Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 15:47

Sted Quatre hotel.
Vejr godt men mørkt.
Omgivelser En del der kommer ind på hotellet.
Påklædning stramme cowboybukser, en blå grå ternede bluse, sorte stiletter.
Tid 22:23

Natten var som altid ung og lang, men for visse var den ganske kort. "Gider jeg overhoved vandre hele vejen tilbage til skoven?" Kom en sælsom mumlen fra en ung kvinde, som kom gående ned af gaden hen mod byens fineste og bedste hotel. "nej det gør jeg ikke" sagde hun og rettede sig op. Hun smilede let for sig selv. Hvor ellers hun standsede op foran Quatre hotellet. Hvorfor ikke? Det kunne hun jo altid gøre. Hun gik hen mod hotellet, inden for. Og hen til receptionen. Hun smilede stadig, "jeg vil godt låne et værelse for en nat" sagde hun til damen. Som hurtig fandt en nøgle frem, hvor tallet 17 stod. "Værsgo det skulle være penge nok, for en nat jeg mener dag" mumlede hun og gav damen pengene og tog nøglen. hvor efter hun gik hen mod trappen som førte op til hotellets værelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 15:55

Gabriel sad ned i bar på hotel Quatre, han havde nogen sort stof bukser op og en blod rød skjorten, hans hår var kul sort lige ud over hans pande hår som var hvidt, han tøm sit glas og rejse sig op og gik over mod trappe da elevator var i stykke så den kun han ikke bruge, da han åben dør til trapper var der en kvinde på vej over i mod ham, han bliv stå og hold dør indtil hun var går ind, gik han selv ind og lod lukke sig bag dem, han gik rolig op af trapper ud af siger noget, han var ikke fuld eller ikke påvirke, det var han lang fra i nu men han gab ikke af sidder der ned og drak for sig selv, ud han havde nogen af snakke med.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 19:12

Hun smilede et venligt smil til, ham som havde holdt døren for hende. Hun gik roligt op af trapperne, han havde dog holdt døren af ren høflighed. Men det var jo altid skønt når folk var venlige. Hun og ham var nu begge to kommet op af trappen, og nu ledte hun efter værelse 17. "Æhh" sagde hun, og kiggede hen på dæmonen. "Du ved måske hvor jeg kunne finde værelse 17?!" Spurgte hun ham om, Hun spurgte ham fordi hun aldrig havde været på dette hotel, overhoved. Men det skulle hun vel hellere til at begynde med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 19:18

han smiler rolig tilbage til hende da hun smiler venlig til ham, han kiggede rolig på hende da hun tale til ham, "ja det gør jeg, det er værelse overfor mit" sagde han og smiler svagt, han var næste to meter høj og kun godt ligner en vampyr, da han har hugtænder ligesom en vampyr, han kun så også godt lide at drikke blod, han vise hende rolig vej over til hendes værelse, hvor han stoppe ved sin dør, "dit værelse er der" sagde han rolig og nikke kort mod dør overfor, "hvis du ikke har noget rigtig af laver vil har selskab, så bank på" sagde han og lås sig ind på værelse, hvor han rolig lukke dør efter sig.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 19:25

*Det skal jeg nok huske* tænkte hun, med et smil, hvor efter hun låste sig ind på sit værelse. Stort og rummeligt var det, men fint var det også. Hun gik hen til vinduerne hvor hun hastigt trak gardinerne til. Hvis det blev lyst hurtig ville hun ikke risikere at der kom sol ind. Hun betragtede stille stedet, hvor efter hun gik ud på badeværelset, som også var stort. "Elegant!" Mumlede hun, hvor ellers hun gik ud og ind i værelset igen. Hun gik hen til sengen, hvor efter hun satte sig ned. Kedeligt, alt alt for kedeligt. Måske skulle hun tage hen til dæmonen? Et suk undslap hendes læber, idet hun rejste sig op. greb nøglen til værelset, gik hen til døren låste sig ude. og gik over til døren over for, og bankede på!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 19:32

han gik over til mini bar som det første efter han havde lukke dør bag sig, han laver sin noget af drikke og gik over i mini køkken, hvor han gik igang med noget let mad, han gik over til dør da det banke på, han regn med at det var vampyr som det så også vis sig af være, "kom ind" sagde han rolig, hvorefter han åben dør lidt mere så hun kun kom ind, han regn med af hun keder sig, han gik over til køkken og laver mad færdig, "du tager bare noget af drikke fra mini bar hvis det er" sagde han og hælder mad over på en tallerken, hvorefter han går over og sidder sig i sofa.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 20:09

Hun gik roligt ind da han havde åbnet døren så hun kunne komme helt ind. Hun smilede roligt til ham, hvor efter hun puttede nøglen ned i de stramme cowboybukser, "en mini bar? Det er der vist også på mit værelse et sted!" Sagde hun, og betragtede ham let, hun gik roligt hen til mini baren hvor efter hun valgte at hælde noget rødvin op i et glas. Hun kunne godt lide rødvin. Så der for valgte hun det.

//Sorry det korte indlæg, men er ret mopset, en tv kanal forsvinder hele tiden og der er en film i gang jeg gerne vil se.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 20:16

han lo kort af det hun sagde og smiler svagt, "den plejer af være sammen sted i alle værelse hvis" sagde han og kiggede på hende, hvorefter han tog en tår af sit glas og begynde af spise af mad, han lige havde laver til sig selv, "hvad laver en vampyr som dig så på et hotel" spurgte han og kiggede kort på hende, ind han spise rolig videre, han rejse sig kort efter op af stille tallerken over i køkken, hvor han går over til mini bar og laver noget mere af drik til sig selv, derefter sidder han sig tilbage til sofa.

//gør ikke noget//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 20:21

Hun betragtede ham let, med sine mørke brune øjne som havde en let skær af blod rød farve i sig. Som til tider ville være blod rød hvis hun var tørstig. Hun tog en tår af vinen, hvor efter hun let slikkede sig omkring sine læber. Af en vampyr at være. Kunne hun blive stående oprejst ret længe, og endda at ligne en statue. Hun lod en hånd køre igennem sit hår, inden hun valgte at besvare hans spørgsmål, "jeg gad ikke til at gå hjem!" Lød hendes svar, det var jo sandt nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 20:27

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, han læner sig tilbage i sofa og lad fødder op på bord, hans øjne var unaturlig mørke brun, de var næste sort, "det kende jeg godt af men ikke giver af tager hjem eller man bare ikke giver af være der hjem" sagde han og kiggede kort på hende, han tog en tår af sit glas og lukke kort øjne, "hvad man ellers laver noget spænde løbe af natten" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 20:40

"Øh undskyld? Det fik jeg ikke helt fat i det sidste"
sagde hun, og smilede til ham. Det var egentligt
dejligt nok at have en at snakke med, også
selv om det var en dæmon. Hun smilede et skævt smil til ham.
Men ret venligt alligevel. Hun tog en tår af vinen igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 20:48

han lo kort af det, at hun ikke fik fat i det sidste, "jeg kender det godt at men ikke giver at går hjem, eller bare ikke giver at være der hjem" sagde han og kiggede kort på hende, han tog en tår mere af sit glas og kiggede kort ud af vindue, hun var hvis ikke 100% glad for af han var en dæmon.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 20:52

Hun sukkede kort, der ville ikke gå ret mange timer
inden det ville være lyst. også skulle hun jo helst
befinde sig inde på sit værelse, hvor hun havde
trukket alle gardinerne for og alt det.
Hun betragtede ham let, at han var dæmon gjorde egentligt.
Egentligt ikke ret meget. Man var det man blev født som jo.
Til forskel for ham, var hun jo blevet skabt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 20:59

"undskylde men høfligs" sagde han og rakte en hånd frem for af giv hånd, "navn er Gabriel og deres er" spurgte han og kiggede på hende, hvis hun gab hånd vil hun opdage af han var kold, næste ligesom en vampyr, han tog en tår mere af sit glas efter han havde giv hende hånd, han rejse sig kort efter op og hente et vin glas til sig selv, hvorefter han går over og sidde sig i sofa og hælder vin op til sig selv.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 21:02

"Hyggeligt at møde dig Gabriel" sagde
hun og gav hånd, hun mærkede hvordan
hans hånd var kold. Hun lod sin hånd
falde ned igen."Mit navn er Jean" sagde
hun, selv om hendes rigtige navn jo var
Jannicke, men hun var altid blevet kaldt
for Jean, af alle dem hun havde kendt
da hun var menneske. Så hun kunne nu
også bare bruge dem i hendes vampyr liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 21:09

"også hyggelig at møde dem" sagde han og kiggede kort på hende, han nikke kort da hun sagde sit navn, han tog en tår af vin og smagte rolig på den, jo det var fint nok den vin hun havde tager og åben, "når hvad skal vi snakke om" spurgte han og kiggede kort på hende end han tog en tår mere af vin og lukke kort øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 21:17

Hun tog en ordentligt tår af vinen, i mens hun
kiggede på ham eller mere betragtede ham.
"Ved det ikke" sagde hun, hun anede faktisk
ikke hvad de kunne snakke om. "Noget du
vil snakke om?" Tilføjede hun hurtigt, og
så stadig på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 21:25

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, "hvor længe har du være vampyr" spurgte han og kiggede kort på hende, hun virke ikke til at være født som vampyr men det kun jo snyd, ligesom ham selv, han var ild dæmon men er det ikke mere, han kiggede rolig afvente på svar fra hende, mens han vente betragtede han hende ud hun kun lige mærke til det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 21:31

"I en del tid" svarede hun, hun var stadig en ret ung vampyr. Men hun have lært at styre sin tørst. "Men jeg føler mig ikke som en der er en ny vampyr, specielt ikke når jeg jo har lært at styre min tørst jo" sagde hun efter. Hun lod til at mærke at han betragtede hende, men det var hun jo ret ligeglad med, hun var vant til det. Hun smilede et roligt og venligt smil til ham, hvor efter hun tog en slurk af rød vinen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 21:40

han nikke kort til det og smiler svagt, "det er en god til af kun styre men du virke på som en ny vampyr, hvis man kan kalde det for det" sagde han og smiler svagt, han tog en tår af vin, hvorefter han rejse sig op og gik over til vindue, *måske skulle han laver en lille by til sin tjener og væsen han hidkalder* tænke han kort og smiler svagt ved tanke.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 21:45

Hun smilede roligt til ham, hvor efter hun
stille betragtede ham. "Hmm noget vi kan lave?"
Sagde hun, og kiggede på ham. Hun drak
glædeligt det sidste i glasset.
Hvor hun ellers stilte det fra sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 21:53

han kiggede kort på hende, han trække kort på skulderen, til hvad de skulle laver, "der er mange mulighed, natten er stadig ung, hvad synes du vi skal laver" spurgte han og vend sig halv om mod hende for bedre af kun ser på hende, han tog et tår mere af vin og lukke kort øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 22:06

Hun havde heller ingen idéer til hvad de kunne lave. Hun gik stille sofaen hvor hun ellers så satte sig ned ved siden af ham. "Næh ikke rigtig ud over at drikke foreløbig?" Sagde hun, og så på ham. Hun stilte sit glas på bordet i mens hun roligt betragtede ham med et venligt smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 22:19

"hvad vil du drik" spurgte han og kiggede kort på hende over fra vindue, han havde en ide om af hun gab vil havde noget af hans blod men det synes han ikke om, han vend sig kort mod vindue, end han forsvandt og kom frem over i det lille køkken, han gab ikke af går derfor brugt han sin magi (teleport), "vi kan tale ned i by og få fandt i noget frisk blod" sagde han og vend sig om og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 22:26

"Overlever nok en nat uden blod, er ikke så
tørstig. Men hvis jeg var tørstig efter blod,
kunne man se det på mine øjne. Så ville de
have en blod rød farve" sagde hun, "og jeg tror
Jeg gerne vil have endnu et glas rødvin" sagde hun.
Og smilede muntert til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum