Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 22:32

han nikke kort til det og gik rolig over mod sofa gruppe, han sat sig ved side af hende, "du er velkomme til at tager mere vin, hvis der ikke er mere, åben du bare en ny flaske, han tog en tår af sit glas og tøm det der vel, han stille glas på sofa bord og lukke kort øjne, han sat fødder op på bord kant.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 22:36

Hun rejste sig yndefuldt op, hvor efter hun gik over til mini baren. Hvor hun tog den flaske, hun havde åbnet og hældte resten i glasset. Hun tog roligt en slurk, hvor efter hun gik tilbage til sofaen, og satte sig ned. "Bor du på hotellet eller har du et andet sted at bo?" Spurgte hun ham om, og tog en slurk af vinen, og stilte glasset på bordet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 22:44

"nej jeg bor her ikke, jeg har bare lej et værelse for i nat, da jeg ikke gab af tag hjem" sagde han og kiggede kort på hende, han lukke kort øjne og knæk kort nakke, "jeg bor på et slot som jeg selv har laver, i en verden for sig selv" sagde han og kiggede rolig på hende, "hvor bor du så hen" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 22:59

"Lige frem på et slot?" Lød det fra hende, det var jo
interessant at han boede på et slot, også valgte
at tage på hotel. Næsten lige som hende selv.
"Jeg bor i en træ hytte i Forét skoven" svarede
hun, og nippede til rødvinen og tog så en tår af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 23:02

"ja på et slot, som sagt har jeg selv laver det med magi, så kan men jo lige så godt laver noget stor" sagde han og kiggede kort på hende, han rejse sig og gik over og tog sit glas fra før og gik derefter over til mini bar og laver sig noget af drikke, hvor han sp gik over i sofa og sat sig ned og tog fødder op på bord kant.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 23:07

"Sejt, det må da være dejligt at have sit eget
slot" sagde hun og tog en tog af vinen og
stilte det på bordet igen efter noget tid.
Hun betragtede ham let da han lavede en
ny drink til sig selv. Hun kiggede stille rundt,
hun var begyndt at små kede sig, hun anede
stadig ikke helt hvad de skulle lave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 23:16

"det er fint nok, at har sit ejer slot, der bor kun mig og min tjener" sagde han og læner sig tilbage i sofa, han lukke øjne, han tøm sit glas og stille det på bord, "skal vi går ud på hotel og ser om der er noget sjov af laver" spurgte han og kiggede på hende og afvente rolig svar fra hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Gæst Lør 2 Jul 2011 - 23:23

"Lyder fredeligt" sagde hun til, at det kun var ham og hans tjener der boede på hans slot. "Ja hvorfor ikke, det vil være godt at strække benene lidt" sagde hun og rejste sig op fra sofaen.

//Logger ses.//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Artair Lør 2 Jul 2011 - 23:26

han nikke kort til det hun sagde og rejse sig op efter hun havde rejse sig og går lidt væk, så han kun rejse sig op ud af skub til hende, han gik over og tog nøgle til værelse i lommer, hvorefter han gik over og åben dør og hold den for hende, derefter gik han sig ud og lukke dør bag sig.

//ja ses//
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal  - Page 2 Empty Sv: En fredelig nat eller-Gabriel Bhaal

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum