Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Heavens Calling - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Heavens Calling - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Heavens Calling - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Heavens Calling - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Heavens Calling - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Heavens Calling - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Heavens Calling - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Heavens Calling - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Heavens Calling - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Heavens Calling - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Heavens Calling

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Ons 24 Aug 2011 - 19:15

Hun så forsigtigt på ham og grinte i det hun så rødmen der lå hen af hans kinder og kiggede så hurtigt væk mens der kom sød latter mellem hendes rosen røde læber, og hun kunne ikke lade vær med at stå der lidt fjantet og grine af hans smukke rødmen, en vampyr der rødmede så havde hun set det med skam?. Hun snoede let en hårlok rundt om sin pegefinger og så mod Pierre og sku til at gå hen til ham og holde om ham indtil"AH!" hun tog sig til hovedet og gik automatisk ned i knæ, hendes forældre havde fundet ud af at hun havde været tæt på en, men hvordan? dog undrede det hende ikke, de havde en slags forbindelse, men hun havde ikke regnet med at være tæt på Pierre ville gøre så meget indtil hun nærmest blev pinet i jorden af hendes mor, med voldsom smerte i hovedet.."Auuuuvvv..." hun bed tænderne hårdt sammen og lukkede øjnene og mærkede sine tanker og sind forsvinde hen i et, mens hendes mor og hende havde en diskution og rigtig og forkert i deres verden og hvad de var og ikke var.
Violencia fik sig dog trukket efter 5 minutter ud af sit sind og blokeret sin mors prøven på at trænge ind i det"Min.. min mor ved at du har kysset mig" hun så lettere chokeret på Pierre og løb hurtigt ned i stuen og sagde"Kom vi nød til at lave et eller andet ellers lader jeg tankerne vandre og så bliver mit sind sårbar" hun begyndte så småt at tape inde i stuen dog langsomt og prøvede for alt i verden ikke at tænke. Hendes mor havde en evne der kunne række langt, dog boede hendes forældre jo i Frankrig så , så langt var det ikke, og de var meget ældre end Vio...
Hun bed sig forsigtigt i underlæben og sukkede og sagde så tøvende"Pierre... " hun kiggede lidt hen af mod ham og smilede så"Intet.. eller .. jo" hun slap tapen og gik så hen til ham og sagde"Jeg nød til at fortælle dig noget" hun var fuldblods og de havde visse regler..
Hun satte sig forsigtigt i sofaen og sagde"Det med min mor ved du kysset mig...
Ser du.. siden jeg var barn og op til mit stadie nu, der har det været forbudt af alt og alle at berør mig, det var netop derfor du skræmte mig ude på kirkegården, alle andres berøring skræmmer mig, det er som gift for mig, men.. men din var det mest skræmmende jeg nogen sinde havde mærket... Vores traditioner der hjemme er sådan at vi må ikke blive berørt ligeså må vi hverken være intime eller sensuelle med andre, det vil sige at da du kysset mig" hun tog sig let til læberne og så flovt ned og sagde"Var det mit første kys" hun slugte hvert et ord og sagde"Så ... Så undskyld!, vis jeg skubber dig væk, det ikke fordi jeg ikke kan li dig, men min familie godtager ikke et brud på traditionerne, dog er jeg villig til at bryde alle traditioner og forlade min familie, for dig Pierre, for at jeg kan blive ved med at.... være nær dig, blot holde om dig, eller redde dig" hun blinkede drilsk ved det sidste og smilede så forsigtigt og sagde"Så... nu ved du hvorfor jeg.. jeg er som jeg er" hun måtte virkelig ha skræmt ham tidligere da hun var gået helt i sort og blot havde krøbt sammen som en lille statue...
Mund han havde mistet alt interesse i hende nu?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Ons 24 Aug 2011 - 19:47

Denne situation blev mere og mere akavet. Pierre så på hende med begge hævet øjenbryn, vidste hendes mor at de havde kysset?!.. Han mærkede pludselig at hans kinder blev lidt mere varme end de var i forvejen, også dog holdte det igen, fordi han jo var en halv vampyr nu, så han ikke lignede en helt rød tomat.
Han så, så lidt efter hende inden at han løb efter hende ned i stuen for at hjælpe hende igen med at mørk belægge. Han havde dog ikke regnet med at hun ville hjælpe ham med det.. Han kunne ikke lade være med at kigge over på hende af og til.. mens at han også var en smule bekymret, specielt med det som der var sket oppe i soveværelset, hvor det lignede at hun kæmpede mod sig selv?
,,Ja?” spurgte han stille mindre tøvende og fulgte langsomt hendes bevægelser inden at han så gik hen og satte sig ved siden af hende i sofaen. Han lagde sig godt tilbage i sofaen mens at han lod sine øjne hvile på hende.. Han skulle vist nok tænke på det værste.. også dog.. han tog det alvorligt, imens at han lyttede efter det som hun sagde. Det lød som om at han mere eller mindre fik hele hendes fortid at vide…
Pierre overvejede at ligge sin ene hånd på hendes lår eller.. skulder da han så hende blive flov over situationen, men da hun sagde at ingen endelig ikke måtte røre hende, så holdte han sig en smule tilbage.. mens at han blot kiggede på hende, men det vidste sig at han lige pludselig begyndte at smile, da han så fik at vide at hun havde fået sit første kys.. fra ham? Han kunne ikke lade være med at fnise lidt pga. den undskyldning hun kom med.. Godt nok var han taknemlig for at få det at vide! Det var jo alvorlige sager.. selvom det undrede ham hvordan hendes mor kunne finde ud af det.. at de havde kysset.
Han førte så langsomt sin ene hånd hen mod hende, uden at røre hende, lagde han hånden ved siden af hendes lår, da han ikke var helt sikker på om han skulle gøre det. På en eller anden måde kunne han ikke lide at hun var kommet i den situation. Måske skulle han have holdt sig væk? Men så igen.. han kunne bare ikke have holdt sig tilbage.. fordi han jo var plat forelsket i hende..
,,Du skal ikke undskylde.. aldrig nogen sinde.. sket er sket.. ikke?” sagde han med en blød stemme, for at berolige hende. ,,Og hvis jeg skal sige noget så.. var du også den første jeg kyssede..” Han vidste ikke hvad han ellers skulle sige.. eller hvad han skulle gøre. Han havde allermest lyst til at ligge sig hen over hende og kysse hende.. lade deres læber berøre hinanden igen..
,,Hvad skal.. vi gøre for at du ikke bliver udsat for smerte?” spurgte han stille og nysgerrigt, han ville gerne vide mere om deres regler og så videre.. så han på den måde kunne lære hende bedre at kende. ,,Hvis der er noget som kan gøres?..” sagde han og sendte et smil.. Hun skulle vide at han stadig var forelsket i hende.. men hvordan? Skulle han direkte også sige.. at han var forelsket i hende? Var det ikke for tidligt?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Ons 24 Aug 2011 - 20:03

Hun så flovt på den lidt tæt gående Pierre og strøg let håret om bagved øret og lod fingerne glide ned af hendes lår og blidt flette sig sammen med hinanden(altså hendes finger). Hun så lidt mod fingerne og de blanke negle mens de sølv grå øjne prøvede at gemme sig lidt for det smukke blik af grønne øjne der stirrede på hende , mens han spurgte hende, og da han os havde afsløret hun var den første, fik det hende blot til at blive mere flov. Hvorfor vidste hun dog ikke men at være hans første kys var som at være forbi første basis og at der ingen dør var tilbage fra det rum hun nu skulle stå ansigt til ansigt med" min mor har en slags telepati, hun kunne føle at jeg nærmest pressede vores regler til siden, men der ikke rigtig noget at gøre, jeg tror hun mærkede min modvillighed, så muligvis vil hun lade mig være, men måske hun kan finde på at opsøge mig personligt" hun så lidt på Pierre men grinte så og lænte sig forsigtigt op af ham og sagde"men tak fordi du spurgte, og hvordan kan vi forhindre at andre vil skade dig hele tiden" hun blinkede til ham og sagde"Nååårh hvaaaa..." hun grinte igen fra sin strube af og strøg blidt fingerne op af hans arm der lå hende tættest og sagde så" Nårh men måske jeg burde gå op og hvile mig, det ser ud til at jeg har lavet rag nok i den for et helt år bare på en nat?" hun smilede forsigtigt, det var jo næsten lige... de havde jo næsten lige mødt, ja kun en nat og få timer havde det taget dem at komme så tæt på hinanden. Dog det føltes så naturligt at være tæt på Pierre.
Hun rejste sig langsomt op og strakte sig så og gik stille forbi Pierre og strøg ham let over det sorte dejlige hår , mens hendes eget fulgte hende blidt og flagrende bagved hende, mens hun langsomt nærmede sig trapperne og sagde"Godnat Pierre... sov godt når du kommer så langt, det bliver en laaaang nat i morgen" hun blinkede drilsk til ham og kiggede så ned af sig selv og traskede op til sove værelset inden han kunne stoppe hende, det var vidst bedst de var lidt på afstand..
Selv om hun ville elske at holde om ham.
Et smil malede sig over hendes rosen røde læber og hun kunne ikke fjerne det uanset hvad hun gjorde. Hun trak langsomt tshirten hen over hovedet og lod den falde til jorden mens shortsene os faldt ligeså mod jorden ved hjælp af tyngde kræft.. Hun grinte hviskende for sig selv og smed sig så blidt i sengen og sagde"Mmhhh!" den var dejlig blød og duftede af Pierre, det var en dejlig duft, en mandlig duft.... Pierre duft var det.
Hun følte sig lidt sindsyg, men hun var mund bare... forelsket?, ja det måtte være sådan her forelskelse føltes... inden man blev knust som man sikkert blev i sidste ende.. men lige nu skulle det nydes at mærke det bløde senge tøj med duften af Pierre op af sig, op af den porcelæns hvide smukke hud.. læggende der i undertøj, uskyldigt silke sort undertøj med hvide blonder...
Som holdte Pierre om hende, vis man lukket øjnene, sådan var det.. når hans duft var i hele rummet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Ons 24 Aug 2011 - 21:08

,,Hvis hun opsøger dig personligt.. så lad mig vide besked..” sagde han og smilede lidt. Det kunne jo godt være at hun ville besøge hende mens at hun var alene og han ville ikke have at hun skulle få straf for noget som han havde presset hende lidt til at gøre.. Eller var det ham som havde presset hende helt igennem? Han kunne ikke rigtig finde ud af det? Hun havde jo heller ikke gået til angreb på den måde med at dræne ham for blod med det samme, som hun nok ville have gjort med alle andre fra starten af. Var hun måske også forelsket i ham? Som han var i hende? Et større smil dukkede pludselig frem på hans læber da han kom til at tænke på det. Når det kom til stykket så var det heller ikke fordi Pierre ville tvinge hende til det, med at de fx havde kysset hinanden. Han havde nødt hvert øjeblik.
Han lod sine øjne følge hende nænsomt da hun rejste sig op og gik forbi ham.. videre op mod hans soveværelse. ”Godnat.. og i lige måde” sagde han og nikkede enkelt gang til at det ville blive en lang nat.. han ville også gerne ud om natten for at finde et offer.. sit første offer og prøve at dræbe en uskyldig…
Begyndte han virkelig at tænke på sådan noget? Han rystede hurtigt på hovedet ved tanken for at komme til at tænke på noget andet.. og der tænkte han på Violencia. Han fugtede let sine læber da han lod sin tungespids glide ud, inden at han begyndte og trække tøjet af.. hvor han startede med at åbnede knapperne der var på hans skjorte inden at han lod den glide ned på gulvet efter at han havde taget den af. Han åbnede derefter sine bukser og trak dem af.. så han kun var i boxershorts.. sådan sov han mest behageligt. Også måtte han bare håbe på at hun ikke kom ned om morgen for at opdage det.. da han ikke ville forskrække hende? Han trak vejret lidt tungt inden at han lagde sig ned i sofaen og trak et tæppe hen over sig som han havde fundet frem. Han havde ikke lige tænkt på en hoved pude.. men det syntes han ikke at han havde brug for lige nu? En sofa var behagelig nok at sove på en gang.
Han lagde sig mere til rette på sofaen mens at han lagde sin ene hånd ind under sin kind som en støtte, mens at han lå på sofaens ene kant med hovedet. Der gik lidt tid før at han lukkede sine øjne og dog… han kunne ikke få sig til at sove..? Han fik det svært med at falde i søvn i al fald.. hans tanker var også lige et andet sted.. han tænkte ikke direkte på at få noget søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 1:24

Morgene var lys og kraftig, rummet blev hedt og klamt at være i, på grund af solens bagene stråler direkte mod de tillukket og betrukket vinduer. Dynen af blød materiale og sikkert fjer, blev skubbet blidt ned på det lyse planke gulv, og fingrene gled hen over senge lagnet for at finde en af disse fluzzy meget puffede bløde puder og der mellem hendes finger, fik hun skam os fast i den og nærmest bokset den ind mod hendes hoved, så hun vågnede af det med et ovnlig sæt"Hvad i?".
Hun lænede sig hurtigt op for at få et overblik, men glemte dog hvor tæt på senge kanten hun var, så med et, og et gisp endte hun nede på gulvet, dog ovn på dynen der var sparket der ned, heldigvis for hende..
En forvirret og morgen sur Vio vågnede langsomt mens øjnene så uklart, gnidende i dem, prøvede hun at finde sengen igen og kravlede så langsomt og slapt op i den"Dumme seng, sådan et fjerne sig fra mig" hun mumlede alt dette og kravlede op i den igen, rummet var oplyst i et hvidlig skær og så større og mere prinsesse agtig
ud, dog utrolig hygiejnisk?, var det virkelig et mandelig køn der boede her?.

Efter at ha lagt sig til rette i sengen igen gik det pludselig op for hende at hun altså ikke var HJEMME!. Hun vågnede med et sæt, og lod blikket flakke rundt over alt, var det ikke en drøm?, havde hun virkelig fået sit første kys i går nat, havde hun virkelig stået så tæt op af en fyr, forvandlet ham og slået ham selv samme nat?. Hun rystede på hovedet og tog sig så til hovedet selv og begravede ansigtet kort efter i den puffede pude og sagde"O.....M....G!"
Dette kom dog ikke råbende ud men nærmere langsomt og bestemt.
Hun strøg blidt det lange hår bagud og bagved øret. Bene strøg blidt ud over senge kantens side og hun lod sig trippe ned på gulv brædderne, for derefter at skynde sig ned for at se om hun virkelig havde gjort Pierre til en vampyr eller om det blot var hendes fantasi der spillede hende et rigtig grimt puss?. Hun gik hurtigt ned af trapperne og skyndte sig hen til sofaen og der lå han, roligt og næsten livløst. Hun tog sig for munden for ikke at gispe i forskrækkelse. Han var mere hvid i det?.

Hun betragtede hans blege hud der dog ikke var som hendes, hun var dog heller ikke helt hvid men tæt på. Hun så på den flotte Pierre, han havde en stærkere tiltræknings kræft på hende denne gang end før. Hendes lange hår fulgte hende elegant og flagrede bagved hende i det hun gik om på den anden side og langsomt, lod de smalle klaver finger, med de lidt spidse men smukke glas negle, glide imellem tæppets stof og langsomt trak det ned af hans overkrop, hvor var den dog smuk, ligeså smuk som ham.
Hun lænede sig langsomt ned af mod ham... Håret af hendes gled ned af hendes skuldre og kildede hende, samt strøg sig led ned af ham. Der stod hun dog helt glemsom at hun faktisk kun var iført det stramme lingeri sorte undertøj, med hvide blonder og fløjfe.. mens hun blidt ville til at kysse Pierre, mens hun troede at han sov? om han gjorde anede hun ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 16:12

Pierre vidste ikke om det var sandt, om han direkte drømte, når hans ene side var blevet til en vampyr, så han ikke længere kun var en engel.
Men hans hjerte var blevet delt op og der var ingen tvivl om at han var blevet til den han nu var blevet. Der kunne ikke laves om på det. Hvorfor skulle Pierre også få den tanke? Han havde ikke fortrudt noget af det endnu..

Han drømte at Violencias mor havde hjemsøgt ham i stedet for hende.. og at han var ved at blive mindre tortureret fordi han havde kysset med hendes datter, der uheldigvis var blevet opdaget, som åbenbart ikke lige passede ind i hendes mors verden eller bare for den sags skyld hele hendes familie. Fordi de var fuldblodsvampyrer..

,,Jamen jeg.." mumlede han lavt, uden rigtigt at bevæge sig.. det gik ham ikke så meget på til at han fik direkte smerte så han ikke længere kunne ligge stille. Men han begyndte blot at snakke i søvne.. Uden at vide at Violencia var til stede.
,,Jeg elsker deres.. datter.. er det ikke nok?!" kom det fra ham som en stille hvisken, han drejede sit hoved lidt så han kiggede mere op i loftet stadigvæk med lukkede øjne. Det var ikke til at beskrive hvad der lige foregik.. men for at bedømme dette mareridt var det ikke en af hans top ti på listen.


Han havde ikke bemærket at Violencia havde trukket hans tæppe ned, så han ikke længere havde det helt over sig. Fordi det ikke gjorde sådan at han frøs så det havde ingen betydning. ,,Lad din datter være.. eller jeg kommer efter dig..” var det sidste som han umiddelbart sagde, en trussel som han fyrede direkte mod hendes mors ansigt. Inden at hun langsomt forsvandt med en ussel latter. Når han vågnede ville han nok finde det hele akavet, medmindre at Violencia skyndte sig op til soveværelset igen.. Så han ikke ville opdage noget.

Han førte sin ene arm om bag nakken, mens at han stadigvæk sov.. trygt? Sofaen var ikke nær så dårlig at sove i som han havde troet.. også dog han måtte have noget støtte til hovedet da han ikke have en hovedpude, som han glemte at få med ned fra sit soveværelse, hvor Violencia skulle befinde sig. Han vendte sit ansigt mod ryglænet på sofaen, så det lignede at han kiggede i mod den retning.. Nogen gange når han sov, vågnede han ikke lige med det samme, selvom der måske stod en ved siden af ham.. eller i nærheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 16:25

Langsomme strøg med de lange smalle klaver finger, fik blidt fat i nogle sorte hårtotter af Pierres mens hun strøg ham over håret, mens han havde det der lignede et mareridt. Hun havde allerede trukket sig væk fra ham da han begyndte at rør på sig, dog da ordene begyndte at sive ud mellem hans læber så hun yderst chokeret på ham, som havde han ligefrem stukket hende med noget. Hun betragtede den stadigt drømmende Pierre og tog sig så til munden og rystede let over kroppen mens tankerne strømmede igennem hendes skrøbelige hoved*for..forelsket.. er han forelsket i mig, nej.. han.. han elsker mig!?* hun rejste sig hurtigt og lod fingerne glide ud af hans dejlige hår og lod armene dumpe ned ved hendes side og skulle til at smutte op i det hun hørte hvordan han truet en i drømmen?. Kunne det mund være hendes mor han drømte om, hvilket var lidt mærkeligt men så igen, han forsvaret hende, han ville ikke slippe hende. Et smil kunne ses over de fyldige røde læber nu og hun nærmest var ved at græde af glæde over det som Pierre havde sagt, dog kunne hun ikke lade ham vide noget.. og hun kunnne sandelig ikke sove nu?.

Hun gik langsomt ovn på og fandt en pude i sengen og skyndte sig så neden under og lagde mærke til han havde rykket sig lidt, dog sov han vel stadig, så hun løftede hans hoved stille op og placerede puden under det og kyssede ham så på panden og hviskede"I love you to" hun skyndte sig hurtigt op i sengen og lagde sig puttende under dynen og grinte så og kunne ikke fjerne smilet over sine læber, så han elskede hende? det var ingen løgn eller leg, han kunne virkelig lide hende!.
Hun smilede over hele ansigtet og lukkede forsigtigt øjnene i med det håb at når hun vågnede kunne hun sige godaften til en glad og lidt måske aften træt Pierre.
Hun lukkede øjnene forsigtigt i og lod sig falde hen igen i tanker, tanker om hun skulle fortælle Pierre hvad hun havde hørt eller blot indrømme overfor ham at hun faktisk var faldet for ham, eftersom hun ikke mere kunne snyde sig selv eller sit døde hjerte...
Udenfor skiftede vejret langsomt og solen gik til sidst atter en gang ned, menneskene gik i skjul mens andre kom frem, væsner og alverdens dyr gjorde lige så. Denne nat ville Pierre muligvis tage ud på jagt for at finde et bytte og Violencia ville måske tage med ham, men ville han ha taget på jagt uden hende først?..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 18:59

Hvis det var rigtigt, kunne han mærke at noget.. eller nogen som rørte ved hans hår?.. Et lille smil gled automatisk hen over hans læber, mens at han stadigvæk lå og sov..
Hans hoved blev løftet stille op og der blev placeret en pude under.. Pierre vågnede lige så stille efter at hun havde kysset ham på panden mens at hun havde sagt et eller andet.. som han ikke havde noget at høre. Han nåede at se hende et kort strejf da det så ud til at hun havde travlt med at komme op i sengen igen..
Pierre kunne ikke lade være med at grine lidt ved tanken, medmindre at det blot var noget han lige havde drømt? Han rystede kort på hovedet, inden at han lagde tæppet helt væk fra sig, op over ryglænet på sofaen inden at han satte sig op. Han kiggede lidt ned i gulvet inden at han kiggede hen til den ene side, hvor han havde lagt med hovedet ned på sofaen og opdagede at der lå en pude?.. Så havde hun måske alligevel været nede hos ham. Hans smil blev endnu større hvor han derefter rejste sig op og tog sine bukser på, derefter tog han sin skjorte og knappede dens knapper da han havde fået den på. Han ville ikke ligefrem gå op i undertøj til hende..? Hun ville nok ikke syntes om det, og han vidste det ikke helt selv.
Han lod puden og tæppet blive liggende, da han umiddelbart ikke gad gøre noget mere ved det og hvem vidste? Måske skulle han sove på den igen på et andet tidspunkt. Han kiggede sig lidt omkring inden at han stille begyndte at gå hen og op af trappen. Han vidste ikke om Violencia ville blive vækket. Men han kunne ikke sove længere og de var så småt ved at gå natten i møde. Han glædet sig lidt til at se hvad der var af udfordringer.. og håbede på at hun ville med ud på jagt, når de begge to var blevet sulten..
Måske var Pierre en smule nervøs pga. tanken ved at være ude og jage.. da han jo stadigvæk også var en engel? Hvordan ville han reagere på smagen af et uskyldigt dødt væsen, som var blevet dræbt af nogle hugtænder? Ville han slet ikke kunne nærme sig, eller ville han kaste sig over det? Han trak sig svagt på skulderen og undgik at tænke på det.. Han ville først tænke på det, når han stod i situationen..
Han fortsatte med at gå hen videre hen mod sit sove værelse, da han kom oven på og tog stille fat i håndtaget, hvor han så åbnede døren og stillede sig i dør åbningen, mens at han kiggede ind.. og direkte på Violencia.. Han kunne ikke lade være med at se på hende.. betragte hende i den stilhed som drog hen over dem. Han havde lyst til at nærme sig hende.. og end da overfalde hende..? Eller mere overraske hende.. Hvad mon hun ville sige til det, hvis han gjorde det? Egentlig så ville han også gerne prøve at smage hendes blod igen.. bare tanken gjorde at han fik en kuldegysning igennem kroppen, mens at han stadigvæk blev stående i dør åbningen.. han havde givet slip på håndtaget, mens at han så lagde sin ene arm på dør karmen og lænede sig op af den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Tors 25 Aug 2011 - 19:14

Violencia åbnede langsomt øjnene, hvor de smukke lange bøjede sorte øjenvipper, lavede smukke skygger hen af de porcelæns høje kindben. De rolige og blide sølv grå øjne lagde blidt sit blik på Pierre og hun satte sig hurtigt op og sagde"Oh Pierre?" hun sad let op, som en havfrue ville ha sat på en sten, dog var hun som en engle der sad midt i sengens blødhed, med puder og dyne let læggende ved hendes side, mens det lange hår gled ned af hendes skuldre og lagde sig elegant ned af den smukke hud, mens undertøjet var synligt og formede sig efter hver blød kurve hun havde, samt de fyldige bryster, rund og med smuk kavaler gang, samt de bløde dog stramme baller. Hun sad og betragtede den mere blege Pierre med hans fortryllende grønne øjne, som var han født til at være et væsen af nat og dag, dog kunne hun ikke lade vær med at komme tilbage til virkeligheden og faktisk opdage at hun var mindre påklædt end hun egenlig burde ha været i hans selvskab. Dog for ikke at gå i panik og skræmme Pierre, så hun flovt ned og tog blidt dynen mellem fingerspidserne og trak den let op til brystet og gemte sin frodige krop bagved dynens beskyttende ikke gennemsigtige stof og strøg så en forvildet hårlok bagved øret og sagde med en blød og prinsesse ligene stemme"Jeg havde slet ikke?, regnet med at du ville komme her op" hun så lidt ned på dynen der krøllede sig foran sig og sagde"Så jeg tog den frihed og lægge... lidt mere frit" hun grinte let fra struben og rejste sig så langsomt op og sagde"Pierre du ville vel aldrig ha noget imod at vende ryggen til?"
Hun lod blidt dynen falde til sengens kant og rejste sig med elegance og lod sig langsomt trække i sine shorts og en lånt tshirt fra Pierre mens hun smilede over ansigtet, mund han gjorde det med vilje?, at han kom op så tidlig på natten.. For at se til mig. Hun tog blidt op det lange hår og uglede let op i det, mere end det var for at gi det fylde, og lod sig så liste hen til Pierre og svang blidt armene om ham og sagde"Bøøh" hun grinte let og kyssede ham blidt i nakken en gang og sagde"Er du klar til din første jagt?" hun slap ham blidt og gik forbi ham og ned i stuen for derefter at kiggede rundt og huskede ham tydeligt i bar mave?, hvorfor havde hun ikke lagt mærke til hvor flot og virkelig muskuløs han var, noget før.
Hun strøg blidt pandehåret foran sine øjne bagud og sagde"Puhaa.. det var en lang dag syntes jeg?, var jeg den eneste der ikke sov ovnlig" hun kiggede forsigtigt mod Pierre og kunne dufte blodet af engle rande i hans åre stadig, hun havde lyst til at bide ham og smage det igen, dog på en mere rolig og meget mere forførende måde denne gang, men hun holdte det dog til sig selv og bed sig diskret i underlæben med den ene hjørnetand..
Efter lidt tid fik hun blikket mod døren og sko trukket på og sagde med en overbevisende stemme"Skal ' vi ' tage ud og jage?" hun smilede til ham og strøg ham blidt over hans pjuskede sorte hår og mærkede vinden fra den nu halvt åbne dør, vinden var blid og lun, dejlig sommervejrs agtig, måske det ville regne senere?.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 7:29

Han kiggede lidt ned i gulvet da hun snakkede til ham, mens at han fjernede sin arm der var placeret på dør karmen. ,,Det må du undskylde..” sagde han og sendte et mindre uskyldigt smil. ,,Jeg havde heller ikke selv regnet med det..” Hvad skulle han ellers sige? Han kunne ikke lade være med at fnise lidt, da hun påpegede at hun ville ligge mere frit.

Han vendte sig om, så han stod med ryggen mod hende som han fik besked på.
,,Undskyld at jeg ødelagde… din søvn?” sagde han stille, men sådan at hun kunne høre ham, Pierre kiggede ind i væggen, som han kunne få øje på og som han nok måtte se på end til at han fik en lille overraskelse da hun svang sine arme om ham. ,,Nøj.. jeg blev bange” sagde han mest for sjov, mens at han undslap et grin, det skræmte ham ikke lige frem, men han smilede endnu større efter at han havde mærket at hun havde kysset ham i nakken. Han tøvede lidt da hun spurgte om han var klar til sin første jagt..

,,Ja det er jeg vel” sagde han roligt og smilede. Inden at han fulgte med hende ned i stuen. Han førte sin ene hånd om bag nakken ,,Tja..der findes altid noget bedre end en sofa.” lød det så fra ham, mens at han lagde sit hoved en smule på skrå.. Ellers vidste han ikke hvad han skulle sige.. Dette var sket før hvor han blev lidt mundlam mens at han var i hendes selskab.

,,Vi skal da på jagt.. så vi må se at komme af sted” han blinkede med det ene øje, inden at han fugtede let sine læber og kiggede op mod sit hår af det han kunne se, mens at hun strøg ham blidt over håret. Han sendte hende et drilsk smil før at han løb hen mod døren, i en rimelig hurtig fart hvor han tog fat i håndtaget da han nåede der hen og åbnede døren helt for hende.
,,Damerne først..” sagde han og lavede en fin bevægelse med sin ene hånd mod udgangen, som om at han var en gentleman.

,,Tror du at jeg ville kunne lide det?..” spurgte han mens at hans øjne ledte sig hen på hende, han var selv lidt i tvivl om han overhovedet også kunne få sig til at dræbe og derefter dræne et offer for blod.. Han vidste ikke hvor meget hans side som engel ville overtage. Hvis han fik det skidt, mens at de var på jagt. Han måtte vel bare bakke ud, hvis det endte sådan? Selvom han så nok blive flov fordi hans elskede.. også var til stede. Den kvinde som han elskede så højt. Hvad ville hun ikke sige, hvis at han ikke ville gennemføre jagten?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 14:23

Violencia stoppede stille op og betragtede Pierre i et stykke tid denne gang var hun mundlam skønt hun var vand til at blive opvartet på denne måde, så var det helt anderledes at det var Pierre der gjorde det for hende?. Hun smilede let til ham og trådte forbi ham og slikkede sig let over læberne af sine egne og stod nu udenfor og kiggede lidt rundt"Mund du stadig har dine vinger?"
Hun vendte dog hurtigt sin opmærksomhed til noget andet og sagde"Din vampyiske side vil elske det, og dig selv med eftersom vis du skal til at leve af blod og ikke mere af menneskemad... så det livsnødvendigt at du kan fange nogen og dræne dem, i stedet for blodposer, fordi blodposer er ... en erstatning og du vil være sulten hurtigt efter".
Langsomt tog hun hans hånd i sin og sagde"Hold godt fast" Hun satte af fra jorden, så hurtigt hun overhovedet kunne løbe og få minutter efter var de nær centrum inde i byen.
"Hvor vil du helst jage, nær centret?, måske en natklub"
Hun smilede forsigtigt til ham og bed sig let i underlæben eftersom hun slet ikke kunne vente med at høre hans svar, vis han valgte natklub ville hun kigge sig omkring og finde en hvor der var virkelig smukke bytter til ham sådan noget som en stripklub!.
Hun ville pege på den og sige"Der, den vil være perfekt, ingen vil savne en der inde fra alligevel, de fleste arbejder der jo i hemmelighed og desuden så det ikke helt overbefolket" hun smilede til ham og strøg ham blidt over håret og sagde"Men vi kunne jo os nær centret, der er der lidt mere uskyldige folk, sådan studerende piger og hvad ved jeg ikke... eller blot stå her og studere dem der kommer forbi og så kan du sætte jagten ind ved at skræmme en med at vise dem dine hjørnetænder og så vil de løbe og du kan sætte i gang med at lege md dem" hun grinte let og i det hun stod der kunne man høre fodtrin ikke så langt væk, dog var dette fra en mand og ikke en kvinde?, en mands fodtrin der lød specielle for Violencia.
Hun trak sig hurtigt tilbage i skyggerne og tog hårdt fat i Pierre så han ligeså kom ind direkte mod hendes krop, så han skyggede for at nogen ville kunne se hende.
Hun holdte ham forsigtigt for munden og sagde"Syyysh" hun slap sin hånd fra hans mund mens deres overkroppe stod tæt mod hinanden og Violencia så forsigtigt til siden... Vis de fodtrin var rigtige, så var det en fuldblods vampyr, en der havde jagtet hende i lang tid, siden hun var lille havde hun ikke kunnet fordrage denne person.. han havde aldrig været nær hende men havde skam prøvet det.
Hun så lidt op mod Pierre og da trinene var væk gik hun let ud til siden og sagde"Okay jeg tror der fri bane... der var blot en anden vampyr i nærheden, de fleste har steder de mener er kun deres til at tage... men hvor vil man jage?" hun smilede uskyldigt til Pierre med blanke grå øjne intenst rettet mod Pierres smukke grønne øjne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 15:39

”Måske har jeg stadigvæk mine vinger.. men jeg vil ikke lige afprøve her og nu. Da min skjorte også vil blive flænset bag i ryggen hvis jeg gør det.. og dermed tiltrækker jeg nok også andre vampyrer” sagde han stille, som et svar på hendes spørgsmål.. dog uden at vide om hun ville have at han skulle svare på det. Han smilede lidt, mens at han betragtede hende og nikkede så til det hun sagde og lyttede ellers godt efter.. Det var jo nu og her han skulle tage imod hendes erfaring også videre.. ellers ville det ikke hjælpe ham hvis han ikke hørte efter til når han stod i den situation når han blev sulten. Han ville gerne vide alt det som var klogt at vide indenfor vampyr verdenen.
Han skulle lige til at gå hen til hende, men han var ikke hurtig nok til at hun tog fat i hans hånd og hun satte af fra jorden, så hun løb hurtig.. så hurtig at Pierre næsten ikke kunne følge med.. Han kunne vel ikke finde ud af det med at komme op i det tempo kunne han? Nok ikke lige med det samme.. som hun kunne når han kun var en halv vampyr. Han så sig lidt omkring efter at de stoppede op. Inden at han hævede det ene øjenbryn til det hun sagde og spurgte ham ind til om hvad han ville med hvor de skulle gå på jagt. Han vidste det virkelig ikke.. Men han vidste en ting og det var at han ikke ville på en nat klub hvor der kom andre piger… også gå efter en pige, fordi han kun havde Violencia i tankerne..!! Så kunne han ikke tillade sig at kigge efter andre piger for at bruge dem som et offer? Han sukkede lydløst end til at han blev taget hårdt fat i med ind i skyggerne og gispede lavt.. ikke fordi han havde så meget imod det fordi han var tæt på hende. Men det overraskede ham bare lidt. Han sagde ikke noget mens at hun holdte ham for munden, det undrede ham blot at de lige frem skulle gemme sig…?
”Nær centret..” lød det fra ham mens at han så kiggede på hende med sit hoved en smule på skrå.. ”Du er sikker på at det ikke er noget andet?..” spurgte han forsigtigt. Efter alt det han havde fået at vide end til videre, så kunne han ikke undgå den tanke at der måtte være mere som var sket i hendes liv der nok var lige så skræmmende. Eller.. måske kunne man ikke kalde hendes mor for skræmmende.. hun var vel bare overbeskyttende som en hver mor? Mens at de prøvede at holde inden for deres traditioner også videre.. der var egentlig intet galt i det som hendes mor gjorde.. selvom hun også var en fuldblods vampyr som Violencia og havde en anden levestil, så var det nok bare kærlighed der gik om igen? Godt nok kunne han ikke lide de metoder de brugte.. når de fandt ud af at nogen trådte over deres regler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 15:59

Violencia rystede stille over kroppen og smilede forsigtigt til Pierre og sagde"Ja jeg .. sikker på det ikke er andet end en vampyr, ikke en jeg kender eller sådan noget" hun smilede forsigtigt igen fra sig og bed sig i underlæben mens hun så nervøst rundt.
Flashback /
Violencia huskede første gang hun kom ned i balstuen hvor hun blev præsenteret for alverdens vampyr fuldblods som halv blods og butler, hun huskede dog også tydeligt en fuldblods mand. Han var nær de 25 og han så virkelig flot ud, og med langt blond hår til skuldrene. Han bar næsten altid sort og hans øjne var gule som en kats. Hun huskede den aften, han havde taget fat i hende senere hen på natten og tvunget hende op af en væg, nærmest truet hende til at blive hans, hvor hun slet ikke havde kunnet skrige på grund af en vis magi han besad. Hun huskede tydeligt hvordan han havde været ved at afklæde hende, heldigvis kom Artemis hendes betroet beskytter og familie butler løbende og havde reddet hende for den stund, men det var som om denne greve ikke havde givet op, Grev Val..
Hun tog blidt Pierre i hånden og sagde"Så Pierre vis du er rigtig sulten og bare må ha noget mad, så det bedst ikke at skræmme dit bytte og lade som om du et menneske, bruge din charme og virk som om du faret vild og du lidt fortabt, så er der altid en der vil gå i din fælde" hun strøg blidt en hårlok om bagved øret og mærkede en ubehag og slap så Pierre da hun hørte en lyd bagved sig.
Hun kiggede rundt hurtigt og sagde"Pierre prøv at find dig et bytte, og nårh ja, det bedst du ikke bliver set et sted der vildt befolket eller hvor en kan genkende dig husk det, og angående hvor meget du skal drikke, du kan mærke på deres hjerteslag om hvornår du skal stoppe vis du ikke vil dræbe dem, og vis du vil dræbe dem, så drik til sidste dråbe og så slip dem, tag aldrig chancen ved at drikke dem helt tørre" hun roede sig lidt i håret.
Val måtte være her, det var hun sikker på, dog ville hun ikke have at Pierre kom til skade, selv hende havde ikke kunnet klare ham.
Dog Val var kun interesseret i hende fordi hun var ren, ikke brugt af andre mandelige, ikke berørt sensuelt og andet. Val ville kun bruge hende og så bagefter kassere hende, prale over at han havde taget hendes uskyld..
Hun så lidt på Pierre og sagde " Måske er der noget galt men tag du bare ud og jag, find et bytte og det bedste... det bedste er at lade din vampyriske side tage over, så er du sikker på at kunne holde byttet ovnlig og ikke forvolde det skade vis du vil ha personen til at overleve"..
Hun så lidt rundt og vis Pierre gik hen for at .. jage. Så ville der ikke gå lang tid før en mand ville komme frem bagved Violencia og tage hårdt om hende og smække hende op mod en mur i gyden overfor.
Han ville smile ondt og dette ville være Val, han ville berør hendes lange hår mens Vio ville se skrækslagen ud og prøve alt for at slippe ud af hans greb, endda bide ham hårdt i hånden så han blødte...
*Pierre!*

//Sorrii det kom så dårligt ud O.O //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 21:16

Pierre blev mindre irritabel, men han prøvede at skjule det da hun forklarede hvad han skulle gøre på hans jagt? Han havde troet at de skulle på jagt sammen.. Men nej, han tog fejl.. Pierre kunne ikke forstå hendes opførsel og det gjorde at han kom mere i tvivl om hun overhovedet kunne lide ham.. Det var som om at hun holdte noget skjult for ham. Han tøvede mens at han var ligeglad om hun hørte ham.

"jaja" mumlede han og vendte sig væk fra hende inden at han forsvandt så han ikke var inden for hendes rækkevidde. Han ville ikke tage på jagt, fordi han havde mistet lysten. Han begav sig i stedet bare ind på centret og begav sig i et med menneske mængden mens at han prøvede at lade med at tænke på Violencia.. Eftersom han var blevet skuffet og måske en smule såret? Han kunne ikke rigtig finde ud af hvad han lavede længere..? Det var jo heller ikke fordi Pierre var en stor romantiker.

Han var jo desværre jomfru, og dermed havde han aldrig prøvet at score en pige eller kvinde. En fra det modsatte køn? Han sukkede lydløst mens at han alligevel kiggede sig omkring, faktisk begyndte sulten at forsvinde af sig selv. Han puttede sin ene hånd ned i en af sine bukselommer mens at han overvejede om han bare skulle tage hjem? Violencia kunne vel bare gøre som hun ville?

Af en eller anden grund var han ved at blive træt af det.. Hun blev bange af hans berøringer og nogen gange kunne hun godt tage det? Hvem kunne finde rundt i det uden at blive sindssyg inde i sit hoved? Han gik hen til en bænk som han fik øje på og satte sig efterfølgende der. Egentlig så havde han intet at gøre i centret.


Sidst rettet af Pierre Lør 27 Aug 2011 - 10:43, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 21:28

Val smilede og tog fat om Violencias hals med sine slangede store finger, og holdte hende mod muren og sagde med en harsk stemme ,, Så mødes vi endelig igen ,, Violencia så helt lamslået ud og mærkede hans berøring og følte at hun ville brække sig skønt denne mulighed ikke var der som vampyr, men hun havde det skam fuldstændig sådan, da han blot berørte hendes hår. Hun fik blodrøde øjne og aflang pupiller i det hun bed ham hårdt i den hånd han berørte hende med og hårdt og godt fik hun en tør lussing fra hans hånd, der før havde holdt hende om halsen..*Pierre!* hun mærkede de blodige tåre strømme ned, hun ville ikke have at der skulle ske Pierre noget derfor ville hun have ham væk hurtigst muligt fra fare zonen og ringe til sin familie, til deres butler der var hendes beskytter, hendes hele familie beskytter!. Val grinte ondt og tog fat i hendes trøje og rev den halvt ned så hendes bh strop nu var synlig. Hun så lamslået på ham i det han hviskede"Der ingen til at redde dig denne gang, og du min" Violencia så nu rødt og nærmest fløj direkte på Val og råbte"NEJ !, jeg ikke din jeg Pierres!" hun bed ham hårdt i halsen og mærkede hans stramme tag om hendes hals...
*Jeg ikke hans, jeg Pierres, jeg elsker kun Pierre, selv vis.... vis han skulle knuse mit hjerte og falde for en anden ville jeg stadig længes ham og kun ham!* Hun holdte stadig sit greb stramt om halsen på fyren og neglene bordet ned i hans skuldre, mens han prøvede at kvæle hende, dog slap hun inden det skete og lod sig falde tilbage og hostede blod op, samt sin stolthed...
Val rejste sig grinene op og sagde"Dit forbandet lille misfoster, tror du nogen sinde nogen vil kunne holde dig ud, du bange for berørelse, din familie tillader det ingen gang, du skal og vil blive min" Violencia så rystende op mod Val og lukkede let øjnene i af skræk da Val løftede sin hånd endnu en gang for at smække hende en hård kæbe raslende lussing"Jeg vil altid.... e..elske Pierre, kun han må berør mig!" hun blottet tænder til Val før endnu en lussing blev ført ind i samtalen og før hun vidste af det... gik hendes lille uskyldige verden i sort..
Hvor var Pierre dog henne af?...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 21:54

Han rejste sig op og begyndte at gå ud fra centret. Han gik langsomt hen mod Violencia og opdagede at der var noget galt.. Selvom det måske så ud som en voldtægt havde han ikke lyst til at hjælpe hende? Der faldt nogle tårer ned af hans kinder inden at han hurtigt forsvandt ind i skyggerne. Han havde åbenbart ret i at hun havde holdt noget skjult for ham. Hvordan ville han kunne tilgive det? Og han ville umiddelbart ikke være i forhold med en som ikke var jomfru.. Han ville ikke tænke på at den som han elskede var blevet voldtaget, den tanke ville altid dukke op i hans hoved?! Han lukkede hidsigt sine øjne "Undskyld Violencia..jeg kan ikke" lød det stille fra ham. Han kunne desuden ikke klare den fyr som havde angrebet hende som hun nok kendte. Eller måske ville han nok kunne klare fyren i et stykke tid til at Violencia overtog. Men der var noget som holdte ham tilbage for at hjælpe hende. Han lod sine vinger skyde ud fra ryggen mens at hans skjorte blev flænset bag ryggen. Inden at han lettede fra jorden og fløj hen mod sit hjem. Violencia ville måske ikke tilgive ham, men igen hun havde løjet over for ham, så det var hende der skulle komme til ham. Hvis hun stadigvæk ville ham noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 22:10

Val smilede ondt og sagde"Jamen dog, ser man det, jeg tror din lille engle fyr har ladt den jomfruelig prinsesse i stikken" Violencia åbnede forsigtigt øjnene og følte sig svimmel og på randen til at bryde sammen. Hun var aldrig blevet rørt perverst eller misbrugt af Val, dog havde han prøvet at komme ind til hende men hun havde altid haft en til at beskytte sig undtagen denne her gang var der ingen"Nej.. han" hun så rundt og fik øje på skyggen af Pierre og tog sig til munden og brød sammen, mens man kunne høre Vals grinen. Hun rejste sig langsomt op og så på Val og sagde"DIG! det din skyld, fordi jeg ikke kunne sige noget, fordi du så mægtig en vampyr at du ville ha dræbt ham! men nu det din tur til at dø Val!" hun bed tænderne hårdt sammen og skar hul ned af sine arme og langsomt dannet der sig nogle tråde i blodrød farve som metal var de, da de skar sig ind huden på Val og hun nærmest skubbet ham hårdt ind i væggen og før eller siden rullet hans hoved på gulvet.
Hun ville intet sige til Pierre fordi at Val var kendt som en yderst farlig vampyr, men nu ville Pierre sikkert tro hun ikke var jomfru og at hun havde løget for ham, dog havde hun ikke, inden hun havde sendt ham afsted til jagt havde hun sagt der var noget galt men at han skulle ignorer det, dog havde hun aldrig troet han ville lade hende i stikken til at blive voldtaget af en barbarisk vampyr som Val.
Val lå død foran hende og hun kendte straffen for dette, fordi hun selv var fuldblods måtte man ikke dræbe en af fuldblod os.. Det var forbudt og hun havde brudt denne lov. Hun havde i sin vrede og sorg over at Pierre forlod hende, slået en ihjel og ville nu måske selv ende med døden..
Hun bukkede let sammen og fandt en telefon boks ikke så langt væk fra sig selv og ringet så hjem og forklaret det hele, hendes mor bad hende om at gemme sig og holde lavt indtil..
Violencia lod sig selv dumpe ned under røret og slap det mens hun mærkede sin krop ryste og trangen til at græde var der, hvorfor havde han blot forladt hende, betød hun så lidt.
Hun så stille rundt og fik sig rejst og få sekunder efter kom hun da endelig hjem til ham og fik døren op"Pierre?!" hun så rundt og vis hun fandt ham ville hun tage fat i hans hånd og forklare ham alt"Pierre jeg løg ikke, det du så var en der har stalket mig i flere år, for at få min mødom, men den er ikke hans at tage, vis... vis nogle skal tage den så er det dig, jeg har ikke været dig utro" hun så bedende på Pierre"Jeg elsker dig jo, kan du ikke se det... jeg dræbte ham endda selv om jeg nu selv er dømt til aldrig nogen sinde at komme hjem igen, jeg ingen ting nu, jeg er kun mig nu, uden regler eller andet.. vis jeg kommer tilbage bliver jeg dræbt, jeg gjorde det for os" hun så på Pierre og ville tage om ham"Jeg ber dig, sig noget... fortæl mig hvad jeg skal gøre for at gøre alt godt igen!"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 22:35

Han havde gemt sig ved at han havde foldet sine vinger om sig. Så han lignede alt andet end et væsen. Han var blevet lidt svag i kroppen fordi han ikke havde taget på jagt som førhen var planlagt. Han ville ikke have at Violencia så ham sådan. Han sank en lille klump da han ikke havde troet at hun ville komme så hurtigt tilbage. "Jeg ved ikke.." mumlede han, egentlig ville han sådan bare gerne tilgive hende. "Vil du hente en trøje til mig?.." han stod stadigvæk i bar overkrop efter at han var kommet hjem, han havde ikke lige nået at komme op i sove værelset da de stod i stuen. "Vio.. du behøver ikke at forklare.." kom det stille fra ham, mens at han ikke vidste hvad han ellers skulle sige? Han var egentlig glad for at han stod gemt inde bag sine vinger så hun ikke kunne se ham. "vil du plaese hente en trøje til mig?" gentog han med en utrolig nok blid stemme. Han var stadigvæk forelsket i hende. Følelserne forsvandt ikke bare med det samme. Men førhen da hun blev angrebet var han bare ikke stærk nok til at stå frem og hjælpe hende. Han følte sig om en kujon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 22:49

Hun så lidt lammet på ham og sagde"jeg..." hun sukkede og rejste sig op og gik hurtigt op i sove værelset for at hente ham en trøje, dog håbede hun ikke at han forlod hende mens hun ledte efter en til ham, så ville han ha svigtet hende to gange på en nat. Hun fandt en trøje til ham og lagde den blidt ved hans side og sagde"Pierre jeg elsker dig, men jeg har forstået... du.. du elsker mig ikke ligeså højt" Hun gik langsomt væk fra ham og sagde"Jeg er jomfru.. jeg er aldrig blevet begræmset af den mand du førhen så.. jeg holdte det nogen lunde hemmeligt, ikke fordi jeg ikke troede du kunne klare ham, men vis du slog ham ihjel ville du ende med at komme tilskade til sidst, jeg slog ham ihjel fordi ... fordi jeg hadet ham, hadet ham for at sige du lod mig i stikken" hun så ned mod gulvet og sagde"Undskyld jeg kan ikke være ved dig mere, dette her er absurt.. jeg ved ikke hvad jeg skal sige til en der ingen gang vil kigge på mig" hun vendte sig væk fra Pierre og løb ud af døren, ud i det der langsomt kunne tyde på et regnvejr samt torden. Hun mærkede regnen mod sin kolde hud og strøg blodige tåre væk mens hun gik langsomt væk fra huset af Pierres, egenlig kunne hun ikke huske vejen hjem her fra, hun fløj jo i hans arme den gang, alt så anderledes ud nede fra!?.
Hun sukkede forsigtigt og gik stille rundt i noget der kunne ligne cirkler indtil hun blot gik ned i knæ og gemte sig under sine arme og sammen krøllet gjorde hun sig, for at skjule sin sorg over hvad der var sket mellem hende og Pierre, hvad havde der vært galt, hvorfor havde han ikke reddet hende!?... hun var jomfru, hun elskede Pierre, aldrig havde nogen kysset hende eller været tæt på hende som Pierre havde fået lov til. Hun var ikke bange for hans berøring mere men... han hadet hende nu, troede han virkelig hende og Val havde haft noget sammen, det havde de ikke, han var en forfærdelig klam mand der nu var en død mand og det eneste hendes døde hjerte bankede for var Pierre.
Vio lå helt for sig selv rystende på fortoget, et stykke fra huset af Pierres... hun mærkede regnen tage til og hendes hår gled med regnen om hende.....
*pierre...* hun ønskede blot han kom og tog om hende og kysset hende, sagde at hun var tilgivet for noget hun end ikke burde tilgives for, at prøve at beskytte sin elskede, som om han ikke ville forhindre hende i at komme tilskade på grund af nogle af hans fjender, han måtte ha haft det forfærdeligt da nogen angreb hendes hus og ham i skoven blot på grund af ham.
Hun lod blidt sin ene negl ridse hen af flisen mens hun stille snøftede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 23:28

Han lod sine vinger forsvinde ind gennem ryggen og skulle til at sige noget en sætning til hende.. Men denne gang var det var for sent. Hun var forsvundet ud gennem døren og han kunne ikke nå at tage fat i hende..? Han satte sig ned i sofaen mens at han tog fat i sin trøje og tog den på så han ikke længere var i bar overkrop. Det var ikke fordi han ikke gad at se på hende, han ville bare ikke have at hun så ham? Fordi han så mærkelig ud efter at han ikke havde fået drænet et offer for blod endnu? Han kiggede forvirret ned i gulvet mens at han egentlig bare havde lyst til at gøre en ende på det hele.. På hans liv?.. Uden at han ville, rejste han sig atter os fra sofaen og gik hen mod døren da han rigtig ville lukke døren, men han fik øje på Violencia et stykke væk fra på fortoget. Han sukkede og besluttede sig for at gå ud og hente hende. Da han ikke syntes at hun skulle være ude i regnen. Han tog med det samme fat i hende, om hun gad eller ej. Og løftede hende op i sine arme, uden at han sagde noget. Hun havde sagt at han ikke elskede hende lige så højt som hun elskede ham?.. Hvad var det for noget? Det var nok ham der først blev forelsket i hende. "du går ikke nogen steder før at regnen er holdt op.. Også skal jeg nok følge dig hjem" sagde han stille mens at han fortsatte med at gå med hende i armene. Og gik videre ind i hans hus da han nåede frem og lagde hende i sofaen. "Jeg vil altid elske dig højere end noget andet.. Og jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det" sagde han direkte mens at han kiggede intens ind i hendes øjne, uden at fjerne sit blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Fre 26 Aug 2011 - 23:42

Violencia betragtede Pierre da han kom gående hen til hende, hun mærkede hans arme om sig og lagde sig forsigtigt og skrøbeligt ind mod hans brystkasse, hvilken forfærdelig måde hun var forfaldet på, at ha forelsket sig så meget i en fyr at hun hellere ville lægge død end at være væk fra ham eller blive hadet af ham. Hun ville ønske hun aldrig skulle ud af en dør, kun med Pierre og være til gavn og glæde for ham og kun ham. Hun så stille op mod ham og lukkede så øjnene i ren skam, hvorfor troede han hun var uren!, hun var jomfru, det ville han os vide vis.. hun gispede let efter vejret skønt hun aldrig havde haft brug for det. Og der mærkede hun denne trang til at skrige... eller nærmere græde, skønt der snart ikke ville være mere blod at pumpe ud af hendes skrøbelige krop.
Hun gøs over hele kroppen mens hun stadig var lænet op af Pierre indtil sofaen tog hendes krop og fik hende lagt hen i en hvile.. Hun så stille på ham og sagde"Nej jeg vil.. jeg vil ikke forlade dig Pierre... må jeg ikke nok blive" hun betragtede ham med blanke øjne der så grædende ud i sig selv og hun tog blidt fat i hans hånd og sagde"Jeg elsker dig Pierre, jeg ber dig, lad mig blive ved dig, jeg vil gøre alt" hun rystede let over kroppen men af ren angst for at blive skilt fra noget hun elskede så højt som ham. Hun nærmede sig Pierre stille og tog så om ham i et kram og sagde"Pierre undskyld!" hun så stille ned på hans ryg og på andet og følte at det var hendes skyld han nu var våd og hans nye trøje med...
"Bid mig, vis du har brug for blod, så vil je..." hun ville til at sige jeg men kyssede ham blidt på halsen og sagde"Vi finde et bytte sammen, til dig" hun slap ham blidt og lod sig falde ned mod sofaens armlæn igen og lå så der uskyldigt og forvirret, med blanke grå øjne, og et intenst ikke vigene blik fra de smukke grønne øjne af Pierres... vis han ville af med hende måtte han smide hende ud sådan måtte det blive og så ville hun sikkert lægge sig foran hans hus og brænde op vis hun ikke fik lov til at komme indenfor igen. Hun ville bevise for ham at han betød alt, koste hvad det ville"Min familie" hun snøftede blidt og sagde"Jeg har ingen mere" hun kiggede på Pierre og sagde"Derfor er jeg os ligeglad med hvad jeg siger eller gør, det eneste der betyder noget for mig nu.. er dig Pierre!" hun bed sig let i underlæben og mærkede sin ene hjørnetand gå igennem huden på den bløde underlæbe og hun tog sig instinktivt til underlæben hvor smuk mørkerødt blod gled ned nu.. fra det lille hul der healet sig langsomt...
dog var blodet der stadig på hendes læbe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Lør 27 Aug 2011 - 0:00

Pierre vidste ikke hvordan han skulle reagere. Han begyndte pludselig at rødme over alt det som hun sagde.. Alle de ord som der kom ud af hendes mund. Det kunne sagtens ses at han rødmede, men han satte sig lige så stille ned og kiggede på hende.

"Jeg vil også kun have dig.. Jeg elsker dig" sagde han roligt og tog fat om hendes hage parti med hans ene hånd og rykkede hendes ansigt tæt på hans. Så deres læber var få mm fra hinanden, han kyssede hende derefter blidt.. Han var stadigvæk en smule forsigtig da han ikke vidste hvor langt han skulle gå frem.

"jeg er ked af at jeg ikke hjalp dig før mod ham der.." sagde han lavt mod hendes læber, mens at han kiggede ind i hendes øjne. Han var ked af alt det som var sket. Og det undrede ham, men gjorde ham samtidig lykkelig at hun stadigvæk ville blive hos ham "Og du må gerne blive boende hos mig" tilføjede han og fortrak sin ene mundvige i et charmerende smil.

//jeg vidste ikke at der kom så lidt skrift når man skrev på mobil -.-... omg!! Det ser anderledes ud fra når man enten skriver på com eller mobil xD//


Sidst rettet af Pierre Lør 27 Aug 2011 - 10:43, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Lør 27 Aug 2011 - 0:10

Hun kyssede blidt Pierre tilbage og mærkede endnu en gang til glæde i hele hendes teenage hjerte og krop, at hans bløde læber endnu en gang var placeret mod hendes, hun huskede tydeligt da han talte i søvne og et smil kom frem på hendes læber da hun huskede at han havde sagt han elskede hende"Sååå du ville ikke lade min mor tage mig fra dig" hun blinkede drilsk til ham men mente det dog aldrig hånligt, det var sød drilleri mellem to der elskede hinanden"Jeg ville heller aldrig lade dem fjerne mig fra dig Pierre" hun strøg ham blidt over kinden og sagde så"Aldrig" hun kyssede ham blidt tilbage på munden igen efter han havde sagt go for at hun måtte overnatte her. Det hele føltes som et forfærdeligt mareridt der endelig var overstået og nu stod der kun hende og ham tilbage, tilbage mod verden endnu en gang.
Hun kunne ikke lade vær med blidt at trække hans trøje over dog, troede hun det var at gå over stregen men hun ville så gerne se hans smukke overkrop igen, han var det flotteste stykke mandfolk hun nogen sinde havde lagt sine øjne på i flere tusinder år, samt han var mystisk og flot, samt sød og trænet, venlig og nuttet når han lå og sov, samt talte i søvne. Langsomt lænte hun sig ind over ham så han ville ende med at lægge i sofaen med hende over sig, og hendes sjask våde hår blidt glidende ned af hendes skuldre og lande på Pierres overkrop"Du virkelig nuttet når du taler i søvne, vidste du godt det" hun ville måske have lidt hævn over fra da han kom op og så hende i undertøj. Aldrig havde nogen set hende være afklædt til så lidt beklædning så dette var selvfølgelig en form for straf for at være den første og så endda uden tilladelse"Pierre... må jeg ikke være din? forevigt" hun så flovt på ham dog var det ikke ligefrem et gifte løfte, men blot en spørgelse om hun måtte være hans, han behøves ikke at være hendes skønt hun med glæde ville have han kun var hendes forevigt, men at blot være hans, at være nær ham forevigt, ville gøre hende lykkeligere end noget andet.
"Jeg elsker dig Pierre" hun havde ikke svært ved at sige disse ord mere dog kom de heller ikke ligegyldigt ud, de kom ud med følelse og kærlighed.. han havde stjålet alt ved hende, hun var helt fortabt i hans øjne, krop, sjæl, måde at være på, personlighed... ja alt var hun forgabt og fortabt i ved Pierre.
"Så? skulle vi tage ud og fange os et bytte til dig, jeg vil have du udpeger mig et bytte eftersom jeg din Pierre, jeg ville aldrig såre dig med vilje" hun strøg ham over det sorte pjuskede hår mens regnens tykke og faldene dråber kunne høres udenfor... Natten var ung og de havde stadig masser af tid til at finde bytte og måske tage på shopping tur i centret, der havde nat åbent..
Dog ville hun først efter jagten spørge Pierre om han ville med i centret og lede efter tøj og måske andet, der kunne være spændende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Søn 28 Aug 2011 - 14:38

Han syntes for hver gang at deres læber mødtes i et kys, at der dukkede en effekt op imellem dem, fordi han ikke var helt en vampyr som hende og stadigvæk havde sin side af væsnet fra englen. ”Nej.. det ville jeg ikke.. om jeg så skulle bruge alle metoder for at få dig tilbage..” sagde han stille mod hendes læber. Mens at han havde nydt alle hendes kys. Han løftede sine arme op for at hjælpe hende med at få hans trøje op over hans hoved, inden at han hævede det ene bryn da hun lænede sig ind over ham, så det endte med at lå nederst i sofaen med hende over sig. Han fniste lidt da hun spurgte om hvor.. nuttet han var mens at han snakkede i søvne? ”Nej.. det vidste jeg ikke” sagde han imens at han så på hende, han blinkede derefter med det ene øje, da han godt vidste at det blot var for sjov at hun sagde det. Han hævede så begge øjenbryn da hun pludselig spurgte ind til om hun ikke måtte være hans forevigt?.. Han begyndte naturligvis at rødme, mens at han mærkede varmen i kinderne stige. ”Jeg elsker også dig, Violencia” sagde han og plantede hurtigt et kys på hendes pande. ”Det er nu nok mere.. om jeg må være din forevigt..”

Pierre elskede hende virkelig højt.. utroligt højt.. mere end han kunne beskrive med ord og han var glad for at han også betød noget for hende, selvom hun var en fuldblodsvampyr. Det var utroligt at han havde en tiltræknings kraft på hende?..
Da hun i stedet måtte forelske sig i en anden mandig fuldblods vampyr, ikke? Han smilede mens at han lod sine øjne hvile på hende.. ”Ja.. det kan vi godt” sagde han, og lyttede ellers efter det som kom ud af hendes mund, med hendes fyldige læber.
”Jeg tror på dig.. skat, jeg vil ikke se så dum ud som før, da du blev.. angrebet” sagde han stille og roligt, han sagde det sidste ord i en lavere tone. Da han ikke brød sig om at tænke på det. Han lukkede sine øjne lidt da hun strøg ham over sit hår, som efterhånden var blevet en af hendes vaner, han grinte lidt ved tanken. Hvis han skulle vælge, så ville han helst blive liggende sådan her, men på den anden side, måtte han også se at få fingrene ud og komme til at jage, så han kunne få noget blod i sig…
”Skal vi tage ud at jage.. eller?” spurgte han så for at gentage spørgsmålet, mens at han langsomt lod sine hænder glide ned af hendes ryg og videre ned til hendes røv.. som han tog lidt på inden at han kyssede hende mindre ivrigt på munden. Endelig havde de jo erklæret deres følelser for hinanden.. så hvorfor ikke? Han havde vel lov til at røre lidt ved hende.. selvom han også gerne ville gå længere end det, men det kom jo an på om de skulle på jagt eller ej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Gæst Søn 28 Aug 2011 - 15:00

Violencia så temmelig chokeret ud da Pierre kom med den der om han måtte være hans forevigt i stedet. Hun smilede af glæde og tog blidt om ham og sagde"Self må du være min forevigt, jeg vil altid være din os Pierre" hun holdte sig let ind til ham og hun var virkelig glad for ham, hun ville gerne være ved ham hele tiden dog kunne den mulighed jo ikke være der eftersom hun nok en gang skulle finde arbejde for at se mere eller mindre normal ud og nu når hun ikke levede af hendes families penge, fordi de skulle lade som om hun var død fordi hun havde dræbt en anden? fuldblods.Det hele var gået lidt eller mere i kage. Hun så flov ud da han tog på hende dog var det jo noget man vel os gik med til når det var man blev en slags forevigt par. Hun betragtede Pierre lidt i smug og det var ikke fordi hun ikke nød berøringerne, nej hun nød dem skam for meget og det gjorde hende vel en smule bange for sig selv, siden hun ikke var van til disse følelser. Hun smilede og nikkede"Ja lad os tage afsted" hun fik ikke sagt mere før det endte med at de var gået ud af døren og hun kiggede undrende rundt og ville ikke hen til centret så hun førte skam Pierre med sig hen af mod parken og sagde"Jeg tror hellere vi må jage mindre hurtigt, det ikke sikkert for mig mere at gå udenfor især ikke i aften" hun så lidt på Pierre og håbede inderligt at han forstod hende fordi hun havde jo begået en forbrydelse i nat, så hvorfor skulle hun ikke skynde sig at komme i sikkerhed. Hun følte sig os mere eller mindre nøgen så det med centret kom op på hendes tanker og langsomt kyssede hun hans hals og sagde"Darling... efter vi har været ude på jagt, vil du så med hen og shoppe lidt efter tøj, og undertøj til mig, eftersom jeg nød til at overnatte lidt i dit hus for en stund, indtil jeg har fundet mig et nyt og mere sikkert sted" hun ville helst ikke presse på men hun var vel tvunget til at bo ved ham eller på gaden, og hun håbede blot at han ville sige ja til hun måtte være ved ham noget tid?.
Hun kiggede søgende rundt efter noget tid og pegede så på et par lidt væk fra dem og sagde"Hm? spændende hehe, hvem vil du gerne ha" hun smilede og ville lade Pierre vælge, dog vis han ikke ville suge fra nogen af dem var det vel os helt iorden. Violencia gjorde ellers så småt klar til at skærpe sine sanser og lod det røde i sine øjne tage over og det indre dyriske bæst i hende, et som Pierre havde mærket før, da hun dræbte ham for så at forvandle ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Heavens Calling - Page 2 Empty Sv: Heavens Calling

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum