Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Varulve? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Varulve? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Varulve? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Varulve? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Varulve? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Varulve? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Varulve? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Varulve? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Varulve? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Varulve? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Varulve?

Go down

Varulve? Empty Varulve?

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 20:25

Okay... Jeg ved godt at det måske er lidt underligt at spørge, men nu er jeg så super underlig, ja jeg sagde... skrev det, så jeg vil egentlig gerne vide hvor langt jeg må trække den med Varulve...?

Mine spørgsmål er som følger:
    Levealder?: Lever varulve længere end normale mennesker, eller går det simpelthen hurtigere fordi deres krop bryder mere sammen af den konstante forvandling til Varulv?
    Menneskekrop?: Kan den menneskelig krop godt tåle sølv? Eller skader det dem ligeså meget som i Ulveform?
    Vampyre?: Jeg tænker lidt efter at ha læst det med Varulve blod er ekstra godt for vampyrer... Hvad så med alt det andet om dem? Altså skader en varulvs klør en vampyr mere end et sværd eller healer det bare lige efter? Og hvis det så skal være, er det så et specielt enzym i deres spyt som skader vampyrerne?

Er der nogen der kan svare mig på det?

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Varulve? Empty Sv: Varulve?

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 20:36

håber at du kan bruge det jeg har funde frem til

Race: Varulv

Levetid: Uendeligt-bliver man bidt stopper end ældning i den alder man havde, bliver man født som varulv stopper ens ældning omkring 18-25 års alderen(gælder ikke hvis man er halvt menneske, så ældes man som et menneske)

Spiser/drikker: Som menneske spiser de som mennesker, som ulv spiser de som en ulv, råt kød.

Evner: Kan transformere sig ved vilje

Styrker: Er stærke, hurtige, ser godt om natten og om dagen, lugter godt(forstækede sanser), kan transformere ved vilje

Svagheder: Sølv(En patron af sølv eller andet form for sølv som kan trænge gennem hjertet er dødeligt), fuldmåne, den gør så de mister kontrollen over dem selv så de ikke kan styre sig ordentlig og ikke længere kan se forskel på ven eller fjende.

Forslag til kæledyr: Ulve, hunde(ikke katte)

Udseende: I ulve form ja så ligner de jo en ulv, MEN! En forvokset ulv som ikke ligner en specielt sød hundehvalp. Da deres udseende i denne skikkelse er domineret af det vilde i racen. De har store kraftige tænder og en tyk og strid pels. I ulve skikkelse fryser de ikke, men om sommeren kan de få det lidt varm med al den pels. Hanner er typisk større en hunnerne, ulve skikkelse.
Som menneske ligner de meget mennesker, mænd er som regel mere muskuløse en ellers.

Ond/God: Nogle varulve er venlige og loyale, andre er mere aggressive og vil måske blive betegnet som onde, men her er det jo også personens personlighed som bliver taget med over i ulve skikkelsen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 20:44

Jeg vil svare så godt jeg nu kan.. ^^ Men noget af det kan godt være mindre korrekt, fordi det simpelthen er min teori og ikke en officiel fakta.

Levealder
- Alt i alt, vil jeg nok personligt mene, at Varulve lever et par år (fem-seks stykker) mindre end mennesker, simpelthen pågrund af virussen og, som du sagde, den konstante forvandling imellem at være menneske eller uhyre.

Menneskekrop
- I menneskelig form, begrænses sølvskaderne en hel del. Men som jeg ser det, vil det nok stadig give et par smerter. Dog ikke dødelige og langt mindre effektivt, end når denne er i sin dyriske form.

Vampyrer
- Jeg er skam en smule i tvivl, men ud fra eget synspunkt, vil jeg da mene at en Varulvs kløer, er mindre effektivt overfor Vampyrene, end et ->helligt<- sværd. Dog hvis kløerne bærer på bakterier fra Varulvens virus-besmittede væske, vil det nok være ligeså kritisk for en Vampyr at blive såret denne vej, som, hvis denne fik et bid af Varulven.
Det med spyttet og enzym, er jeg lidt i tvivl om også. Men, jeg vil nok mene at alt væske fra Varulvens, vil være direkte skadeligt hos Vampyrene.

Jeg håber det hjælper dem en smule, Sinclare. ^^
~ Mvh. Ray ~

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 12 Sep 2011 - 20:50

Det er lige netop deri mit problem ligger...

Til Ray: Nu har jeg jo læst racerne igennem, som den gode spiller jeg er xD, (Lad jer ikke narre) og der står at Vampyrer holder Varulve tæt som kæledyr, fordi deres blod tredobler deres kraft, hvilket jo så leder til en hvis forvirring for mig....

Jeg havde godt gættet det med levealderen, men som Tooya skriver så er det sådan på nogle sider at varulve lever evigt, men vil vide om det er tilfældet her, hvilket jo nu gætter på at det ikke er.

Til Tooya: Er du sikker på at alt det også gælder dem her inde på siden?

Altså indtil videre tror jeg at jeg bare vil undgå at svare spørgsmål som den slags i emner, men vil nu være rart at vide...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 17:41

Men... vil ens levealder ikke også forlænges, da ens krop jo blir stærkere... Så hvis der er nogen der bare vil svarer mig på det, ville det være rart at vide^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 13 Sep 2011 - 18:16

Tooya skrev:håber at du kan bruge det jeg har funde frem til

Race: Varulv

Levetid: Uendeligt-bliver man bidt stopper end ældning i den alder man havde, bliver man født som varulv stopper ens ældning omkring 18-25 års alderen(gælder ikke hvis man er halvt menneske, så ældes man som et menneske)

Spiser/drikker: Som menneske spiser de som mennesker, som ulv spiser de som en ulv, råt kød.

Evner: Kan transformere sig ved vilje

Styrker: Er stærke, hurtige, ser godt om natten og om dagen, lugter godt(forstækede sanser), kan transformere ved vilje

Svagheder: Sølv(En patron af sølv eller andet form for sølv som kan trænge gennem hjertet er dødeligt), fuldmåne, den gør så de mister kontrollen over dem selv så de ikke kan styre sig ordentlig og ikke længere kan se forskel på ven eller fjende.

Forslag til kæledyr: Ulve, hunde(ikke katte)

Udseende: I ulve form ja så ligner de jo en ulv, MEN! En forvokset ulv som ikke ligner en specielt sød hundehvalp. Da deres udseende i denne skikkelse er domineret af det vilde i racen. De har store kraftige tænder og en tyk og strid pels. I ulve skikkelse fryser de ikke, men om sommeren kan de få det lidt varm med al den pels. Hanner er typisk større en hunnerne, ulve skikkelse.
Som menneske ligner de meget mennesker, mænd er som regel mere muskuløse en ellers.

Ond/God: Nogle varulve er venlige og loyale, andre er mere aggressive og vil måske blive betegnet som onde, men her er det jo også personens personlighed som bliver taget med over i ulve skikkelsen
Tooya, Varulve har aldrig kunne forvandle sig med vilje. Det er en animagus min søde ven. Mange tror på pisse-Twighlight dimsedut varulven som Jakob som bliver en normal ulv når han vil. Varulve forvandler sig hver fuldmåne. Længere er den ikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum