Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:07

Tid :: 12:00
sted :: legepladsen
omgivelser :: en legeplads så jeg tror legeplads ting
Vejr :: Solen skinder og fuglene synger, Vejret er 23 gr,

Zann sad for sig selv og hvæsede af alle menneske som gik forbi han spyttede efter drengene og vis piger kom forbi kastede han sand efter pigerne så de fik sand i håret en dreng listede sig om bag ham og prøvede at overraske ham reaktionen fra Zann var at han blev slæbt ind på et toilet nær dem og brændt op derefter gik han direkte tilbage til bænken og satte sig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:14

mikala gik forbi ham og stoppe op " Zann hvad laver du endlig lad dog mennskern væk i fred de gør dig ingen ting " sagde Mikala og stod vredt foran ham hun så på børn som løb bange forbi ham " din store nar Zann Bang " sagde mikala og stak ham en flde lussing

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 17:19

Ailince stod bag et træ og kiggede på det alt samme, et af børnene kom løbene forbi hende, Drengen vent blikke mod Ailince og sagde "du er et menneske ik, hold dig fra ham søster" sagde han og løb vider, Ailince sukkede *opdaget* tænkte hun og så mod Zann *han hader vis mennesker meget* det sårede hende og holdet sig bag træet få hun vil ikke ha zann skulle kastede sand efter hende, hun var jo et menneske og så vil han nok os gøre det vil hende, selvom de var venner
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:22

Zann greb fat i hendes hånd før hun ramte "slå mig ikke" sagde han hårdt og stramte grebet om hendes håndled og så på hende sådan havde han aldrig været over for hende en lille pige prøvede at liste sig forbi ham han satte ild med et blink til hendes sko "hvorfor gemmer du dig Ailince" sagde han hen mod træet hun gemte sig bag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:25

Mikala stod foran Zann han klemt om hendes håndflade " av zann det gøre ondt og led mennsker være i fres og holde dig fa Ailince din nar " sagde mikala og mærke sin hådn gøre ondt meget ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:35

Zann slap hende "du ved ikk hvorfor jeg er sådan mod mennesker INGEN AF JER VED DET" råbte han skubbede hende væk og gik sin vej afsted mod gaderne igen hvor hans motorcykel holdte parat til at blive taget og kørt på han steg på tog hjelmen og så meget ked på den mens en tårer faldt *ingen af dem ved det*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:37

" Zann vent jeg vil bare hjælpe sig " sagde Mikala hun hade sloge sin ankel da han skubbe hende væk fra sig hun kunne ikke rejse sig eller kom hen til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 17:38

Ailince kom langsom frem og så mod pigen, som begyndte at græde af smerterne , hun fik et chok "Zann" sagde hun og tog sin vand flaske frem og kastede vandet på pigen sko så den gik ud , hun tog pigen sko af da den stadig brændt, hun fik små forbrænder på sine hænder og det gjorder ondt "Aw" pigen løb inden i Ailince armene mens hun græd "Såså" sagde Ailince og smilede blidt til pigen, pigen nikkede og løb væk uden sin sko, Ailince rejste sig og gik langsom ved side af zann "hvorfor tror du jeg gemt mig Zann, vil du os sætte ild til mig" hun så på sin hænder, de siv
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:46

Zann så på Ai "du skal ikk gemme dig for mig jeg ville aldrig skade en af mine venner" sagde han roligt en karl smart som rigtig blærede sig kom forbi Zann blinkede og der kom ild i mandens bukser Zann så trist ud og så på sin hjelm "da rom skulle bygges var jeg der jeg var en af menneskeenes slaver jeg hader mennesker" han tog hjelmen på og startede sin motorcykel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 17:49

"det forsent ikke at skade mig" hun vidste sin hænder, de havde rørt ved skoen mens de brændt, hun så mod ham "Sorry, vidste jeg ikke Zann, gør man ondt, men sådan er alle mennesker ikke, de børn du har angrib kommer efter dig når de bliver ældre, Had skaber kun mere Had" sagde hun forstående, hun smilede til ham "du kan altid komme til mig, det ved du" hun vendt blikket mod Mikala, er hun okay tænkt hun, det siv igen på hendes hænder *Aww* hun bid sig i læben
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:52

Mikala hade forvreden foden så hun ikke kunne gå hun sad og ømme sin ankel hun græde smerten var voldesom i hendes for at hun ikke kunne holde den ud hun grærd og piv af smerte i sin ankel den så helt forkert ud røde og hævet alvorliet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:53

Zann stoppede motoren steg a og smed hjelmen ned på jorden "ikk det så skal jeg vel lige sige at Mikala blev taget af slavehandlere for et par dage siden" sagde han irriteret han fandt en rulle frem åbnede den læste den højt og Mikalas ankel healede på et sekund før han satte sig på motorcyklen uden hjelm startede den igen og begyndte at køre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:56

Mikala græde over at Zann hade skadet hendes hånd den var brække hun så ned og husle det som Zann lige hade sagde om slavehandler de hade været efter hende igen i går men hun var sluppe fra dem med sin vinger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 19:00

"Zann fald ned" sagde Ailince og så på ham, hun vidste hvad var slavehandlende "Jeg kan stoppe det med mikala" hun var fra en rigmands familie med høj magt, så hun var fra en familie vore slavehandlen var normalt og mange af hendes tjener i dag havde været slaver i hendes familie "stop og kom hen til os igen" hun tog en forbinding i lomme, det gjorder ondt , meget voldsomt, men du kunne ikke se det på hende andet hun bid sig i læben
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:03

Mikala sad græde hun hade ikke været så godt en ven på det senert hun hade været kold og ret led men det var over nu hun hade ondt i hånden den så forkert ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 21:17

Zann prøvede at dreje i et sving men skred og fløj direkte ind i en mur hvor motorcykelenen gik i brand og Zann lå under den mens han skreg af smerte her på det seneste fik han faktisk smerte fra ild men kun når han var i normal form men her var for mange mennesker han ville blive anholdt og det ville han ikk han lod sig bare ligge under den mens den brændte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Adriana Tirs 4 Maj 2010 - 11:43

"Ahh" skrig Ailince og løb hen til ham og tog hans hånd og begyndte at hive ham ud, "Kom nu" han kom lidt mere ud, "AHhh" sagde hun og hiv stadig og han kom fri , faldt Ailince bagover "Aww" sagde hun da hun slog hovedet mod jorden, hun så på Zann som lå på hende "er du okay" spurgte hun urolige da hun havde sagt aw hun var forvirret, skadet ilden ham lige , hun så mod motorcyklen som brændt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 14:51

Mikala rejste sig og reget hænderne frem og opsluget alt ilden så godt hun nu kunne det var hårdt og gjore forfærtiglig ondt i hendes hånænder men hun ville ikke alde dem brædne eller exlopder i mellem alle de mennsker hun fik ilden underkrontrol inde længe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:02

Zann lå bevidstløs han måtte på hospitalet og det skulle gå stærkt han havde brændemærker over hele kroppen og han blødte fra panden fordi han havde banket panden ind i muren små horn kom frem han havde ikk fuld kontrol over sine evner så der var chance for han ville blive fuld Dæmon lige nu og her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 16:07

Mikala næget at føre ham til et hospital hun hedlade alle hans brædesån samt såret i hans panden hun hade en flaske med koldt og klart vand hun trak hans hovedt op i sine arme og lag flaske i mod hans mund og lod vande skylle hans mund for blod og slim

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker) Empty Sv: hold jer fra mig MENNESKER^^ (alle er velkommende og prøv at få Zann til at skifte mening om mennesker)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum