Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 14:43

JA overskriften siger lidt sig selv :b Men jeg tænke lige på om der ikke var nogle der evt ville emne med mig? så Dakotah kunne blive ordenlig aktiv? Men har dog lige nogle krav jeg beder jer følge

1~Jeg vil ikke myrdes, men ellers er alt andet tilladt
2~Skriv mindst 10 linjer, ellers bliver det kedeligt
3~Hvis jeg skal oprette emnet skal i sige hvor

Det var de 3 gyldne regler fra mig af ^^ Håber ikke det er for meget at forlange xD


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 14:54

Mjellow! xD Jeg er da sådan med på et emne. Og jeg vil mene jeg kan opfylde sine krav. Alle tre! *spejderære*
Hmmh.. Men det ville være dejligt hvis du lavede emnet og jeg havde i tankerne det kunne være et sted på Terre's gågade. Engang om aftnen. Og et mine plot kunne være at Macha kunne få lov til at tage føde fra Dakotah. Men samtidig kunne det blive ret gode veninder??? :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 14:58

UUH det lyder godt ^^

Jo da skal da nok lige oprette det.. Føde :0 Det vil jo sige at Dakotah bliver til vampyr eller? Jeg har nemlig lige stalket din profil og så hun var vampyr * fløjte fløjte* x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 15:02

Aargh! D: Stalker!!!
Men nej det bliver hun ikke. xD Macha er kun en tredjedel vampyr og har derfor mistet evnen til at forvandle folk. Samt at man heller ikke bliver forvandlet bare ved et bid. Der skal lidt mere til. ^^ Sådan noget med tømme en og fylde personen igen. o.o''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 15:04

YEAH!! XD

HAha det var godt XD Wow tømme og genfylde o.O det jo lig'som.. Pænt meget >-> men jeg opretter i gågaden nu ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Søn 17 Jul 2011 - 15:06

I knååååw, right. o.o'''
Men det lyder suuuuupar! (y)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Gæst Man 18 Jul 2011 - 22:38

Ingen andre?

Bare rolig jeg bider jer ikke :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske? Empty Sv: IIH er der ikke nogle der vil emne med et uskyldigt menneske?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum