Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Søger personer der er frisk på emner og plots :D EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Fre 2 Sep 2011 - 20:38

Okay, nu ligger landet sådan, at jeg relativt ofte keder mig en del og så slår jeg et smut forbi denne side, for at finde et eller andet at lave - men jeg mangler folk at emne med :(

De eneste krav er, at:
- Man skal skrive mere end 5-10 linjer, så der er noget at svare på.
- Man skal kunne stave og nogenlunde kunne sætte punktummer og kommaer.
- Man skal melde ud hvis man er væk i længere tid, så man ikke går og venter et svar, forgæves :(

Penelope er en person med mange sider. Den mest fremtrædende side er hendes "Femme fatale" side, hun har selvtillid og er kæk, hun falder ikke for beskidte tricks og slår gerne fra sig, hvis det bliver nødvendigt. Samtidig har hun en utrolig udstråling af selvkontrol.
Men bryder man gennem Pens forsvarsværker så er hun for det meste en anelse forvirret og nervøs, mest på grund af hendes fortid som hun pt. ikke husker klart og tydeligt.

Jeg søger folk til alle typer plots, stort set.
- Ven/veninde; en type der lytter til al Penelopes snak og gerne forsvarer hende, er måske en anelse overbeskyttende og ser kun det dårlige i alle de folk Pen ellers knytter sig til(kan ændres)

- Skaber; en person der har skabt Penelope. Der er lidt historie omkring det, så det skal være en mand. Men ellers er der fri mulighed til at skabe dette plot.

- Bror; Pen har hele tiden troet at hendes storebror døde af tuberkolose et par år efter at hun krydsede over, men dette kan jo godt være et cover for, at han selv krydsede over.
Pens storebror var hendes yndlingsfamiliemedlem og de havde gerne større verbale kampe. Han er en af de få der kunne sætte hende på plads. Krav; alder omkring 130 eller mindre.

- Fjende; en type der ikke vil Pen noget godt og får skubbet hende længere ud psykisk end hun er. En af de personer der bare har magten over hende fra første øjekast.

Jeg er selvfølgelig åben overfor andre plots :D


Sidst rettet af Penelope Søn 11 Sep 2011 - 10:36, rettet i alt 3 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Tirs 6 Sep 2011 - 23:46

*Bump*

Come on, you guys!
Pen er jo rigtig sød :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 8:42

Jeg er med på et emne.
Jeg ved ikke hvilke relation de skulle have til hinanden, men måske har du en ide? - er åben over for det meste


Sidst rettet af Phoenix Ons 7 Sep 2011 - 9:37, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 9:36

jeg er også frisk bare jeg ikke dør så er jeg tilfreds :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 14:07

Tjah, er lidt tom for ideer pt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 14:12

ÅÅH Pen... Jeg er frisk ^^

Kunne Pen have en bror måske? For Em søger en søster

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 16:43

Vi kan også bare høvle løs hvis du finder det nemmere :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Ons 7 Sep 2011 - 19:41

Emanuel skrev:ÅÅH Pen... Jeg er frisk ^^

Kunne Pen have en bror måske? For Em søger en søster

Altså Pen har en storebror, men hun regner begge sine søskende for døde.. Så skulle det være en surprise..
Problem is - Pen er kun 130, Emanuel er 500 :/
Men jo, det kunne de godt :D

Phoenix - jeg foretrækker et plot :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 10:35

Anyone? :D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Gæst Søn 11 Sep 2011 - 15:20

Jeg er frisk ^^'

Hvis du mangler en fjende kunne det være mig, da Shiro Noir ikke er så god til det med vampyrer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Søger personer der er frisk på emner og plots :D Empty Sv: Søger personer der er frisk på emner og plots :D

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum