Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
All new - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
All new - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
All new - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
All new - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
All new - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
All new - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
All new - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
All new - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
All new - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
All new - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

All new

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

All new - Page 2 Empty Sv: All new

Indlæg af Zankuji Tirs 14 Feb 2012 - 21:41

Han kiggede på hende med et smil på sine læber, da han hørte hvad det var hun sagde til ham efter han var færdig med at snakke om det hun havde spurgt ham om for et par minutter siden og sådan.
Han kiggede på hende "jamen mange tak Hazel du er da også en meget sød kvinde"sagde han roligt og så på hende med et smil og spiste stille og roligt af sit mad. Han så på hende "jeg tænkte på om du vil med hjem til mig og måske se en film eller noget"spurgte han stille og roligt og havde bare fået den ide om at de måske kunne gøre det eller hvad mon hun havde i tankerne lige nu og her.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

All new - Page 2 Empty Sv: All new

Indlæg af Hazel Ons 15 Feb 2012 - 16:24

Hun grinte lidt for sig selv, og spiste en smule mere af den mad der stod foran hende. Stille bed hun sig i læben, og så ham i øjnene, han virkede rar, og han var da fin nok at snakke med.
Let smilte hun til ham, og trak på skuldrene, hun rystede lidt på hovedet “Neij jeg er ikke sød.. Men det ok du sys det” drillede hun let. Og spiste en smule mere. Det smagte stadig fint nok, det var ikke noget hun selv ville have valgt, men det var fint nok han havde gjort det. “Se en film? Joo det lyder da hyggeligt.. Hvor langt bor du herfra?” smilte hun let. Og lod de dybblå øjne hvile på ham for en stund.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

All new - Page 2 Empty Sv: All new

Indlæg af Zankuji Ons 15 Feb 2012 - 18:47

Han kiggede på hende og kom med et sødt smil til hende da hun sagde ja til det det sidste han spurgte hende om, han så på hende "jeg bor ikke så langt her fra"sagde han roligt og mente nok at det var en til to kilometer her fra hvor de var.
Han slappede stille og roligt af og spiste vider "hvad kan du godt lide og se når det komme til film"spurgte han stille og ville da godt vide hvad for noget hun kunne lige og se på.
Han var nemlig ikke selv helt klar over hvad han allerbedst kunne lige og se på at film genre, men det var nu også hende der skulle bestemme det da hun var gæst når de kom der til.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

All new - Page 2 Empty Sv: All new

Indlæg af Hazel Lør 18 Feb 2012 - 16:54

Hazelin smilte venligt til ham, og spiste en smule mere af maden, inden hun tænkende så mod døren, da der kom flere folk ind. Stille tog hun en tår af sit vand., og så derefter tilbage mod Zankuji igen. Han var nu meget venligt. Selvom hun nok aldrig havde regnet med at skulle snakke med en, der så ud som ham. Han lignede en der kunne få hvem som helst, og alligevel sad han og snakkede med hende.
“Uhm.. Jeg ser ikke film normalt, så det ved jeg ikke rigtigt faktisk” svarede hun undskyldende, og lod en hånd løbe gennem det lange blonde hår, for at smide det om på ryggen. Hun så sjældent film, faktisk kunne hun ikke huske hvornår hun sidst så en, så det var lidt svært at svare på.
Hazel
Hazel
Proficient (Rank 15)

Bosted : Some place..

Antal indlæg : 1018


Tilbage til toppen Go down

All new - Page 2 Empty Sv: All new

Indlæg af Zankuji Lør 18 Feb 2012 - 17:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber og slappede roligt af mens hun sad der og snakkede til ham og sådan "når okay der kan man se det høre man ikke så tit syns jeg ikke"sagde han roligt og så på hende. Han viste ikke hvad han kunne sige lige nu så han spiste lidt vider og kom så på noget han kunne sige til hende "du kommer til at vælge film så du må jo se om der er nogen af dem jeg har du syns der er spænde"sagde han med et smil og var bare glad for at hun ville snakke med ham. Han viste ikke hvad han ville lave lige nu hvis han ikke sad og snakkede med hende lige nu måske bare gå rundt og lave ikke noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

All new - Page 2 Empty Sv: All new

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum