Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Mørkens nat [Aya]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Mørkens nat [Aya]
S: Skoven
V: Fuldmåne, små skyer
T: 01.00
O: ikke rigtigt nogle
Fuldmåne blev dækket af et par skyer på himlen og gjorder at skoven bliv mere mørket lagt end den normalt var, da grene og træerne var tætte på hinanden, en mørk skikkelse kom gående forbi nogle træer, inden i mellem kunne man se person rørt ved træerne og de virkede større i sekundet og så normale igen, person forsætte lidt i disse skridt og stoppede op da fuldmåne igen kom til syn på himlen og lyset ny skoven op i en special skønhed, et smil breddes over drengens ansigt, hans dybe blå øjne lod undersøgende mod himlen mens smilet begyndt at famle igen, han stå nu bare stille med blikkede mod himlen..
Indtil en lyd kom fra, omkring hans fødder, han vendt blikkede ned og lod mærke til den sort kat som altid fulgte efter ham "Åh er du nu her igen" sagde han og sætte sig på hug foran katten, den spring op i hans arme, han havde en smuk mandig stemmen, tydeligt at høre den var gået i overgang.
Kiseki rejste sig op og lod sine figner gled over hans sort pals, den vidste øjne mod kiseki og lod hovedet begraves mod hans bryst, et suk kom fra Kiseki læber "Så du tryg ved mig, underligt væsen, de katte"
V: Fuldmåne, små skyer
T: 01.00
O: ikke rigtigt nogle
Fuldmåne blev dækket af et par skyer på himlen og gjorder at skoven bliv mere mørket lagt end den normalt var, da grene og træerne var tætte på hinanden, en mørk skikkelse kom gående forbi nogle træer, inden i mellem kunne man se person rørt ved træerne og de virkede større i sekundet og så normale igen, person forsætte lidt i disse skridt og stoppede op da fuldmåne igen kom til syn på himlen og lyset ny skoven op i en special skønhed, et smil breddes over drengens ansigt, hans dybe blå øjne lod undersøgende mod himlen mens smilet begyndt at famle igen, han stå nu bare stille med blikkede mod himlen..
Indtil en lyd kom fra, omkring hans fødder, han vendt blikkede ned og lod mærke til den sort kat som altid fulgte efter ham "Åh er du nu her igen" sagde han og sætte sig på hug foran katten, den spring op i hans arme, han havde en smuk mandig stemmen, tydeligt at høre den var gået i overgang.
Kiseki rejste sig op og lod sine figner gled over hans sort pals, den vidste øjne mod kiseki og lod hovedet begraves mod hans bryst, et suk kom fra Kiseki læber "Så du tryg ved mig, underligt væsen, de katte"
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
Sv: Mørkens nat [Aya]
aya kom gående. hun havde flettet sit lange sorte hår. hun holdt en lygte og fandt nogle smukke lysende liljer. hun samlede dem i en kurv. "Nu håber jeg Zankuji kan lide dem i salaten og på bordet" sagde hun stille og smilede glad. hun havde kærlighed i sin stemme. hun rejste sig og lå hånden på sin maven for at børste sig af for jord. hun havde en smuk og dejlig stemme.
Gæst- Gæst
Kiseki hørte en kvindelig stemmen, med fuld af kærlighed i og små smilede indtil han hørte ordet Zankuji, hans krop stivende ved ord *Så han er kommet over hende* han fik er skær af smerte i ansigt og lod blikkede falde mod katten, den lå helt roligt i hans armene, Kiseki klemt lidt for hårdt omkring katten og der lov et pinefuldt miavo fra katten, men den bliv ligge i hans armene, som om den vidste til hans smerte "Det må du undskyld" sagde han overrasket til katten og kom frem fra nogle af træerne og stod nu synlig for Aya, hun vil nok få et lille chok. En yngre udgave af Zankuji, dog mere fin og elegant i byggeslen end Zankuji, hans hår havde sammen sort farve som Zankuji også, dog bære han nogle fremme dybe blå øjne, men skær af blidhed, men derudover han et koldt blik, han bære en sort jakke , hvis t-shirt og par blå bukser, om halsen en slags kystale i en smuk sølvkæde og i armene den sort kat, med lukke øjne
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
aya så ham og fik et chok. hun faldt bag over og vred sin ankel. "AV!" skreg hun og gned sin ankel. "Du skræmte mig2 sagde hun og bed smerterne i sig. "Hvem er du.. du ligner min kæreste zankuji på en prik" sagde aya
Gæst- Gæst
Han stod og stivne da hun sagde han ligne ham og bare hun sagde hans navn, der kom en vis sorg og tristhed over hans ansigt, men det virkede dog stadig koldt mod hende, han sagde ikke noget.. katten hoppede ud af hans armene og gik mod kvinde med elegant skridt og stoppede op foran hende, dens øjne var flammende røde, smukke med skær af blidhed i, som drengen bære...
Kiseki tog sig sammen og begyndte at gå mod kvinden efter hans havde indåbnet hendes duft, en god blanding af sin far og hende selv var over hende *hun er gravid og et menneske lige frem* tænkt han og gik hen mod katten og klappe den hovede , han sætte sig på hug foran kvinden med et ondt blik "Selvfølgelig ligner jeg ham, han er min F-A-R" sagde han med små hån i stemmen "Men gætter han ikke har fortalt dig det"
Kiseki tog sig sammen og begyndte at gå mod kvinden efter hans havde indåbnet hendes duft, en god blanding af sin far og hende selv var over hende *hun er gravid og et menneske lige frem* tænkt han og gik hen mod katten og klappe den hovede , han sætte sig på hug foran kvinden med et ondt blik "Selvfølgelig ligner jeg ham, han er min F-A-R" sagde han med små hån i stemmen "Men gætter han ikke har fortalt dig det"
aya stivnede da hun hørte det. "er han...hvorfor har han dog ikke sagt det til mig..." sagde aya men sorg i stemmen. hun sank sammen. hendes fletning gik op og hendes hår dækkede hendes ansigt. hun begyndte at græde ned i sine hænder
Gæst- Gæst
"De er svag kvinde, kan du virkelig være ved hans side" han pege mod aya panden med et blik fuld af had til hende, "Mennesker er så svag og tænk igen du bære hans barn... haha.." han havde en hånlige stemme, "Hvorfor forl....." mere noget han ikke at sige inden er hånd flyv over Kiseki kind og gav ham en lussing "Kiseki, være stille" en kvinden med katte øre og hale stod foran Kiseki og ryggen til Kvinden, hun virkede vred og lod blikkede falde mod kvinde kort "Det din fars valg, så accepterer det" kvinden havde en fast stemmen.
Hun vendt sig nu rundt og sætte sig på hug foran kvinden med sin blid røde øjne, de selv sammen som katten havde haft "Så.. såå... det skal nok gå, Zanku havde nok sin grund ikke at fortælle dig det" hun tørte kvindes øjne og tog en forbinding frem og lagde den omkring hendes fød, hun havde et blidt smil og rolige øjne, derudover havde hun en overnaturlig skønhed og smuk figur, hun havde en perfekt krop "Ik" sagde hun og så kort mod Kiseki i og lavede et suk
Sådan ser kvinden ud
Hun vendt sig nu rundt og sætte sig på hug foran kvinden med sin blid røde øjne, de selv sammen som katten havde haft "Så.. såå... det skal nok gå, Zanku havde nok sin grund ikke at fortælle dig det" hun tørte kvindes øjne og tog en forbinding frem og lagde den omkring hendes fød, hun havde et blidt smil og rolige øjne, derudover havde hun en overnaturlig skønhed og smuk figur, hun havde en perfekt krop "Ik" sagde hun og så kort mod Kiseki i og lavede et suk
Sådan ser kvinden ud
hvem er I?" sagde aya skrækslagen. hun rystede bange og så på dem. "Hvorfor er imod jeg er menneske" sagde hun og forsøgte at rejse sig, men hun kunne ikke
Gæst- Gæst
Kvinde havde nogle blide øjne mod Aya "Jeg har personligt ikke noget mod du er menneske, måske er det bedste for Zanku" sagde hun og sluttede af med et blidt smil, hun så mod Kiseki "Os" sagde kvinde med et blidt grin "Hmmm" sagde hun bare og lod blikkede falde mod kiseki som sad med store og chokket øjne...
"M-o-a-r" sagde kiseki med en hæs og chokket stemmen, Kvinden smilede bare til kiseki "Sorry, jeg ikke sagde noget" hun vendte derefter blikkede mod kvinden og smilede "Du må undskylde men søn opførelse og svaret til hvem vi er" sagde og hjælpe Aya op på fødderne og hjælp hende hen så hun kunne sidde ned "Mit navn er Lilie, Zanku forsvundet kone" hun blikkede med øjet "Kan se det blevet tidligere kone, da Zanku nok tro jeg er dø eller gemt mig helt " der kom et skær af sorg i hendes øjne da hun sagde det sidste og sukkede så "Men det vel min egne skyld, for at beskyttede vores søn over mit eget " hun små grinede og vinkede Kiseki hentil sig, han sætte sig ved siden ben og nussede sig op mod hende "Så så... men hvor er du stor" hun små grinede, Lilie selv ligne en på 19
"M-o-a-r" sagde kiseki med en hæs og chokket stemmen, Kvinden smilede bare til kiseki "Sorry, jeg ikke sagde noget" hun vendte derefter blikkede mod kvinden og smilede "Du må undskylde men søn opførelse og svaret til hvem vi er" sagde og hjælpe Aya op på fødderne og hjælp hende hen så hun kunne sidde ned "Mit navn er Lilie, Zanku forsvundet kone" hun blikkede med øjet "Kan se det blevet tidligere kone, da Zanku nok tro jeg er dø eller gemt mig helt " der kom et skær af sorg i hendes øjne da hun sagde det sidste og sukkede så "Men det vel min egne skyld, for at beskyttede vores søn over mit eget " hun små grinede og vinkede Kiseki hentil sig, han sætte sig ved siden ben og nussede sig op mod hende "Så så... men hvor er du stor" hun små grinede, Lilie selv ligne en på 19
underligt at tænke på at min kæreste faktisk er far" sagde aya og tog sig til hoved. hun var svimmel. hun sank på knæ igen. "jeg hader svimmel ture" sukkede hun. "Nå.. men mit navn er Aya" sagde hun og så på kvinden. aya smilede lidt og lå så sin ene hånd mod en smuk halskæde som hun havde om halsen.
Gæst- Gæst
"Og snart far til to" Sagde Lilie og lod en figner på hendes mave "Så tillykke og det er bedst at lad Zanku i troende at jeg er dø " sagde hun med et blidt smil, hun lagde en hånd på kiseki og smilede blidt "Bare rolige, Zanku er en god mand, beder end nogle andre her i Di Morga" hun så mod hende med blide øjne "Smuk halskæde, har Zanku givet dig den " spurgte hun lod blikkede falde mod himlen igen.
Kiseki så op mod Aya med hadefulde øjne "Far er ikke nogle god mand, han lod dig havde så mange smerter og.." Lilie lagde en figner over kiseki læber "Shhhh... jeg valgt min valg og er selvskyld i min smerte Kiseki" sagde hun og sukkede dybt "Men Aya.. være god mod Zanku, han fortjener kun det bedste"
Kiseki så op mod Aya med hadefulde øjne "Far er ikke nogle god mand, han lod dig havde så mange smerter og.." Lilie lagde en figner over kiseki læber "Shhhh... jeg valgt min valg og er selvskyld i min smerte Kiseki" sagde hun og sukkede dybt "Men Aya.. være god mod Zanku, han fortjener kun det bedste"
jeg fik halskæden af en ven jeg mistede... jeg mødte zankuji for længe siden og forelskede mig i ham der... men den dag jeg mistede min bedsteven mødte jeg zankuji igen, jeg fortalte ham det og han lod mig græde ud og sagde søde ting om mig, og vi tog hjem til mig for at snakke, men så...tja.. så skete det så bare, og det er jeg glad for, fordi jeg elsker zankuji af hele mit hjerte og han elsker mig, og jeg er ligeglad med at han er dæmon, han er den mest kærlige mand jeg nogensinde har mødt" sagde hun blidt og smilede
Gæst- Gæst
Lilie sad og grinede af Aya, pludselig forklaring og hendes tonefald og hvor hurtige hun enligt sagde det "Rolige nu, trækvejret Aya" sagde hun og lagde hovedet mod sit knæ "Du behøver ikke forklar Zanku til mig og hvorfor, jeg kender ham ret godt, jeg har været hans kone engang" sagde hun og små grinede "Og vil derefter fortalle dig at, mig og Zankuji var sammen indtil for, lad mig se , tre måneder siden" sagde hun og skær hovede "Så... jeg vil ikke blandende mig i jeres forhold.. da jeg kun ønsker Zanku er lykkelig" hun smilede blidt til hende og klappede hende på hovedet "Med ændre ord, jeg elsker ham stadig, men jeg har mindste min ret til en menneskelig krop, Igen" hun små grinede "Jeg har oplevet mig ting i levet Aya og dødende er kun en meget lille del, at blive født menneske, blive til vampyr, derefter dræbt af min kæreste far og forvandles til spøgelser og fik en chance til på levet også forvandle igen som vampyr ovs... jeg har ikke altid været så heldig, men smilede har jeg aldrig mistede " hun små grinede og stærkest kroppen igennem "Men pas på Zanku okay" hun lod sig forvandles tilbage til sin katte form, hun lagde på Kiseki krop og han så mod Aya "Men jeg vil aldrig godkende dig"
måske kan du ikke lide mig, men du vil syntes om min plejesøn nano, han er så sød, dog lidt bange af sig, men sød" sagde aya og smilede
Gæst- Gæst
"Jeg ønsker ikke at være en del af jeg hyggelig lille familie" sagde ham med giftes tone, men stoppede op da man så de flammende røde øjne side lige mod Kiseki, med fast tone, et suk kom fra Kiseki og så mod Aya
"Okay... skal nok hjælpe hende, tilfreds nu" sagde han de sidste var til katten mens det første var til Aya "Lad mig give mit navn, jeg er Kiseki, søn er Lilie og Zankuji, Alder, " han så til siden og sukkede dybt "Kan jeg ikke fortælle dig" sagde han og smilede blidt "Min fødselsdag er 15 november" sagde han og rakte sin hånd frem mod hende "en glæde at møde dem" han smilede venligt og lod blikkede fald mod hendes hånd
"Okay... skal nok hjælpe hende, tilfreds nu" sagde han de sidste var til katten mens det første var til Aya "Lad mig give mit navn, jeg er Kiseki, søn er Lilie og Zankuji, Alder, " han så til siden og sukkede dybt "Kan jeg ikke fortælle dig" sagde han og smilede blidt "Min fødselsdag er 15 november" sagde han og rakte sin hånd frem mod hende "en glæde at møde dem" han smilede venligt og lod blikkede fald mod hendes hånd
hun tog hans hånd. "I lige måde Kiseki" smilede hun blidt. "Men hvordan pokker kunne du regne ud at jeg havde været sammen med zankuji, siden du sagde at zankuji snart ville være far til to?" spurgte hun
Gæst- Gæst
"Nemt" sagde han og sætte sig ved siden af hende med den sort kat i armene og lod blikkede falde over den og smilede "Din duft, afsløre dig" sagde han med rolige stemmen, "Du duft er en bladning af ham og dig selv, vil sige du har haft sex med ham" sagde han og lod blikkede falde ned på hende igen "og jeg gætte du var gravid, da du bliv ved med at ligge hånden på din mave" sagde han og aede katten over ryggen "Med lad mig høre om din plejebarn"
tja.. jeg havde lige afsluttet min uddannelse, da nano kom hen til mig. hans forældre var døde og han var alene. så jeg valgte at tage ham til mig, selvom jeg kun var 18 den gang.. tja.. jeg har vel været plejemor for nano et år nu" sagde aya. "Og jeg er altså ikke... gravid... ja jeg har haft sex med zankuji, men det betyder da ikke at jeg nødvendigvis er gravid" sagde aya
Gæst- Gæst
"Tja ... du blive bare ved med at ligge den der" sagde han og smilede blidt "man ved aldrig vel ... og ved godt man ikke behøver, du skal ikke belære mig " sagde han med en kold tone til sit, man så katten løftede hovedet med det sammen og Kiseki sukkede "Jeg er en kold person og det mod du bare live med" sagde han og så mod himlen, man kunne ikke vide om han snakke til katten eller Aya eller dem begge to, katten lagde bære hovedet igen og lagde sig til at sove "Men lyder som han har det hårdt, han er heldig... derudover sig har jeg en Bror til" sagde han med rolige øjne "Min mor har to sønner, men han er ikke Zankuji, men hendes eget fra sit tidligere liv, men vis du vil vide mere omkring mig og Lilie så er det bedre du spørger Zankuji, ved ikke om han synes om du ved omkring os" Kiseki rejste sig op og begyndte at gå langsomt videre "Men pas på dig selv, du er meget åbne for angrib, husk der findes vampyr", hans øjne bliv flammende røde og hans hugtænder bliv synlige "du er et nemt offer få os" , han stod og vente på hendes ord
jeg skal nok passe på.. nå ja... hvis du behøver et sted at sove.. så kom til mig" sagde aya blidt
Gæst- Gæst
han så mod hende med hævet øjne bryn "Så du tilbydere en vampyr ind i dit hjem, hvem siger ikke jeg spiser din plejesøn" han fik et ondt smil og begyndte at gå væk fra hende "Og nej tak" han var væk
//Out:D //
//Out:D //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont