Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en lille tur på havnen//Sewa//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
en lille tur på havnen//Sewa//
Sted: havnen
Tid: 23:45
omgivelser: skibe lagerbygninger og nogle fisker som arbejder natte tid.
vejr: halv skyet og halv måne.
Det var sent og Riku stod nede på havnen og hjalp nogle fisker med at bære nogle kasser ned fra båden og ind i en stor lagerbygning. Riuk gik i en sort hætte trøje med lyn lås og et par hengerøvs bukser og et par sorte hansker og sin pistol gemt i han hylster under hætte trøjen.* fuck jeg hader det her job med jeg har brug for pengene*. efter han var færdig stod han og snakket lidt med fiskerne og røg en smøg før han begyndte at gå ned af havnen mens han kigger på de mange skibe.
Tid: 23:45
omgivelser: skibe lagerbygninger og nogle fisker som arbejder natte tid.
vejr: halv skyet og halv måne.
Det var sent og Riku stod nede på havnen og hjalp nogle fisker med at bære nogle kasser ned fra båden og ind i en stor lagerbygning. Riuk gik i en sort hætte trøje med lyn lås og et par hengerøvs bukser og et par sorte hansker og sin pistol gemt i han hylster under hætte trøjen.* fuck jeg hader det her job med jeg har brug for pengene*. efter han var færdig stod han og snakket lidt med fiskerne og røg en smøg før han begyndte at gå ned af havnen mens han kigger på de mange skibe.
Gæst- Gæst
Sv: en lille tur på havnen//Sewa//
Sewa åbnede langsomt øjne op og så mod nogle træpladder, hun sukkede dybt og så mod siden, hun havde lagt sig på en af sofaerne i en af båden, i går aftens eller nok mere morgen, da hun kunne havde et sted at så i nat, hun strakt kroppen godt igennem inden hun rejste sig op og gik mod udgangen.
hun gik ud på dækket og så mod himlen "åhh. halv måne i aften" sagde hun og så mod knagen med rolige øjne, da en person gik forbi "øh jeg dufter ren natur" sagde hun lavt som hentyd til at han duftede af aspara, hun vendte sig omkring og gik mod kanten og inden på landen, med et elegant hop , hendes lang hvid hår bevægede sig i vinden dans
hun gik ud på dækket og så mod himlen "åhh. halv måne i aften" sagde hun og så mod knagen med rolige øjne, da en person gik forbi "øh jeg dufter ren natur" sagde hun lavt som hentyd til at han duftede af aspara, hun vendte sig omkring og gik mod kanten og inden på landen, med et elegant hop , hendes lang hvid hår bevægede sig i vinden dans
Gæst- Gæst
Sv: en lille tur på havnen//Sewa//
Riku kigget meget mistænktsomt på pigen, han forsåtte langsomt med af gå vider mens han to hætten på og lynde lidt ned i trøjen.* hmm hvordan kunne hun vide jeg var Aspara. jeg må heller holde en åbent øje med hende*. Riku forståtte lidt med at gå dan han til sidst forsvandt i et lille glimt af lys/lyn . hvor han så dukket op på et tag et lille stygge der fra hvor han forsta gemte sig i skyggerne ud af syne. *hmm jeg kan ikke ha der er nogen der ved for meget om mig slet ikke siden Etricus kontagtet mig. det er ikke godt siden jeg næsten lige er kommet tilbage til Di morga.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» lille dukke lille - Mieu
» Welcome // Sewa
» Night at the theatre //Sewa//
» problems yet again //Sewa-privat//
» kederlig dag - Sewa privat
» Welcome // Sewa
» Night at the theatre //Sewa//
» problems yet again //Sewa-privat//
» kederlig dag - Sewa privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives