undrende på dem og satte sig ned og tog sig lidt til hovedet med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:16

Nero sukkede, "du besvimede, lad være med at prøv at huske hvorfor, eller falder du bare igen!" han så på Lucifer og smilte, "ja min vinge er okay, og vi snakkede bare lidt om hinanden for at lære hinanden at kende!" han smilte og rejste sig op, han strakte sig og kiggede på dem, "jeg tror ikke jeg burde lege sådan nogle aktive lege!" han smilte en smule undskyldende og kiggede på Lucifer igen, "bare rolig når jeg er klar skal jeg nok spørge igen!" han smilte og kiggede op på træerne, han var ganske heldig det kun var en vinge han havde brækket, den skulle nok være klar efter et par timer inde i ryggen mens hans healende magi fik lov at arbejde stille og roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:23

"vi snakke bare lidt om hinande og om dig men det var mest mig vi snakke om da han godt af havde noget af vide om liv" sagde han og kiggede på hende ind han rejse sig op, "nu ved han så også af jeg er en gammel far" sagde han nu for sjov med det var nu det hun kalde ham for engang imellem, "jo det kan du godt, du skal bare lære af flyve mellem trære og anden ting før du begynde på så noget" sagde han og kiggede på ham, han fande en lap papir frem og skrevet et nummer ned og gab ham det, "det er mit nummer, ring når du har styre på liv" sagde han og kiggede på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 15 Mar 2010 - 21:31

Yuuki så på Dem begge og tog om dem begge og ind til sig og sagde"Gruppe Kram!!!" hun smilte og sagde"Undskyld jeg kunne ikke lade vær jeg savnede sådan at blive krammet stå her helt alene og se jer snakke og flirte med hinanden føler mig så meget udenfor" hun grinte fordi det var for sjov og smilte sødt til dem i det hun prikkede dem på maven sødt og grinte og sagde"sååå Nero skal jeg lære dig det fordi at selv Hr Lucifer aka Gammelfar her kan ikke flyve sådan rigtig gemmen snævre pasacher" hun grinte og smilte sødt til dem begge og lænte sig op af et træ i det hun fugtede sine læber med tungen erotisk som altid og hev lidt ud i sin stramme top og sagde"Årh jeg har det varmt" hun så mod himlen og lukkede øjnene i mens hun stadig holdte ud i sin top i, toppen ved brystet

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum