Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
All new
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
All new
O: En masse folk og væsner på indkøb og ude at spise.
S: Gågaden i terre.
V: Det køligt, men ellers en fin oktoberdag, lige nu er solen ved at gå ned, og har lagt gaden i et rødligt syn.
P: En lang jakke der går til midt på lårene i sort med pels, støvler i sorte også, der går til midt på læggen, og hvide leggins, under jakken har hun en blå kjole.
Hazel gik lydløst og en anelse drømmende gennem gågaden i Terre, hun nød lyden af folk der gik rundt omkring, i lyset af solnedgangen, virkede det hele så pænt, så afslappet og hun følte sig bare mere rolig, hun kunne så godt li når det var solnedgang.
Let skubbede hun det blonde lange hår om på ryggen, og så sig stille omkring, hun stoppede op ved en bænk, og bed sig i læben, hun var ny her, havde ikke rigtigt mødt nogle folk, eller væsner. og det irriterede hende lidt, det kunne jo være rart at støde på nogen som man kan snakke med, men sådan var det åbenbart ikke i hendes tilfælde. Med et suk lod hun sig glide ned på bænken, og betragtede de ivrige folk, eller væsner, hun kunne jo ikke vide om nogle af dem var andet en mennesker, der hurtigt gik gennem gaden for at finde nyt tøj eller et sted at spise, når hun nu tænkte over det, var det jo egentlig oz spisetid.
Hazel var bare ret dårlig til at spise når hun var alene, det var bare ikk det samme, det var ret kedeligt, og ofte glemte hun det, helt indtil hun blev dårlig fordi hun ikke rigtigt tænkte over det særlig meget. Stille lod hun de grønne øjne glide ned mod sine hænder, der havde en fin solbrun kulør, den ville nok snart forsvinde, nu hvor det var ved at blive vinter igen.
Egentlig havde hun intet imod vinter, men hun var helt klart meget mere til sommer, fordi hun jo var en aspara, der elskede skoven og vand, så ville hun helst have sommer, det var der vandet var klart og brusende, og der var grønne dejlige blade på træerne. Blikket gled langsomt ned af gaden igen.
Hazel- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1018
Sv: All new
Han gik stille og roligt og kiggede rundt omkring på de forskellige ting som der så ud til at ha forandret sig siden han sidst havde været ude for sin dør men det var nu ikke helt vildt meget der var sket kun ganske lidt kunne han da se.
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Til sidst besluttede hun sig dog for at det kunne være ligemeget med at blive siddende, for ingen verdens nytte, for strengt taget burde hun jo tage hjem og få noget mad, men hun havde bare ikke den størte lyst til det.. Et suk undslap hendes røde læber, inden hun lod hovedet glide på skrå, rejste sig langsomt og begyndte at gå ned af den menneskefyldte gade, det begyndte dog at tynge lidt ud i alle folkene nu, fordi at de fleste gik ind for at spise, nu varede det heller ikke længe før at vampyrene ville komme frem, så måske skulle hun skynde sig lidt, hun havde ikke ligefrem lyst til at blive vampyrmad.
Pludselig gik hun ind i en person, og røg ned på røven at sidde, af ren og skær forbavselse, langsomt så hun på manden hun var gået ind i, "Det må du alsa undskylde, jeg gik i mine egne tanker" sagde hun hurtigt, stemmen var blidt og venlig, det var ikke noget hun havde gjordt med vilje, det med at gå ind i ham.
Han så på hende *hun er da meget køn*tænkte han for sig selv og ventede bare på at hun ville tage imod hans hånd og sådan for hun skulle jo op og stå i stedet for at hun sad der på jorden og blev kold i det.
Han var venlig og det kunne man også godt høre på ham at han var for hun var jo også kun venlig overfor ham og alt det.
Langsomt rakte hun op og tog imod hans hånd, hun rejste sig med hand hjælp og smilte forsigtigt til ham "så var det nok vores begge tos skyld" svarede hun mildtog smed det lange blonde hår om på ryggen. Blidt børstede hun den sorte jakke af for støv, og rettede derefter en anelse på den, for at den ikke skulle sidde mærkeligt eller noget.
Langsomt så hun ham i øjnene "jeg hedder Hazelin" præsenterede hun sig venligt og lod de havblå øjne hvile længe på ham. Gad vide hvad han var for en, menneske var han i hvert fald ikke, det var hun næsten sikker på. Men han virkede lidt for venlig til så mange af de andre racer, at hun ikke helt veste hvad hun skulle tro om ham. For på den ene side kunne han være venlig, men på den anden side også ond, det var lidt forvirrende.
Han så på hende lige ind i hendes øjne hun var køn og det hele men hvorfor stod han der og kunne ikke tage øjne fra hende, der var noget over hende "undskyld jeg spørger men komme du fra himlen for du liner en engel"sagde han roligt og det var bare noget han lige sagde helt uden at tænke over det på noge som helst måde.
Hun smilte lidt for sig selv, da han spurgte om hun var en engel, asparaer blev ofte taget som engle, fordi de mindede meget om dem. “Neij.. Jeg er ikke en engel, jeg er en aspara, men tark for komplimenten” svarede hun glad og grinte lidt for sig selv. Hun vidste godt han prøvede at være venlig, og det var jo egentlig også meget rart. Hun nød at få komplimenter.
Han var viste ikke helt sig selv lige nu men han viste jo hvor han var henne og sådan og hvem han var sammen med og hun var en engel i hans øjne, men det var jo fordi hun var aspara og sådan noget. han så på hende med et smil "har du lyst til at lave noget sammen med mig"spurgte han roligt og ventede på svar.
Langsomt så hun ham i øjnene og nikkede lidt “Joo det kan vi da godt, hvad har du lyst til at lave?” spurgte hun blidt, og smilte lidt forsigtigt til ham. Vidste ikke hvorfor han gad og tilbringe tid med hende.
Han så på hende og ventede bare på at hun ville sige et eller andet til ham for hun var den der skulle bestemme om hans forslag var det de skulle eller hvad. Han var bare sådan lidt sulten lige nu så han håbede lidt på at de kunne gå ud og spise et eller andet sted og sådan noget.
Hun følte sig lidt dum, han var så venlig overfor hende, og ville bare gøre hende glad, men hun kunne jo ikke gøre noget, når nu hun ikke havde nogen penge. Hun gemte sig som oftest.. Fordi folk havde en tendens til at ville myrde hende, eller fange hende, netop fordi hun var den race hun var.
Han så på hende med et smil på sine læber og gav sig til at gå hun var så sød så hvorfor skulle han ikke kunne give noget at spise, altså man behøver jo ikke at være på date med en for at gå ud og få noget at spise. Det kom mest an på hvordan personen selv antog det, men han tog det bare som venner der gik ud og fik dem noget at spise. Han så på hende "altså hvis du da vil"sagde han roligt og slappede bare af mens han ventede på svar fra hende af.
"jo det vil jeg meget gerne Zankuji, det kunne sikkert blive hyggeligt" svarede hun glad og rettede på sin jakke, fulgte derefter med ham. Han virkede da meget sød, ikke som en der bare behandlede kvinder som ingenting. Det var rart at kunne slappe af med en, han kunne jo ligeså godt være blevet vildt sur på hende, og have banket hende som så mange andre gjorde. Men det gjorde han heldigvis ikk. "jeg kender alsa ikke rigtigt nogle af de her steder.. Så måske skulle du finde et sted?" spurgte hun mildt og så på ham.
Han gik stille og roligt der ind og kiggede efter et bord til dem, da det var et sted der var fint men ikke sådan et sted hvor man skulle reservere bord først og sådan noget, han fandt dem et bord og trak stille stolen ud til hende og så på hende med et smil på sine læber "værsgo og sætte dig kønne frøken"sagde han med et sødt smil på sine læber og viste jo godt at han bare var sig selv overfor hende.
Tøvende fulgte hun med ham ind på det flotte sted og lod fingrene løbe gennem sit lange hår. "her er virkelig flot" sagde hun let tænkende og så rundt mens han fandt dem et bord. Blidt satte hun sig som han trak stolen ud for hende, hvor var han dog venlig. "kommer du tit her? Med en kæreste måske?" spurgte hun for at få ham til St fortælle lidt om sig selv, det var altid rart at vide noget om andre mennesker. Det syntes hun da i hvert fald.
Han så på hende "hvad med dig komme du sådan rigtig nogen steder hen"spurgte han roligt og viste ikke hvad han ellers lige skulle spørge om og sådan noget. Han var slet ikke sikker på om hvad han sådan skulle sige lige nu da der ikke blev sagt så meget, han kiggede på hende "Hvor bor du så henne af"spurgte han roligt og viste ikke om det var klogt og snakke om det eller hvad det var, men det var lidt forsendt og tænke på nu da han havde spurgt.
Hun trak lidt på skuldrene af hans spørgsmål, vidste ikke hvordan hun skulle tolke det, “Nah… tror fyre er bange for mig, og jeg kan ikke få job fordi jeg har den race jeg har.. Der er så mange der prøver at myrde mig altid” mumlede hun ganske stille og så frem for sig. Hendes blå øjne hvilede for en stund mod vinduet, inden hun så tilbage på ham. “Jeg bor.. Uhm.. I en faldefærdig hytte ved søen” smilte hun ganske svagt og pillede ved sin jakke.
Han var bare flink og give maden så hun kunne vælge det hun ville ha at spise og sådan noget og han var bare sig selv overfor hende og alt sådan noget halløj.
“Uhm det ved jeg ikke.. Det samme som dig tror jeg nok, jeg kan ikke lige bestemme mig” svarede hun venligt og så ham i øjnene, han virkede nu meget venlig. Men det havde han jo været hele tiden, det var rart med en at snakke med. En som ikke dømte hende overhovedet.