Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 12:40

Heej :-D
Mit navn er Elny og jeg er ny her. Jeg er lidt usikker på regler, og lign. så det ville være fedt hvis der er en der gad emne med mig og hjælpe mig lidt! :-D

Jeg kommer fra en RPG side, så jeg er godt kendt i RPG og skrive gerne lange 15-20 linjers indlæg hvis ikke mere :-D Jeg synes jo selv jeg skriver godt og langt (; Og det ville være superawesome, hvis der var en der er lidt ligesom mig :-D


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 12:42

Hey, er med på at skrive, og da gerne hjælpe dig. :-) Skriver måske ikke så langt, men kan gå i selvsving, så jeg bare skriver^^ Men skal nok skrive meget, elsker at gøre det^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:01

Cool :-D Har du nogle ideer til et plot måske? :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:03

Jeg vil godt emne med dig ^^ skriver omkring 15 linjer, mere eller mindre, det kommer an på så meget :P men er du interesseret så ser jeg helst det skal være ude i skoven eller bjergene, et eller andet sted VÆK fra byen XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:20

Heej Cricker :-D
Det er jeg rigtig glad for, og det er helt fint, med væk fra byen, så skal det bare være mørkt :-D
Skal vi have et plot? :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:23

Du laver bare emnet ^^ er ligeglad med plottet, vi må se hvor det føre hen :) det er i hvert fald sådan jeg har det ^^ emnet skal helst udvikle sig selv :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:24

Hmm ... har geografi på hjernen (geografi time) så jeg har ikke lige et plot nu ... meeennn da du er vampyr? hmmm ... tænker lige, har du da ellers en ide?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:44

Cricker: Fino Dino. Men jeg er så regl dårlig til at oprette.. Jeg gør et forsøg! :-D

David: Jeg har ingen ideer, derfor jeg spurgte dig ^^ Men du skriver bare når din hjerne kommer tilbage xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 13:46

Det er helt i orden :P du prøver bare xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 14:08

Hvem af os? :) du skal skrive (privat/Cricker) hvis det er med mig for eksempel ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 14:12

Gud.. Det er dig Cricker, men det bare fordi jeg har set nogle skrive deres eget navn i et emne? oo' Anygays.. så kan jeg vel ikke ændre det nu? :-D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 14:13

Det ved jeg ikk om du kan men det går nok ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Gæst Ons 27 Apr 2011 - 14:19

Tror min hjerne er tilbage nu, kunne du ikke skrive lidt omkring dig selv, så skal jeg se om jeg ikke kan finde noget :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D Empty Sv: Mangler en til ligesom at guide mig i gang :-D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum