Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
varm er altid godt - Novenia EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
varm er altid godt - Novenia EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
varm er altid godt - Novenia EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
varm er altid godt - Novenia EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
varm er altid godt - Novenia EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
varm er altid godt - Novenia EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
varm er altid godt - Novenia EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
varm er altid godt - Novenia EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
varm er altid godt - Novenia EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
varm er altid godt - Novenia EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

varm er altid godt - Novenia

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

varm er altid godt - Novenia Empty varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 9 Okt 2011 - 22:26

Tid: 23
Sted: de varme kilder
Vejr: lidt kold og lette blæst
Omgivelser: Gabriel og nogen få fugle

Gabriel sad i en af de varme kilder, han sad og slappe af, han er næster to meter høj og har kul sort hår ud over pande hår som er hvidt, han har unaturlig mørke brun øjne næste over i sort, han havde være ud at går det mest af aften, her op i bjerge bare find ud af hvad, der er her op, ikke det vild som han ikke vidste i forvej, han kiggede ud i mørke efter noget tid, da han synes af han kun høre noget, han kun ikke ser noget lige nu men han, kun mærke en vampyr aura, han sat sig lidt længe ned i kild og lukke kort øjne.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 22:44

Et lille stykke fra de varme kilder kom en kvinde gående, kun iført en kort sort kjole, som kun lige dækkede hendes velformede krop. Hun var på vej op til kilderne, men regnede ikke med der ville være andre, indtil hun kunne mærke der var andre. Hun lod sit blik glide op på himlen, hvor en krage kom ned og satte sig på hendes arm " Jamen Ismael.. Hvad er der dog?" sagde hun med en blid stemme som lød som 1000 engles sang. Til hun vampyr, havde hun en ufatteligt smuk og blid stemme, i for hold til mange andre kvindelige vampyrer, hvis stemmer tit var mere rå. Hun rundede stille hjørnet og så så en ung mand sidde i en af kilderne, hvilket fik hende til at smile, men alligevel bakke tilbage, da hun ikke vidste om denne fremmede kunne finde på at angribe hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 9 Okt 2011 - 23:00

han kiggede kort over på hende, da hun kom til syn ved en et hjørnet, "kom bare frem, jeg gør dig ikke noget medminde du er ud på noget" sagde han og kiggede kort over på hende, han læner hoved tilbage mod kant og lukke kort øjne, det var en kvinde vampyr, da han endelig kun ser hende, han kiggede kort på hende, da hun kom til syn så han kun ser hende rigtig, jo hun var da nydelig nok, man det var de flirt vampyr nu, "hvad laver en vampyr som dig her ud" spurgte han og kiggede på hende og sat sig lidt op i kild, så han bryst kassen kom til syn, han var veltræner og tatto af kranium.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 9 Okt 2011 - 23:11

Hun så på ham med et hævet øjenbryn og krydsede armene med et fornærmet smil " Hvem siger jeg har idéer om at gøre dig noget?" sagde hun lettere irriteret og så på sin krage, som sad på hendes skulder og derefter lod hun atter blikket falde over på ham " Hvad jeg laver her?? Hvad laver du egentlig selv her Dæmon" sagde hun vrissende og gik over mod en anden af de varme kilder der lagde cirka 4 meter fra den han sad i. Hun havde ikke tænkt sig at smide hendes kjole når han gloede sådan på hende, men hvis det var den eneste mulighed hun havde, måtte hun jo gøre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 9 Okt 2011 - 23:20

"det har jeg ikke sagt om noget af de havde" sagde han og kiggede kort på hende, "sidder og få et varm, af slappe bad" sagde han og kiggede kort rundt, "hvad med dem" spurgte han, han lod hende går videre over til den næste, så havde han kild for sig selv, han læner sig mere ned i kild og lukke kort øjne, hans tøj lå lidt fra ham, så han kan få fat i det, hvis han få brug for det.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 14:54

Hun rystede kort på hovedet og lod en hånd glide gennem sit lange sorte hår " Jeg er her bare" sagde hun og lynede kjolen op og lod den falde til jorden. Nu stod hun kun i undertøj, hvilket hun egentlig var ligeglad med, da det var det samme som at have badetøj på, efter hendes hoved i hvert fald. Kragen havde sat sig på jorden og hoppede nu rundt på jorden og ledte efter mad, eller noget der lignede det i hvert fald " Ismael... du flyver bare, hvis du ikke vil være her" sagde hun og så på kragen med et smil som gav et beklageligt skrig fra sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 23 Okt 2011 - 15:01

han nikke kort til det hun sagde, "det må du også godt" sagde han og kiggede kort på hende, end han lukke kort øjne og slappe af i den varm kilde, han kiggede kort over på hende da hun snakke igen, det vis sig at være til hendes krage, ja hvorfor ikke snakke med sit dyr, han snakke bare med død i sted for, "de kan godt bruge den her varm kilde, jeg gør dig ikke noget men det er op til dig selv" sagde han og kiggede kort på hende, end han lad armene op på kant af kilde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 15:49

Hun så over på ham med et blidt smil og gik over til den kilde han sad i og lod sin halv nøgne krop glide ned i det varme vand. Hun så på ham og derefter på Ismael der stadig hoppede rundt og ledte efter mad. Hun mærkede hvordan vandet varmede hendes krop og gav hende nærmest en fornemmelse af at føle sig som menneske igen, som hun var for mange år siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 23 Okt 2011 - 16:03

han kiggede kort på hende, da hun sat sig ned i den sammen kilde som ham, kort efter rakte han hånd frem, "navn er Gabriel og deres er" spurgte han og kiggede på hende, han hånd var kold som han også var vampyr eller noget andet dødt, selvom hun vidste af han er død eller det tro hun, hvis hun gad ham hånd for af hils pæn på ham, vil han læner sig kort frem for af kys hendes hånd ryg, bare fordi han var gammel dags med af giv hånd kys til kvinde.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 17:58

Hun så på ham med et forsigtigt smil, uden at blotte hendes skarpe hjørnetænder, hvilket ville afsløre hende, hvis det ikke allerede var gjort. Hun nikkede kort da han præsenterede sig for hende " Novenia" sagde hun kort og så misfornøjet på ham da han tog hendes hånd op og tilladte at kysse hendes håndryg " Jeg ville ikke gøre det hvis jeg var dig" sagde hun og så over sin skulder på Ismael der kom hoppende over mod dem " Han er min beskytter" sagde hun og smilte kort for sig selv og tog sin hånd til sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 23 Okt 2011 - 18:04

han nikke kort til hendes navn, "hyggelig af møde dem" sagde han og kiggede på hende krage, han hold et grine ind, som om den kun gør ham noget, han nikke bare til af den var hendes beskytter, "hvad arbejde du så med hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede kort på hende, end han lod ryg lidt længe ned i kilde, man stadig så hans hoved er over vand og lukke kort øjen, for at slappe bedre af.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:07

Hun så på ham og derefter væk i skam over hendes arbejde og stilling hun havde i tilværelsen " Jeg.. øhm.. " sagde hun og bed sig kort i underlæben og lod en hånd glide gennem hendes hår og så igen på ham " Jeg er stripper på den lokale bar" sagde hun og så over på Ismael der udstødte et misfornøjet skrig idet han lettede fra jorden og fløj et stykke væk " Hvad er der med dig fugl" sagde hun kort og gik op fra kilden og fulgte efter fuglen, men kun kort, da hun så 3 mænd der var på vej op mod de varme kilder " Åh nej" sagde hun og faldt til jorden og rystede på hovedet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 23 Okt 2011 - 18:14

han nikke kort til det hun arbejde med, der er noget hun ikke fortælle sige hun trække det så ud, han kiggede kort på fugl og kiggede på hende da hun gik op fra kilde, "hvad er der" spurgte han da hun faldt til jorden og ryster på hoved, han gik op fra kilde og tog sin stof bukser på, som bliv gennem blødt med det sammen, hvor han gik over til hende og kiggede på hende, "hvad er der galt" spurgte han og kiggede ned på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Søn 23 Okt 2011 - 18:21

Hun så op på ham med et kort smil " De er på vej her op efter mig" sagde hun og pegede mod de mænd der nærmede sig kilderne. Hun så mod Ismael som var kommet tilbage efter det korte tid han var væk " Jeg må heller få tøjet på og gøre mig klar til de kommer og tager mig med til det marked" sagde hun stille og rejste sig op og gik over og tog sin kjole på. Nu ventede hun bare på de mænd kom op efter hende, men hun havde tænkt sig at kæmpe imod, da hun ikke bare ville overgive sig overfor nogen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Søn 23 Okt 2011 - 18:25

"hvorfor er de efter dig" spurgte han og kiggede kort på hende og kiggede derefter på mænd som var på vej her op, "hvilke marked skal du hen på" spurgte han og kiggede på hende, hvis bare han fik nogen svar vil han kun red hende fra dem, da det virke til af de var normal menneske men det kun nem snyd, "noget du skal havde hjælp med at ned kæmper" spurgte han og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 17:04

Hun så på ham med et svagt smil " Jeg er slave og har ingen herre og hvis de finder mig tager de mig til slavemarked og sælger mig der nede" sagde hun og så op på ham med et kort smil og så derefter de mændene der kom nærmere og nærmere. Hun rejste sig op og børstede jord af hendes kjole og gik derefter over til ham " Vil du hjælpe mig?" spurgte hun og tog kort fat i hans arm og bed sig kort i underlæben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 17:09

han nikke kort til det hun sagde, så var det lidt rigtig hvad han havde tænke, hvor han kort kiggede på hende og så mænd som kom tætter og tætter på hende, "ja det kan jeg godt, skal de bare kom til skade eller skal de død" spurgte han og kiggede på hende, han vente rolig på af han fik et svar fra hende og at mænd vil kom tæt nok på dem, han kun jo også altid prøve at snakke dem fra den, men det vil være sjov af dræbe dem, så vil der også være blod at drikke bagefter.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 17:12

Hun så på ham med et blidt smil, så man kunne skimte hendes hjørnetænder " mhm.. Jeg foretrækker at jeg kan tage deres liv ved at få deres blod" sagde hun og så op på ham med et smil. Hendes øjne blev røde idet hun bare tænkte på blod, hun kunne virkelig godt bruge det lige nu " Men du kunne også dræbe dem og bare sørge for at deres blod ikke bliver spildt" sagde hun og lod sin tunge glide over sit velholdte tandsæt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 17:16

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt af det, "okay, så dræbe jeg dem bare med de bare nævner, jeg kan tag to og så må du klar dig til resten indtil jeg har klar de to" sagde han og kiggede kort på hende, han smiler så hans hugtænder også kom til syn, ja han ligner en vampyr på når områder, "undskylde, i er hvis går forkert, i kan går nu eller død" sagde han og gik lidt tætter på dem, så hun stod lidt bag ham.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 17:42

Hun så på ham og nikkede kort til hans ord og smilte kort over hun kunne tage den ene af dem. Hun så på mændene da de kom op til dem, den ene af dem gik direkte over til hende og begyndte at lokke hende med det ene og det andet " Jeg skal ikke have noget af jeres forbandede lort" sagde hun kort og vendte sig om og mærkede at denne person kom tættere på hende, hvilket fik hende til at knipse. Ude i horisonten kunne høres sagte skrig fra krager som kom flyvende mod dem " Held og lykke kære" sagde hun og smilte skævt så man kunne se hendes tænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 17:46

han gik over til den en, hvor han gad hurtig ud efter hans hals, som han fik fat i, da end han når at opdage det var det forset, hvorefter han begynde at klem mere og mere om hans hals, hvor han slå den anden hurtig i brystkasse, hvorefter hans hoved, det første slag vil nok være nok til at giv ham et hjerte stop, men slag i hoved var mere for en sikkerhed skyld, ham det anden død at ilt mangle, hvor han giver slip på ham, hvor han vend sig om mod hende for af ser hvordan hun klar sig.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 18:24

Idet lyden kom nærmere kunne man se det var en kæmpe flok af krager der var kommet for at hjælpe hende, da det var en af hendes evner " Værsgo mine kære små.. Så er der mad" sagde hun og grinte kort over det da kragerne dykkede ned mod manden og lod deres klor kratte ham, deres næb nappe ham og stikke ham. Hun morede sig meget over dette og inden længe var manden nede på jorden " Du ved godt det ikke er klogt at falde til jorden overfor en flok krager der er sultne ikke?" sagde hun og blottede hans tænder mod ham " Novenia.. Du kan vente dig" vrissede han inden en krage hoppede op og begyndte at kradse ham i ansigtet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 18:30

han kiggede kort på den kæmp flok krager der kom, da kiggede kort på mand som sagde af hun kun vente sig, hvordan det når han alligevel døder, han gik over til en af mænd og tog ham op og kaster ham over til hende, " så er der frisk blod" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han tog fat i den anden mand og løfte ham op og sat tænder i hans hals og begynde af suge, da han havde druk en dele af hans blod, smide han ham fra sig og giv over til resten af sit tøj, hvor han smide bukser og hopper ned i den varm kilder og slikke det sidste blod væk fra mund.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Gæst Man 24 Okt 2011 - 19:07

Hun så på ham og smilte over han smed liget over til hende " Mange tak" sagde hun og knælede ned til manden og smilte kort for sig selv og åbnede derefter munden og lod sine tænder bore sig ind i hans hals og tømme ham for blod. Hun så på ham med et blidt smil " tak for mad" sagde hun og lod mandens lig falde til jorden og lod hendes krager tage resten. Hun gik over til kilden og smed sin kjole og lod sig igen glide ned i kilden og så på ham med et smil " tak for hjælpen" sagde hun og slikkede sig om munden for at tage resterne af blod fra hendes mundvige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Artair Man 24 Okt 2011 - 19:10

"så lidt" sagde han og kiggede kort på hende, "selv tak" sagde han og kiggede kort over på hende, han sat sig lidt længe ned i kilde og lukke kort øjne, "det var så lidt selvom du nok godt kun klar dem alene, nu hvor du er vampyr" sagde han og kiggede på hende, det var nu godt med noget blod og så fik men også bevæges sig lidt, selvom det ikke var det vild han fik laver, "mener du selv at du mangle en herre" spurgte han efter noget tid og kiggede på hende.
Artair
Artair
Highly Proficient (Rank 18)

Antal indlæg : 2138


Tilbage til toppen Go down

varm er altid godt - Novenia Empty Sv: varm er altid godt - Novenia

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum