Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Søger emnepartnere!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Søger emnepartnere!
Det er sådan at jeg søger efter nogle som godt vil emne med mig.. hvor der samtidig kan dukke nogle plots op :D.
Eneste krav:
Eneste krav:
1. Du skal skrive mere end 10 linjer!
2. Du skal være forberedt på at Batichica, ikke er så meget glad for at miste kontrollen!(magten)
3. Du må IKKE dræbe Batichica.
4. Eftersom jeg er lidt ny, kunne JEG godt tænke mig at jeg lokkede DIG til at oprette emnet. ;D
2. Du skal være forberedt på at Batichica, ikke er så meget glad for at miste kontrollen!(magten)
3. Du må IKKE dræbe Batichica.
4. Eftersom jeg er lidt ny, kunne JEG godt tænke mig at jeg lokkede DIG til at oprette emnet. ;D
Gæst- Gæst
Sv: Søger emnepartnere!
1. Batichica er en kvindelig type som elsker at slås og vise andre at hun er rå. (; Så måske kunne de ende med at slås en smule på biblioteket, uden at blive opdaget af bibliotekaren? Hun kender ikke så meget til andre væsner og automatisk vil hun nok flirte med ham imens..
Gæst- Gæst
Kan jeg få jer begge to til at oprette emne? :) Jeg skal nemlig spise nu.. det er lige meget hvor henne, dog helst et mørkt sted. ^^ & jeg er frisk på hvad som helst af hvad der skal ske i emnet, udover at Batichica ikke må blive dræbt selvfølgelig.
Gæst- Gæst
Okay, måske kan vi finde på noget, hvis du fortæller lidt om din karakter? :)
Gæst- Gæst
Batichica udgiver sig for at være en rå tøs, hun er ikke bange for en slås kamp eller to og elsker synet af blod og holder tit sine følelser tilbage, da hun ikke er meget for at betro sig til nogen. For det meste ligger hun selv op til en kamp når hun møder nogen ved første øjekast, ellers kan hun også være meget flirtende.
Hun tror ikke på ægte kærlighed som andre gør. I hendes verden findes der kun menneskernes natur, nemlig sex. Dog når folk lærer hende at kende, kan hun røbe sin hemmelighed, nogle ord til sin evne der er til gavn. Men hun skal selv mene at personen/ offeret er hendes ven, i stedet for en fjende, ellers siger hun intet. Eftersom hendes ene evne kan blive udnyttet.
Hun drikker når hun får chancen så folk kan tit se hende være beruset så det er helt skørt at opleve.
Hun tror ikke på ægte kærlighed som andre gør. I hendes verden findes der kun menneskernes natur, nemlig sex. Dog når folk lærer hende at kende, kan hun røbe sin hemmelighed, nogle ord til sin evne der er til gavn. Men hun skal selv mene at personen/ offeret er hendes ven, i stedet for en fjende, ellers siger hun intet. Eftersom hendes ene evne kan blive udnyttet.
Hun drikker når hun får chancen så folk kan tit se hende være beruset så det er helt skørt at opleve.
Gæst- Gæst
Okay, Adria er også typen, som ikke finder sig i noget. Og hun er magtsyg. Dårlig kombination - de kan helt sikkert ikke finde ud af det med hinanden. xD
(Men Adria kan stort set ikke finde ud af det med nogle, anyways. xD)
(Men Adria kan stort set ikke finde ud af det med nogle, anyways. xD)
Gæst- Gæst
Behøver vi at have et plot til at starte med? .... Vi kan jo bare begynde også se hvad der sker..
Gæst- Gæst
Jo, okay. Men vil du så ikke please starte? Er så dårlig til at starte uden et plot. >.<
Gæst- Gæst
Lignende emner
» søger emnepartnere xD
» Søger emnepartnere
» Søger emnepartnere.
» Søger emnepartnere! Tag et kig? :)
» Søger emnepartnere.
» Søger emnepartnere
» Søger emnepartnere.
» Søger emnepartnere! Tag et kig? :)
» Søger emnepartnere.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives