Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Strip party - Novenia EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Strip party - Novenia EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Strip party - Novenia EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Strip party - Novenia EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Strip party - Novenia EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Strip party - Novenia EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Strip party - Novenia EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Strip party - Novenia EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Strip party - Novenia EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Strip party - Novenia EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Strip party - Novenia

Go down

Strip party - Novenia Empty Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 17:34

Sted: Strip bar ...
Vejr: Vi er indenfor ...
Omgivelser: Kig dig omkring
Tid: Hen af aftenen
___________________________


Mattias sad godt tilbagelænet i en af de store fyldige stole sammen med nogle af hans venner. De sad alle fire og drak en øl, mens de snakkede sammen, uden rigtig at bemærke kvinderne der befandt sig omkring dem. Selvfølgelig var det også derfor at de var gået der ind, men det var åbenbart ikke lykkes nogle af pigerne at fange deres opmærksomhed.
De var måske krævende, eller måske spillede de blot kostbare? Sidstnævnte passede måske ikke lige så godt på Mattias, som alt i alt ikke var den store skørtejæger, selvom han da ikke havde noget imod piger, eller flirte lidt med dem i ny og næ. Et forhold var ikke noget han gik og drømte om, som der måske var nogle der gjorde. Han fortrak at holde sig fri og singel, hvilke ikke havde været et problem for ham endnu, da han, trods han da havde flirtet med diverse piger, aldrig havde bygget videre på forhold.
Han sad tilbagelænet i stolen, iført en hvid løs t-shirt og mørke jeans. Det var hvad han denne morgen havde fundet i klædeskabet, og som han lige kunne nå at komme i, inden han skulle skynde sig ned for at sluge sin morgenmad og tage i skole.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:15

Ude i baglokalet af strip baren, var stripperne ved at gøre sig klar til at komme ind og danse for de mange fyrer, der uden tvivl sad og ventede på dem der inde. De gik og tog deres tøj på som bestod af meget lårkorte nederdele, en alt for lille top, et par sorte netstrømpebukser og stiletter, hvilket ejeren af baren mente var ufatteligt frækt. Nu var tiden inde for piger skulle ind og danse på scenen " Mine herre jeg vil bede jer give en varm velkomst til Venia og Candy som er de første tøser der kommer og danser for jer her på scenen" sagde manden der stod på scenen og skulle præsentere pigerne. Tæppet blev trukket fra og nu var det showtime. Hun tog nogle skridt over mod hendes pæl og begyndte at danse op af den og lavede en masse sexede bevægelser, som kunne få en hver dreng til at ønske at de var den pæl hun dansede op af. En mand rejste sig op og gik op på scenen og begyndte at danse op af hende " Mhm Venia... Kom med ud bagved og så sørger jeg for du får en aften du ikke glemmer" råbte manden ud over det hele og lod sine hænder glide op af hendes krop. Hun så på ham med et irriteret blik og gjorde ellers ikke mere ved det og hev i stedet bare hendes top af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:32

Mattias kiggede op mod scenen og betragtede kvinderne der kom ud, og dansede op af stængerne med nogle yderst kunstfærdige og sexet bevægelser. "Nå, hvem fortrækker du?" Var der en der hviskede i Mattias ene øre. Han lage hoved let på skrå, og betragtede lidt de to piger. "Det ved jeg ikke helt ... det kom lidt an på hvad de kan væk fra stangen." Svarede han med et grin. "I sengen?!" Mattias nikkede blot med et lille grin, og strakte sine ben. Det havde ikke været hans ide at tage på strip bar, han havde ikke været meget for det i starten, men det var efter et kvarters overtalen lykkes hans venner at overtale ham, og trække ham afsted.
Han fugtede hurtigt læberne, mens han lænede sig lidt frem, og betragtede manden der var kommet op på scenen, og råbte og skreg ud i rummet. Mattias kunne ikke lade være med at sukke kort. Han fattede ikke hvorfor folk var sådan, kunne de ikke vente til de kom ned fra scenen?
De var selvfølgelig tiltrækkende når de sådan stod der og smed tøjet, men det var jo sjovere hvis man da kunne holde sig, for begge partnere. Hvor langt skulle kvinden gå før han fik manden? Han kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet, dog viste han det ikke til de andre, men rettede blot blikket frem, og betragtede kvinderne.
Efter lidt tid, kom han frem til at han bedst kunne lide den sorthåret kvinde, hende som manden havde klæbet sig op af. Der var måske en grund til at det var hende at han havde valgt, og ikke den anden? Det kunne kun gud vide, og så ham selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:59

Hun smed nu nederdelen og sine netstrømpebukser, hvilket efterlod hendes g-streng og hendes bh tilbage på hendes velformede krop " Mine herre nu kommer pigerne ned fra scenen og gå rundt mellem jer og længer hvem de helst vil snakke med hen af aften.. Piger afsted" sagde manden som også havde præsenteret dem. Hun hoppede ned fra scenen og gik målrettet efter en fyr, som hun havde lagt mærke til for længe siden, alle de tilråb fra de mænd der kunne ligge hænderne på hendes halv nøgne krop ignorerede hun fuldkommen, hun var bevidst om hvad hun ville have og stoppede op foran den fyr der sad med 3 andre " Jeg har set du blev ved med at have din opmærksomhed på mig" sagde hun og tog hans hånd og hev ham med sig op mod scenen " Bare rolig... Ganske vidst er jeg vampyr, men jeg bider ikke de mænd jeg danser for" sagde hun og smilte blidt til ham og fik ham med op på scenen " mine herrer.. Venia har valgt.. Det betyder hun ikke kommer på scenen iaften, med mindre at denne fyr tillader det, for nu er hun hans ansvar" sagde manden og smilte til hende og nikkede kort som tegn på at hun måtte gøre som hun ville " Hvor skal vi gå hen" sagde hun og smilte blidt til ham og bed sig kort i underlæben. Nu havde han magten over hende og hun skulle gøre hvad der blev sagt uanset hvad det var han bad hende om

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 19:26

Mattias kunne ikke lade være med at grine lidt, bare en lille smugle. Han havde alligevel ikke troet at de ligefrem skulle vælge hvem de ville tilbringe aften med, han havde tydeligvis ikke nok erfaring i dén retning. Da kvinden, den mørkhåret havde satte kursen ned mod drengene, hørte han en ivrig hvisken, mens de kiggede på mod pigen. Mattias sad blot og grinede let, som han havde gjort det sidste stykke tid. Han måtte indrømme dette var ganske underholdene. Pludselig stoppede han med at grine, da kvinden stoppede ned foran ham, og greb fat i ham. Vampyr?! Han kiggede undrende på hende, og gav tydelig tegn på at han ikke anede noget som helst om vampyr. Han fulgte forvirret med kvinden op på scenen uden at høre hans venners tilråb. Han kom væltende op på trapperne og stod lidt forvirret på trappen, før han så blev trukket videre om bag scenen. "D-det ved jeg ikke." Svarede han stadig vildt forvirret.
//Undskyld det blev så kort >.<'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 20:14

Hun så på ham og smilte blidt til ham " Du skal ikke være bange for mig" sagde hun og så ned på hans venner med et ondt smil " Skal jeg give dem en lærerstreg når vi kommer ned til dem?" spurgte hun og bed sig forførende i underlæben og lod atter hendes øjne hvile på ham " Eller vil du hellere være alene med mig?" spurgte hun med et blidt smil på læberne og slap hans hånd " Undskyld" sagde hun og rødmede kort over hun havde glemt han stadig holdt hans hånd i sin. Hun så op mod scenen og smilte kort over at Candy ikke havde fundet nogen " Jeg tror hun er Jaloux" sagde hun og smilte kort for sig selv " Men jeg er glad for jeg så dig først" sagde hun og lænede sig kort ind mod ham og kyssede hans kind

// helt okay ^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 20:43

Han var stadig forvirret, også da hun prøvede at berolige ham. "Okay ..." Han kiggede undrende på hende, men da hun ikke virkede til at ville grave mere i det, lod han hende få sin vilje, og smilede blot til hende. "Jeg tror de har fået en lærestreg nok det at du valgte mig ..." Han tøvede, og bed sig let i læben, men sagde ellers ikke mere. Han vendte sig om, og kiggede hen mod den anden pige, som måtte være Candy, da hun stod lidt ubeslutsom ude i det hele. Han trak som svar let på skulderene uden rigtigt at vide hvad han skulle stille op med sig selv.
Hun trak fuldstændigt tæppet væk under ham, da hun placerede et let kys på hans kind, men dog smilede han blot reaktion og lod kort en hånd glide igennem håret. Han var på ingen måde erfarende i dette emne. Han vidste hvordan man skulle forføre en pige, og kendte de fleste knep hvad dét angik, men når det kom den modsatte vej, til ham, var han på bar bund, og vidste ved den søde grød ikke hvad han skulle stille op med sig selv. Efter en del tænkeri, kom han frem til at det nok blot var bedst at lade hende styre løbet, og følge med til han fik ordenligt fodfæste på denne tur, for han var kort sagt ikke specielt hurtigt i optrækkern denne aften, men det håbede han da han blev senere hen.
"Men var der noget du gerne ville, eller?" Han lage hoved let på sned, og betragtede den halvnøgen dame foran ham. Han måtte erkende hun var en smuk skabning. Bløde kvindelige former som hun sikkert vidste hvordan hun skulle bruge til det ypperste. Om det så helt var godt, eller dårligt, var han ikke helt sikker på, men en af delene var det bestemt, og han håbede det var godt, for ellers var han sikkert i problemer. Han kunne dog prise sig glad med at han skulle bruge de kommende dage sammen med sine venner, og ville ikke komme hjem, hvilke så var en perfekt grund til at komme sent hjem, blot at sove, og springe afsted den følgende dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 21:13

Hun så på ham med et blidt smil " tror du har ret" sagde hun og så over på hans venner med et blidt smil og derefter rettede hun atter sin opmærksom hed mod ham. Det var jo trods alt ham hun havde valgt at tilbringe sin aften med, hvilket hun var stolt over. Hun så på ham med et smil og elskede hans usikkerhed " Jeg kan mærke du er usikker på det her.. Har du aldrig været med et pige før?" spurgte hun og lod en hånd glide gennem sit lange sorte hår. Hun vidste godt at det kunne være hårdt at vide hvad man skulle stille op med en som hende, da der var mange der frygtede hendes slags, men hun havde lovet at hun ikke ville bide nogen folk her i baren, med mindre de ville have hende til det. Hun gik tæt på ham og lænede sig ind mod ham og smilte blidt til ham " Vil du være alene med mig eller vil du have dine venner med?" spurgte hun og lod sin tunge glide ud og fugte sine læber ganske kort før hun lod hendes læber ramme hans hals i et blidt kys inden hun igen trak sig tilbage og så på ham med en svag rødmen over hendes kinder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 22:09

Han lavede en kort grimasse, og valgte til sidst at hvis han alligevel skulle være sammen med hende hele aften, kunne hun vel lige så godt få hele kassen med det samme. "Det kommer an på hvordan du vil definere 'være sammen med'." Svarede han tøvende og kiggede ned i jorden. Han kiggede derefter op på hende, og måtte grine lidt. "Hvis du vil være sammen med mig, og de andre, havde du vel sagt det til mig, men det kommer an på om du vil have tre par aber klistrende op af bene rasten af aften, jeg behøver dem ærligtalt ikke." Han kunne ikke lade være med blot at smile en lille smugle.
Da han mærkede hendes kølige læber mod hans hals, satte hans hjerte farten utrolig op, så det sprang afsted som en stukken gris der løb for sit liv. han pressede læberne sammen, og måtte indrømme, hvor lidt han kunne lide det, at han faktisk godt kunne lide det, men han sagde det ikke, og gav forhåbenligt ingen tegn på det. Han kiggede blot på hende med et par øjne der nok desværre kom til at afsløre hvor godt han kunne lide det.
"Men hvad ville du, blive stående her eller?" Han kiggede ned af hende. "Vil du have noget tøj på eller hvad har du egenligt i tankerne?" Ændrede han det til, og kiggede kort ned af hendes flotte krop, som var noget så attraktiv, men heller ikke dette ville han nævne for hende, det vidste hun sikkert godt selv.
Hvis hendes plan var at ligge ham ned, forføre ham, eller et eller andet, vidste han ikke hvad han skulle gøre, det måtte tiden jo vise, måske han kunne slippe væk fra det? Dog var denne mulighed ikke så stor, hvis den overhoved eksisterede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 13:27

Hun så på ham med et blidt smil og lod en hånd glide gennem sit hår "Der er så mange måder" sagde hun og bed sig kort i underlæben " men uanset hvilken det er så kan du bare sige det" sagde hun og mærkede hvordan angsten i ham nærmest steg, man kunne godt se han ikke var vandt til at være sammen med en pige som var som hende, men okay, hun var jo trods alt også stripper. Hun så sig over skulderen og rystede på hovedet " Jeg ved hvor vi kan være alene" sagde hun og tog atter hans hånd og begyndte at gå mod nogle trapper, der førte til en over etage med værelser, hvor man kunne være alene med stripperne og lave hvad man nu lystede. Hun stoppede kort op da han nævnte om hun ville have mere tøj på " Bare indrøm du ikke vil have jeg skal have mere på" sagde hun og blinkede frækt til ham og smilte kort idet hun atter fortsatte med at gå op af trappen til værelserne. Da de kom til en dør hvor der stod Venia på åbnede hun døren med et smil og lod ham gå indenfor " Det er så mit værelse" sagde hun og smilte blidt til ham. På værelset var der en trekvartseng, der var redt op til 2 personer, der var et stort badeværelse med boblebad og så var der et mindre køkken, hvis hun nu skulle lave mad. Hun gik over og satte sig på sengen og så på ham med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 14:11

Han vendte kort øjne. "Helt sikkert ..." Sagde han en smugle tørt, og fulgte med ind på hendes værelse. Han kiggede tøvende rundt i værelset, og følte sig ekstremt mal placeret. til sidst valgte han at sætte sig på det yderste i en lænestol, og kigge hen mod den mere eller mindre nøgne kvinde der sad på sengen, ganske afslappet, som om det var ganske normalt, hvilke det sikkert også var for hende.
Han trak vejret dybt, og bed sig let i læben, mens han lod luften komme ud igennem næsen. "Du må da ville noget." Sagde han så efter noget tavshed. "sig hvad du vil, og så gør vi det." Han var ikke sikker på hvor klogt det nu en gang var, men han skulle vel nok overleve det før eller siden.
Han flyttede sig længere ind på sædet, og lænede sig en smugle mere afslappet tilbage, mens han stadig havde blikket rettet mod kvinden, og lod omhyggeligt blikket være fæstnet ved hendes ansigt.
Han kunne ikke undgå at mærke hvordan hans krop reagerede på kvindens krop, men han prøvede så godt som det nu kunne lade sig gøre at ignorer det. Det var nok bedst.
Han trak blikket væk fra kvinden, og hæftede det ved det lille køkken var der lige var plads nok til at man kunne lave noget mad. Det lignede en af de små køkkener man kunne finde i en af disse lejlighedshoteller man kunne leje i de sydlige lande når man skulle på badeferie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 15:15

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og rystede kort på hovedet inden hun rejste sig fra sengen og gik over mod ham " Du opfører dig som om du frygter mig.." sagde hun og stoppede op foran ham inden hun bøjede sig ned over ham og satte en hånd på hvert armlæn og så ham i øjnene " Men hvis det er det du er.. Så er det fint" sagde hun og smilte skævt til ham. Det var jo ikke fordi hun havde tænkt sig at æde ham, med mindre hun havde set ham ude på gaden en tilfældig aften mens hun havde fri og ledte efter noget at sætte sine tænder i. Hun lænede sig helt ind mod ham og lod kort sin tunge glide op af hans hals inden hun lod sine læber mødes med hans kind " Du skal sige til hvis der er noget du meget gerne vil" hviskede hun i hans øre og lod en hånd glide roligt gennem sit hår hvor efter hun trak sig tilbage og tog hans hånd og førte ham over i sengen og skubbede ham ned på sengen og stillede sig på alle fire over ham med et charmerende smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 16:41

Han kiggede op på hende, og smilede halvhjertet. "Det kommer an på hvilke måde." Svarede han tilbage, og betragtede hendes kønne ansigt. Han valgte ikke at kommentere det yderligere, det var vel blot spild af ord at bruge. Da hun lænede sig ind over ham og lud sin tunge glide op af hans hals, kunne han ikke stoppe blot et lille støn, og ligge hoved let tilbage. Han kunne mærke hvordan hans hjerne hoppede afsted i brystet på ham, hvad det helt var på grund af vidste han ikke, spænding eller måske glæde? Der kunne høres et kort grin fra ham ved hendes kommentar. Ja, det skulle han skam nok, men det blev der vist ikke brug for.
Han følte næsten han fløj op af stolen, da hun greb fat i ham, og trak ham op, og forviste ham til sengen, hvor hun uden problemer fik ham ned at ligge. Han kiggede overrasket op på hende, men var et eller andet sted meget bevist om hvilke tanker hun sikkert havde. Han ville i de fleste andre tilfælde nok have afvist hende, men på en eller anden måde følte han sig da klar, eller så klar som man kunne. Hun styrede showet hvilke passede ham yderst godt, og så kunne han blot følge med.
Han anede ikke hvordan hun ville komme videre, eller for den sags skyld hvordan han skulle komme videre, så han blev passivt liggende neden under hende, og kiggede op med hamrende hjerte der tordnede afsted.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 17:14

Hun så på ham med et blidt smil og lænede sig ned over ham med et blidt smil på læben og lod sin hånd glide op af hans krop og ende på hans brystkasse, lige over hans hjerte " Jeg ville ønske jeg havde et en hjerterytme" sagde hun stille og gav et kort suk fra sig. Det var længe siden hun havde haft sådan et, præsis for 18 år siden havde hun det, men ikke længere. Hun så på ham med et blidt smil og fjernede igen sin hånd og flyttede sig derefter fra ham og satte sig på sengekanten og lod sine hænder komme op og dække hendes kønne ansigt. Et dybt suk kunne høres fra hende idet hun vendte sig om mod ham " Undskyld" sagde hun og lod en hånd glide gennem hendes hår og så ned i jorden. Hun var ked af hvad hun havde gjort, da hun havde på fornemmelsen at det ikke helt var det han ville have lavet med hende. Hun lukkede kort øjnene og mærkede der var en tåre der trillede ned af hendes kind. Normalt ville vampyrer ikke vise følelser, men hun havde indset, hvor meget hun savnede at være menneske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 17:22

tæppet blev mere eller mindre flået væk under ham, da hun pludselig skiftede emne, eller - faktisk kom det stille og roligt, men alligevel stirrede han først undrende op på hende da hun skiftede emne. Ingen hjerte rytme?! han kiggede endnu mere overrasket på hende, og overvejede så kort om hun jokede, men hun virkede ikke til at gøre det, og ellers var hun fandens god til skuespil. Hendes pludselig humør skift fik ham helt til at tabe fatningen. Da kvinden trak sig tilbage, satte han sig op, og kiggede på hende, stadig med dyb forvirring.
Det hjalp ikke ligefrem da hun begyndte at græde! En halvnøgen kvinde der sad og grad foran ham, nu holdt verden da ikke længere. Han sad i længere tid og tøvede, før han let lod en finger glide ned over hendes kind, for at fjerne tårren. "Hvad mener du med at du ikke har nogle hjerterytme?" Han kiggede spørgende på hende mens han fugtede læberne. Hendes ord gav ingen mening inde i hans hoved.
Han kiggede tøvende rundt i rummet, men da han ikke kunne finde noget der kunne hjælpe, og han vidste heller ikke hvad det skulle være, så blev han siddende, dog havde han fjernet hånden, og betragtede bare hendes smukke ansigt hvor hendes ene kind skinnede let fra hvor tårren havde været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 17:49

Hun så på ham og bed sig i underlæben " Jeg var som dig engang.." sagde hun kort og vendte sig om mod ham og endnu en tåre trillede ned af hendes kind. Hun tog hans hånd og satte den over der hvor hendes hjerte havde været " Mærk selv" sagde hun og holdt hans hånd mens hun så ind i hans øjne " Jeg var engang menneske" sagde hun og bed sig kort i underlæben. Hun kunne ikke klare det, hun havde aldrig haft denne snak med andre folk før, men denne fyr fik hende til at indse hvor meget hun savnede at være menneske. Hun lagde sig ned på sengen og så op på ham med et skævt smil og prøvede at virke glad, men man kunne nemt se at hun prøvede at skjule sin sorg over det der skete for 18 år siden, men sket er sket og det kan ikke laves om på. Hun lod en hånd glide gennem sit hår og lod sit blik hvile på ham

//beklager længden ;/ //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tirs 25 Okt 2011 - 18:53

Han forstod hende ikke rigtigt, men lod hende tale ud. Han tøvede kort, da hun greb hans hånd, men protesterede ikke da hun lage den på sit kolde bryst. Han kiggede overrasket på hende, og var lige ved at flå hånden til sig da han intet mærkede, men han beholdte dog hånden hvor han var, og bed sig blot hårdt i læben, dog ikke nok til at der kom blod ud af det. "Men ...." Han vidste ikke rigtig hvordan han skulle komme ind på emnet fra en ordenligt vinkel. Han trak sin hånd til sig, og stirrede lidt på hendes smukke ansigt. "Hvis du ikke er et menneske, hvad er du så?" Han lage hoved let på sned, og betragtede hende med hans lyse øjne.
Da hun lage sig ned, fulgte han efter. Han flyttede sig lidt, og lage sig ned på den store bløde seng. Han lukke kort øjne, før han rullede om på maven. "Hvorfor vil du gerne være ligesom mig?" Han kiggede spørgende på hende, og kunne ikke lade være med at berøre hendes mørke sorte hår der lå blødt ned over dynen.
Mattias havde ikke den store erfaring med andre , faktisk havde han slet ingen. Han vidste verden ikke var hvad de fleste havde troet den var, men på hvilke vej havde han ingen erfaring med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tors 27 Okt 2011 - 18:32

Hun så på ham med og bed kort i underlæben " Hvad jeg er? Jeg er et monster" sagde hun og så på ham med et svagt smil og fortsatte " Hvis du ser på mine hjørnetænder og mine øjne så kan du sikkert gætte dig til det" sagde hun og blottede sine tænder og lod sine øjne glide over i den røde farve. Hun så nervøst på ham og sukkede " Hvorfor? Jeg savner at mærke mit hjerteslag, jeg savner solens lys mod min hud" sagde hun og så på ham med et svagt smil, men hun kom aldrig til at kunne se solen igen, takke værdet den vampyr der bed hende da hun var en lille pige. Hun smilte blidt til ham idet hun mærkede hans berøring af hendes lange sorte hår, hvilket hun elskede. Der var ingen der havde turdet at gøre det før nu, han var en af dem der havde fået lov til det, ellers havde hun slået ud efter ham, men der var noget ved ham som fik hende til at føle sig tryg på en underlig måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tors 27 Okt 2011 - 19:32

"monster?!" Spurgte han letter vantro, og stirrede på hende, men da hun viste sine beviser forstod han hende bedre. Han vidste ikke rigtig hvad han skulle ende med at sige, så til sidst lukkede han bare munden. Han nikkede næsten medfølgende da hun beklagede sig over sine problemer. "Hvorfor blev du egentligt til det?" Han endte med at ligge sig ned og rulle om på ryggen. "Jeg forstår ikke hvorfor du vil være et menneske, er de ikke svage i jeres øjne." Han kiggede op mod hende, og lod sine fingre glide ind hendes mørke hår. "du hvis du ikke vil have det." Mumlede han. Han trak vejret dybt, og trak sin hånd til sig, for at rulle om på siden og kigge på hendes smukke ansigt.
"Jeg har faktisk ikke hørt hvad du hedder, eller - så har jeg ikke hørt efter." Sagde han efter flere minutters tavshed, hvor han blot havde kigget op i det mørke loft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Gæst Tors 3 Nov 2011 - 17:08

// Jeg stopper emnet, ikke fordi jeg ikke vil skrive med dig, men jeg kan simpelthen ikke finde kreativitet nok til denne karakter, så sletter ham >_<

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strip party - Novenia Empty Sv: Strip party - Novenia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum