Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Diplomasy, not always the Devils work. Mostly though //Privat - Annabel//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Diplomasy, not always the Devils work. Mostly though //Privat - Annabel//
Sted: Sydlige del af Stranden La Plage
Omgivelser: Et klippeudspring, der rækker ganske lidt ud over stranden under, hvor vandet dovent dasker imod klipperne.
Vejr: Ganske blid brise, men ikke en meget kølig aften.
Tid: 00:12
Omgivelser: Et klippeudspring, der rækker ganske lidt ud over stranden under, hvor vandet dovent dasker imod klipperne.
Vejr: Ganske blid brise, men ikke en meget kølig aften.
Tid: 00:12
Den blide brise, rev en stor tyk røg med sig, der slet ikke ville give sig for vinden, og lod sig ikke rive ud i mindre dele. Den tykke røg stoppede først, da den næsten nåede kanten af klippeudspringet, for så at eksplodere i et lavt puff, og efterlade en høj herre, i et mørkerødt jakkesæt, bag sig. Herren stod med blikket ud over havet, og ha tog en dyb indånding, for så at puste ud, hvilket dannede en grå røg foran ham.
"En Royal. En kvinde. Og en vampyr... Den værste blanding." Mumlede herren stille, imens han kneb øjnene sammen, og kiggede ud over horisonten. En hvid røg gled forbi ham, for så at glide ned af hans ben, og så samle sig i fast form for hans ene fod, og forme en, næsten urealistisk rød kat. Herren rystede langsomt på hovedet, og lod sit blik falde imod katten, imens han rejste en hånd, pegede med en finger, og lavede et par fagter, som om han skulle til at pålære katten.
"Ikke at det skal misforstås... Amaria.. Jeg har skam intet imod Lady Annabel Chimera.. Eller hendes broder.. Eller nogen andre Royale Vampyre.. Ej heller, har jeg noget imod kvinder, tværtimod... Men.. I er altså ikke altid de nemmeste, at føre en samtale med..." Sagde han, med et bredt smil over sine læber. Katten hvæsede lavt, imens dens, lige så, røde øjne gled op på ham. Han klukkede lavt, rystede på hovedet, og skubbede blidt katten ud over kanten med sin fod. Den hvæsede igen, for så at forsvinde i en hvid røg, og flyve tilbage ved siden af hans fod.
"Selvfølgeligt bortset fra dig, Amaria.. Hm.. Og var også mere eller mindre en joke, og min mening lå mere i.. At det er min... Faglighed.. Der fejler, når det kommer til, at skulle tale med jer.. Vampyre, og Royale lige så.. Mit.. Temperament, står slet ikke til det.." Sagde han, og vente sig, imens han rystede på hovedet. han rakte sin højre hånd ned i sin lomme, for så at tage en cigaret pakke frem, skube den opad, så en cigarets filter poppede op, og så gribe denne med læberne. Han lagde cigaret æsken tilbage, og sugede igennem cigareten, og uden provokering, blev en gnist fremanet foran cigaretten, så den antændte. Han pustede den store mængde røg han indtog, ud af næsen, for så igen at ryste på hovedet en enkelt gang.
"Kunne næsten være, at det skulle være ekstra respekt til denne Annabel, at hun formoder at beside, samtlige mine.. Fejlene evner.. På hendes hånd.." Sagde han, klukkede lavt, og gik en meter fra klippeudspringet. Den røde kat fulgte efter, imens den stille spandt, som var den tilfreds. Herren mumlede forbi sin smøg, imens han kort knyttede sin næve, og slog den så ud foran sig, med håndfladen ned af, for så at forme en klump grå røg foran ham.
"Ja.. Ja.. Ja.. Laugh it up, Amaria..." Sagde han stille, og smilede bredt, imens hans spidse tænder kort gnaskede på filteret af sin cigaret. Den grå røg han havde fremmanet, formede sig nu til et fint bor, som brugt udendørs, på en fin restaurant. Dele af røg faldt fra bordet, og slod ud på jorden, på hver sin side af bordet, da han slog sine hænder ud til siderne. Han knipsede så med sin ene finger, og smilede, da røgen formede sig til to fine stole, der passede til bordet. Han klukkede en enkelt gang, og kiggede ned på katten igen.
"Se? har det stadigt i fingrene... Og du som troede jeg havde glemt det, hm?" Sagde han, og vinkede med sit ene øjnebryn. Katten kiggede væk, og blev stille, imens den piskede med sin hale, som var den fornærmet over et eller andet. Dette fik ham til at le, og han rystede på hovedet, imens han rakte en hånd ud foran sig, knyttede den, for så at slå den ud igen, og fremmane mere røg, der hurtigt formede sig til en flaske rødvin. Han formede en spids genstand ud fra hans ene finger, og stak den i korkproppen, for så at hive denne op.
"Du bliver så nemt sur, din forkælede princesse.. Det er længe længe siden, glem det.." Sagde han, uden at skænke katten flere blikke. Han kastede proppen over sin skulder, og satte så flasken på bordet, imens to fine rødvins glass, formede sig på hver side af den.
"Så må vi se om Lady Annabel kan nøjes, eller hun er for fin til at drikke så simple sager.. Hvad t..." Han stoppede i sin sætning, og sukkede lavt, da to hvide røg skyger, gled imod ham. Han rystede langsomt på hovedet, for så at vende sig, og gå imod kanten af vandet igen. De to vide skyger fløj omkring ham, nærmest kælende, hvilket fremprovokerede et lavt fnys, og han kiggede på den ene hvide sky, der dannede sig på hans højre skulder.
"Bad jeg ikke jer om at blive? Na ah.. Hjælper ikke... Jeres mærkelige fasination af vampyre, er ikke en undskyldning..." Brummede han irriteret, imens den hvide sky han kiggede på, samlede sig, og fremmanede en kul sort kat. På jorden, ved hans anden side, end den røde kat, formede den anden nyankommende sky sig også, og blev til en krid hvid kat. Herren kryssede sine arme, og rystede langsomt på hovedet, imens en moderne hat, på samme farve som hans jakke sæt, formede sig over hans hår.
"Lige meget med at sende jer hjem nu.. Men lad være med at irritere Lady Annabel... Mider.." Brummede han igen, imens den sorte kat, spindene, gled sit hoved imod ham, på en kælen maner. Han klukkede en enkelt gang, og tog endnu et sug fra sin cigaret, for så at puste det ud fra hans næse. Begge kattene ved hans føder, begyndte ligeså at spinde lavt, og svinge deres haler, langsomt fra side til side.
"Nu kommer hun garanteret til at tro, jeg er en eller anden, forvillet 'katte-person'." Fnøs han lavt. Den sorte kat gav et lavt mjiauw, imens den lagde sit hoved på skrå, og kiggede på herren. Han kiggede tilbage, fnøs igen, med et smil og et nik.
"Nej.. Er jeg ikke... Dumme dyr.." Hviskede han stille..
Gæst- Gæst
Sv: Diplomasy, not always the Devils work. Mostly though //Privat - Annabel//
Hvordan at brevet til hende, var dukket op, stod stadig klart i hendes erindringer, som hun åbnede klædeskabet og kneb øjnene let sammen, for at se om der ikke skulle være noget interessant. Hun grinede dog lidt, da en af hendes katte langsomt smøgede sig omkring hendes ben, og miuwede. Elegant bukkede hun sig ned, og trak den lille gråstribede kat op i hendes arme, gik langsomt hen mod sengen, hvor at den blev sat ned, "Jeg har ikke tid til at kæle lige nu, jeg skal have fundet noget passende tøj, til mit møde, så lad være med at forstyrre mig.. Killer" hun vente sig rundt, og fugtede langsomt de fyldige rosen røde læber, og gik atter hen til klædeskabet.
Der gik dog ikke længe, for at katten atter gled rundt omkring hendes slanke bare ben, hun grinede af den, men gjorde op med sig selv, at det ikke nyttede noget, og lod den af den grund derfor blive rundt omkring hendes ben. Efter noget tid, valgte hun at trække en sort kjole frem, den var formet meget af klassisk stil. Hvor at overdelen var et korset, med nogle mørkegrønne snore, der var en åbning til venstre ben, som ville være bart og synligt, mens at resten ville være dækket. "Tjener" råbte hun højt, og straks stod der en, inde ved hende. "Du kaldte Fru Annabel" hun nikkede lidt, og vente sig mod den mandlige tjener, og smilede barmhjertigt "ja, jeg har brug for hjælp til at komme i denne kjole." hun kunne dog ikke lade være med at slå en lille latter op, da manden så forlegen på hende, og en let rød farve bredte sig i hans kinder.
Det gik hende dog ikke så meget på, og hun gik ind på badeværelset, hvor hun trak i kjolen, redte håret og kom ud igen. "Vil du være så venlig at stramme den?" spurgte hun, og vente sig med ryggen til tjenerne, satte hænderne på sengekanten, uden at sige noget, tog manden med stærke hænder fat i snorende og stræmte den ind, lige ind til at hun sagde stop. "andet jeg kan gøre?" kom der stille, man kunne nærmest lugte frygten på ham, dog sagde hun ikke andet end: "Nej, mange tak for deres hjælp" hun smilede, da han bukkede for hende, og gik ud.
"Nu mangler jeg bare nogle sko" mumlede hun stille, og gik hen til skabet og fandt nogle sorte flade sko, hvor at der var åbent til fodryggen. De ville gå til i dag, når hun skulle ud ved stranden, i stedet for høje sko. Men så igen, høje sko og hende, havde aldrig været noget hun havde brudt sig om.
"Lady Annabel" kom der formelt for chauffør, da hun ud hvor bilerne stod "hvad skylder jeg deres besøg her ude i dag?" Annabel kiggede lidt omkring, og lod de slanke fingre glide hen over en af bilernes kølerhjelme, inden de krystal klare grønne øjne, vente sig imod den mandelige chauffør. Han var en anelse buttet, ret lav, med noget levpostej farvede hår. "jeg har brug for en til at køre mig ud til stranden La Plage, omgående" manden kiggede forundret på hende, men nikkede så "Skal ske M'lady"
Der gik ikke længe, før at bilen stoppede, og manden vente sig imod Annabel "så nu kan jeg ikke køre længere, skal jeg hente dem igen?" en hovedrysten tog plads på hendes hoved, mens hun steg ud "Nej, jeg regner selv med at kunne komme hjem igen, mange tak Alfred" typisk navn for en butler, tanken blev dog hurtigt rystet af sig, mens at skridtene førte op imod møde punktet. Hvis hun havde haft et hjerte, ville det i dette øjeblik rase af nysgerrighed, men hendes ansigt vidste dog ingen tegn på noget som helst. Følelses forladt som så mange gange før.
Der gik ikke længe, før at hun fik øje på bordet, og stolene. Og derefter den nydelige herre der stod og så ud til at snakke med nogen, men hvem? "Hr Lucius Vorhn?" kom der formelt fra hendes strubebånd, da hun var kommet tæt nok på, at folk ville kunne høre hende, det var også der hun så de tre katte som der var ved hans side. Et smil bredte sig hen over hendes læber, og blev mest betaget af den røde kat.
Dog rystede hun på hoved, og vente opmærksomheden på herren som havde bedt hende møde ham, ved dette sted, nu ville det vise sig, hvad det var han ville, og hvad hun skyldte for denne henvendelses, som han havde bragt hende. I brevet var der jo ikke skrevet andet end hvem han var, og hvor han ville mødes. Resten var undladt til uvished, nu noget der sikkert ville blive til vished i dette øjeblik.
Der gik dog ikke længe, for at katten atter gled rundt omkring hendes slanke bare ben, hun grinede af den, men gjorde op med sig selv, at det ikke nyttede noget, og lod den af den grund derfor blive rundt omkring hendes ben. Efter noget tid, valgte hun at trække en sort kjole frem, den var formet meget af klassisk stil. Hvor at overdelen var et korset, med nogle mørkegrønne snore, der var en åbning til venstre ben, som ville være bart og synligt, mens at resten ville være dækket. "Tjener" råbte hun højt, og straks stod der en, inde ved hende. "Du kaldte Fru Annabel" hun nikkede lidt, og vente sig mod den mandlige tjener, og smilede barmhjertigt "ja, jeg har brug for hjælp til at komme i denne kjole." hun kunne dog ikke lade være med at slå en lille latter op, da manden så forlegen på hende, og en let rød farve bredte sig i hans kinder.
Det gik hende dog ikke så meget på, og hun gik ind på badeværelset, hvor hun trak i kjolen, redte håret og kom ud igen. "Vil du være så venlig at stramme den?" spurgte hun, og vente sig med ryggen til tjenerne, satte hænderne på sengekanten, uden at sige noget, tog manden med stærke hænder fat i snorende og stræmte den ind, lige ind til at hun sagde stop. "andet jeg kan gøre?" kom der stille, man kunne nærmest lugte frygten på ham, dog sagde hun ikke andet end: "Nej, mange tak for deres hjælp" hun smilede, da han bukkede for hende, og gik ud.
"Nu mangler jeg bare nogle sko" mumlede hun stille, og gik hen til skabet og fandt nogle sorte flade sko, hvor at der var åbent til fodryggen. De ville gå til i dag, når hun skulle ud ved stranden, i stedet for høje sko. Men så igen, høje sko og hende, havde aldrig været noget hun havde brudt sig om.
"Lady Annabel" kom der formelt for chauffør, da hun ud hvor bilerne stod "hvad skylder jeg deres besøg her ude i dag?" Annabel kiggede lidt omkring, og lod de slanke fingre glide hen over en af bilernes kølerhjelme, inden de krystal klare grønne øjne, vente sig imod den mandelige chauffør. Han var en anelse buttet, ret lav, med noget levpostej farvede hår. "jeg har brug for en til at køre mig ud til stranden La Plage, omgående" manden kiggede forundret på hende, men nikkede så "Skal ske M'lady"
Der gik ikke længe, før at bilen stoppede, og manden vente sig imod Annabel "så nu kan jeg ikke køre længere, skal jeg hente dem igen?" en hovedrysten tog plads på hendes hoved, mens hun steg ud "Nej, jeg regner selv med at kunne komme hjem igen, mange tak Alfred" typisk navn for en butler, tanken blev dog hurtigt rystet af sig, mens at skridtene førte op imod møde punktet. Hvis hun havde haft et hjerte, ville det i dette øjeblik rase af nysgerrighed, men hendes ansigt vidste dog ingen tegn på noget som helst. Følelses forladt som så mange gange før.
Der gik ikke længe, før at hun fik øje på bordet, og stolene. Og derefter den nydelige herre der stod og så ud til at snakke med nogen, men hvem? "Hr Lucius Vorhn?" kom der formelt fra hendes strubebånd, da hun var kommet tæt nok på, at folk ville kunne høre hende, det var også der hun så de tre katte som der var ved hans side. Et smil bredte sig hen over hendes læber, og blev mest betaget af den røde kat.
Dog rystede hun på hoved, og vente opmærksomheden på herren som havde bedt hende møde ham, ved dette sted, nu ville det vise sig, hvad det var han ville, og hvad hun skyldte for denne henvendelses, som han havde bragt hende. I brevet var der jo ikke skrevet andet end hvem han var, og hvor han ville mødes. Resten var undladt til uvished, nu noget der sikkert ville blive til vished i dette øjeblik.
Gæst- Gæst
Sv: Diplomasy, not always the Devils work. Mostly though //Privat - Annabel//
Den sorte kat på Lucius' skulder, snuste et par gange, for så at kigge tilbage, over sin skulder, og så spinde lavt, og piske sin hale til siden, da dens sorte øjne fladt over Annabel. Lucius vendte lige så likket over sin skulder, så de grålige øjne, kiggede imod hendes. Han vente sig så langsomt, i en flydene bevægelse, imens han holdt den arm ud, hvis skulder den sorte kat sad på. Katten løb ned af hans arm, og hoppede der fra, og ned på jorden, da den nåede hans hånd. Han rejste så selv samme hånd imod sin hat, for at gribe den, og fjerne den i et formelt buk.
"Lady Annabel.. Glæder mig, at de ville møde op.. Og kald du mig blot Signet, jeg forlanger det ikke så formelt.." Sagde han, med et halvt nik, efterfølgende bukket. Han plasserede igen sin hat på hovedet, og rejste den cigaret han havde i den frie hånd til sine læber. Han tog et dybt sug af den, for så at smide den til sine side. Cigaretten forsvandt i det han gjorde så, og han lod begge sine arme falde langs hans sider. Hans grå øjne kiggede ganske kort omkring bag hende, før de igen slappede af ved hendes øjne.
"Ser de valgte at møde op, uden følge? Det glæder mig, at du turde stole på mig.. Og om det er at gå over mine grænser, eller ej, vil jeg ligeså rose dem for deres skønhed.. Som altid, var mine kilder, sande." Sagde han, og smilede venligt. Der var ingen tydelige tegn på at han løg, og gjorde han i og for sig ikke. Men hans formelle side, og tale, var blot en facade. Det sidste han så Annabel som værene, var mere end ham.. I hvert fald, ikke indtil vidre..
Den røde kat, fjernede sig da han drejede, og begyndte at lunte over imod bordet, hvilket også virkede til at vække SIgnet fra en kort trance, hvor han blot havde stiret imod Annabels ansigt. Han holdt indbydene en hånd imod bordet, som for at hinte hende derimod, imens han selv tog skridt derhen af.
"Jeg har gjort mig den ulejlighed, at anskaffe mig en gammel vin, men jeg har også noget der ville passe en royal, og formel, af din race bedre.. Hvis det var af interesse?" Spurgte han, imens han greb den ene stole ryg, og trak den en smule ud, for så at forlade den, og gå imod den anden, som han stillede sig bag. Den røde kat, hoppede op på den stol som Signet havde trukket ud, og hans grålige øjne gled imod den.
"Amaria.." Brummede han stille, og katten kiggede over imod ham. Men den gav ingen anden reaction, end en lav spinden, imens dens røde øjne gled op på Annabel. Signet rullede med øjnene, og rystede på hovedet, inden han kiggede tilbage imod Annabel.
"Jeg bliver nød til at låse de katte inde, når jeg skal føre samtaler, med kvinder af din race.. Skub du blot AMaila væk, hun gør intet." Sagde han, uvidene om Annabel var glad for dette slags væsen, og kiggede kort ned på den igen. Den blev blot ved med at kigge op imod Annabel, imens den stille spandt. Hvis den blev skubbet, ville den blot miauwe, og så hoppe væk, og hvis den blev lyftet, ville den spinde endnu mere glad og veltilfreds. Den sorte kat, hoppede op på bordet, hvor den lagde sig, spandt, og kiggede op imod Annabel. Lucius stirede undersøgende imod den, men lod sine øjne glide tilbage på Annabel, for at se hendes reaction på kattene, hvis negativ, ville han skubbe den sorte kat væk. Den grålige kat, havde fulgt Signet ved fode konstant, og spandt lige nu, imens den gled sig op af hans ben.
"Lady Annabel.. Glæder mig, at de ville møde op.. Og kald du mig blot Signet, jeg forlanger det ikke så formelt.." Sagde han, med et halvt nik, efterfølgende bukket. Han plasserede igen sin hat på hovedet, og rejste den cigaret han havde i den frie hånd til sine læber. Han tog et dybt sug af den, for så at smide den til sine side. Cigaretten forsvandt i det han gjorde så, og han lod begge sine arme falde langs hans sider. Hans grå øjne kiggede ganske kort omkring bag hende, før de igen slappede af ved hendes øjne.
"Ser de valgte at møde op, uden følge? Det glæder mig, at du turde stole på mig.. Og om det er at gå over mine grænser, eller ej, vil jeg ligeså rose dem for deres skønhed.. Som altid, var mine kilder, sande." Sagde han, og smilede venligt. Der var ingen tydelige tegn på at han løg, og gjorde han i og for sig ikke. Men hans formelle side, og tale, var blot en facade. Det sidste han så Annabel som værene, var mere end ham.. I hvert fald, ikke indtil vidre..
Den røde kat, fjernede sig da han drejede, og begyndte at lunte over imod bordet, hvilket også virkede til at vække SIgnet fra en kort trance, hvor han blot havde stiret imod Annabels ansigt. Han holdt indbydene en hånd imod bordet, som for at hinte hende derimod, imens han selv tog skridt derhen af.
"Jeg har gjort mig den ulejlighed, at anskaffe mig en gammel vin, men jeg har også noget der ville passe en royal, og formel, af din race bedre.. Hvis det var af interesse?" Spurgte han, imens han greb den ene stole ryg, og trak den en smule ud, for så at forlade den, og gå imod den anden, som han stillede sig bag. Den røde kat, hoppede op på den stol som Signet havde trukket ud, og hans grålige øjne gled imod den.
"Amaria.." Brummede han stille, og katten kiggede over imod ham. Men den gav ingen anden reaction, end en lav spinden, imens dens røde øjne gled op på Annabel. Signet rullede med øjnene, og rystede på hovedet, inden han kiggede tilbage imod Annabel.
"Jeg bliver nød til at låse de katte inde, når jeg skal føre samtaler, med kvinder af din race.. Skub du blot AMaila væk, hun gør intet." Sagde han, uvidene om Annabel var glad for dette slags væsen, og kiggede kort ned på den igen. Den blev blot ved med at kigge op imod Annabel, imens den stille spandt. Hvis den blev skubbet, ville den blot miauwe, og så hoppe væk, og hvis den blev lyftet, ville den spinde endnu mere glad og veltilfreds. Den sorte kat, hoppede op på bordet, hvor den lagde sig, spandt, og kiggede op imod Annabel. Lucius stirede undersøgende imod den, men lod sine øjne glide tilbage på Annabel, for at se hendes reaction på kattene, hvis negativ, ville han skubbe den sorte kat væk. Den grålige kat, havde fulgt Signet ved fode konstant, og spandt lige nu, imens den gled sig op af hans ben.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Work to do!- Shane=privat
» a day after work // Shirath-privat//
» Do u work here 2? // julian - privat//
» A normal day at work // Andy - Privat//
» Another days, hard work //David - Privat//
» a day after work // Shirath-privat//
» Do u work here 2? // julian - privat//
» A normal day at work // Andy - Privat//
» Another days, hard work //David - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives