Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varulve... Andet end Mennesker??? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varulve... Andet end Mennesker???

Go down

Varulve... Andet end Mennesker??? Empty Varulve... Andet end Mennesker???

Indlæg af Gæst Fre 22 Apr 2011 - 10:36

Hey...

Dette er måske et lettere åndssvagt spørgsmål, men jeg har tænkt mig at stille det, så ´her kommer det(xD):

Som i skriver i Varulve racen: ”Varulve er mennesker som har fået en sygdom der breder sig i kroppen og til sidst overtager.” Men jeg kunne ikke lade være med at tænke lidt...

Kan en Engel blive bidt og så få overført virussen? Eller stopper deres engle blod virussen og gør dem bare dødeligt syge?
Men hvis Engle så ikke kan, hvad så med Aspara, eller Dæmoner? Er det kun Mennesker som kan gøre det, fordi de er uberørt af væsnerne?
Og hvis intet andet... Hvad så med Elverne? Hvad sker der egentlig helt præcist når en Elver bliver bidt af en Varulv... Skaber det så en form for Elver, som forvandler sig til Varulv eller lignende??? Eller bliver det så bare en Blanding? Eller skaber det bare en Normal Varulv, som er mere elegant og anderledes end andre?
Nu har spørgsmålet holdt mig vågen den seneste stykke tid og nu vil jeg gerne have et svar, for Mennesker og Elvere ligner jo hinanden mere end de fleste andre racer... Syntes jeg...

Jeg føler mig sådan lidt nødsaget til at spørge, da jeg har tænkt mig at lave en Varulv, ikke så langt ude i fremtiden, da jeg mener at der ikke er så mange Varulve på siden^^

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Varulve... Andet end Mennesker??? Empty Sv: Varulve... Andet end Mennesker???

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 10:18

Betyder det så et ja? *Håbefuldt blik xD*

Og i skal endelig ikke holde jer tilbage xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 10:44

Tje alle kan får den engle så vel som dæmoner det har set og læst nogen gade men det komme anpå og den er i ulvefasen eller der er i den mennske form den bider

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 10:48

Jeg vil vel sige at elver og alle andre væsner er i samme båd som mennesket, altså at de vil blive påvirket af giften. Der står jo ikke noget om at noget menneske er imun overfor varulve bid, og ligesom vampyrer, der bliver alle jo blandings race efter at de er blevet bidt, så hvorfor skulle det være anderledes for en varulv?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 10:49

Sorry, jeg svare så sent, men har som sagt været på ferie (:

Som varulv, kan du være alle racer, undtaget Vampyr. Så du beholder foreksembel din engel, hvis du får virussen ind i sig, det er jo faktisk nærmere betegnet en sygdom, et galskab man ikke kan kureres fra. ^^
Men du vil stadig blive en varulv.. så racen forvandles til varulv, også vil der stå
Race: Varulv - engel
eller aspara, hvad du nu har været, før du blev bidt, også vil du stadig havde de samme evner, som du havde før ^^..
håber det er svar nok. Fik ikke lige læst hele svaret ordenligt igennem oo' er på vej ud af døren xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 10:57

Jamen Faith....
hvad så med lugten? Vil de kunne lugte at man er varulv, hvis man også er Dæmon? Eller Engel eller hvad man nu er...

Og hvad med ulveformen... Er der nogen forskel i det, alt efter hvad for en Race man er? Ser Dæmon varulve anderledes ud end hvis et menneske er en varulv? Og er man så en blandings race, hvis man f. eks. Er lyselver der blevet bidt?

Svar bare når du Kan Faith^^ vil ikke stoppe dig xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 11:35

Man kan aldrig lugte om man er varulv (:
Det er det, som der er så farligt ved dem..

Der ud over, så vil der ikke være forskel på formen ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 11:39

Ohhh, god information, det skulle måske skrives i karakter indformationen, så man ved det :) Bare et bud så andre også ved det. Det med at man ikke kan lugte dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Apr 2011 - 11:48

Jamen så ved jeg da det xD

Så tror jeg at jeg vil lave en Karakter parat xD

Takker for info og hjælp Faith XD

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum