Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 1 af 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) Empty Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 16:22

tid: sen aften
vejr: regn udenfor
sted: Tooya og ayas lejlighed
omgivelser: Stille

Aya stod i stuen og så rundt. Hun så hvor roddet lejligheden var. Hun så der var sorte gardiner oppe. Hun tog dem ned og smed dem i en kurv. hun samlede legetøj op og lagde det på plads. Hun gik ind på badeværelet og gik i bad. hun havde været indlagt i flere måneder efter at en ulv havde bidt hende. Hun vaskede sit hår, og slappede af. Hun tørrede sig, og gik ind og tog sin sorte kjole på, da hun vidste at tooya snart ville komme hjem fra arbejde. Hun gik ud i køkkenet og tog et forklæde på, og gik igang med at lave aftensmad. hun ville lave et helt festmåltid til sin familie. for hun havde fundet junk food pakker i skalde spanden. så nu ville hun sørge for at hendes familie fik det rigtige mad

Sidst rettet af Aya Søn 2 Sep 2012 - 14:03, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:37

Tooya kom hjem. Med begge børne sidden på hans arme de var træte og sulten, men Tooya hade ikke nåde af købe ind i dag så de måtte bestille fra grillen igen. Men da de kom til deres dør opdage Tooya at den var låst op og ud over ham, havde kun en nøglen g det var Aya hans kone var hun komme hjem nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:40

aya stod i køkkenet og lavede pastasalat. hun hørte døren. "Hvem der..Tooya er det dig?" sagde aya og kom ud fra køkkenet. hun havde sat håret op i en hestehale mens hun lavede mad. Hun gik ud i gangen for at se hvem det var, hun smilede glad, da hun så tooya og børnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:45

Tooya satte børne ned. Og løb hen og tog Aya ind til sig og svang hende rundt i der så børne hende, og for deres mor i møde med glædes tåre trillen ned af deres kinder. Tooya tog om hele sin familie som han elske 2 søde du skulle først komme hjem i morgen " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:47

aya grinede over at blive svunget rundt. hun krammede sin elskede mand og børnene. "De sagde jeg måtte komme hjem, hvis jeg tog den med ro, og jeg forsikrede dem om, at du nægtede jeg lavede noget fysisk hårdt" sagde aya og kyssede tooya på munden. hun uglede børnene i håret og kyssede deres pander. "Gær hvad vi skal have i aften, pastasalat" sagde aya og grinede, for hun havde paprika på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:52

" søde du er en være en. sikke du er grise til " sagde Tooya og tørt Papikaen af, hendes kind og løft nano og Malisa op og bare den hen til deres stole. I mens gjorde Tooya Aya´s stole endnu bløder en den var

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 18:54

når man skal lave pastasalat, så bliver man beskidt, og sikke i havde rodet, og hvorfor var der sorte gardiner oppe, du ved da jeg ikke kan lide sort, med mindre det er en fræk kjole" sagde hun og prikkede tooya i siden. hun gik ud i køkkenet og tog en tung gryde. hun tog sig kort til siden og bed sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:03

Tooya gik ud og tog gryden. og satte den ind på borde " så så unger dame kom ikke for godt i gang, jeg satte de gadiner op for malisa´s skyld når det torden. Det var der for de var oppe " sagde Tooya og bare hende inde til bordet og satte hende ned, ved siden af Malisa og nano

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:06

tooya jeg skal have lavet din og børnenes madpakker til imorgen, jeg skal have vasket tøj, gjort bad klar til dig og børnene" sagde aya. Hun så på børnene og kom i tanke om desserten. hun rejste sig og gik ud i køkkenet og tog en hjemmelavet is ud af fryseren og satte den på køkkenbordet. hun tog en isterning og lagde den ned i tooyas nakke og smilede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:13

" søde jeg har bære i bad i dag. Og det smamen har børne Uuuuuh søde det var alser koldt, du kan vent dig til vi komme i seng så skal jeg komm efter dig " sagde Tooya og rejste sig. men da han gjorde det røg isen ned o hans langebukser og, det fik ham til at dans rumba

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:16

aya grinede, for det så så morsomt ud. aya fyldte en kande med isterninger. hun hev ud i tooyas krave og hældte hele kandens indhold ned af ryggen på ham. "Vi får at se skat" grinede aya og gik ind og lagde isterninger i nakken af nano og malisa. hun tog så selv en pose isterninger og lagde den mod sin side. hun prøvede at skjule smerten, mest fordi hendes sår lige var sprunget op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:23

Tooya for rundt. og endte med at glide på en isterning og falde bag over og hamme hovedt ned i, sofabordet med et knald og det slog ham ud med det samme Nano og Malisa. Løb hen til deres far som lå op af sofabordet uden at rør sig,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:26

aya for hen til tooya og glemte sit sår. hun løftede tooya hen til sig og lagde hans hoved mod hendes skød. hun lagde isposen mod hans baghoved. tårer løb ned af hendes kinder. "Jeg kommer hjem, og så ender det med jeres far bliver slået ud af mine drillerier" sagde aya grædende. hendes tårer ramte tooyas ansigt. hendes kjole blev rød i hendes side, men aya tog sig af sin bevistløse mand. "Børn hjælp mig med at få jeres far ind i seng" sagde aya og begyndte at løfte tooya ind i soveværelset. hun lagde is posen på hans pande.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:29

Tooya begyndte at vången efter ½ time. Han hade hovedt i hovedt men tog sig ikke rigtig af det, for han kunne fornemme at Aya blødt under sig kjole så han måtte helle se til hendes. Sår inde det blive være han satte sig op men mærke en dunner hovedpine,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:33

bliv liggende tooya, du slog hoved ret slemt, da du faldt inde i stuen" sagde aya og lagde ham ned. hun var bleg, meget bleg. "Undskyld min elskede" sagde hun og kyssede hans pande. hun lagde sig derefter op af ham. "Jeg har puttet nano og malisa" sagde hun og så på ham. det var hendes skyld at han var kommet til skade

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:37

" søde lag mig se på sig sår. Jeg ville ikke ha at du skal bløde sådan " sagde Tooya og rejst sig, og puffe hende blid ned og ligge i mans han hent sin lægetaske. Og begyndte at orden hendes sår det ikke blødte mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:39

tooya det ikke noget" sagde aya. men hendes sår var dybt. hun havde aldrig fået såret syet. da hun kun ville have sin tooya som læge. men hun skammede sig stadig over at huns lille spøg havde givet tooya hovedpine. "Søde, hvad har du lavet mens jeg var indlagt, der går rygter om at du havde datet" sagde hun og kørte en hånd igennem hans røde hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:42

" 2 gang har jeg være på Date. Men ikke siden den anden slog Nano og Malisa, næget jeg at lade nogen fremmede komme ind i lejlighed " sagde Tooya. Og lag en klud over Aya´s mund " sov lidt søde så ordne jeg såre " sagde Tooya, og dag Aya sov fik han syet såre sammen uden af hun kunne mærke der. Og forbandet hende igen og trak hende i en silke natkjole han havde købet til hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:44

aya sov roligt. hun drømte om da børnene var babyer. hun savnede lidt at holde en baby ind til sig, at have fornemmelsen af at have et barn inde i sig. hun mumlede hans navn i søvne, eller rettere hun kaldte på ham i søvne. hun drømte nu at tooya forlod hende for moka, ayas bedste veninde. tårer kom frem i ayas øjne. for det var hendes værste frygt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:49

Tooya var ude for at vaske hænder. Han hørt Aya kalde efter sig og han viste at hun gjorde det i søven, så han gik ind til hende efter at ha set til børne som sov. Han lag sig ved siden af hende og trak hende ind til sig og holdt om hende, han viste at hun fryget at han ville forlade hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:53

hun tog fat i ham i søvne. hun fornemmede hans dejlige duft. hun nussede sit hoved ind mod hns brystkasse. hun åbnede kort tid efter sine øjne og så på ham. hun mærkede silke kjolen og så ned af sig selv. hun så på ham. "Søde hvad var det du gav mig, jeg faldt i søvn af det" sagde hun og tog mere fast i ham. hun kunne ikke glemme sine drømme, især ikke den med at miste ham. men så tænke hun på drømmen om at blive mor igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:55

" lidt koroform. sov fik dig lulle i en stille søven så jeg kunne orden dit sår uden af du mærke det " sagde Tooya. Og holdt hende ind til sig han ønske at blive far for 3 gang. Men han kunne ikke for lange det af Aya endnu da hun ikke var helt på, toppe til at får endnu et barn ind i familien

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 19:59

søde hvad er dit største ønske?" spurgte aya blidt. hun kyssede hans hals. "Vil gerne være mor igen" sagde aya. hun nussede hans brystkasse. hun elskede ham af hele sit hjerte. men hun ville ikke forlange noget af ham, det skulle være noget som de begge ville

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:01

" du læser mine tanker søde. Vil også gerne være far igen " sadge Tooya og kysse hende på munden, de ville begge to gern ha deres 3 barn sammen så nano og Malisa. Havde en lillebror eller lillesøster at lege med når den var blive store nok til det,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:06

jeg er jo din hustru" grinede aya og smilede blidt. "Søde tror du at jeg kunne blive sygeplejerske, din sygeplejerske, istedet for at gå hjemme" sagde aya. "Jeg har endda fået fat i en uniform, mest for at drille dig" sagde hun og kyssede ham ømt. "Vil du se mig i den eller..." sagde hun drilsk

Gæst
Gæst

Side 1 af 14 1, 2, 3 ... 7 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum