Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en lille svømme tur//Yin//   EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en lille svømme tur//Yin//   EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en lille svømme tur//Yin//   EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en lille svømme tur//Yin//   EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en lille svømme tur//Yin//   EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en lille svømme tur//Yin//   EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en lille svømme tur//Yin//   EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en lille svømme tur//Yin//   EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en lille svømme tur//Yin//   EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en lille svømme tur//Yin//   EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en lille svømme tur//Yin//

Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Lør 14 Maj 2011 - 16:24

Sted:den store sø
Tid: efter sol nedgang
omgivelser: klipper tæt ved søen og nogle trær hist og her
Vejr: sky fri himmel og en stor flot måne

Riku var ude at svømme for det skader vel aldrig med en dukkert.
Riku begynde at svømme ind mod klipperne som han hvade lagt sit tøj på.
Han satte sig op på klippen og begynder at tøre sig med sit hånd klæde.
*ahh det er langtid siden jeg har slappet lidt af * tænkte og kigget ud over søen som danser i månens lys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Lør 14 Maj 2011 - 17:59

henne ved bredden sad en ung pige med sølvfarvet hår og rosa øjne, hun sad med fødderne nede i vandet og stirrede mod månen.... og resten af himlen selvfølgelig.. *Hvorfor kunne man ikke bo i himlen...og være fri for alle de her væsner* tænkte hun stille og førte sit tomme livløse blik ud over søen, hen mod nogle klipper hvor der var en dreng...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 14:45

Riku lag sig tilbage og kigger op på himlen indtil han ligger mærke til noget ud af øjen kroven, han setter sig hurtigt op og ser en pige, *pis ikke igen * tænkte han og skynde sig at tag sine ting og hoppe om bag nogle af de store sten hvor han satte sig og hurtigt begyndte at tag sit tøj på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 14:49

Yin lagde hovedet på skrå over den måde drengen opførte sig på "...? huh" kom det fra hende da hun så så mod ham igen "er du ok?" sagde hun stille og håbede han hørte det selvom hun var lidt ligeglad egentlig... hun måtte nemlig godt være her oh det måtte han også..hun så mod himlen kort og så ned på vandet igen "dejligt vand"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 15:02

Riku kigget op fra bag nogle af de stor sten. * hende har jeg nu aldrig set før ?* tænkte han og kigget hen mod pigen* måske er hun venlig..?* tænkte han og kigget forsat på hende og lag hoved lidt på skrå. *skal jeg gå der over eller skal jeg bare gå * tænkte han og så eftertænksom ud. Riku to chancen og begyndte at gå hen til søens bred og begyndte at gå langs den hen mod pigen.


//fuck jeg har bare ikke så meget krativtet idag -__-" :P//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Søn 15 Maj 2011 - 15:18

//så vi to xD//

yin kunne godt mærke drengen nærmede sig hende og at han virkede lidt nervøs "jeg har fået mad så bider dig ikke" sagde hun så og rejste sig lige så stille op for så at vende sig med front i den retning som han kom fra...hun lagde hovedet lidt på skrå uden overhovedet at ændre sit ansigtsudtryk "...mit navn er Yin"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 7:58

Riku stod ved breden lidt væk fra pigen " mit navn er Riku " sagde han og smilte * hvad mener hun med at hun ikke bider mig ?* tænkte han og trak lidt på skylderne. " jeg tænkte bare hvad laver du her på denne tid. der er faktisk pænt farligt der er et varulve område". sagde han og så på Yin spørgene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 12:36

yin så mod ham med et skævt smil der ikke så ud af meget men i stedet virkede koldt og lgieglad med hvad han lige havde sagt "...jeg er ikke bange for vareulve...desuden elsker jeg at være ved søen..og så må de tvinge mig væk fra det her sted hvis det er det de ønsker" hendes steme ændredes slet ikke da hun snakkede...den var stadig ligeglad og kold...men samtidig blid og smuk at høre på.-..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 12:43

Riku tråd et skridt tilbage" okay det tror jeg sku ikke de blir så glade for " siger han lidt i sjov. " hmm lad mig gætte ...... hmm du er en Vampyr. ikke sandt?". Riku tråde et extra skridt tilbage * jeg vist der var noget i luften. en vampyr ja hun de klasiske tegn er der, hmm er hun mon en bekendt af Lazarus hvem hved* tænkte han mens han afventet et svar fra Pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 13:04

Yin nikkede stille og så mod himlen "jeg er ikke sulten så du behøver ikke være bange for mig...desuden så ville jeg nu abre sidde og nyde søen og himlen... vil du være med?" hun kiggede slet ikke hen mod ham og snakkede ligegledes som før.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 13:14

Riku kigger på hende og træker på skyldene " ja hvorfor ikke". Han går han og setter sig ved siden af hende og kigger ud over søen. Riku lænder sig tilbage og ligger og kigger op i himlen" hvad er det du finder så intresant ved denne sø siden du er klar til at bekæmpe varulve for at være her" siger han med en rolig stemme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Gæst Man 16 Maj 2011 - 13:21

Yin så på ham og efter lidt tid begyndte hun stille at gå i et med vandet...at blive gennemsigteig og våd som vandet hednes fødder ramte.. (første billede i min profiltekst) hun så stille på ham "det har noget med mine evner at gøre og jeg kan ikke elve uden at være i nærheden af det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en lille svømme tur//Yin//   Empty Sv: en lille svømme tur//Yin//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum