Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Ons 1 Jun 2011 - 23:37

Well.. I wanna topic with someone! (Kort og godt)
Men jeg har visse krav som folk nu engang bør kunne have.

- Jeg hader når det blot bliver sådan noget shity emne noget med hvor at der intet sker. Så lad lidt spænding komme ind! (Eller meget.. JA! owo)
-Man SKAL kunne skrive over de 10 linjer for ellers kommer jeg bare til at føle mig røv meget udnyttet. Kan ikke selv skrive sådan..under. For meget kreativitet i mit hoved, dudes. xD
- Jeg har det bedst når jeg ikke skal gætte mig frem til hvad der står! Jeg er ligeglad med kommaer men..punktum og ordenligt stavning er et must.!
- Love er en noget genert og usikker person. Hun har det bedst når hun bare er alene og ser på andre. Men stadig har hun brug for nogle der vil vise hende venskab. Eller noget lignende. Hun er ikke den der tager kampen op og begynderen samtale. Der udover ville det også kunne være mega fedt hvis en eller anden ville tage kontrolen over hende og vise hende hvordan fanden en vampyr opfører sig. =3

Men ja. Tager gerne imod plots idéer men ellers kan vi også bare få et bygget op sammen. :b Og vi for se hvem der laver emnet.. Baah!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Ons 1 Jun 2011 - 23:50

Jeg er med på den. Skal dog først lige have ordnet noget med min profil (min gamle karakter har været under kniven) men det med profil bliver hurtig ordnet. Er varulv, hvilke jo blot ligger op til noget interessant, da der står de ikke kan lide hinanden, måske bliver hans syn på myg ændre, hvis du ellers er med på et emne. Uhm, kunne du lave emnet? Jeg er som sagt igang med guttens profil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Ons 1 Jun 2011 - 23:53

..ehm? o.o Kan jeg vel godt!
Men hvor skal jeg så lave emnet?? :3 Altså er der nogle steder hvor at Jass opholder sig mere end andre steder.?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Ons 1 Jun 2011 - 23:53

Nej, du skyder bare løs, jeg besvare :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 0:01

Yay!! 8D Vil jeg så gøre, sir! *gør' hunør!*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 0:09

Fedt nok, bare lig linket her ind, så besvare jeg, når jeg kan :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Gæst Tors 2 Jun 2011 - 0:20

Her! Så er det lavet! :3 Håber det falder i din smag.
http://www.vielamort.com/t7546-time-means-nothing-to-me-jass#157877

Andre der vil eeeeeemneøøøh med mig???? o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME! Empty Sv: Love is in the air! xD hahah! TOPIC TIME!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum