Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Spændene plot og emne partner søges!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Spændene plot og emne partner søges!
Hej Alle.
Så søger jeg igen en ny og spændene emne/plot partner.
Lidt om min karakter:
Dean er engel men opføre sig ikke ligefrem sådan. Han blev for ikke så mange år siden efter sin død sendt tilbage til jorden med en klar mission: At finde sin glemte bror. Indtil nu har det været uden held og Deans skiftende humør gør at han det ene øje blik ville gøre alt for at finde sin bror og det næste øjeblik er ligeglad. Dean er glad for stoffer og nattelivet. Han arbejder som bartender på den lokale stripbar og sælger lidt i krogende. Han tjener Gud, men prøver konstant at overbevise sig selv om sin mangel på tro.
Krav til emne:
- Jeg forventer du vil være med til at udvikle et plot over PM så det ikke bliver:"Ej hvor sjovt spiser du også is i parken - emner".
- Jeg regner med du vil skrive en rimelig længde, ikke at du skal skrive 5 A4 sider - men bare du ikke skriver 2 linjer xD.
Det var bare det :o). Håber der er nogle derude der kunne finde det interessant!
Så søger jeg igen en ny og spændene emne/plot partner.
Lidt om min karakter:
Dean er engel men opføre sig ikke ligefrem sådan. Han blev for ikke så mange år siden efter sin død sendt tilbage til jorden med en klar mission: At finde sin glemte bror. Indtil nu har det været uden held og Deans skiftende humør gør at han det ene øje blik ville gøre alt for at finde sin bror og det næste øjeblik er ligeglad. Dean er glad for stoffer og nattelivet. Han arbejder som bartender på den lokale stripbar og sælger lidt i krogende. Han tjener Gud, men prøver konstant at overbevise sig selv om sin mangel på tro.
Krav til emne:
- Jeg forventer du vil være med til at udvikle et plot over PM så det ikke bliver:"Ej hvor sjovt spiser du også is i parken - emner".
- Jeg regner med du vil skrive en rimelig længde, ikke at du skal skrive 5 A4 sider - men bare du ikke skriver 2 linjer xD.
Det var bare det :o). Håber der er nogle derude der kunne finde det interessant!
Gæst- Gæst
Sv: Spændene plot og emne partner søges!
Uh uh mig ^^
Jeg lever uden problemer op til dine krav, og er med på et plot, og ikke at spise is i parken ^^
Jeg lever uden problemer op til dine krav, og er med på et plot, og ikke at spise is i parken ^^
Gæst- Gæst
Jeg kan sagtens leve op til de krav du stiller, og jeg er rigtig interesseret. Du kan bare skrive en PM, hvis du også er interesseret, så kan vi finde ud af det med plottet
Evangeline- Highly competent (Rank 13)
- Bosted : Hun bor i en lejlighed i Terre. Den er ikke særligt stor, men hun har møbleret den, malet den osv. selv, og er ganske stolt af, hvordan det er kommet til at se ud. Hun ville gerne flytte i noget større, men er på nuværende tidspunkt ikke økonomisk i stand til, at bo i noget større.
Antal indlæg : 744
Jeg vil da gerne. Alicia har det fint med engle fa hendes søster er en. Og well... Alicia foretrækker nattelivet frem for andet, hun tager ikke stoffer men drilker en smule.
Gæst- Gæst
Glemte at tilføje at ideer til plots har jeg nogle af ^^
Gæst- Gæst
Dean Haylee her er også frisk på et emne, og kan sagtens leve op til dine krav. Men plots? Tjah lad os bare sige jeg ikke er så god til det med plots. Men et emne er jeg da helt klart med på xD
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Spændene emne søges!
» Spændene emne søges
» Emne partner søges :3
» emne partner søges ^w^
» # Emne "partner" søges
» Spændene emne søges
» Emne partner søges :3
» emne partner søges ^w^
» # Emne "partner" søges
Vie La Mort :: Off Game :: Archives