Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sitting here, where are you-Theron EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sitting here, where are you-Theron EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sitting here, where are you-Theron EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sitting here, where are you-Theron EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sitting here, where are you-Theron EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sitting here, where are you-Theron EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sitting here, where are you-Theron EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sitting here, where are you-Theron EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sitting here, where are you-Theron EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sitting here, where are you-Theron EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sitting here, where are you-Theron

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 17:47

T:Aften
O:Kun Yukii
V:Koldt, blæsende udvejr generalt
S:Søen
____________________________________________

Yukii sad lænet op ad et meget mørkt og højt træ nede
ved søen, så stille og når der ingen menneske var var
der bare endmu mer stille.Hun lod en hånd glide over bag hovedte og
strøg en tot hår væk fra hendes øjne hun havde
det svært ved at se noget hvis håret var inde foran øjnene.
Hun kiggede kort på vandet der glitrede lidt i den stille solen var gået ned ombagved de mange sorte skyer
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 18:18

Theron kom gående i sine egne tanker. Han kiggede godt nok lidt rundt. Men lagde så endelig mærke til den lang tid savnede veninde. Han så med beundrende øjne på halvdæmonen Yukii der sad og lænede sig op af et højt mørkt træ. Han gik direkte hen til hende. Han satte sig på hug overfor hende og smilte til hende mens han sagde "Godaften Yukii"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 18:21

Yukii kiggede på ham med et glad stort smil, før hun fik sig selv
overtalt til ta kramme ham"Theeeeeeroon! er dte virkelig dig"sagde hun glad med et lille smil tænk at han var kommet ned til hende i dette vejr
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 18:29

Theron blev væltet bagover da Yukii krammede ham. Han lå på ryggen med Yukii over sig. Han smilte et virkelig stort smil. Han var også glad for at have mødt Yukii igen. Han sagde med et skævt smil. "Hvor har du gemt dig i så lang tid?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 18:32

Hun kiggede på ham med et lille smil, og tænkte så"hmm mig sådan lidt rundt omkring men jeg går stadig ikke så tit ned til kirkegården mer på grund af det med mine forældre det giver altid et bagslag når jeg kigger på alle de gravstene"sagde hun med et kort lille trist blik ned ad
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 18:47

Theron kærtegnede hendes kind og smilte et trøstende smil. "Hvor lang tid siden er det egentligt efter hånden siden vi sidst så hinanden?" Theron blev forundret over at hun faktisk ikke havde ændret sig særligt meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 18:49

Hun tænkte lidt mens hun kiggede på ham"hmmm ved det ikke det er nok noget tid siden tror jeg men jeg husker hvist ikke at du var blevet en vampyr"sagde hun og kiggede på ham de røde øjne håret, hvad hun ellers kunne se ved ham
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 20:26

Theron holdte om Yukii og førte hende tættere ind til sig. Han havde mest af alt lyst til at kysse hende. Men han prøvede alligevel også at lade være. For han ville nok bare efterlade hende igen.. Han ved stadig ikke hvorfor de stoppede med at se hinanden.. De voksede vel fra hinanden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 20:28

Hun kiggede på ham han så lidt ud til at tænke"hvad tænker du på er du okay? er det din trang eller tænker du på noget"spurge hun venligt med et lille smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 20:32

Theron kiggede på Yukii med et smil og svarede hende så "jeg tænker på dig og mig. For lang tid siden. Hvad skete der egentligt?" Han aede hende let på ryggen mens han holdte om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 20:35

Yukii lod en finger stryge noget hår ombagved det ene øre"hmmm jeg ved det ikke jeg tror at der kom noget i vejen, eller noget farligt, måske men jeg ved det ikke svaret er stadig ikke fundet for mig..Hvad tror du der skete Theron"spurgte hun venligt med et lille smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 20:38

Theron tænkte sig lidt om igen. Ikke lige så længe som før. Men han tænkte sig stadig godt om før han kom med et svar "Jeg ved virkelig ikke hvad der skete. Jeg holdte vel op med at elske dig.." Det sidste sagde han med en meget bedrøvet stemme men sagde så hurtigt bagefter "Men jeg er virkelig glad for at have mødt dig igen" Han førte sine læber mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 20:45

Yukii kiggede på ham var de ikke venner gode venner, og hvad mon han ville, var han ude efter hendes blod, eller noget andet"Virkelig men elskede du mig, det havde jeg ikke troedet"sagde hun med et lille blik vendte nedad"hmmm mystisk men hvad med din fmailie"spurgte hun undrene
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:05

Theron kiggede på hende den søde pige som han så i dag for første gang i næsten 150 år. Han holdte sine læber tilbage som så bevægede sig så der frem kom "jeg har ikke set min familie siden jeg blev bidt.." Theron var lige ved at spørge om hvordan det gik med Yukiis familie men kom så i tanke om at de alle ligger på kirkegården.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 21:07

Yukii kiggede på ham med et lille smil hun syntes at det at ødelægge den gode stemning ville være en meget dårlig ide"jeg har jo mistet mine forældre..Men det at jeg så dig igen gjorde mig gladere"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:26

Theron aede Yukii lidt hårdere på ryggen. "Det at se dig igen gør også mig glad" sagde han også smilende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 21:27

Hun smillede"men dine forældre lever da gør de ikke, hvordan går det med dem"spurgte hun der var gået lang tid siden hun sidst så dem, så hun var lidt nysggerig efter at vide det
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:32

Theron så en smule åndssvagt på Yukii og sagde så "Øhm det er over hundrede år siden. Jeg tror de er døde.." han så lidt lige glad ud men smilte skævt til Yukii alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 21:34

Hun smillede lidt"jeg ville jo bare være sikker, hvad har du gået og lavet siden vi ikke har set hinanden og hvad med din trang til blod"spurgte hun undrene med kært
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:41

Theron satte sig op. Kiggede på Yukii med sine blodrøde øjne, smilte og svarede så "tja jeg har gjort det som jeg altid har gjort. Og så også lige det som en vampyr laver. Ikke rigtigt noget særligt. Jeg kan styre min trang til blod. Men det er så dejligt sødt, for det meste"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 21:46

Hun lodt blikket glode hen over ham med et lille smil og puffede til ham"hihi nååårh så du er vel også frisk på en lille hurtigheds prøve"sagde hun hun var selv lidt hurtig men det var ikke meget
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:48

Theron rejste sig og strak sig. Han var altid klar på en hurtighedsprøve han smilte til Yukii og sagde så "Jeg er altid frisk på at løbe fra dig" Han lavede et lille hop eller to for at vise at han var klar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 21:51

Yukii grinede lidt mens hun puffede til ham stille"luk øjnene for er det ikke mig der skal løbe fra dig"sagde hun smillende
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Gæst Lør 15 Maj 2010 - 21:54

Theron stolede blindt på Yukii og gjorde som hun sagde. Han undrede sig over hvorfor han skulle lukke øjnene..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Yukii Lør 15 Maj 2010 - 21:55

Yukii kiggede hun havde på en måde også lyst til ta gemme sig hvilket hun gjorde, ombagved et højt træ, mens hun forsøgte ta være stille som en mus
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Sitting here, where are you-Theron Empty Sv: Sitting here, where are you-Theron

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum