Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

2 deltagere

Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Dominic Tirs 17 Maj 2011 - 17:08



HEEEEEEEEEEEEEEEJJ OwO'


Wazzup? Dominic her ôwÕ Kører det for dig? :D... Nej, okay! Skal nok gå direkte til sagen så! .__.'

Som de kloge af jer nok har gættet, søger jeg (desperat) emner. Ja.. i kender det, her kommer reglerne (og advarslerne)

Dominic er små*HOST*skitzo... Altså små*HOST* sindsyg, men er dog kontrolleret. Ville nok nærmere kalde ham for en psykopat, frem for sindsyg, men i fatter pointen.
Han bider ikke.. Kun hvis i gerne vil have det >w>


  • Du SKAL skrive mindst 12 linjer... Tommel op for flere linjer :D


  • Jeg skal kunne fatte hvad du mener. Altså ikke de store stavefejl elelr grammafejl. Tak :3


  • Jeg er ikke så frygtelig opfindsom selv, så hvis du har en idé til et plot, er du mere end velkommen til at sige frem owo


  • Gider (sjovt nok) ikke dø.


  • Dræber gerne andre xD


SIG NU JAAAA!!!
ó__Ò
Dominic
Dominic
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Midten af Terre

Antal indlæg : 96


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 17 Maj 2011 - 17:55

Hvis du ikke gider dø, hvordan forventer du så at andre vil gide dø ved din hånd O.o.. Balance young padawan ;D.. døden er blot en gateway til visdom.. hvis du intet vover for du intet :D

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Dominic Tirs 17 Maj 2011 - 17:58

Fordi sådan er Dominic. Pisse selvcentreret og temmelig ligeglad med de andre. Jorden drejer jo om ham, ikke? :D
As simple as that ^^
Dominic
Dominic
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Midten af Terre

Antal indlæg : 96


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 17:59

Det kunne da godt være jeg ville emne med dig, men så skal vi lige have lavet et plot xD

Og credits til Malakel for hans Star-wars inspirede indlæg, men rigtigt som han siger, hvis du ikke vil dø for min hånd kan jeg ikke tillade at dø for din :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 17 Maj 2011 - 18:01

Det gør ham vel ikke usårlig, på nogen måde.. *wiide smile*.. Eller er han skabt af ugennem trængeligt materiale? Selv er min karakter selvcentreret, sadistisk, og umådelig godt underholdt skulle mine medspillere uheldigvis dø, men derfor kan jeg sagtens selv dø.. kan du se min pointe?

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 17 Maj 2011 - 18:03

*Bukker Master style for Sonja*.. My thanks young Jedi.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Dominic Tirs 17 Maj 2011 - 18:04

I orden duuh owo.. nogle gode foreslag? xD

Altsåå -.-' hvad er der med jer og det der dø, blive dræbt noget? xD Det kunne da godt være at der var nogen som gik og drømte og planlagde at få deres karakter dræbt på en dramatisk måde, af en sindslidende fuldtidspsykopat? :D
-desuden har jeg ikke sagt at Dominic er usårlig, eller kan dø. Har bare sagt at det efter min planlægning ikke finder sted.. Det kan naturligvis diskuteres -w-
Dominic
Dominic
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Midten af Terre

Antal indlæg : 96


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 18:08

I wan't. Men respekter en smuuuuuuuuuuule laver. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Dominic Tirs 17 Maj 2011 - 18:12

Never! ò__Ô
... Okay, men så skal emnet også være spændende, vil nødig have at det går i stå ^^
Dominic
Dominic
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Midten af Terre

Antal indlæg : 96


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 18:18

Yep Yep. Hvem laver? ô_Ô

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Malakel the Vanquished Tirs 17 Maj 2011 - 18:28

Alllrighty, skulle bare være sikkkerrrr ^^! *spinde spinde*

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Dominic Tirs 17 Maj 2011 - 18:57

Det gør du (siden jeg lige skal i bad xD)

Det er bare i orden Owo *klap klap* xD
Dominic
Dominic
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Midten af Terre

Antal indlæg : 96


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Gæst Tirs 17 Maj 2011 - 19:01

Okiii.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige! Empty Sv: Tør du klikke hér? Ö.. Kun for de virkelig modige!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum