Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
All new
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: All new
Han kiggede på hende "jamen mange tak Hazel du er da også en meget sød kvinde"sagde han roligt og så på hende med et smil og spiste stille og roligt af sit mad. Han så på hende "jeg tænkte på om du vil med hjem til mig og måske se en film eller noget"spurgte han stille og roligt og havde bare fået den ide om at de måske kunne gøre det eller hvad mon hun havde i tankerne lige nu og her.
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Let smilte hun til ham, og trak på skuldrene, hun rystede lidt på hovedet “Neij jeg er ikke sød.. Men det ok du sys det” drillede hun let. Og spiste en smule mere. Det smagte stadig fint nok, det var ikke noget hun selv ville have valgt, men det var fint nok han havde gjort det. “Se en film? Joo det lyder da hyggeligt.. Hvor langt bor du herfra?” smilte hun let. Og lod de dybblå øjne hvile på ham for en stund.
Hazel- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1018
Han slappede stille og roligt af og spiste vider "hvad kan du godt lide og se når det komme til film"spurgte han stille og ville da godt vide hvad for noget hun kunne lige og se på.
Han var nemlig ikke selv helt klar over hvad han allerbedst kunne lige og se på at film genre, men det var nu også hende der skulle bestemme det da hun var gæst når de kom der til.
“Uhm.. Jeg ser ikke film normalt, så det ved jeg ikke rigtigt faktisk” svarede hun undskyldende, og lod en hånd løbe gennem det lange blonde hår, for at smide det om på ryggen. Hun så sjældent film, faktisk kunne hun ikke huske hvornår hun sidst så en, så det var lidt svært at svare på.
Hazel- Proficient (Rank 15)
Antal indlæg : 1018
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus