Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En savnet elskede - Tooya (privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En savnet elskede - Tooya (privat)

Go down

En savnet elskede - Tooya (privat) Empty En savnet elskede - Tooya (privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Sep 2011 - 16:52

tid: sen aften
vejr: regn
omgivelser: gravsten
sted: kirkegården

aya sad på hug ved en smuk gravsted. folk havde sagt at hendes elskede tooya var død, og lå begravet der. aya lå en buket på graven. hun græd ned i sine hænder. "Tooya hvorfor skulle du også miste livet, jeg elskede dig jo" græd aya. hun havde elsket tooya siden de var børn, og det havde slået hende ud da en veninde kom og fortalte at tooya var død. aya havde ladet sin søn nano sove hos en ven, da hun ikke kunne klare sorgen når han var nær hende. hun ville nemlig ikke have at nano skulle se hvor meget i sorg hun var

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En savnet elskede - Tooya (privat) Empty Sv: En savnet elskede - Tooya (privat)

Indlæg af Gæst Fre 16 Sep 2011 - 20:10

lidt fra hende. Stor en ung mand det var Tooya han var i live og hade det næsten godt, og han huske Aya rigtig godt og sang den sang han hade laver til hende. Da de var 13 år gammel og skulle være forælder første gang med Nano, Og Toyya sang den for hende da hun hade født Nano den gang og nu sang han den igen. For hende da han elsker hende og aldrig ville gøre ende ondt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 17:56

aya hørte tooyas sang og så sig omkring. "Jeg må have hørt syner.... for kun tooya og jeg kender den sang, og tooya er død..." sagde aya til sig selv. var hun ved at blive skør af savnet til tooya, eller havde hun virkelig hørt sangen, og ville det så betyde at hendes elskede tooya var i live, eller var den bare helt galt med hende. hun rystede på hoved, "Mirika sagde at tooya var død, og hun har aldrig løjet for mig...men hun var jo også vild med tooya" mumlede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 18 Sep 2011 - 20:30

Tooyas sang. Blive højer og højer jo tæt han kom på hende og efter nogen minuter stod han, ikke mere 1½ meter fra hende og sang sangen for hende han var ikke død. han hade være holdt fanget i en kælder i lange tid men hade ikke glemt sin, første,største og eneste kærlighed Aya og sammen med hende hade han sønen nano. På 6 år og Tooya hade saven dem rigtig meget så meget at han, hade være syg i flere uger i fangenskab

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Sep 2011 - 7:46

aya hørte det og vendte sig om og så ham. hun rejste sig. "Tooya.." sagde hun. tårerene løb ned af hendes kinder. "TOOYA!" skreg hun og kastede sig om halsen på ham. hun kunne ikke fatte at hendes elskede tooya var i live

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Sep 2011 - 10:58

" Aya min elske. Jeg er hos jer igen og jeg har saven dig og vores søn i så lange tid, åååh min elsker jeg vil alldrig lade nogen komme i mellem os igen aldrig nogen sinde mere " sagde Tooya. og holdt Aya ind til sig og ville slet ikke slippe hende igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Sep 2011 - 11:36

aya græd ind til ham. "Vi troede vi havde mistet dig min elskede,...jeg troede du havde mistet livet.. jeg bildte hver gang nano ind at du var på rejse, men det var svært til sidst" græd aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 19 Sep 2011 - 15:24

" Nano er en klog lille dreng. Han viste det ikke passe det du sagde han kunne regen ud at jeg ikke, var ude at rejse vis jeg hade være det hade i være med mig. For jeg ville aldrig rejste nogen sted uden jer for vi er en familie og familie, holde sammen " sagde Tooya,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Sep 2011 - 7:56

du må aldrig forsvinde igen, aldrig" bad aya og tog fat i ham. hun ville aldrig lade ham gå igen. hun lå hoved mod hans skulder, hun havde virkelig savnet ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Sep 2011 - 10:57

" Bare rolig søde. Det gøre jeg helle ikke "sadge Tooya og tog om hende og ville slet ikke midste, værke hende eller deres søn nano han hade virkelig saven dem rigtig meget. I den tid han hade være væk og han valke en smule han var utære og udmatte,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Sep 2011 - 11:00

aya valgte at støtte ham. "Lad os tage hjem, så kan du få noget mad og noget søvn" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Sep 2011 - 10:31

" tak min skat. Du og Nano er det bedste som er hent mig i hele miit liv " sagde Tooya, og stødde sig op af Aya så han ikke skulle falde han var ikk rigtig raks. Efter han ikke hade får noget at spise i nogen dage efter ham var stukke af fra Mirika og hendes bror, som hade holdt ham fanget for at Aya skulle trot at Tooya var død.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Sep 2011 - 11:16

aya fik tooya hjem. hun lå ham i sengen og ringede rundt. hun så på ham mens hun snakkede med vennerne, hun var glad for at han var hjemme nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Sep 2011 - 11:07

Tooya hade brug for at soven. Så han lag sig ned og faldt i søven med det samme og han hade brug for det, i mens han hade være fanger hos Mirika og hendes bror. Hade han ikke får lov til at sove eller til at får noget rigtig at spise, og det hade gjorde ham meget tynd og svager

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Sep 2011 - 18:14

aya tog hans tøj og smed det til vask. hun lå et rent sæt tøj til ham og gik ud for at lave noget mad til ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Sep 2011 - 18:45

Tooya sov tunget. og han begyndte at vender sig han drømet at Mirika angreb Aya, for at får Tooya for sig selv han kæmpe i søvne for at slippe fri det som ha trot var mirikas bror. Var blot hans dyne så vången han med et sæt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 22 Sep 2011 - 19:59

aya sad i stuen og strikkede på noget baby tøj. hun havde en kasse til at stå ved siden af sig, som hun lå alt baby tøjet i.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 14:27

Tooya satte sig rigtig op. Og forsøget at huske sin drøm men det kunne han ikke live med det sammen, noget i hans hukommelse var ved at forsvinde og det var ikke godt. For hans minder var det som holde ham tøjer til Aya og Nano, og vis de forsvandet ville han indte huske omkring dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 14:55

aya vidste godt, at tooya ville glemme hende og nano, men hun vidste at hvis hun elskede ham, så kunne hun ikke stoppe tooya. hun fandt et billede fra hende og tooyas første møde som voksen, hun begyndte lidt at græde over frygten for at miste ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 15:11

Tooya var så fusteret. At han hade svære ved at huske noget men to naven var der endnu, Aya og nano de huske han meget godt for de fylde hans live med lys. Og glæde og sang Tooya kunn ikke leve uden dem overhovedt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Okt 2011 - 15:15

aya kom op til ham og lå en hånd på hans pande. man kunne se på hende at hun havde grædt. med et lød der en råben udenfor. "AYA JEG VED TOOYA ER DER INDE! HAN ER MIN HØRE DU HAN ER MIN!" råbte en. aya så ud og knyttede hånden. for mirika stod der ude

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Okt 2011 - 12:31

Tooya gik ud til hende. Og så rasen på hende " jeg er på ingen måde din Mirika, Vis jeg er nogens så er det Aya´s " sagde Tooya vredt og vendt rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 22 Okt 2011 - 12:41

tooya gå ind og lig dig" sagde aya bestemt. hun skubbede ham ind og lukkede døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum